Koenigsegg v Ženevě 2007
CCGT
Hmotnostní hranici 1100 kg, na kterou se ostatní účastníci seriálu GTI těžko dostávají, Koenigsegg CCGT splňuje s přehledem a ještě mu zůstává 100 kilogramů v rezervě. Tu chce firma patřičně využít při modifikaci některých komponentů. Celou přeměnu z modelu CC v závodní supersport CCGT má na svědomí vedoucí vývojového týmu Dag Bölenius.
CCXR
Další novinkou je Koenigsegg CCXR - supersport respektující životní prostředí. Malá švédská firma vyvinula motor, který díky využití bioethanolu místo klasického benzínu dosahuje vyšších výkonů s nižšími emisemi CO2. Bioetanol vyniká vyšším oktanovým číslem a specifickou vlastností - odebírá teplo ve spalovacím prostoru a tím jej chladí při vstřiku směsi. Tyto charakteristiky posunuly výkon na 750 kW při 7200 otáčkách za minutu a točivý moment na 1060 Nm při 6100 otáčkách za minutu. Díky těmto parametrům se Koenigsegg CCXR stal prvním vyráběným a zároveň homologovaným vozem přesahujícím výkon 1000 koňských sil. Koenigsegg slibuje, že pohon na bioethanol nebude jen záležitostí nových vozů, a nabídne přestavbu i stávajících modelů CCX na toto alternativní palivo.
CCX
Pro rok 2007 dostává deset let vyráběné supersportovní kupé ze Švédska facelift s mnoha změnami. Na první místo staví Koenigsegg revoluční přístrojová panel vlastní výroby, který má jednoduchou formou podávat řidiči nejdůležitější údaje: otáčky motoru, tlak oleje, rychlost a úroveň přeplňování. Podle údajů výrobce může řidič záskat tyto informace během doby až o polovinu kratší než při "přeostřování" na klasický přístrojový štít nebo často rušící head-up displej.
S novým modelovým rokem přichází do CCX standardní protiprokluzový systém, který zkrotí více než 900 Nm i na sněhu nebo mokru. K dalšímu snížení hmotnosti přispěly závěsy dveří z hliníkové slitiny. Snadnou zábavu uvnitř připravuje integrovaný iPOD systém, který nahrazuje klasické autorádio.
Karoserie má nové vnější panely, nárazník má jiné tvarování, jinak zabudovaná mlhová světla a poziční světla nutná pro americký trh. Celý vůz je o 88 mm delší aby byl schopen splnit požadavky americké normy testující automobily při nárazu zezadu. Uvnitř vozu je o 50 mm více místa na hlavu a CCX je tak podle výrobce nejprostornějším supersportem na trhu.