Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XF Sportbrake oficiálně. Díváte se na nejkrásnější luxusní kombi!

Variantu kombi nabídnul Jaguar u modelu XF už v jeho minulé generaci. Ta nová má o něco větší přepravní kapacitu a je mimořádně atraktivní.
Zpět na článek
14. 6. 2017 13:07
14. 6. 2017 14:13
14. 6. 2017 14:21
14. 6. 2017 15:45
14. 6. 2017 13:36
14. 6. 2017 13:37
14. 6. 2017 13:50
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2017 13:07
pekne
a zaroven zrejme o dalsi dovod menej ist do toho noveho 6 GT od bmw ... [odkaz] :yes:

mozno tie zadne svetla nemuseli byt az tak "siroke" ... a skoro az obopinajuce celu kasnu na sirku ale chapem... ok .. vo vysledku ale ozaj asi najkrajsie premiove kombi sucasnosti.. a na rozdiel od GT bmw to auto ma proste aj akusi eleganciu a noblesu a akusi vizualnu pridanu hodnotu ocakavanu od premianta za dane prachy ... jaguar to fakt pekne vali poslednu dobu... :yes:
Rozbalit vlákno
5
Re: pekne
Hezky pocin... ale proc je vsechno diesel, kur...
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 14:13
Re: pekne
protože pomatená Evropa, i když trend už se obrací a třeba v Německu už registrace dieslů klesaj....

Ale tady to bude trvat dýl no, dokud to místním držgrešlákům někdo přímo nezakáže, budou jezdit v sazometu dál :-)
Avatar - _Karel_
14. 6. 2017 15:45
Re: pekne
Samé nafty, benzín bez šestiválce - aneb avizovaný konec dieselů v praxi. >:-[]
Avatar - Dinar
14. 6. 2017 13:12
Hm, úderný titulek,
ale nemůžu souhlasit, tohle není nejhezčí luxusní kombi. Trpí na nepropracovanou grafiku zadních světel (chybí 3D), stejně jako sedan, výfuky příliš blízko sobě záď opticky zužují, zezadu je to takové boudovité (předchozí generace vypadala přikrčeněji), celkově je to ok, ale na zlato to není. ;-)
Rozbalit vlákno
13
14. 6. 2017 13:19
Re: Hm, úderný titulek,
Souhlas, zadní lampy měly být stejně úzké jako u F-Pace, pak by nevadily ani ty výfuky a dokonce by se mi líbila i reminiscence na černý D sloupek předchůdce.
Avatar - Dinar
14. 6. 2017 13:36
Re: Hm, úderný titulek,
Užší, nějak plasticky tvarované, laufy trochu do rohů a paráda. Ale to jsme si říkali i u sedanu. Každopádně zákl. linka je pěkná, proporce ok, je to pohledné, jen to Mičkovo "nejkrásnější" tam prostě není. ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 13:41
Re: Hm, úderný titulek,
mohly by zůstat kulaté, ale nebýt tak blízko u sebe, v tom souhlas.
14. 6. 2017 13:55
Re: Hm, úderný titulek,
Přesto bych mu dal přednost před ostatními >:-[]
14. 6. 2017 14:50
Re: Hm, úderný titulek,
Vidím to stejně. Zadek tohohle Jaguara prostě "šilhá" :-)
14. 6. 2017 13:40
Re: Hm, úderný titulek,
Nemám rád pana Dinara, ale tady mi nezbývá než souhlasit. Do nejhezčího kombi má daleko a připomíná mi to článek z Autocaru nebo Top Gearu....
14. 6. 2017 13:58
Re: Hm, úderný titulek,
Souhlas, ty světla jsou fakt moc! Skoro jako u nového BMW 5, ty naštěstí tolik neruší.
14. 6. 2017 14:48
Re: Hm, úderný titulek,
Design je objektivně těžko měřitelný. Ale subjektivní názor máme stejný. Krásné auto, ale tu záď bych si dovedl představit jinak.
Avatar - iudex
14. 6. 2017 15:14
Re: Hm, úderný titulek,
Tiež som sa pozastavil nad jednoznačným titulkom, ja to rovnako tak jednoznačne nevidím. V zásade pekné a vyvážené kombi, až na drobné detaily (spomínané výfuky evokujúce stiahnutú r.ť) nemám výhrady, ale vnímam to ako ďalší pekný kombík, akým je aj 5er.
Avatar - _Karel_
14. 6. 2017 15:49
Re: Hm, úderný titulek,
Ač vrtulkář, předpokládám, že zlatou bys dal V90? ;-)
14. 6. 2017 20:51
Re: Hm, úderný titulek,
Titulek z Blesku je už standardem.

Já vidím hned několik nepěkných detailů, a možná bych to vzal spíše z druhé strany. Marně totiž přemýšlím, které prémiové kombi se mi líbí méně než tento Jag.
Je to vesměs pěkné, ale ve výsledku z dostupné konkurence nejhorší...
Avatar - Pekelná Micinka
17. 6. 2017 01:43
Re: Hm, úderný titulek,
Je to tak. :-|
15. 6. 2017 09:14
Re: Hm, úderný titulek,
Za mě luxusní kombi číslo 1 je rozhodně tento kousek, který bych bral všemi deseti (které ovšem nemám...)
[odkaz]
Sice úplně nemusím to jejich řešení zadních světel, nicméně to ostatní to bych si nechal líbit :-)
14. 6. 2017 13:36
Nooo
Noo ošklivý to není, ale nejkrásnější taky určitě ne. Takovej dlouhej jezevčík. Zbytečně moc to natáhli, asi chtějí chytit zákazníky volva 240. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
14. 6. 2017 13:37
Trochu
se udivuji nad setinou rozdílu ve zrychlení čtyřválce oproti šestiválci v naftě...?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wakantanka
14. 6. 2017 13:50
Pochvala
designérom. :yes: Iste niekoľko drobných výhrad by sa našlo ... nebudem opakovať kolegov vyššie. Musím však súhlasiť s autorom, pre mňa najkrajšie veľké prémiové kombi. :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 6. 2017 13:59
Callum odvedl slušnou práci...
...proč ale pro kristovy rány zase dávají první fotky top verze v bílé? Mají ceasium blue, mají rubínovou, hlubokou šedou a zase jedeme na bílé. Aspoň, že interiér odfotili na různých barvách.
Tvarově bych přemýšlel mezi 5er a XF, nakonec by měla rozhodnout jízda, ale i tam BMW dotáhlo Jag. Tohle už je otázka osobních preferencí.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Dinar
14. 6. 2017 14:14
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Oba vyžadují správnou barvu a kola, ale u mně i v této generaci kombíků vede 5er, i když největší problém XF není zvenku, ale spíš uvnitř. Každopádně jsou to soupeři, u kterých jde už jen čistě o osobní preference, náklonnost ke značce atp. ;-)

Jo, někde jsem teď četl o nových motorech jagu, o R6 zas ani slovo. ;-\
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 14:17
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Seděl sem v tom (i v XE, XJ, Fpace atd) o víkendu a žádný problém v interiéru nevidím, naopak cítil sem se tam mnohem lepší než třeba u Audi, v kterých sem seděl taky.
A naopak mě dosta překvapilo volvo, měli dost povedené interiéry v těch nejvyšších výbavách.
14. 6. 2017 14:21
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Jag s interoéry problém má, sladění a volba materiálů není top a jednoduché tvary tomu taky nepřidají. Musí se hodně kouzlit s konfigurátorem a přesto není výsledek na vrcholu.

Volvo na tom není líp materiálově, ale tvarově to dohání.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 14:26
Re: Callum odvedl slušnou práci...
lepší jedoduché než přeplácané, trčícíc tablety taky nejsou můj cup of tea. Jagy maj čisté linie, jednoduše ovládanou navi, pěkné materiály. Líp na tom byl jen Mercedes, ty maj z D3 jednodznačně nejhezčí interiéry.

Přeplácané Audi nemá šanci a BMW taky docela ztrácí.
14. 6. 2017 14:34
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Audi je čisté a BMW v nové 5er a 7er naprostá fantazie.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 14:44
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Seděl sem v A7, SQ5, SQ7, A6 a RS5 Coupé a fakt sem z toho odvařenej nebyl.

A největší sranda VW, kde je 70% věcí co se týče ovladačů, páček, knoflíků a řešení stejných jako ve škodárně. A chtěj za to mega >:D >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
17. 6. 2017 01:47
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Jednoduché tvary fungují jen se špičkovými materiály. Bohužel, jestli jsme seděli vl jkq
Avatar - Dinar
14. 6. 2017 14:29
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Jaguary musí mít nutně vnitřek obšitý kůží, aby se daly nějak srovnat s D3, jak je to nějaká nevrcholná verze, tak je ten rozdíl dost citelný, u xf např. stačí ty plastové kastlíky ve dveřích co mají být madla, plast kolem kliky atp., není to nic zásadního, ale člověk, který má vytáhnout kolem dvou mega toho prostě v interieru čehokoliv z D3 dostane za ty peníze více. Že to hraje roli je vidět i na prodejích, a že to problém je, ti potvrdí i prodejci, samo že ne na první dobrou hejlovi, co natěšenej vlítne do showroomu. ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 14:36
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Tak to samozřejmě měly, kůží obšitou palubku nebo výplně dveří má dneska kdeco i mimo D3 a Jag.

Že se to neprodává je věcí úplně jinou - tady se krom D3 neprodává vůbec nic. A je úplně jedno jak je to dobrý nebo není. Tam je problém jinde.....
Avatar - Dinar
14. 6. 2017 14:46
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Ale ne ve standardu, předváděčky ji mají, většina aut, která se reálně prodávají, a mluvím teď o vyšší střední, to nemá, myslím palubku a horní část dveří. U jaga to hraje zásadní roli, vnitřky D3 unesou i palubky bez obšití kůží.

Tady, myslíš asi ČR, se prodává to samé (proporcionelně) co ve zbytku Evropy. Problém "jinde" není, jestli jsi myslel na nějaké předsudky, viz. úspěch LR/RR, auta vnímaná před pár lety jako nespolehlivé kasičky jdou dnes na dračku, umí navodit pocit vnímané kvality, a to je podstatné, během pár let se modely LR/RR dostaly na horní příčky prodejů ve svých třídách, a přitom jsou objektivně dražší než relevantní konkurence.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 15:04
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Jo protože SUV kupují hlavně ženy a mladí co ty předsudky nemaj víš, zatímco ty sedany kupují páprdové 45-70 + pár zarputilých mladších fandů značky, co si nikdy jiného než to jejich BMW, MB nebo Audi popř. Porsche nekoupí, protože to sou přeci nejlepší auta na světě. + Rusáci a vietnamci a mafiáni, co kupují to je in ve spoelčnosti, popř. v čem se schovaj v davu a nebudou nápadní.

Kdežto nějaká 30letá právnice tohle moc neřeší a půjde s v klídku koupit Evoque, protože se jí prostě líbí víc. Pár takových znam i osobně.
Jenže jako si 30 letá právnice si nepůjde pro A6 a E-klasse - to už dneska nefrčí bohužel, tak si logicky stejně tak nepůjde pro XF od Jaga, GS Od Lexusu, Ghibli od Maserati nebo CTS/CT6 od Cadillacu.
Časy se bohužel mění.
Avatar - Dinar
14. 6. 2017 16:00
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Suv si kupují mladí? Myslíš evoque za 1,5 mega? A právě páprdové přecházejí ze sedanů na suv, tohle ti nesedí, stejně jako to, jak se pořád snažíš dělat z českého trhu něco spešl, bohužel, prodeje jaguaru jsou procentuelně stejné napříč Evropou.
14. 6. 2017 15:07
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Dobře je to vidět na novém Discu nebo Velaru. materiály stejné jako Jag, ale dojem o třídu vyšší.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 15:08
Re: Callum odvedl slušnou práci...
V Discovery i v RR Sport sem taky seděl....
Avatar - Pekelná Micinka
17. 6. 2017 01:29
Re: Callum odvedl slušnou práci...
To jednoznačně. Velar v té kombinaci, jak byl na Legendách byl naprosto k sežrání. :yes:
14. 6. 2017 14:19
Re: Callum odvedl slušnou práci...
R6 dorazí buď na konci 17 nebo na začátku 18. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
17. 6. 2017 01:10
Re: Callum odvedl slušnou práci...
Za mě je ten zadek docela tristní, nevím jak naživo, ale na fotkách a videu ty světla jsou moc nízko a ještě působí dost blízko sebe. Abych byl upřímný, s odstupem času si troufnu tvrdit, že snaha napasovat na sedany ideu uplatněnou na F-Type není šťastná, v reálu ty zadní světla nejsou žádná hitparáda ani na XE, ani na XF. Jsem zvědavý co v tomhle směru přinese nové XJ. Design interiérů je pak kapitola sama pro sebe. zejména celé přední stanoviště u XE a XF. XJ má aspoň ty kulaté výdechy a celkově vevnitř působí víc jako Jaguar. F-Type by potřeboval trochu víc emocí z AMG GT.
14. 6. 2017 14:33
Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Úchylná Evropa. Koupit za velké peníze takhle parádní auto a z pod kapoty slyšet "kadla kadla" je peklo. Samozřejmě, furt si můžu vybrat benzínový čtyřválec, který má i mainstreamová střední... :no:
Rozbalit vlákno
59
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 14:38
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
nenaděláš nic, dokud jim to nezakážou budou to dál kupovat, řešit jestli to má kličku takovou nebo makovou, jestli reaguje infotaiment za 0,345 sekundy nebo za 0,492 s ale že maj pod kapotou sazomet co venku zní jak zelinářská dodávka neřeší. To už dneska není zajímavý, hlavní že je je to luxusní a že je to in ve společnosti >:D >:D >:D
14. 6. 2017 14:45
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Mně něco, co zní jak zemědělská technika, moc in ve společnosti právě nepřijde. Respektive bych se za to u takovéhleho auta styděl.

Ale ok, kdo chce, ať si to kupuje. Nevadí mi, že to nabízejí s dieselem. Vadí mi, že kdo chce plnotučný benzín, který si takovéhle auto zaslouží, ten má v Evropě smůlu.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 14:49
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Musíš si koupit jinou značku, resp. odjindu než z Evropy :-)

I když teda jaguar ještě pár kompresorových bnezínů dělá, to zase čest. Ale postupně to ubývá, bohužel.

Ale pořád se dá ještě sehnat poctivý benzín V6 i V8
14. 6. 2017 14:54
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Je paradox, že americká auta začínají být víc petrolheadská, než ta Evropská. Protože historicky to bývalo přesně naopak.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 15:11
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Jak se to vezme. Ameriky byly stavěný na komfort, výkon a na bohatou výbavu. Ne na vymetání okresek, který v USA v pdobě EU okresek sou v minimální míře a navíc tam platí omezení rychlosti, že.

Doba se změnila, EU dohnala ameriky ve výbavě, někde i předehnala, ale ameriky dohnala zas Evropu v podvozdích a občas krásně předehnala v motorech.

Každej si musí vybrat co chce.
Avatar - _Karel_
14. 6. 2017 15:58
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Hřebíček na hlavičku - "že to venku zní". Je to o tom, jestli koupím auto s horší následnou prodejností a spotřebou min. o 2-3 litry vyšší, a dostanu za to lepší zvuk. Nevidím žádnou jinou objektivní výhodu, než ten zvuk. Sám o nějakém benzínovém třílitru trochu přemýšlím, a vždycky skončím u toho, jestli jen kvůli zvuku dám ročně pár desítek tisíc navíc. (bavím se o cestovním autě, ne o autě na sport. jízdu samozřejmě)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2017 16:24
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
pro ty co najezděj ročně víc jak autobus od Student Agency nebo si nechaj pro pětikačku vrtat koleno je tu LPG a CNG, když ti to udělá někdo kdo tomu fakt hoví, dá tam reduktor jakej má být a neposkládá ti to stylem jako když dělá Pepovi Fabii tak to má stejnej zvuk a jezdíš za méně jak s naftou.

Ale nemůžeš do podzemní garáže vím >:D >:D >:D

tímhle stylem bys taky mohl Jezdit s Mutltiplou či Ssang Yongem, kdyby měl(a) dokonalej podvozek a interiér z BMW či MB. Dyt že je to hnusný zvenku přece nevadí, hlavně že je to pěkný vevnitř a dobře to jede ne >:D A za málo.

A pak se to dá prodat nějakýmu mantákovi, so si za půl mega koupí volítanou dehtovou rachomejtli co má najeto 250 000 km a za 30 000 km se začne sypat a bude z toho super kasička, protože konstrukčně nepovedený motory, dpf, turba, karbon via longlife oleje, čerpadla, vstříky, žhavičky, převodovka atd atd.
Avatar - _Karel_
14. 6. 2017 16:59
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Bariku, to je snůška! :-O
LPG do přímovstřiků - nijak jednoduchý, žádná sláva, spíš to vidím jako potencionálně problematický. Vjezd do podzemních garáží mě nechává chladný, do těch jsem se svými dvěma bývalými LPG (v nepřímovstřikých šestiválcích)vjížděl.
SsangYong je hnusný, to jo. Zvuk šestiválcové nafty sice není to co u benzínu, ale hnusnej rozhodně není, takže nic moc srovnání :no:
Asi jsem jak říkáš "manták", páč za víc než půl mega volítaná dehtová rachomejtle, najel jsem na ní ne 30 ale 45tkm, a světe div se - i když má všechny sr.ačky co vypisuješ - jen se o ni pravidelně kvalitně starám a nic se nesype. A hlavně - konstrukčně nepovedený motory,Turbo,karbon, long-life,čerpadla,vstřiky,převodovka - co z toho nemá moderní benzín? Zatím není DPF - bude.
Zase jako vždy takový hospodský řeči velkého znalce. :-|

P.S. tuším, že mi napíšeš, že si mám koupit amériku s nepřímovstřikým benzínem. Předem dík!
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 06:49
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Tohle Barikovi nikdy nevysvětlíš....on autem nejel dal, než z Prahy do Středních Čech, tak nechápe jak může být nejen otravné, pořád tankovat, ale i nákladné .... a ničit si nové auto LPG? Tak to bych fakt neudělal.To rovnou můžeš koupit Oktavku Gtec a rezignovat na život >:D Stejně tě nepochválí, protože Škodovka...Hybrid taky moc nepomůže, na dlouhé trasy po dálnici se stejně moc nezapne a navíc velké kombi v hybridu bude problém ....pak ti zbývá to dělat jako Barik. Až pojedeš dál, než 100km, tak letadlem a s penezenkou...auto půjčíš na místě >:D Jak myslíš že jsem byl na srazu? Praha - Hradec letecky a pak auto z půjčovny >:D
Avatar - woody-alien
15. 6. 2017 07:39
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Tak už je mi to jasný. Vlastním autem bys přes Náchod nejel. >:D
15. 6. 2017 08:11
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Podle toho, jak tam po celou dobu, co Náchod jezdím urputně rozkopávají hlavní tahy si myslím, že původní název byl Záchod.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 08:35
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Je pravda, že Náchod jezdím převážně služebním, protože nejlepší terénní auto je jaké? >:-[] >:D
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:05
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Náchodě sem byl, taky v Ratibořicích, Jaroměři, Kuksu, Hrádku u Nechanic, Hradci, Pardubicích, Častolovice, Doudleby nad orlicí atd.

Původně sem teda chtěl jet ponorkou, ale nakonec světě div se sem byl všude autem >:D >:D
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 09:14
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Neříkal si, že takové dálky jezdí jen hlupáci a cesťáci? >:D
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:21
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Sme se bavili o cestách někam do itálie kam je to 1200 km pokud si vzpomínám.

Ne o 160-180 km do Náchoda :-)
Avatar - Dinar
15. 6. 2017 07:51
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
>:D :yes:
15. 6. 2017 08:10
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Se divím, že jsi nepřistál s vrtulníkem přímo na place, ale chápu závist je mrcha >:-[]
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 08:36
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
No, tak... jel jsem na autosraz, tam nemůžu přiletět vrtulníkem >:D
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:03
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Vona je Ostrava, Náchod, Český Krumlov, Duchcov, Lázně Kynžvart, Brno, Hodnonín, Děčín, Ústí nad labem, Břeclav, Bechyně atd ve Středních čechách?

To sou mi novinky čéče.

Já že tam všude sem byla autem a ještě na dalších xyz místech po čr.

Komiku
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 09:11
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Nebudeme si tu psát a porovnávat místa, kde všude jsme byli autem, že ne ? >:D >:D
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:24
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Si to sem vytáhnul ty a myslel sis jak si strašně vtipnej :-) Sem byl autem i v Německu, Polsku, Slovensku.....

Kdybych to co sem najel všema autama najel jen po středních čechách, tak bych musel znát asi každou vesnici vč. zapadlých osad :-)
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 09:43
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Protože očividně nechápeš, že někteří lidé tím autem najezdí více za rok, než ty všemi auty za celý život a pro ně je ta nafta dobrým společníkem :-) Proto....
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:27
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Jo a co je nákladné na tankování LPG?

12,50 stojí LPG, vša oblíbená naftička je za 26 u pump kam nejezdíte a za 30 u těch kam jezdíte. Nějak mi vychází že LPG stojí méně jak půlku molodče.

Takže když to bere 16 plynu, jezdíš za náklady jako kdyby to žralo tak 7,3 nafty >:D

A 7,3 nafty bude brát chícplej 4válec s 200 HP a za 16 LPG jede osmiválec se 400 HP >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 09:39
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Bariku a ten osmiválec s 400HP - to je jakým stylem? Plato vajíček a klídek, že? 200 HP R4 D nemám srovnání, ale 170 HP R4D - svižněji, akcelerace na plný plyn, dálnice 130-200 (Německo) + velká města, rozhodně to nešetřím a jezdím za 6.5 kombinovaně. Na okrsce to padá i na 5.5 / 100 a to se nebojím předjíždět. Podobná zkušenost se stejně velkým slabším 115k R4 D ....

Pořád srovnáváš nesrovnatelné.... Jak se ten osmiválec napije, když ho na každém nájezdu na dálnici protáhnu do červeného?
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:51
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Normálním stylem. Vesnice město 50ka, okresky cca 80-110 , dálnice 130-150.

představ si že takhle jezdit spoustě lidí stačí. 15-16 LPG nebo cca 13-14 benzínu.
Pokud s tím chce jezdit jako schumacher, tak to pojede za 16-18 benzínu a tak 17-19 plynu. to je furt nějakejch 10 litrů nafty max.

A pokud pojedeš s třílitrovou naftou co má 300 koní jak schumacher, hodí ti to půrměr tak 11. Teda pokud nejsi městskej kovboj, to ti pak hodí tak 15 >:D
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 09:55
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Ano... a víš, že když takhle pojedu se svou či služební R4 naftou, tak jedu za 5/100 ? Takže jinými slovy - kupte si V8 se 400HP, budete mít náklady jako na nafťák... akorát potenciál motoru využijete maximálně tak na 20%..... takže je vám takové auto vlastně k ho.... >:D Vážně ti nepřijde divné to, co píšeš? >:D

Proč bych si tedy měl koupit V8 400HP na LPG? To můžu mít rovnou Oktávku 1.0 TSI.... pojede stejně rychle....
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 10:00
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Protože tam ten výkon je když potřebuješ, tím že motor jede na 20% právě vydrží najet bez nějaké generálky klidně 600 tis aniž bys tam dal cokoliv jinýho než svíčky, náplně filtry a možná nějaké čidlo co odejde věkem.

Kdežto vyhoněná chícplotina 1,0 jede celý svůj život v zátěži 50-99% takže vydrží sotva půlku toho bez radikálních investic, nehlede na fakt že to má rozvody řemenem nebo řetězem, který ale soudruzi v SRN neumí vyrobit nebo je třetinově široký a bytelný jako ten např. v americkém V8.

Už sem pár rozebraných motorů viděl, narozdíl od vás.

400 konový nebo i více motor není o tom, že s tím budu neustále jezdit 250. Kvůli tomu si to lidi který to maj a že jich znam hodně fakt nekupují.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 10:46
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Myslíš, že 85kw 1.0TSI Oktávka pojede pořád na plno při dálničních 140, okrska v klidu a město do 50 km/h? >:D Asi si v tom nikdy nejel... tohle nemá smysl. Navíc za cenu ojeté V8 s 400Hp, máš třeba 1.4/1.8 TSI a to už tuplem nemusíš honit na silniční limity.... takže když opomenu konstrukční vadu první generace TSI, tak dlouhý život může při správně údržbě a tvým tempem nájezdu, mít také.....
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:01
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Ještě sem zapoměl na start/stop, o konstrukčně nepovedených motorech CRD zejména od BMW je toho na naeti asi tak 1500 stránek A4, přeji příjemné čtění. Díky long-life olejům se karbonuje vše, jediná šance jak tomu předejít je nelít longlife oleje a měnit to po do 10-15 tis km, ale kdo to z jezdičů do ofiko servisů dělá, že >:D

Nepřímovstřikových benzínů samozřejmě pár je a i přímovstřik se dá na LPG udělat, jen je to dražší.
Avatar - AUDIRS6
15. 6. 2017 15:00
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
>:D >:D >:D >:D :yes:
hmm, to uz si s nou nabehal 45 tkm ? :-| ;-)
Avatar - _Karel_
15. 6. 2017 16:32
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
jj, už ji mám rok. :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 6. 2017 17:09
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Hmm, ten čas ale letíííí..... ;-)
14. 6. 2017 17:58
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
hele né že bych měl projeté poslední výkřiky techniky v oblasti šestiválcových dieselů, ale co jsem kdy jel v nějakém autě v benzínu a pak v tom samém v naftě, tak srovnatelně výkonný benzín byl VŽDY lepší. Zvuk, kultura chodu, vibrace, reakce na plyn, rozsah použitelných otáček.... jasně, diesely šly dopředu, ale benzíny taky.... pro někoho kdo je na auta aspoň trošku fajnovka je benzín jasná volba....
Avatar - _Karel_
14. 6. 2017 18:34
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Reakce na plyn a rozsah použitelných otáček - v cestovním autě s automatem mě to v podstatě nezajímá, pokud ten diesel nefunguje vyloženě špatně - a bavím se teď opravdu o šestiválcích. Kultura chodu, vibrace - kromě volnoběhu se není o čem bavit. Když jedu nějakou ustálenou nebo řekněme vyšší než městskou rychlostí, málokdo pozná, co je pod kapotou. To vše co píšeš vidím jako jasný argument u nějakého kupé a pod. U velkého kombíku?
Ale jako klidně, já neříkám, že benzín není lepší, jen opravdu při použití "cestovní auto" nenacházím důvod za několika desetitisícové příplatky ročně.
Avatar - Dinar
15. 6. 2017 07:57
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Pokud budeš srovnávat opravdu poslední generace, pak rozdíl je jen v jiném zvuku, ano zvuk benzinového šestiválce je hezčí než zvuk šestiválce dýzlového, bez debaty. Ale např. u R6 dýzlů je zvuk sice jiný, ale rozhodně ne nijak nelibozvučný, připomíná spíš velkoobjemový benz. V8, dýzlové V6 jsou na tom o něco hůře, ty pod plynem spíše hučí. Ve všem ostatním co zmiňuješ, rozdíl není, vibrace nejsou, reakce na plyn je u turbomotorů stejná, rozsah použitelných otáček nehraje s osmi a více stupni roli, mluvíme tu o konfekčních daily carech, neřešíme víkendovku.
Rozdíl je 3 litry na sto při srovnatelné dynamice, ve prospěch dýzlu, v tom je to "kouzlo", proto se ve vyšších třídách prodávají V6/R6 převážně v dýzlu.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 08:44
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Tyhle pohádky o lepším zvuku a traktoru... Mne přijde, že většina lidí, co tohle hlásají, nikdy nejela v jiném dieslu, než v prastaré 1.9 TDI.... Už i staré 2.5V6 TDI neměly špatný zvuk, leda na volnoběh bylo poznat, že je to diesel ( a to nemluvím o novějších šestiválcových naftách, které jsem měl tu možnost zkusit - Audi, BMW). Ostatně i mnohé novější R4 nafty nejsou takto traktorové. Míval jsem Renautlí 1.9Dci a z venku znělo spíše jako letadlo (to jsou slova kamaráda, totálně neznalého věci), nebo i novější 2.0TDi/ TDCi...... Mnohé moderní R4 v benzínu, především ty downsizované zní jako sekačky, nebo nezní vůbec ( a pak se tam montují různé reproduktory a emulátory zvuku... žejo >:D )

Jasně, včera jsem schválně v zácpě jel za dámou v Quattroporte, abych si užil každý rozjezd z křižovatky (bohužel neměla vůbec smysl pro tuhle uchylku a po vjezdu do tunelu jela jak šnek :D, žádný koncert..), ale do velkého cestovního auta je velký diesel ideální volba.... a ať mne klidně ekoteroristi za to uškrtí >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:08
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Ony vám ty diesly brzo zakážou nebo tak zdraží, že ze 70% plechovek kterýma běžný čech jezdí zmizí >:D Otázka času
Avatar - Dinar
15. 6. 2017 09:41
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
To je právě výhoda lidí s otevřenou myslí, kteří se umí orientovat a využívat možnosti nabízeného. Před dvaceti lety nebyly šestiválcové dýzly svým projevem a dynamikou konkurenceschopné ve srovnání s benzinovými šestiválci, takže jsme jezdili benzinové šestiválce (podobná story je i s automaty). Pak se dýzly začaly překotně vyvíjet, dnes jsou ve všech ohledech (v šestiválcích, osmiválcích) s benziny srovnatelné, tedy jezdíme dýzly, s výhodou nižší spotřeby. Až nám je, jak říkáš, zakážou, budeme jezdit to, co bude v daný moment nejlepší a nejvýhodnější, budou-li to opět benzinové motory, pak fajn. Takhle to prostě chytří a orientující se lidé dělají. Ty se můžeš klidně dál topit ve svých "nafta patří do kamen" zoufalých postojích, štěkat jako pejsek, karavana prostě jen půjde dál. ;-)
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 09:44
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
>:-[] :yes:
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 09:48
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Jasně všechno je srovnatelný, akorát zvuk a ta spolehlivost vid.

Ale samozřejmě tobě je to jedno, ty s tím najedeš svých 150 v záruce na longlife a pošleš to do světa, zoufalec bude až ten mimon co si od tebe koupí tu volítanou voračku >:D

Jo a ještě jedno není srovantelné - cenovka.

Vono V8 benzín jde sehnat za mega, kolik stojí nejlevnější V8 diesel? >:D >:D Mega těžko vid :-)
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 09:52
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
To, že Dinar může udělat přesně to, co píšeš (koupit nové, povozit a dát po 3 letech do haje....), tak je to špatně? Že nemusí řešit 20 let starý vrak a investice do něj? >:D To je snad jeho výhoda ne? Navíc, je to jen a jen o údržbě.. pokud takové auto budeš živit od nova a dáš si záležet, dožije se 20ti let taky...

Prosimtě ukaž mi, které V8 benzinové koupíš do mega jako nové? Napadá mne jedině nějaký skladový Mustang (i ty se pohybujou přes 1M) a to rozhodně není ekvivalent k rodinnému autu, potažmu kombi, o kterých se tu mluví ...
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 10:05
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
20 let si přehnal, toho se dnešní CRD vůůůbec nedožijou.

Vono stačí tak 7-8 let a jde to krásně do kopru.

když vidíš na světlech, jak má kažá druhá pipka a každej druhej borec aktivovaný start stopy, jak se to furt vypíná a zapíná, k tomu skvělé longlife oleje, okradený materiály, konstrukční chyby, přetechnizovaný plečky aby to splnilo nějaké vymyšlené stupidní eko normy, přitom v reálu to pořád vypouští srágory stejně jako bez nich , vyhoněný výkon z nejmenšího objemu - tak vůbec nemam iluze že to za 20 let bude jezdit :-) :-)

To sou ata projetovaný na 200 tis km a pak se dej vůle bozí, to už je výrobci jedno. budto to někdo pošle do kopřiv a půjde si koupit jiný nebo se výrobce napakuje na servisu. Obojí pro něj moc výhodné.

A chyby se svedou na špatnou údržbu jako se to tady trpaně snažíte svádět vy.
Bohužel znám několik přépadů, kdy zakukala auta, co jezdila do Renocaru, k Bychllovi, Engemu, Porsche Prosek atd.

Co mi povíš na to?
Že český mechanici neumí servisovat a v Německu by se jim to nestalo vid >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 10:52
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
A ty víš, jak s tím ti borci jezdili? Když budeš trápit na okrskách a na dálnici auta, kašlat na údržbu, tak je odděláš... ale to i ty tvé emeriky.... Co ti na to povím? Že si plácal, co má zaslepené oči a nevidí nic okolo....

Vždy je to o údržbě a o tom, jak se k autu chováš. Proč by Commonrail nemohl žít 20 let? Podívej, třeba známý má totožnou Lagunu Dci, co jsem měl, je jí 15 a má 350 tisíc najeto a jezdí dál... A tohle auto bylo doslova synonymem nespolehlivosti.... a víš proč? Stará se o to, pravidelně mění olej, nejezdí pořád pod plynem... prostě to dělá tak, jako ty pečuješ o svůj Cadillac.... Já mam 8let starý Commonrail, 250 tisíc najeto a to auto je v super stavu, protože na to nekašlu....
Vždy je to o přístupu k autu, ano, někdy se to nepovede... ale větišnou je to problém používání auta...
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 11:08
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Údržbu měl řešit autorizovaný servis, tedy ten Renocar a spol. když tam s ním někdo jezdil. Ty tam maj nastavený intervaly a maj vše kontrolovat a co je třeba měnit, at už na základě prohlídky nebo na základě pevně daných plánů výrobce co a při kolika km nebo stáří.

Takže údržbu vynech. Kdo s tím jak jezdil opravdu nevím, ale asi je jasné, že když výrobce udělá auto co má 300 koní , zrychluje za 5-6 vteřin atd že nemůže předpokládat, že s tím budou jezdit jen babičky a faráři do kostela 80kou.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 11:18
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
"Kdo s tím jak jezdil opravdu nevím, ale asi je jasné, že když výrobce udělá auto co má 300 koní , zrychluje za 5-6 vteřin atd že nemůže předpokládat, že s tím budou jezdit jen babičky a faráři do kostela 80kou."

A tady vidíš ten rozdíl, že tvé 400HP V8 jízdou babičky a farářem do kostela vydrží 20 let.... přesně tak ty auta používáš a u ostatních se divíš >:D >:D
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 11:04
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Dobře tak do mega možná ne fungl nové, ale tak za 1,3 už v pohodě.
[odkaz]
[odkaz]

Do mega zánovní předváděčky [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

A šlo by si toho nechat dovézt víc. Do 1,3 mega by se měl vejít i 300c a Charger 5,7 V8.Camaro V8, Grandčíro, pikapy základní s V8- Stojí v USA stejně jako ten Mustang nebo Challenger. Není důvod aby to nešlo dovést za stejný prachy, zvlášt když ted dolar o něco klesnul.

ostatní už sou sportovní prémiovky, tam už je cena vyšší - jako CTS-V, Chevy SS, Corvetta, dražší verze Camara, Challengeru či luxusní velké SUV typu Suburbany, Tahoe, Escalade, Expedition...

ono už těch V8 ubývá, někde už jsou jenom V6. Ty se daj do milionu úplně v pohodě. Což v Evropě bývá i tak problém, tady stojí milion i líp vybavené 4válce typu Superb a někde už žádný V6 ai není vid.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 11:09
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Ok, takže nekoupíš ani jedno nové do milionu a navíc mimo Duranga to jsou samé coupé........ ;) Tak ukaž, jaký nový V6 benzinový rodinný kombík koupím oficiálně v čr do 1M? :-)
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 11:22
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Co furt máš s tím kombíkem? Já sem nikde nic o kombíku nepsal.

Já sem psal že osmiválec resp. tedka šestiválec, nespecifikoval sem karoserii.

Mimo EU kombíky nefrčí, víme vašnosto?

v USA, Kanadě Číně, Rusku, Arábii atd. každej jezdí sedanem, kupé, SUV nebo crossoverem či pikapem.

Kombíky sou OUT :-) a co sem si tak četl diskuze po články o kampani magistrátu na proti SUV v Praze, tak je lidi nechtěj. že sou delší jak řada SUV/crossoverů a méně praktické.

Další vymýrající druh, bohužel teda.
Mě osobně je to šumák, mě se kombíky nikdy nelíbily.
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 11:33
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Co s nim mám? Začalo to tím, že Karel přemýšlel vyměnit své naftové kombi za novější auto v benzínu , ale vadí mu spotřeba a ty jsi mu začal dávat moudra o svých favoritech v benzinu....

Co si teda má koupit ? SUV? Když ho nechce? Coupé? To je asi k ničemu ne?
15. 6. 2017 11:47
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Ozzy, to je ztracená debata pod hezkým kočkoidním kombíkem ;-)
Avatar - Ozzman
15. 6. 2017 11:49
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Já vím, nechal jsem se unést.... :'-(
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 13:28
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Oktávku TDI v kombíku přece, to nej nejlepší auto na světě >:D
15. 6. 2017 11:38
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Co koupím za mega s šesti nebo osmihrnkem když chci JLR nebo BMW, či M-B? Nezajímají mě lítačky, bez prvokupce by mimochodem nebyly ojetiny... :-!

"Vymýrající"...to je gut! :-)
15. 6. 2017 11:46
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Takže poslední americká plečka je jediným východiskem? Děkuji, nechci. Vážím si některých automobilek za jejich zachovávání větších objemů, ale neznamená to, že obětuji pohodlí a v zásadě nekompromisní řešení automobilek, které mi svými modely vyhovují.
Umím si představit Lexus, možná Infiniti a nebyl by mi proti srsti Stinger, pokud bude dobrý, ale Camara a pod prostě nejsou auta pro mě.
Challenger, Suburban nebo Tahoe jsou prémiovkami jako DS >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 6. 2017 13:36
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Ten Suburban stojí v USA cca 45-60 000 USD, Camaro či Mustang stojí půlku. Takže cenově je :-)

Ono už krom amerických pleček a pár předražených evropských prémiovek ty V8 nikdo nedělá, víme a u šestiválců to už pomalu začíná platit taky. Resp. je maj v katalozích a v konfigurotárou, ale na salonu to nikdo live neviděl, jak je rok dlouhej, v servisu taky ne a objednaj si to dva nadšenci za rok, vlastně jako individuální objednávku a než ti to přijede z Německa tak to trvá možná dýl než když si objednáš auto z ameriky nebo kanady.
A záruku ti dneska musí dát každá firma, je to ze zákona povinné.

Takže ono v tom není moc rozdíl.

To samá úroven servisu - ono jestli někam přijede na servis za rok 5 benzínových BMW nebo 5 Camar vyjde asi nastejno se týče zkušeností mechaniků s opravami. Studojou to v manuálu a na netu a v počítači obojí stejně.

Jinak ted sem venku na ulici potkal Mustang v modrý barvě s štítkem na kufru s napisem Auto Outlet, us cars import >:D
14. 6. 2017 15:09
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Jag už do XF Break nenasadil V6 v benzínu kvůli nové generaci R6. Naftová verze bude cca půl roku od benzínu, proto tam figuruje.
Zároveň s tím budou obě verze jak RWD, tak AWD.
Avatar - iudex
14. 6. 2017 15:09
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Zrejme sú predaje "viacvalcových" benzínov tak marginálne, že im nestojí za to to u nás tento aj tak končiaci V6 vôbec ponúkať. Keď tu bude viac webpajov, ktorí si kúpia benzínový V6, potom aj Jag bude túto motorizáciu ponúkať.
Btw. skús sa opýtať v BMW, aké percento z 3er alebo 5er tvoria šesťvalcové benzíny. Tipujem, že na tú cifru Ti postačia prsty jednej ruky.
15. 6. 2017 08:12
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Bohužel bude nejprodávanější varianta dvouturbový naftový R4 s AWD. Nemám absolutně pochyb. Poptávka po benzínových variantách u tohoto druhu aut je marginální.
Avatar - Londonbridge
19. 6. 2017 12:27
Re: Pro Evropu šestiválec pouze v dieselu
Presne vacsinou predanych aut je v 4 valcoch a to nie len Jag ale aj BMW,MB a Audi ,nepozrel som statistiky ale vacsinou stretavam napr BMW 520d, E 220d / 250d / a A 6 2 Tdi. Su lacnejsie a menej papkaju...
Avatar - Pekelná Micinka
17. 6. 2017 01:31
To se ještě uvidí...
Asi bych měl hodně práce s tím se rozhodnout jakej dravej kombi. Mimo D3 viděl jsem novou V90 a rozhodně nemůžu říct, že by se mi XF Sportbrake líbil víc.
V základu ale tipuju, že to bude skoro ta nejhorší volba, protože tam nebude ani deviza 6 a víceválcových Jaguarů - zvuk.
Rozbalit vlákno
0