Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus jménem 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší
1
/
38
Prohlédnout znovu
Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus jménem 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší
Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus jménem 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Ovladatelnost při vyhýbacím manévru na letních pneu
|
acz
Ovladatelnost při vyhýbacím manévru na zimních pneu
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Abarth
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Racelogic dokáže brzdnou dráhu určit s přesností na decimetry a sám detekuje počáteční i nulovou rychlost
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Veškerá měření probíhala na naší dlouhodobě testované Škodě Rapid Spaceback 1.0 TSI.
|
acz
Používali jsme dvě sady pneumatik o rozměru 215/45 R16.
|
acz
V případě zimního pláště to byl Continental Winter Contact TS 860, vítěz mnoha testů, a letní pláště reprezentoval rovněž velmi oceňovaný Dunlop SP Sport Maxx.
|
acz
Zimní vs. letní pneumatiky v zimě
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu