Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30 N: První stovka prodaná během 48 hodin. Proč o tom Češi nevěděli?

S prvním ostrým hatchbackem automobilky Hyundai se setkáme až v září ve Frankfurtu, první stovka exemplářů však už má své majitele.
Zpět na článek
1. 8. 2017 11:36
1. 8. 2017 11:40
1. 8. 2017 12:27
1. 8. 2017 13:40
1. 8. 2017 14:42
1. 8. 2017 17:01
1. 8. 2017 17:14
1. 8. 2017 17:42
1. 8. 2017 20:43
1. 8. 2017 20:54
2. 8. 2017 07:54
2. 8. 2017 07:56
3. 8. 2017 07:09
1. 8. 2017 16:11
1. 8. 2017 16:13
1. 8. 2017 14:46
1. 8. 2017 18:20
1. 8. 2017 22:02
2. 8. 2017 08:07
2. 8. 2017 00:23
2. 8. 2017 08:49
1. 8. 2017 11:11
fostek na plac!
Koukej to vysvětlit. Vždyť si to přece nikdo nekoupí ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2017 11:37
Re: fostek na plac!
a takto uspesne to vidim aj na stinger... ;-) .. podstatne je to ze H/K svoje vozy vie predat... a nie to kto co pise... a zvacsa su to stejne ti isti ktori kedysi pisali aj o skode ze za ne nedaju ani pol melona a dnes mozno jazdia v superboch za melon ... ;-) .. takze to mas tak... kazda znacka sa vyvija a meni ... niektora viac napreduje ina menej.. ale v principe zle auta uz moc nemame :-)

priznavam ze ten i30N ma na pohlad nechava kusok chladnym aspon teda takto na tychto fotkach.. pripomina mi kusok golfa svojim az nenapadnym stylom .. ( ceed GT vie vyzerat napadnejsie navzdory mensiemu vykonu ) ale urcite to bude dobre auto zvlast ked uz slabsi ceed GT vie byt hodne zabavny a ma uz dobre renome aj po tejto stranke...
Avatar - speedfred
1. 8. 2017 12:53
Re: fostek na plac!
a ako sa ti jazdilo na "síde GT" keď vieš že vie byť hodne zábavný?
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2017 13:07
Re: fostek na plac!
pisem ze vie byt hodne zabavny.... co najdes snad v kazdom teste popisane ... takze mam to odtial ak ma chces chytat za slovicka ;-) ... nejazdil som s nim neboj sa
1. 8. 2017 12:06
Re: fostek na plac!
"..to přece nikdo nekoupí." Jako vůbec nikde nikdo? Nebo jen v SRN? 8-s
"Konkrétně se bavíme o speciální stokusové edici vyhrazené pouze pro německý trh, což je zřejmě ten důvod..."
Vyplatí se císt na co komentuješ. Normalně se to tak dělává.... :-!
1. 8. 2017 12:14
Re: fostek na plac!
Tak v cr budu radi ak sa celkovo preda aro kuskov, nie za 48 hodin. Btw vie uz niekto kolko bude stat v nasich koncinach?
1. 8. 2017 12:15
Re: fostek na plac!
edit: sto kuskov, autokorektura :-)
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2017 13:13
Re: fostek na plac!
tak urcite bude drahsi ako slabsi ceed GT... ktory mas uz nas za nejakych 24 tisic eur... takze tu by ta cena N-ka mohla byt aspon o 2-3 tisicky este vyssia predpokladam..
1. 8. 2017 14:14
Re: fostek na plac!
ono se v CR o moc vic neproda ani jinych HH, takze pokud by v CR prodali 100 kousku i30N bude to myslim docela slusnej prodej, jedinej kdo v CR prodava hodne "sportovni" model je Skodovka s Oktavkou RS, holt je treba mit ve firme nejaky to "zihadlo" v kombiku, znamej to jako sluzebaka ma taky, Octavia RS kombi v nafte, da se rict ze RSek je mozna videt i vic nez treba Scoutu
1. 8. 2017 13:40
Re: fostek na plac!
Článek jsem si napřed přečetl, neboj. A samozřejmě jsem si reálně vědom, že tohle moc neznamená. Jen jsem si trochu rýpnul do fosteka, který tu s bohorovnou suverenitou hlásí perly, že se to nedá :-)
1. 8. 2017 11:36
Protože
Češi by ohrnovali nos. Není to Golf GTI ani Octavia TDI. ;-)
Rozbalit vlákno
28
1. 8. 2017 11:40
Re: Protože
A taky - kupovat si první kusy je blbost.
1. 8. 2017 12:04
Re: Protože
"..Je jenom zarážející, že Hyundai nenabídnul podobnou možnost hlavně českým zákazníkům..." to máte za to, že furt máte pindy na tu naší reklamní kampan. >:-[] >:-[]
1. 8. 2017 12:27
Re: Protože
Všem asi neujede, ale většině JO.
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2017 12:42
Re: Protože
ale uznajme co je to za nezmysel ze ujede vsem... kto toto vymysla by som rad vedel...
1. 8. 2017 12:50
Re: Protože
Doporučuji se podívat na starý film z 1990: [odkaz]
Buy Volvo, they are boxy, but they are good! >:D
1. 8. 2017 13:40
Re: Protože
Svůj účel to splnilo, Hyundai se dostal po povědomí, o nic jiného nešlo a nevěřím nikomu kdo tvrdí, že si Huyndai nekoupil kvuli stupidní reklamě, taký by si ho nekoupil stejně. Já se reklamou neřídím nikdy..
1. 8. 2017 14:42
Re: Protože
Taky těch 100 ks "prodaných" i30 nic jiného než reklamní kampaň nebylo.
Avatar - praděda7
1. 8. 2017 15:54
Re: Protože
Jen aby ti "kupci" nebyli nějací místní agenti nasazení "sousedem z Koreje"... ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2017 16:10
Re: Protože
tak ale zase ti tiez nemozu byt vsade >:D
Avatar - praděda7
1. 8. 2017 16:17
Re: Protože
Kua, co by to bylo za agenty, kdyby nemohli být všude.... ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2017 16:22
Re: Protože
vlastne mas pravdu... ja len dufam ze maju viac realnych zakaznikov ako agentov :-) .. kazdopadne mas tu zivy dokaz ze ja ich agentom nebudem ... to by mi potom nestala ich "najvacsia konkurencia" pod oknom ... ale inak fandim im a mam tie znacky rad ale to samozrejme aj dalsie znacky ( suzuki, mazdu, mitsubishi a pod )... korejci maju pekne vozy a paci sa mi ake robia pokroky..... obzvlast kia ma tych peknych modelov coraz viac ... a novy stinger vyzera ze aj jazdecky to uz nebude ziadny zaciatocnik ale auto na spickovej urovni ;-) normalne uz mam abstak... a chybaju mi o nom nejake tie blizsie info uz ...
Avatar - praděda7
1. 8. 2017 16:47
Re: Protože
No jo, ale anti-asijský postoj motoristických pisálků a většiny veřejnosti se jen tak nezmění. A pozor! Korejci mají pěkné vozy jen díky tomu, že je Korejci nenavrhují.... ;-)
1. 8. 2017 17:01
Re: Protože
Aby se zavděčili, tak se ze sebe snaží dělat Němce. Viz to jejich prohlášení, že jim tu i30 N dělal Němec ("....Vývoj vedl Albert Biermann, který měl dříve u BMW na starosti vozy řady M...") U nich vztah k autům budeš těžko hledat. Jim je jedno co vyrábí. Jestli ledničku, rohlík nebo auto. Hlavně když se prodá.
Avatar - fOE
1. 8. 2017 17:14
Re: Protože
Tam je daleko dulezitejsi to jmeno nez narodnost. Chteji ukazat ze to se sportovnima modelama mysli vazne a privedli spravne lidi, jestli je to Nemec, Brit nebo Francouz je podle me docela jedno. ;-)
1. 8. 2017 17:42
Re: Protože
To je právě to. Chtějí ukázat, že tam na to mají člověka od BMW. Možná ho koupili jako maskota, když ho mají potřebu ukazovat (ale třeba má s laděním předokolek bohaté zkušenosti). Znáš jinou automobilku, která má potřebu při prezentaci nějakého modelu ukazovat, že někoho koupili z jiné automobilky?
Avatar - fOE
1. 8. 2017 20:43
Re: Protože
Spousta automobilek vyuziva sve zamestnance pri prezentacich, nikdy me nenapadlo na to koukat jako na ukazovani cehokoliv. Kdyz skodovka pouzivala pri prezentacich Kabane taky se predvadela s designerem Veyronu?
A jinak, proc neukazat ze na to maji spravne lidi, nakonec on nezoepovida jen za predokolku ale treba i za stinger. Pokud to pomuze umazat predsudky lidi co si mysli, ze podvozky umime stavet jen v evrope, tak je to prijemny plus.
1. 8. 2017 20:54
Re: Protože
Nevím o nikom, kdo by něco podobného dělal. Dovedeš si to představit třeba u VW? Jak by při představení nového Golfu GTI VW všem dokola cpal, že na jeho vývoji se podílel někdo od BMW nebo jiné značky?
Avatar - fOE
2. 8. 2017 07:54
Re: Protože
BMW dlouha leta patri za etalon jizdnich vlasnosti, za etalon stojici nad vsim z mainstreamu i nad vsim z premie. ///M divize pak je ztelesneni toho nejlepsiho z nejlepsiho, a Albert Biermann je clovek stojici po dekady za vysledky toho nejlepsiho z nejlepsiho.
Ted se pred duchodem rozhodle zmenit misto, duvodu muze mit milion, ale duvody proc jej pretahli do Hyundai jsou nejspis jen dva:
1) Ten clovek vazne stal za podvozky BMW, vi jak je stavet a muze Hyundai posunout dal po technicke strance, a / anebo
2) jej pretahli jako figurku, jen dalsi forma marketingu.
Oba duvody muzou byt stejne legitimni, davaji smysl a nehlede na to ktery duvod to je, vzdy mas duvod tuto novou akvizici propagovat, ne jen u dvojky, ale i u jednicky (a dvojku dostanes jako bonus). Tak proc to nedelat?

Samozrejme ze VW na takovou propagaci nikdy nepristoupi, ale VW se muze kdykoliv pochvalit v ramci koncernu ("platformu jsme delali spolu s Audi", anebo Audi:"na motorech jsme pracovali s lidma z Porsche", "Phaeton s technikou z Bentley" atd.). Tohle koncern Hyundai/Kia nemel a nema. Oni ted buduji svou sportovni image od nuly, a je vzdycky lepsi kdyz nemusis zacinat na te absolutni nule, ale muzes se od neceho odrazit, ikdyby to bylo jen jedno jmeno pretazene od konkurence. Pokud za nim jsou vysledku tak je to furt vic nez nic, a to jak z pohledu reklamy, tak i fakticky. ;-)
Avatar - fOE
2. 8. 2017 07:56
Re: Protože
Kazdopadne ze se tady lidi umi furt tocit kolem reklam a jinych formem propagace Hyundai mi hlava nebere. Na reklamy to prece nejezdi, ne? ;-)
Bud to budou dobra auta, a pak mi je jedno jak jsou propagovana a kdo stoji za vyvojem, anebo to budou spatna auta, a pak mi je znovu jedno jak jsou propagovana a kdo stoji za vyvojem.
Avatar - JDM
3. 8. 2017 07:09
Re: Protože
Jenže pro H je to první ostrý hatchback a tím že ho prezentují takto jen podpoří prodeje a věř že třeba v tom Německu na to jméno slyší. Se rozhledni obyčejné cechacek řekne ostřejší hjundaj? To bude kraksna. A je mu fuk že na vývoji pracoval někdo kdo má na kontě nějaký to eMkovy bmw.
Avatar - praděda7
1. 8. 2017 22:30
Re: Protože
You´re missing the point! Korejci neumí nadesignovat podvozky, ani motory. Korejci si na to koupí lidi z Evropy. A pozor! Tady nejde o nějaké předsudky. To jsou holá fakta.
2. 8. 2017 06:26
Re: Protože
OK, američanum dělal motory von Braun. A? :-!
Avatar - praděda7
2. 8. 2017 10:36
Re: Protože
A téměř všechny hezké české pop písničky jsou anglické písničky s českým textem a většina lidí v Česku o tom neví, protože se tím v médiích nikdo "nechlubí". :-! No a pak si Češí nemají myslet jací jsou borci... >:D
2. 8. 2017 16:57
Re: Protože
Souhlas. :yes: Ale češi jsou borci, vid? >:D Vždyt tak úspěšný AZNP vyprodukoval samé unikáty. Jedná Dacia za druhou. >:D Apropo, nikdo se ani chvilku nezamyslí (ouch!) nad realitou, že to jsou Korejci co přišli postavit na zelném poli fabriku na auta, místo že by češi přišli do Koreje na rýžové pole postavit škoda montovnu. Podobně to je s tím Kolumbusem a objevením Ameriky.....ale hudrovat na pitomou reklamu..to budou furt. Nepřestanu pít Urqell kvůli těch kravin jak ukazují v těch jejich úletech v bedně. Pa. Stay cool! >:D
1. 8. 2017 16:11
Re: Protože
A co by měli jako pindat? Všem asi neujede, ale většině JO. >:D
1. 8. 2017 13:42
Re: Protože
Co Golf GTI, ale Golf GTD! Protože když sportovat, tak úsporně >:-[]
1. 8. 2017 16:13
Re: Protože
Dřepět v autě na * a kroutit volantem, tomu řikám sportování >:D Akorát v podání redakce auto.cz. Ty pořád sportujou >:D
Avatar - Shr3k
1. 8. 2017 12:56
U nás neproveditelné
z důvodu "zúčastní se workshopu s vysokými činiteli značky" - poslouchat Vladimírovy žvásty, to by mě mohli rovnou odvézt k MUDr. Hollému... >:D
Rozbalit vlákno
0
1. 8. 2017 16:12
fakt se divím.......
.........že v DE kupujou takovéto "hokusy - pokusy". Bez emocí, bez rodokmenu, s pochybnou kvalitou.... fakt se divím a nechápu. No vlastně teď tam mají mnoho nových občanů, kteří jimto to ze svých dávek zaplatí, to bude asi tím :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2017 16:17
Re: fakt se divím.......
a to si zoberme kolko v DE kupuju aj dacii.. tiez by sme sa divili... ludia chcu vzdy nieco nove... radi objavuju nove znacky... a v kurze su dnes prave korejci ktori vedia velmi dobre napasovat auto zakaznikovi... ta ominancia vw v eu uz podla mna coskoro skonci ... a na spici to uz nebude len jednej znacke... a aj renault sa uz v eu pekne dviha... len nech prosim neskonci clio combi... lebo aj vdaka nemu je clio tam kde je
1. 8. 2017 16:20
Re: fakt se divím.......
To víš jen v čechách je to jeden inteligent vedle druhýho, co kupuje jen auta s emocema, rodokmenem a špičkovou kvalitou. Koukal jsem zrovna z okna a jedno brko vedle druhýho >:D >:D >:D Drtivá většina oprděná právě po němcích >:D >:D >:D ani ten plast pod RZ si samou pýchou nevyměněj >:D >:D >:D
Jakym jezdíš brkem plnym emocí ty? >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
1. 8. 2017 20:13
Re: fakt se divím.......
Derek jezdi osmickou:
[odkaz] ;-)
1. 8. 2017 17:40
Re: fakt se divím.......
Proč by si to nekoupili. Za pár EUR vyzkoušíš a dyžtak vyhodíš. Jako když v Česku kupujeme levnou vrtačku. A na český trh to nedávali, protože u nás se maká na lince, aby si jinde mohli užívat hezká sportovní autíčka. Pro český trh jsou pak "spešl" edice bez výbavy a s nejslabším motorem.
2. 8. 2017 08:13
Re: fakt se divím.......
Kde jsi na to přišel? Domnívám se, že si můžeme koupit to samé co v D.

Kecy o tom, jak se u nás maká na jiné mě otravují a nechápu podobné mentální výlevy. Představa, jak je u nás bída a jinde ráj je tak lichá a hloupá, že ji ani nemá smysl komentovat.
Jak z tribuny u prvomájového průvodu :-!
Avatar - JDM
3. 8. 2017 07:06
Re: fakt se divím.......
A že se těch skodovek rs prodává a to je etalon auta bez emocí... Každej někdy začíná a neznamená to že to bude hned propadak.
Avatar - speedfred
1. 8. 2017 18:20
Aj tak
si myslím,že je to chválihodný počin od H a prináša dalšie rýchle auto na trh a vlastne asi aj prvý takýto počin medzi "hothečmi". Či ho vyladili dobre sa možno dozvieme čoskoro,a o úspechu/neúspechu rozhodne trh.
Takže aj keď je doba hodne eko,buďme radi za to (aj keď to nemá V8 :-) )
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2017 22:02
Re: Aj tak
no co no..... zase sa o par golfikov preda menej ... ale taky je trh... nove i30 uz dost casto vidim.. a dokonca uz aj kombika vidim ... ak to takto pojde dalej tak coskoro u nas ozaj zatienia tie hyundaie aj golfa... a to sa chysta este aj novy sestersky ceed od kie uz coskoro... tu golf bude musiet v dalsej generacii zase kusok pridat... obzvlast kombik od golfa je stale kusok vizualne "divny" kasnou teda aspon pre mna.. tu aj octavka ma navrch... zase budme uprimni.. nebyt obrovskeho domaceho nemeckeho trhu tak golf prvy v eu proste nebude... a kludne by ho dalo aj clio... a byt golfik spanielsky a nie nemecky tak ho v eu da aj octavka ale na keby sa nehra to je jasne ;-) ...
2. 8. 2017 08:07
Re: Aj tak
Přání otcem myšlenky. Pravda je, že i30 vede spolu s 308SW žebříček nejodulejších a nepěkných kombi ve třídě. Následován právě Golfem.
Avatar - lexi
2. 8. 2017 00:23
na vlastní oči
... tak auto jsem viděl kousek od Nošovic na parkovišti u golfového klubu. Ještě mělo štítky z výroby a poznámky kontroly kvality včetně určení země prodeje - Německo. Asi kluci korejští spěchali o pauze na golf a brali co měli pod rukama.... . Vypadlo to dost dobře a to v světle modré barvě . Ovšem jak je vidět z prodejní akce, nikoliv český, ale německý chce být Hyundai .... . Tomu se do asi porozumět, my tady můžeme zatím koupit ryze český kombík ;-) .
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2017 08:49
i30 N
je sympatický počin, byť já duo H/K zatím obcházím obloukem - čím více konkurence, tím budou HH lepší...

Jen se přimlouvám, aby už konečně doladili správnou výslovnost slova "Hyundai", protože poslouchat každého půl roku z rádia jinou verzi mi docela trhá uši. Navíc stejně jako v případě francouzských značek je to předem ztracený boj, Češi si nechají vždy svojí verzi >:-[]
Rozbalit vlákno
0