Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai chce v Evropě ujet všem. Známe jeho strategii!

Stanislav Kolman
Diskuze (64)
Cílem Hyundai je pro rok 2021 post nejúspěšnější asijské automobilky v Evropě. Pomoci tomu má strategie sázející na DNA značky, mobilitu, SUV i výkonné vozy.

Ambiciózní plán mají naplnit tři desítky nových modelů a jejich derivátů. „Definovali jsme čtyři strategické pilíře, které vychází z očekávání našich zákazníků. Právě ty nám mají pomoci, abychom se do roku 2021 stali asijskou automobilovou jedničkou v Evropě,“ uvádí Thomas Schmid, výkonný ředitel Hyundai Motor Europe.

O co přesně jde? V první řadě značka sází na své DNA, konkrétně modelovou řadu „i“. V minulém roce tvořily tyto vozy 55 % prodejů.

Automobilka nezapomíná ani na ekologii a mobilitu. Do roku 2020 uvede 14 „zelených“ novinek, včetně pěti hybridů, čtyř plug-in hybridů a stejného počtu elektrických aut. Chybět nebude ani vůz poháněný palivovým článkem. V rámci vize budoucnosti se počítá s investicemi do mobility, autonomních systémů i sdílení vozidel.

Hyundai reaguje i na módní vlnu SUV. V segmentu je automobilka aktivní od roku 2001, kdy na trh uvedla model Santa Fe. Od té doby se řada značně rozrostla. Společnost v Evropě prodala již 1,4 milionů SUV, přičemž tím nejúspěšnějším je Tucson. Připomeňme, že s novinkou Kona naskakuje Hyundai do stále rychleji frčícího vlaku B-SUV. Již příští rok ukáže světu také čistě elektrickou verzi.

Posledním pilířem vize je sázka na výkon a emoce. Hyundai v roce 2014 vstoupil do šampionátu WRC a zkušenosti ze světa motorsportu přetavuje i do běžných vozů, konkrétně sportovně laděných modelů N. Prvním želízkem je i30 N, avšak již nyní víme, že ostrá flotila se v příštích letech bude rozšiřovat.

Stanislav Kolman
Diskuze (64)
22. 7. 2017 10:02
Re: Bože
blbec a Blbec?
22. 7. 2017 08:26
Re: Bože
Jenže vtip je v tom, že oni dělají pořádně všechno, jsou totiž velice ambiciózní a navíc jsou velcí puntičkáři. Tím, že značka Hyundai vlastní ohromné množství dceřinných společností a v každé z nich má mnoho špičkových odborníků zaručuje, že každý tento odborník dělá jen to, čemu do detailu rozumí. Společnost Hyundai si jen hlídá, aby finální produkty zaručovaly značce skvělé jméno a úspěch na globálním trhu. Jinak Korejci jsou velmi ctižádostivý národ, stejně jako například Japonci.

Jinak se tímto omlouvám za ,,překlep" v mém předešlém příspěvku, kde místo slova ,,mimo" špičkových osobních aut vyrábí... mělo být samozřejmě ,,vedle".
21. 7. 2017 15:13
Re: Bože
No to vidím, montují se do všeho a nic nedělají pořádně. To je vždycky tak raději dělám jednu věc a pořádně než 10 věci a prd.
Avatar - praděda7
21. 7. 2017 14:50
Re: Bože
Pokud se mu podaří utéct, tak je to jen na něm. Já mám také 2 národnosti.... ;-)
Avatar - Beefcake
21. 7. 2017 14:46
Re: Bože
Chcel by som vidiet toho severneho Korejca, ako si zvoli narodnost...