Goodyear uvádí na trh novinku Eagle F1 Asymmetric 3

Prezentace klienta
Diskuze (1)
Trh v segmentu vysoce výkonných pneumatik (Ultra-High-Performance; UHP) vykazuje jednoznačný nárůst. Odhaduje se, že do roku 2020 se bude každoročně zvyšovat o více než tři procenta.

Pneumatiky s označením UHP se používají čím dál tím více jak ve střední, tak především ve vyšší střední a luxusní třídě vozidel.

Společnost Goodyear v tomto segmentu nově i na český trh uvádí nejnovější přírůstek úspěšné rodiny pneumatik Eagle - vysoce výkonnou pneumatiku Eagle F1 Asymmetric 3. Novinka, kterou poprvé představila na začátku března na ženevském autosalonu International Motor Show 2016, nabízí o 31 % lepší hodnotu opotřebení běhounu a kratší brzdnou dráhu na suché i mokré vozovce a umožňuje tak řidičům silných sedanů a sportovních vozů, aby si v obtížných situacích dokázali udržet kontrolu nad vozidlem a mohli si tak maximálně užívat jízdu.

Goodyear vynaložil na optimalizaci nové pneumatiky v zájmu dosažení mimořádné bezpečnosti a výkonnosti obrovské úsilí. Klíčovým technologickým prvkem nové pneumatiky je technologie aktivního brzdění, která při aktivaci brzd zvyšuje styčný povrch pneumatiky s vozovkou a zlepšuje záběr, což znatelně zkracuje brzdnou dráhu. Přídavkem složky zvyšující přilnavost do nové směsi Goodyear docílil lepší přilnavosti při brzdění i řízení, nová adhezní pryskyřičná složka jí dodává vysokou účinnost zkracující brzdnou dráhu a přispívá k přesnému ovládání na mokrých i suchých vozovkách. Nová technologie vyztužení pneumatiky umožňuje přesné řízení, zvyšuje odolnost nové pneumatiky a propůjčuje jí i při odlehčené konstrukci lepší ovladatelnost, lepší chování v zatáčkách, nižší opotřebení a vyšší hospodárnost provozu.

Nezávislá organizace DEKRA při testech zjistila, že Goodyear Eagle F1 Asymmetric vykazuje o 11 500 kilometrů vyšší kilometrový proběh (čili o 31 % lepší hodnotu opotřebení běhounu) než průměr tří předních konkurenčních výrobků. Výsledky nezávislého srovnávacího testu, který zpracoval TÜV Süd, zase prokázaly, že Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 má ve srovnání s průměrnou hodnotou tří hlavních konkurenčních výrobků o 2,6 metru kratší brzdnou dráhu (o 9 % vyšší výkonnost) na mokré vozovce.

Novou vysoce výkonnou pneumatiku značky Goodyear již na nová vozidla standardně montují přední výrobci vozidel. Jezdí na ní například nový Jaguar XF nebo Mercedes-Benz třídy E.

Nová Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 je na trhu v 41 různých rozměrech od 17 do 20 palců.

Prezentace klienta
Diskuze (1)
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
8. 4. 2016 13:59
Asymetrický vzorek
Ten má zřejmě výhody v opírání běhounu pneu v zatáčkách, ale nevýhody při odvádění vody za mokra. Nikdo totiž nedělá pravou a levou pneu, a proto je na jedné straně odvod vody do stran dobrý a na druhé opačný (proti "srsti"). Rovněž náběh vzorku na vozovku (i za sucha) na té opačné straně je nevýhodný ("proti srsti"), což může vést až ke kmitání pneu.