Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus jménem 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Ovladatelnost při vyhýbacím manévru na letních pneu|
Zdroj: acz
Ovladatelnost při vyhýbacím manévru na zimních pneu|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Racelogic dokáže brzdnou dráhu určit s přesností na decimetry a sám detekuje počáteční i nulovou rychlost|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 60 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 60 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 60 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 100 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 60 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 60 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 60 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 60 km/h|
Zdroj: acz
Brzdná dráha ze 60 km/h|
Zdroj: acz
Veškerá měření probíhala na naší dlouhodobě testované Škodě Rapid Spaceback 1.0 TSI.|
Zdroj: acz
Používali jsme dvě sady pneumatik o rozměru 215/45 R16.|
Zdroj: acz
V případě zimního pláště to byl Continental Winter Contact TS 860, vítěz mnoha testů, a letní pláště reprezentoval rovněž velmi oceňovaný Dunlop SP Sport Maxx.|
Zdroj: acz