Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Giugiaro bude vyvíjet supersport! Pro Čínu...

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 29. 8. 2016
34
2
Zobrazit náhledy (34)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Čínská společnost Techrules získala pro spolupráci na vývoji čínských supersportů Giorgetta Giugiara i jeho syna Fabrizia a firmu L.M.Gianetti, která je specialistou na vývoj a výrobu.

Techrules na letošním březnovém autosalonu v Ženevě představil dvojici konceptů supersportovních kupé pojmenovaných AT96 TREV a GT96 TREV. V prvním případě se za AT skrývá Aviation Turbine a v tom druhém lze GT rozložit na Gas Turbine, zatímco TREV je u obou zkratkou pro Turbine-Recharging Electric Vehicle.

Pohonný systém obou prototypů využívá malou turbínu, sloužící k dobíjení baterie, poskytující energii jednomu elektromotoru u přední nápravy a dvojici elektromotorů u zadní nápravy.

Model AT96 TREV, který se pyšní množstvím spoilerů, využívá letecké palivo kerosen, zatímco civilnější GT96 TREV spaluje bioplyn nebo stlačený zemní plyn.

Prototyp AT96 TREV údajně zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,5 s a jeho maximální rychlost se pohybuje okolo 350 km/h, zatímco spotřeba paliva se má pohybovat okolo 0,18 l kerosenu na 100 km.

Podle Automotive News Europe získala společnost Techrules pro spolupráci na vývoji i výrobě Giorgetta Giugiara i jeho syna Fabrizia. Ti v loňském roce opustili studio Italdesign, které je nyní majetkem automobilky Audi a věnují se nyní vlastním projektům, k nimž zařadili i čínské supersporty.

Zatímco otec a syn Giugiarové budou stát za finálním designem produkčních modelů AT96 TREV a GT96 TREV, tak společnost L.M.Gianetti se sídlem v Turíně pomůže s jejich vývojem a laděním pohonných systémů i podvozků.

Tato italská firma s kořeny v šedesátých letech se v posledních letech podílela například na vzniku Ferrari P4/5 Competizione nebo funkčním konceptu Bugatti Vision Gran Turismo.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

a skláři nebudou mít co žrát
stone60
| 29. 8. 2016
a skláři nebudou mít co žrát
Konečně zase pokus o koncept pohonu reálné budoucnosti
starý_kluk
| 29. 8. 2016
Hodnoty spotřeby jsou jistě o řád přehnané, ale tohle je budoucnost, jak už jsem několikrát psal. Je to po Pininfainově Cambianu opět italská nápaditost.