Životnost Fordu Transit: Deset let jsme zkrátili na půl roku

1/46
Přehled fotografií
Zavřít
  • Životnost Fordu Transit: Deset let jsme zkrátili na půl roku
    Životnost Fordu Transit: Deset let jsme zkrátili na půl roku| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • V Lommelu jsme zdolali snad všechny myslitelné povrchy. Jezdí se vždy rychleji, než velí rozum. Na kamenech dodávka drnčí, na dírách bouchá, přejíždějí se nejrůznější betonové útvary.
    V Lommelu jsme zdolali snad všechny myslitelné povrchy. Jezdí se vždy rychleji, než velí rozum. Na kamenech dodávka drnčí, na dírách bouchá, přejíždějí se nejrůznější betonové útvary.| Zdroj: acz
  • Samozřejmostí jsou testy s přívěsem, na kterém se zkouší nejrůznější rozložení nákladu včetně nejméně vhodného
    Samozřejmostí jsou testy s přívěsem, na kterém se zkouší nejrůznější rozložení nákladu včetně nejméně vhodného| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Dlouho se nám příčilo poslat ford v rychlosti 70 km/h na obrubník pět centimetrů vysoký a ve stejném tempu z něj sjíždět.
    Dlouho se nám příčilo poslat ford v rychlosti 70 km/h na obrubník pět centimetrů vysoký a ve stejném tempu z něj sjíždět.| Zdroj: acz
  • Levými koly, pravými, oběma naráz a pořád dokola. Bylo nám těch aut vážně líto, jsou to strašné rány.
    Levými koly, pravými, oběma naráz a pořád dokola. Bylo nám těch aut vážně líto, jsou to strašné rány.| Zdroj: acz
  • Za celý test to transit udělá 5100x a zkouší se i náraz do schodu vysokého 14 cm!
    Za celý test to transit udělá 5100x a zkouší se i náraz do schodu vysokého 14 cm!| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • V kopcích se prověřuje funkčnost parkovací brzdy, schopnosti brzd a odolnost spojky při rozjezdech, od každého asi tři tisíce cyklů
    V kopcích se prověřuje funkčnost parkovací brzdy, schopnosti brzd a odolnost spojky při rozjezdech, od každého asi tři tisíce cyklů| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Tohle není myčka, ale sprejování půlprocentním solným roztokem. Přece i u moře používají dodávky. Transity tudy projedou 150x a absolvují stejný počet průjezdů korytem slané vody.
    Tohle není myčka, ale sprejování půlprocentním solným roztokem. Přece i u moře používají dodávky. Transity tudy projedou 150x a absolvují stejný počet průjezdů korytem slané vody.| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Ford Transit
    Ford Transit| Zdroj: acz
  • Při testech protikorozní ochrany se fordy zavřou na dvanáct týdnů do klimakomory, kde se reguluje teplota od -40 do +40 °C a lze vytvořit až 95% vlhkost
    Při testech protikorozní ochrany se fordy zavřou na dvanáct týdnů do klimakomory, kde se reguluje teplota od -40 do +40 °C a lze vytvořit až 95% vlhkost| Zdroj: acz
Životnost Fordu Transit: Deset let jsme zkrátili na půl roku
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
V Lommelu jsme zdolali snad všechny myslitelné povrchy. Jezdí se vždy rychleji, než velí rozum. Na kamenech dodávka drnčí, na dírách bouchá, přejíždějí se nejrůznější betonové útvary.
Samozřejmostí jsou testy s přívěsem, na kterém se zkouší nejrůznější rozložení nákladu včetně nejméně vhodného
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Dlouho se nám příčilo poslat ford v rychlosti 70 km/h na obrubník pět centimetrů vysoký a ve stejném tempu z něj sjíždět.
Levými koly, pravými, oběma naráz a pořád dokola. Bylo nám těch aut vážně líto, jsou to strašné rány.
Za celý test to transit udělá 5100x a zkouší se i náraz do schodu vysokého 14 cm!
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
V kopcích se prověřuje funkčnost parkovací brzdy, schopnosti brzd a odolnost spojky při rozjezdech, od každého asi tři tisíce cyklů
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Ford Transit
Tohle není myčka, ale sprejování půlprocentním solným roztokem. Přece i u moře používají dodávky. Transity tudy projedou 150x a absolvují stejný počet průjezdů korytem slané vody.
Ford Transit
Ford Transit
Při testech protikorozní ochrany se fordy zavřou na dvanáct týdnů do klimakomory, kde se reguluje teplota od -40 do +40 °C a lze vytvořit až 95% vlhkost