Závod Škody Auto Vrchlabí přešel na obnovitelné zdroje, je uhlíkově neutrální

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Výrobní závod Škoda Vrchlabí
    Výrobní závod Škoda Vrchlabí| Zdroj: Škoda
  • Uhlíková neutralita ve výrobním závodě Škoda Vrchlabí
    Uhlíková neutralita ve výrobním závodě Škoda Vrchlabí| Zdroj: Škoda
  • Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
    Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut| Zdroj: Škoda
  • Automobilový závod ve Vrchlabí
    Automobilový závod ve Vrchlabí| Zdroj: Škoda
  • Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
    Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému| Zdroj: Škoda
  • Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
    Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota| Zdroj: Škoda
  • Automobilový závod ve Vrchlabí
    Automobilový závod ve Vrchlabí| Zdroj: Škoda
  • Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
    Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.| Zdroj: Škoda
  • Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
    Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.| Zdroj: Škoda
  • Automobilový závod ve Vrchlabí
    Automobilový závod ve Vrchlabí| Zdroj: Škoda
  • Výroba převodovek ve Vrchlabí
    Výroba převodovek ve Vrchlabí| Zdroj: acz
Výrobní závod Škoda Vrchlabí
Uhlíková neutralita ve výrobním závodě Škoda Vrchlabí
Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
Automobilový závod ve Vrchlabí
Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
Automobilový závod ve Vrchlabí
Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
Automobilový závod ve Vrchlabí
Výroba převodovek ve Vrchlabí