Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda: nové motorky pro rok 2006

Tomáš Votruba Tomáš Votruba 21. 10. 2005
45
Zobrazit náhledy (45)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Před pár dny skončil mezinárodní motosalon v Paříži, většina výrobců zde představila nová želížka pro rok 2006. Honda se pochlubila novinkou CBF1000, upraveným Firebladem a dalšími novinkami.

CBF1000

Po velmi úspěšném modelu CBF600 nyní přichází i její větší sestra CBF1000 jako další krok v programu CBF, což jsou modely s všestranným zaměřením pro každého. Řada CBF dále obsahuje modely CBF250 a CBF500 (oba bez kapotáže), právě nejmenší model prošel pro tento rok lehkým faceliftem.

Ale vraťme se k hlavní novince, tím je polonaháč CBF1000. Motorka má skoro stejný design jako CBF600 včetně podvozku. Motor byl v tomto případě převzat ze supersportu CBR1000RR, technici z Hondy jej upravili na lepší průběh v nižších a středních otáčkách, výkon tak klesl na 75 kW/100 koní při 8 000 ot./min a točivý moment je 97 Nm při 6 500 ot./min. CBF1000 se bude nabízet také s ABS.

CBR1000RR Fireblade

Mezi další novinky patří i CBF1000RR Fireblade, i když nejde o nijak radikální změnu, ale spíše vylepšení staršího modelu. Motorka je nyní lehčí a výkonnější, "pod kapotou" je nyní 172 koní při suché váze 176 kg, což jde. Přední kolo navíc dostalo radiální brzdy s většími kotouči o průměru 320 mm. Kapotáž i barvy jsou agresivnější.

Honda VFR800

Model VFR dostal pro rok 2006 jen malou porci změn. Čtyřválcový motor o objemu 800 cm3 má u motocyklů jako jediný na světě proměnné časování ventilů VTEC. Motor bude mít nyní vyhlazené reakce při spínání dalších ventilů. Novinkou je taky přední vidlice 43 mm se systémem HMAS. Verze s ABS dostala kombinovaný brzdový systém CBS. Nové je plexi, čiré blinkry a přední část.

Deauville

Deauville je už od roku 1998 nejvšestrannějším motocyklem v nabídce Hondy. Hlavně je to motorka na cestování. Deauville nyní dostal nový dvouválcový motor o objemu 680 cm3 s výkonem 48 kW/66 koní. Hlavní změnou je vstřikování místo karburátorů a kombinovaný brzdový systém CBS spolu s ABS. Novým designem se může pochlubit i kapotáž. Nabídka příslušenství obsahuje reproduktory, možnost připojení MP3 nebo CD přehrávače, velcí cestovatelé využijí navigační GPS systém.

Gold Wing 1800

Nejluxusnější a největší Honda v historii - to je model Gold Wing. U něj Honda ještě před výstavou představila Motorcycle Airbag System, což je poprvé, kdy se na sériové motorce objevil airbag (psali jsme zde). Kromě toho je Gold Wing ještě nově vybaven upraveným nasáváním vzduchu, vylepšeným vyhříváním sedla nebo rukojetí.

Z dalších novinek můžeme uvést Silver Wing 400, což je velký skútr s výkonem 38 koní a vstřikováním PGM-FI, nový terénní model CRF250R nebo již zmiňovaný facelift CBF250.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor