První kompaktní model Infiniti není původní, ale sdílí řadu dílů s Mercedesem třídy A. Vůz jsme prozkoumali krátce po jeho premiéře na frankfurtském autosalonu.
Ze zadobočního pohledu je q30 vyloženě skvělé, jakoby chtělo vyrazit na Rally Monte Carlo. Snad to neutopí jízdně, jak se to podařilo Nissanu třeba u posledního XTrailu, či Pulsaru.
Jako jeste do nedavna veliky fanousek Infiniti, musim rict, ze tam kam se ridi Infiniti ted, nechapu. Prevzaty vsechno od MB, motory, prevodovky a ted uz podvozek a interier. Tohle uz nema s Infiniti nic spolecneho. Jenom se prizpusobuji trhu a to kouzlo Infiniti do roku 2012 uz je davno pryc....A jeste abych se vyjadril k Q30...hezky mercedes, strasny Infiniti.
Tomu sám nevěříš. Někomu se nebude líbit jiné auto, než striktně pravoúhlé. Navíc, jako se vším, záleží jak se to používá. A u tohoto Infiniti je to vskutku prémiově.
Vypadá to parádně. Dokonce i interiér je docela dobrý, stále to sice není můj šálek čaje, ale už to nemá ten středový panel s vertikálními výstupy klimatizace, který mi nikdy nepřirostl k srdci.
tak tam je miesta snad menej ako v pande ... doslova a do pismena .... ;-\
k comu takato nadhera s 5 dvermi pre dvoch? ... mozno som moc praktik a realista... ale ozaj nerozumiem co tymto priestorom na zadnych sedackach sleduju konstrukteri 5 dveroveho vozu tychto uz celkom dostojnych rozmerov... predpokladam ze tam zadne sedacky nemaju byt len na paradu a pre srandu ... aj ked ono asi skutocne budu.... ono aj 25 rocny favorit bude bez debaty na zadnych sedackach pohodlnejsi a priestornejsi ako tato super premiova paradicka
viděl si to naživo. seděl si v tom. komentuj,až to zažiješ. pokud jsou sedačky posunutý úplně dozadu, je jasný, že tam nebude dost místa(jak píše redaktor se 190cm se za sebe asi těžko posadí)