A auto vyzera o cosi menej infantilne ako predchodca, to by mohlo zabrat. Megane RS ma vaznu konkurenciu, ked uz donho nedali tu stvorkolku, ako si tu niekto myslel >:D
Honda postavila krásné auto plné ušlechtilých materiálů.
Nehledě na to, že mezi běžnou hothatch konfekcí jako GTI/CUPRA/RS apod. tohle opravdu působí jako zjevení.
Vůbec se nedivím, že si za to nechá zaplatit.
BRAVO honda ... za 1,5 roku jde z domu pryč aktuální auto a já doufám, že další bude právě Civic :-)
Tretia koncovka nie je odfuk blow-off ventilu ale sluzi na potlacanie nezelanych frekvencii od vyfuku. V podstate nasava okolity vzduch a tak vytvara spektrum, ktore potlaca tie nezelane frekvencie.
Je to krasavec a ten Honda motor..., ale počkejte až nastoupí " teď tu vládnu já " a to jsem hodně zvědav na cenu protože jsem viděl co to auto má navíc oproti základu.
Souhlas! Jen jedna věc mě nesedí. To je rozšířený lem zadního blatníku, který nebyli schopni skloubit se zadními dveřmi, které jsou (v zájmu cost saving) common part s dalšími Civic modely a tím přechod z 1/4 panelu do zadních dveří je, řekněme "mírně znásilněn". Škoda... ;-\ Já bych to zkusil řešit přidáním zbytku chybějícího lemu a laserem bych ho přivařil k vnější door skin. Ano, jistě by to nebylo zadarmo...nové 2 cavity 2-3 stage press tool, svářecí přípravek, možné problémy s buckling.....asi by bylo lepší modifikovat stávajícího press tool pro vnější door skin přidáním insertu pro Type R only. Je docela možné, snad i jisté, že se Honda mozečky snažily tuto krpu řešit, ale je také víc než pravděpodobné, že při tom narazily na nepřekonatelnou překážku v podobě Accounts department... ;-\
"Jen jedna věc mě nesedí." Jen jedna?
Mě by svrběly dlaně vzít flexku na to křidélko a očesat ho....ale na druhé straně já mít milion k utrácení za auto, tak bych si koupil Camaro. :-! než tento .... Godzilamobile
Víš jak to je. Někdo holky jiný vdolky. Type R byla vždy o velkém křídle. Je to zkrátka její "poznávací značka". [odkaz]
(Měl jsem jednu) ;-)
Postupem času se design křídla i zbytku auta víc zmodernizoval a tím i zdramatizoval. V žádném případě nechtějí konkurovat něčemu jako Camaro. Mír! A ano, jde tu o zcela odlišné zákazníky. Nicméně jsou oba ochotni "vysolit" milion za 4 kola... ;-)
Bavíme se tu o Type R Civicu s karoserií !hb!, a ty sem dáš odkaz na Integru s karoserií kupé. Navíc to křídlo na ITR je naprosto jednoduché ve srovnání s tím na CTR.
Vidíš tady nějaké podobně velké křídlo?:
[odkaz]
Tohle auto sice nebude ve zdejších končinách prodejní trhák, jak třeba v USA, kde jsou čekací lhůty a ceny neskutečně natažené, ale i tak si v EU určitě polepší - oproti deváté generaci. Dosavadní testy pějí samou chválu, tak jsem zvědavý, jak to popíší zdejší novinářská esa. Docela mě překvapují 20" kola, tady bych si "vystačil" s 19", přeci jen ten profil pneumatik na naše cesty bude peklo.
Každopádně, velký skok v designu auta a pokud je pravda, co se doposud zveřejnilo, tak tohle je jeden z top hot hatchů tohoto roku. :yes:
Tak tenhle pocit jsem měl když jsem prvně viděl CTR 9. generace, tady mi to nebije tak do očí. Ale design je individuální záležitost, to bez debat. Za mě 1. Tohle auto prostě narovinu říká "mám přes 300 HP a nestydím se za to".
Jen kapku? ;-)
Nejpřijatelnější je to červeně "linkované peklo" v červené, se kterou se nejvíc ztrácí, ale tomu zadku nepomůže ani zlatá.
Jinak celkově vypadá určitě o poznání lépe, než předchůdce, včetně interiéru (zase až na ty přemnožené červené linky).
Technicky to opět určitě bude výborný hh, navíc zřejmě ještě univerzálnější, než předchůdce, který tak zestárl neskutečně rychle.
Jj, prvotné recenzie vyznievajú nadmieru pozitívne, všetky sa zhodujú v tom, že nová generácia oproti minulej je už použiteľná aj na normálnych cestách a komfort sa dramaticky zlepšil, pritom agilita zostala zachovaná.
Len ten nešťastný zadok, to je silne nestráviteľné. ;-\
Ano, polepšil si, to je neodiskutovatelný fakt (ne jen, pro "nás hondaře"), ale i pro značnou část dosavadních odpůrců. Už předešlá verce s torzkou vzadu byl neskutečně agilní stroj, žel Bohu, jak píšeš neskutečně tvrdé na běžné ježdění. Plus je, že krom exteriéru se silně zapracovalo na interiéru, ten je fakt povedený.
Jasně, záď budí mnoho rozpaků. Taky jsem to považoval za nejslabší část CXG. Měl jsem to půjčené na tři dny (1.5VT CVT Sport plus) a musím říct, že jsem ten zadek Hondě odpustil. Prostě čím děle jsem si celé auto detailně prohlížel, nacházel jsem zajímavé detaily a smysl auta jako celku. Dnes mi to nepříjde, buď jsem si zvykl, nebo tomu přišel na chuť :-)
Jel jsem v běžném provozu, město, okresku, dálnici, sice jen 30 km, ale obrázek jsem si udělal. Na běžné ježdění pro mě fakt tvrdé, dost tvrdé. Na ostravské cesty v módu R jsem radši rychle zapomněl. Věřím, že na okruh fajn, ale na zbytek... V podstatě všechna má rychlejší auta byla na 40 profilu pneu, ale i tak byla oproti CTR komfortni jak naduckaná kancelářská židle. Nehaním, je to skvělý stroj, ale každý den bych s ním v běžném provozu jezdit nechtěl (i když jednoho takového znám :-) )
Tak jedna věc je mít to na daily jako řidič a druhá pro rodinu.
Na beskydský okreskách mi to nijak extrémní nepřišlo.
Nevím jak moc různá rychlejší auta si měl, ale 40 % profil je (v mm) proměnlivá hodnota závislá na šířce pneumatiky. 40% může mít balon i slupka od banánu.
O.k., zaměření auta chápu. Bavme se situaci - jedno auto já, jedno žena. Já hatch, žena crossover. Pro sebe jako daily CTR 9G fakt asi ne, možná ve 25, ne po 40. Rozhodnutí by ale mohl změnit přechod z 19" na 18", těžko říct.
Profil 40? 215/40 R18 a 225/40 R18, nejrozšířenější rozměr u mě za poslední léta (vyjma HR-V a Jimny :-) )
To jsem ještě nesrovnával, ale CTR sériové pneumatiky Continental ContiSportContact 6 v rozměru 245 / 30R 20 ve mě jímají husí kůži (cenou ani ne, ta je +- 6.000 Kč za kus).
Dneska umí udělat podvozky, že i ty pneu s profilem 73,5 mm mohou být relativně přijatelné, ale stačí nějaká výraznější díra, nebo pevný předmět na cestě a je minimálně po disku. Dá se to narovnat, ale už to nikdy nebude úplně ono.
Já jsem teď měnil dva disky na levé straně(na pojišťovnu),a to mám jen 18"ky (225/40).
Přitom jsem večer trefil jen plastovou podložku pod dočasné dopravní značení.
To asi ano. Nemám tolik zkušeností se všemi současnými zástupci "š***k svých tříd". Docela mě překvapil FF 1.5 EB Red edition, ten byl na na 18" mě akorát.
S těmi disky čumím, překvapuje mě, že zrovna tohle udělalo takovou paseku. Musím zaklepat, krom jednoho případu - podřený elektron o patník, za posledních 10 let nic takového jsem řešit nemusel.
No, na první pohled to žádná paseka nebyla, pneu to ustály a disky z vnější strany taky, ale po roztočení na vyvažovačce už to bylo (z vnitřní strany) "krásně" vidět, hlavně ten co byl vpředu.
Nevím jak Type R, ale jeden nám tu stává v Sonic Gray, nebo jestli je to jiná barva, prostě světle šedá, a vypadá dobře. V tom smyslu, že ten design se neokouká dobrých 10 let.
Není to pro každého, to netřeba zdůrazňovat, ale tento "vemírný" design bude umět zaujmout minimálně do příchodu další generace. Na Civicu mi přijde cosi pozitivního, což platí i pro dvě předchozí generace. Mám z něj po vizuální stránce pocit takové technologie budoucnosti, která ale neohrožuje, což je řekněme unikátní.
V magazine automobile o verzii 1.5 napisali:
,,Je jako zjevení. Skvělé řízení, skvělá ovladatelnost a hladká manuální převodovka znamenají asi třikrát tolik zábavy, než kolik vymáčknete z ostatních aut,” říká šéfredaktor Mac Morrison. „Přeplňovaný motor je velmi pružný, ale zároveň ochotný k vytáčení, šasi je vyvážené a zábavné v jakékoliv rychlosti,” říká Nelson Ireson. „Úsměv od ucha k uchu jako nikde jinde. A po cestě zpátky do LA jsem jel za 6,2 litru,” pokračuje Andy Pilgrim.
V Britskom Top Geare TypeR oznacili za najlepsiu predokolku vsetkych cias.
Interiér ok, sice neni můj šálek čaje ale budiž. Je zkousnutelny. Ale exteriér je dobry leda pro kolotočáře. Uz základní civic je hnus, ale toto dělal nekdo na drogách, nebo psychicky narušenej. Lecktery garážových tuning je oproti tomuto designových majstrštyk. :no:
Je to jasný odkaz na Manga styl, používaný v japonských animovaných filmech. Pro japonce tradiční, pro nás v tomto pojetí nemusí být všobecně přijatelné.