Ze zákulisí dlouhodobého testu: Jak se dělala rozborka Škody Rapid po 100.000 km?
36
/
42
Prohlédnout znovu
Ze zákulisí dlouhodobého testu: Jak se dělala rozborka Škody Rapid po 100.000 km?
Jak se dělá rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se dělá rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na rozebraný motor se přišla podívat i legenda mladoboleslavského technického vývoje a náš laskavý rádce Jaroslav Mansfeld
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
U dílů motoru výrobce v servisním informačním systému ElsaPro stanovuje hranice opotřebení. U jiných jsme hodnotili tak, že jsme si jako referenci objednali díl zcela nový. Na snímku lamela spojky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Fachmani z údržby byli naprostí borci. Plachtu měli pověšenou za půl hodiny. Navíc nám půjčili svoji vysokozdvižnou plošinu, z níž pak vznikl hlavní snímek rozebraného vozu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pod přední částí karoserie jsme měli paletu, zadní jezdila na manipulačním vozíku.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bez náprav a agregátů ji na něj nadzvednou dva lidé.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se dělá rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se dělá rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jakkoliv nás lidé z technického vývoje varovali, že ojniční čepy klikové hřídele dnes nemusí být z výroby zcela kulaté a při jejich hodnocení se bere v úvahu 60 různých parametrů, ani klasickými servisními postupy jsme nenalezli žádnou chybu. Zkrátka „klika“ po 100 000 km jako nová.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se dělá rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vzorek oleje odebral a profesionálně zhodnotil tribodiagnostik Miloš Auersvald z SGS. Schválně jsme jej nevypustili až před závěrečnou demontáží, protože vůz mnohokrát popojížděl po servisu a v mazivu by bylo hodně neodpařeného benzinu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Karbon na pístu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Čtvrtá rozborka Světa motorů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid po 100.000 km
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kliková hřídel a „lágry“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Písty a pístní kroužky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Válce bez opotřebení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Válce bez opotřebení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zakarbonované sací ventily
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Neuvěřitelné brzdy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední ramena bez vůlí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední ramena bez vůlí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Turbodmychadlo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Turbodmychadlo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sací ventil a výfukový ventil
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vrzající přední příčný stabilizátor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vrzající přední příčný stabilizátor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rez podmotorového rámu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rez podmotorového rámu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ztratila se záslepka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dutiny v pořádku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dutiny v pořádku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Spojka – za 50 000 km neubyla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Olejová vana bez úsad
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kliková hřídel a „lágry“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vačkové hřídele a vahadla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vačkové hřídele a vahadla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid