Honda před výstavní premiérou na podzimním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem odhaluje model Jazz v modernizované podobě s lehce osvěženým designem a především novým motorem pod kapotou.
Jazz je hondí majstrštyk. U nás docela nedoceněné vozítko. Pokud opravdu vylepšili automat, potom by mohl být Jazz s 1.5 motorem velmi zajímavou (svižnou) volbou. Kdybych takové vozítko potřeboval, určitě by Jazz nebyl (a) vynechán(a) ze seznamu vážných adeptů. Tahle Honda se mi opravdu líbí.
konečně (up) right sizing, a tak to má být :-) Yaris taky přešel na 1.5, ale podle testů to o moc lépe nejede, takže předpokládám, že z obou uvedených aut bude mít Jazz, s motorem vypůjčeným z HR-V, docela hodně navrch.
Jenže cena tohle auto zcela jistě posune nad lidské chápání, takže Jazz Dynamic bude nejspíše okrajovkou.
Nicméně i tak, jízda s tímhle autem bude určitě zábava, podvozek je v novém Jazzu fajn, řízení také a se 130 HP... To bude něco ;-) Klidně bych ho bral.
S tou 1.5 už se Jazz mezi konkurencí výkonově určitě neztratí. Zajímalo by mě, zda tahle sympatická motorizace bude dostupná i s manuální převodovkou... v článku zmiňují pouze CVT.
S manuálem by pak ta cena snad nemusela tolik překračovat Tebou zmiňované hranice lidského chápání. Aspoň doufám ;-)
Michale, článek jsem pochopil tak, že v rámci faceliftu vyladili tolik kritizovanou CVT u MY 2017, takže bude i manuál (je i v Americe a Asii). Cenu tipuji někde kolem 450.000 :*)
Bude to tak, ale rád bych se pletl. Dynamic 1.5 je de facto strop nabídky, doplněný o stylistické věcičky... a když se podíváš na ceník verze Elegance, která není v ČR pomalu k dodání, tak je těch 450.000 kč ještě "optimistických". To auto se mi hodně líbí, velmi dobře pojede, bude úsporné a je na svůj půdorys nadmíru prostorné. Jenže Jazz v ČR je na vedlejší koleji a Honda nedělá nic pro to, aby prodeje posílila. Stará písnička, bez libozvučných not.
Tak ověřeno, doslovné vyjádření při prezentaci v UK (přeloženo panem googlem)
K motorové řadě je přidána benzinová jednotka o objemu 1,5 litru o výkonu 130 koní. Tento motor může být spojen s šestistupňovou manuální převodovkou nebo automatickou převodovkou CVT. Když je vozidlo vybaveno CVT, nový motor oficiálně vrátí kombinovanou spotřebu motoru 52,3 mpg a emise CO2 124 g / km. Řada Jazz bude i nadále nabízet benzinovou jednotku o objemu 1,3 litru s výkonem 101 koní, což byl až dosud jediný motor, který tato Honda musela nabídnout.
Mám ten samý pocit, Yaris šel s Nm dolů, ještě si to radši ověřím, jestli to nebylo jen u JPN verze.
Design je indi vindi, to bez debat. Mě se ale líbí víc (dle dostupných videí a obrázků), protože se zbavil těch příšerných kapes v náraznících a "učesal" optiku s maskou v duchu současných modelů značky. A v té nové modré... Líbí.
Hm, nový Yaris se Ti líbí víc, než MY 2016? Tam mám rozpaky.
suhlasim s tym ze je to u nas velmi nedocenene auto ( ale to aj lancer, corolla, mazda 2 a podobne ) ... lenze sucasnemu jazzu podla mna kusok liezol do kapusty cenou predosly civic.... ktory sa dal zaklad s 1,4kou kupit za nejakych 13 a pol tisic.... ale po prichode noveho civicu ktory je uz podstatne drahsi by uz tomuto kanibalizmu z vlastnych radov mohol nastat koniec...
mne by sa jazz pacil ale ten sucasny je pre mna nadalej nedostupny ... mali sice u nas jazdeny krasne modry kusok v camea car honda ked som este v zime pozeral,.. klasicka 1,4ka .. lenze uz takmer 8 rocny asi za 7000 eur s nejakymi 125 tisicmi ale tak prislo mi to stejne dost za 7-8 rocne male auto ktore ma to najlepsie kilometrami aj vekom uz vlastne za sebou ... navzdory tomu ze jazz je obecne megaspolahlivy a dizajnom tiez nestarne ... keby ten modry krasavec mal najazdene do 50 tisic a bol to uz novsi rocnik aspon s eu 5 s tou novsou 1.4kou kdesi po roku 2010 tak .... ale to je uz teraz jedno
ale aj tak podla mna honde chyba nejake to klasicky tvarovane male auto... to by mali v eu uplne ine predaje... ;-\
Honda má prcka, pominu-li typické kei cars na domácím trhu. Tím je třeba Brio
[odkaz]
Ale tohle se do EU nikdy nepodívá, boduje to v Indii a podobných trzích. Honda v současné době vyrábí a prodává přes 25 modelů aut, ovšem v EU.... no, víme sami ;-\
cena jazz na sk od 14 do 18 litrov e, a táto silnejšia verzia bude k nezaplacení, to je celá pointa nedocenenia. Väčšina v tej cenovej hladine vyberie niečo iné miesto B/C vajíčka.
Honda prostě neumí marketing.
Třeba kdyby tohle auto půjčovali lidem na zkoušku, nebo místo jejich auta, které je někde v servisu, tak by udělali nejlíp.
O tom autě málokdo ví, ještě mnohem míň lidí v něm jelo, popřípadě s ním žilo, tak jim přijde na vnější rozměry prostě drahé.
Mě ho nabízel prodejce ve střední výbavě za 350 000 kč a nepřišlo mi to vůbec drahé...
Skoro všetci ho poznajú, má už x generácií a honda nie je no name. Jazz nie je ani cool, je zvonka malý (rozmery B) a drahý je jak dobre vybavené C. Keď príde na dôvody kúpy, väčšinou sa tu šermuje len sedačkami, osobnými prioritami a vkusom. Nikomu, kto ho kúpi, sa nedivím, ale ani sa nedivím, že ľudia nekupujú B vajce za cenu C.
predajny problem jazzu v nasich koncinach je v tom ze za jeho cenu mas vlastne o triedu vacsi ten dnes uz predosly civic... alebo nazvime ho este ten posledny UFO civic ...
dat 13 tisic za zakladny jazz je urcite aj otazka srdca zvlast ked zvazis ze za 13 a pol mas uz civica ... pripadne vozy ako ceed leon.. proste auta o triedu vacsie
jazzik je sympaticky... aj prakticky a spolahlivy ale podla mna vela zakaznikov odradi jeho cena...
Aneb když šla Honda na rozumnou cenu u minulé generace Civicu, najednou se jich v mém okolí objevilo 6-7. Ač to byl snad nejošklivější zastupce C segmentu (vím, subjektivní, ale prodeje v Evropě mi dávají za pravdu), s "nehonďácky" vysokým posezem (daň za nádrž vprostřed =) velký kufr), díky kterému se do toho člověk nad 180 cm nevešel, jeho koupi ve chvíli kdy jeho cena dává smysl chápu. Pokud máte pod těch 180 tedy.
Jazz za cenu přes půl mega (jako že bude) smysl nedává. Aneb Mazda 3 2,0 165Hp Revolution či Megane GT - TOHLE je na dostřel.
Ps.: Civic minulé generace budiž pro všechny z Honda clubu důkazem že cena o kvalitě, výrobě v Japonsku a bla bla bla prostě není. Je to o výrobních kapacitách a cenotvorbě. Vím, hondista je diagnóza a asi to nevysvětlím.
Nic ve zlém ;-)
S atmosférickým čtyřválcem 1,5 l a šestistupňovým manuálem bude současný Jazz opravdu skvělé autíčko poskytující jak parádní radost ze svižné jízdy, tak i mimořádnou užitnou hodnotu a kvalitu. Co je to ale všechno platné, když jeho české ceny jsou tak přestřelené, že to nevyváží ani výše zmíněné kvality. A ta nová špičková 1.5 na tom cenově bude určitě ještě mnohem hůř... (i s přeihlédnutím k jeho kvalitám).... :'-(
Souhlasim. Na české poměry je cena prostě vysoká, tady boduje Hyundai iX20 již od 269k se 4383ks. Honda bohužel je o 100k dražší = smolík, tj prodaných 100ks ;-\
Silnější motor se hodí, ale stejně jako ostatní si myslím, že ceny jsou už tak přestřelené a pokud 1.3 je za cenu C segmentu, tak 1.5 v nějakém spešl sport paketu a snad ještě s CVT už bude pomalu konkurovat Superbu. Takže tato zpráva mě nechává zcela chladným.