Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Konec Lancie se blíží. Vypnula své evropské webové stránky. Zůstane alespoň v Itálii?

Nabídka značky Lancia se zúžila na jediný model, malý ypsilon. Nabízen je však už jen na domácím italském trhu.
Zpět na článek
9. 5. 2017 15:56
9. 5. 2017 17:01
9. 5. 2017 17:32
9. 5. 2017 17:52
9. 5. 2017 16:19
9. 5. 2017 16:24
9. 5. 2017 16:27
9. 5. 2017 16:42
9. 5. 2017 16:19
9. 5. 2017 17:21
10. 5. 2017 08:24
9. 5. 2017 16:08
9. 5. 2017 17:03
9. 5. 2017 16:24
9. 5. 2017 16:53
9. 5. 2017 17:18
9. 5. 2017 17:21
9. 5. 2017 17:40
9. 5. 2017 17:53
9. 5. 2017 18:02
9. 5. 2017 22:05
9. 5. 2017 19:22
9. 5. 2017 17:59
9. 5. 2017 21:23
9. 5. 2017 19:49
9. 5. 2017 21:25
10. 5. 2017 09:54
13. 5. 2017 14:14
13. 5. 2017 13:09
9. 5. 2017 16:30
9. 5. 2017 17:05
9. 5. 2017 21:14
10. 5. 2017 11:01
9. 5. 2017 17:15
9. 5. 2017 17:29
9. 5. 2017 19:43
10. 5. 2017 09:52
9. 5. 2017 18:08
9. 5. 2017 21:24
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2017 15:56
Hm
Dnes jsem potkal nejméně tři kamiony Ypsilonek a je to fakt pěkné auto. Bude jí škoda, jestli skončí.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bubáq
9. 5. 2017 17:01
Re: Hm
... a koupil byste si toto auto?
Souhlasím, že je pěkné, bohužel tato "vlastnost" netvoří plný užitek pro kupce. Zdá se, že v dobách prosperujících ekonomik klesá zájem o miniauta dosti citelně, zatímco ostatní velikostní třídy jsou na tom (výrazně) lépe.
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2017 17:32
Re: Hm
Tak třeba Pětistovka měla loni nejúspěšnější rok v historii. A to je 10 let starý model.
9. 5. 2017 17:52
Re: Hm
myslím, že B je najpredávanejší segment v eu
9. 5. 2017 16:05
Lancia JEDINE electro buducnosť
Lancia bola vždy niečim iná, jej modely boli viac pre fajnšmekrov nie pre bežných konzumentov. Podla mojho názoru budúcnosťou je jedine prejst kopletne na elektro a natom budovat podobne ako Tesla. Lancie by bola škoda...
Rozbalit vlákno
7
9. 5. 2017 16:19
Re: DELTA
Kdyby nic jiného, tak tam měla zůstat ještě dnes pozoruhodná a při svém vzniku vyjímečná Delta. Pomineme-li to, že předvedla světu využití první variabilní plošiny na světě (Stilo - potažmo Bravo), která umožnila vytvořit zcela jiné auto s nádherným prostorem s posuvnými sedadly vzadu, tak její úžasná jednotná krása zvenku i uvnitř, kterou následně v detalilech (ne už v jednotnosti) okopírovali všichni výrobci, tak ta je nepřehlédnutelná i dnes.

Že nemá bohatá, zářná a nadmíru pozoruhodná minulost Lancie pokračování zůstane navždycky trestuhodná škoda.
Avatar - euro89
9. 5. 2017 16:24
Re: DELTA
A jeje, tys tu chybel. Dalsi, co by cpal do aut baterky... 8-s To at radsi potkavam Lancie jen na srazech oldtimeru, nez z nich udelat neco jako je Tesla. :-!
9. 5. 2017 16:27
Re: DELTA
Ten příspěvek nemá s baterkami co dělat. Omylel se mi přilepil zde. Napsal jsem ho samosttaně ještě dole. Kdybys neragoval, už bych ho tady vymazal.
Avatar - euro89
9. 5. 2017 16:42
Re: DELTA
Moje chyba. Ja nereagoval na tebe, ale na uzivatele 695.
9. 5. 2017 16:19
Re: DELTA
Čistá elektomobilita je utopie.
Avatar - Joky
9. 5. 2017 17:21
Re: DELTA
mínusy za to umí dávat jen ta Škodomilská chátra co má doma stejně hnusnou manželku jako auto ....
10. 5. 2017 08:24
Re: DELTA
No tvl, jak by asi podle toho vypadala manželka toho v Civicu 8-s
9. 5. 2017 16:08
Ypsilon
se prodává velmi slušně, navíc stejně jako F500 s pěknými maržemi. Byla by škoda ho zaříznout.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bubáq
9. 5. 2017 17:03
Re: Ypsilon
Ale to je poněkud jednoduchá myšlenka... Velmi slušně??? Co to znamená? Naplní dostatečně kapacitu továrny? Pokud vím, Ypsilon dělá necelých 10% výroby v Tychy... A vydělá si tím na neustále nutné modernizace a vývoj nové generace? Tyto úvahy nemohou být tak naivně jednoduché, jak se jeví na první pohled.
Avatar - N6600
9. 5. 2017 16:11
Autoplay videa - palec hore za snahu
Chapem, ze ked nas citatelov este neodradila kvalita clankov, tak to skusate aj samotnym webom. Najprv rozsekat clanky na milion sekcii, potom autoplay videa, ASCII znaky miesto galerie, problem s pridanim reakcii do diskusii... Co bude dalej? Zmena fontu na Windings?

K teme - RIP, Lancia.
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2017 16:24
DELTA
Kdyby nic jiného, tak tam měla zůstat ještě dnes pozoruhodná a při svém vzniku vyjímečná Delta. Pomineme-li to, že předvedla světu využití první variabilní plošiny na světě (Stilo - potažmo Bravo), která umožnila vytvořit zcela jiné auto s nádherným prostorem s posuvnými sedadly vzadu, tak její úžasná jednotná krása zvenku i uvnitř, kterou následně v detalilech (ne už v jednotnosti) okopírovali všichni výrobci, tak ta je nepřehlédnutelná i dnes.

Že nemá bohatá, zářná a nadmíru pozoruhodná minulost Lancie pokračování zůstane navždycky trestuhodná škoda.
Rozbalit vlákno
15
9. 5. 2017 16:53
Re: DELTA
Trosku si pleteš dojmy s pojmy. Po týdenním používání Lancie Delta jsme jí doma neřekli jinak než Dacia. Design velmi specifický,ale budiž. Palubka z Fiatu Bravo a vše co má nějak fungovat bylo buď nepříjemný nebo nedotažený. Neuvěřitelný jak se dá zprznit prostorný a variabilní auto.
Jeden příklad za všechny - zadní posuvná lavice byla v rámci snahy odlišit se tvarovaná tak, že reálně člověk využil jen ca. 2/3 její délky od opěradla dopředu. Pak tam vymysleli takovou vlnu směrem k podlaze, která nepodpírala nic. Takže ač byla reálně delší, sedělo se na tom asi jako v té dacii. Manželka to auto nakonec nemohla ani vidět. I díky zkušenosti s lancii dnes svého golfa považuje za superkáru.

A to mi jako značka lancia byla sympatická. Ale poslední dobrý auto který udělali, byla lybra.
9. 5. 2017 17:18
Re: DELTA
Nikdy jsem v ní nejel, ale staticky jsem si ji osahal několikrát velmi podrobně. Nic takového, co píšeš, jsem nepociťoval. Naopak - předčilo to veškeré popisy. Nakonec i obvyklý test zde na auto.cz to potvrzuje také (a ten je z doby, kdy se tu Italům moc nepřálo):
Plusy
•Atraktivní design
•Luxusně působící interiér
•Pohodlná sedadla
•Prostor pro nohy vzadu
•Dobré odhlučnění motoru
•Přesné řízení
9. 5. 2017 17:21
Re: DELTA
Tady je to vidět.
[odkaz]
9. 5. 2017 17:40
Re: DELTA
Díky. No, je vidět obdivuhodná všemožná originální variabilita zadních sedadel a hloubka sedáků. Je takový etalon, že by měla být 500 mm, což tady je vepředu i vzadu - není to zcela běžné, bývá kratší i u MPV a SUV, kde na to je místo(!). Mírný sklon sedáku, který se na fotce jeví, mi po dosednutí nikdy nepřipadal - naopak, byl velmi dobrý a navíc možný originálně dorovnat pro stehna výškou(!) pro různé postavy.
Vaše poznání nechci zlehčovat, ale zaráží mě..
9. 5. 2017 17:53
Re: DELTA
No já myslím, že foto z golfa ukazuje ten rozdíl naprosto jasně ne?
[odkaz]
Avatar - Jaros71
9. 5. 2017 18:02
Re: DELTA
Sedadla u VW patří tradičně k nejlepším.
Ale jako tragédii bych interier Lancie fakt neviděl.. ;-)
9. 5. 2017 22:05
Re: DELTA
Pokud jde o zadní sedadla, o kterých je řeč, tak zrovna VW/Škoda/Seat na ně byl přímo expert. Ne nadarmo se jim říkalo trestná lavice ;-) V základních výbavách to umí dodnes i na předních...
Avatar - _Karel_
9. 5. 2017 19:22
Re: DELTA
Sice jen podle fotek - ale souhlas s chytrákem - ta vlna na předku sedáku přece nemůže podpírat nohy.
9. 5. 2017 17:59
Re: DELTA
ešte aj dnes tá fotka hovorí, že vzadu by to kľudne mohlo voziť alžbetu. To sa len tak nevidí.
9. 5. 2017 21:23
Re: DELTA
No, místa je tam hodně, ale pro Alžbětu? To asi ne. Každopádně sedět se tam nedá. A to je jen jedno z mnoha minusu. To auto nejezdi nijak zázračně. Rozdíl proti Bravu v podstatě nula, mizerný materiály - pokud se bavíme o tom ze to mělo byt něco víc v rámci segmentu. Ale nebylo to ani tak dobrý jako třeba golf highline. Alcantara tady na fotkách fajn ale v reálu? Plasty na palubce hrály všemi barvami (a to byla celočerná verze interiéru jen každý kus byl trochu jinak udělanej) a ovládalo se to jako loď. Fakt hrůza. A to jsem se na to tenkrát těšil. :-(
Avatar - Joky
9. 5. 2017 19:49
Re: DELTA
jsi k r e t é n mám ji 4 roky a pohodlné auto , ne jako ty Šroty VW... škoda
ze nejde napsat víc sprosťáren
9. 5. 2017 21:25
Re: DELTA
Za to ty si inteligent a to poradnej. Ale bohužel se nevyznas v autech, tak sis koupil strep co vypadá hogofo. Nalestena bída se tomu taky říká. Užij si ji. >:D
10. 5. 2017 09:54
Re: DELTA
Hmm delta, co to bude 1,4 benzín či 1,6 nafta >:D >:D
13. 5. 2017 14:14
Re: DELTA
1.6 nafta tahne "vocpoda" uz od 1300ot, nie od 2000 ako tdi, takze velmi pouzitelny motor.
Navyse najdes 1.8tbi 200k, ak ti je 1.4 140k malo
13. 5. 2017 13:09
Re: DELTA
Tak si si nemal kupit Daciu a prezyvat ju Lancia, ty chytrak.

Zadne sedacky su bez problemov, odvezie sa tam pohodlne aj 195cm clovek.

Golf 6 je proti Delte uhrkana krabicka, skus si to medzi sebou priamo po presadnuti.
9. 5. 2017 16:30
Apple
Tohle je automobilka, kterou by měl koupit Apple. Mají historii a zkušenosti se stavěním aut a Apple má technologie a peníze. Dovedete si představit, co by mohlo vzniknout touhle kombinací? To by byly parádičky...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bubáq
9. 5. 2017 17:05
Re: Apple
:'-( ... a co tato automobilka nabízí? Kromě opravdu dávné historie? Vývojové kapacity? :'-( Výrobní kapacity? :'-(
Prosťáčku.
9. 5. 2017 21:14
Re: Apple
Myslel jsem tím samozřejmě celý koncern FCA. Prosťáčku.
Avatar - Blue Sun
10. 5. 2017 11:01
Re: Apple
Tak jsi to tam měl napsat, prosťáčku. Pak se nediv, že jsi za vola.
9. 5. 2017 16:59
Osudová chyba
65 000 prodanej starejch střepů Ypsilon. To ukazuje jakou má Lancia sílu. Kdyby v minulosti místo Alfy dali budoucnost Lanciii, mohli dnes mít jednu živou a schopnou lancii a ne dvě mrtvé značky. :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jaros71
9. 5. 2017 18:05
Re: Osudová chyba
Alfa Romeo má nyní několik výborných aut..
Stelvio vypadá na prodejní hit mezi SUV.
Cena kolem milionu..atraktivní design a skvělé italské motory.
Bral bych ho raději než Tiguan ve stejné ceně.
9. 5. 2017 20:21
Re: Osudová chyba
A vydělají ty dva nový modely na dlouhodobý přežití značky? Lancia Y se zatím prodávala lip než všechny (staré) modely alfy (včetně mito).
Avatar - Blue Sun
10. 5. 2017 11:02
Re: Osudová chyba
Rozhodně snáze, než jedno mikroauto. Už proto, že o Y není zájem mimo Itálii...
Avatar - Joky
9. 5. 2017 17:15
Ypsilon
ano prodává se jen v Itálii a prodá se jí tam 3x víc než všech modelů toho technického hnoje z Boleslavi dohromady ...
Rozbalit vlákno
3
9. 5. 2017 17:29
Re: Ypsilon
Těžko říct, proč prodeje lancie srovnáváš se škodovkou, ale když už jsi se do toho pustil - Chápu to správně že chceš říct že škodovka je mnohonásobně úspěnější v Itálii než Lancia v ČR a proto tu lancii zavírají?
To je zajímavý názor, ale jen kůli ČR to asi nebude. Spíš kůli tomu. že na každým trhu. ne jen v ČR je na tom lancia dlouhodobě bídně.
Avatar - Joky
9. 5. 2017 19:43
Re: Ypsilon
asi proto , že se prodává jen v itálii a tam nejsou takoví * jako tady, aby podporovali
ty emisní leváky!

k r e t é n í
tam mělo být
10. 5. 2017 09:52
Re: Ypsilon
Krásná ukázka lidské malosti a nejspíš ještě nějaké poruchy, jak tebe dokáže vytočit cokoliv z Boleslavi, pak že jsou škodovky bez emocí. Jako vždy jsi pobavil :yes: >:-[]

Co že to máš vůbec za auto/motorizaci?

Ty musíš na silnici, nebo když tě pustí na vycházku hrozně trpět při pohledu na české silnice ;-)
Avatar - Jaros71
9. 5. 2017 18:08
SPEKULACE
Bohužel , takový článek má hodnotu reportáže z BLESKU.. :no:
Fakt je jen jeden , že Lancia momentálně bude prodávat jen v Itálii.
Otázka zní? Trvale nebo do příchodu nových modelů...pokud budou?
To ví asi jen vedení koncernu.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2017 19:21
Re: SPEKULACE
Dle již tradičního chaosu kolem přípravy nových modelů v FCA bych spíše řekl, že samo vedení koncernu neví.

BTW, v těchto dnes se v Jižní Americe pomalu odhaluje nový Fiat Argo, hovoří se tam o něm jako o nástupci Punta. [odkaz] O jeho působení ve zbytku světa (mi) ale zatím není nic známo...což je zvláštní, protože nic jiného, co by mohlo globálně nahradit Punto, Fiat nemá a jen tak mít nebude.
Avatar - wakantanka
9. 5. 2017 21:19
Re: SPEKULACE
Ak som dobre pochopil tak Punto malo dostať nasledovníka z rodiny 500 a označeného ako 500 + . Ale z toho čo bolo na tom videu vidieť by to Argo nemuselo byť márne. :yes:
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2017 22:03
Re: SPEKULACE
Ano, to byla jedna ze spekulací. Mluvilo se i o tom, že Punto naopak dostane nástupce ve stylu Tipa. Před rokem se ale Marchionne nechal slyšet, že nástupce Punta vyvíjet nebudou, že by pro ně nebyl rentabilní či co. A jediným malým vozem, který byl v poslední době skutečně intenzivně vyvíjen a testován, je Argo.
Avatar - wakantanka
10. 5. 2017 08:03
Re: SPEKULACE
Tak Marchione toho občas narozpráva no. :-) Uvidíme čo z toho Arga nakoniec bude a či sa dostane aj ku nám.
10. 5. 2017 09:16
Re: SPEKULACE
Nic méně - stávající Punto je podle mne i po těch letech stále jedno z nejlepších a nejhezčích aut své třídy. Jen to svědčí o fundovanosti vývojářů Fiatu a italských mistrů návrhářů. Avšak přetržení vývoje a s ním jistý odchod staré generace a nepoučené té nejmladší může mít vliv i na vývoj nového "Punta".

Nechci však ztratit naději - následník Brava - (nové) Tipo je povedené. I když pověstný šmrnc minulých generací není až tak pronikavý (bych řekl).
Avatar - wakantanka
10. 5. 2017 13:46
Re: SPEKULACE
O tej fundovanosti svedčí hlavne to, že technický základ s patričnou dávkou úprav si ďalej v pohode žije v Corse. :-)
Avatar - beibej
9. 5. 2017 21:24
Re: SPEKULACE
obávám se, že nové modely už prostě nepříjdou. :-(
10. 5. 2017 08:45
Taky proc web, kdyz na nej neni co dat
:-!
Docla rozumny tah, k cemu web, kdyz na nej neni co dat :-!
Rozbalit vlákno
0