... a koupil byste si toto auto?
Souhlasím, že je pěkné, bohužel tato "vlastnost" netvoří plný užitek pro kupce. Zdá se, že v dobách prosperujících ekonomik klesá zájem o miniauta dosti citelně, zatímco ostatní velikostní třídy jsou na tom (výrazně) lépe.
Lancia bola vždy niečim iná, jej modely boli viac pre fajnšmekrov nie pre bežných konzumentov. Podla mojho názoru budúcnosťou je jedine prejst kopletne na elektro a natom budovat podobne ako Tesla. Lancie by bola škoda...
Kdyby nic jiného, tak tam měla zůstat ještě dnes pozoruhodná a při svém vzniku vyjímečná Delta. Pomineme-li to, že předvedla světu využití první variabilní plošiny na světě (Stilo - potažmo Bravo), která umožnila vytvořit zcela jiné auto s nádherným prostorem s posuvnými sedadly vzadu, tak její úžasná jednotná krása zvenku i uvnitř, kterou následně v detalilech (ne už v jednotnosti) okopírovali všichni výrobci, tak ta je nepřehlédnutelná i dnes.
Že nemá bohatá, zářná a nadmíru pozoruhodná minulost Lancie pokračování zůstane navždycky trestuhodná škoda.
A jeje, tys tu chybel. Dalsi, co by cpal do aut baterky... 8-s To at radsi potkavam Lancie jen na srazech oldtimeru, nez z nich udelat neco jako je Tesla. :-!
Ale to je poněkud jednoduchá myšlenka... Velmi slušně??? Co to znamená? Naplní dostatečně kapacitu továrny? Pokud vím, Ypsilon dělá necelých 10% výroby v Tychy... A vydělá si tím na neustále nutné modernizace a vývoj nové generace? Tyto úvahy nemohou být tak naivně jednoduché, jak se jeví na první pohled.
Chapem, ze ked nas citatelov este neodradila kvalita clankov, tak to skusate aj samotnym webom. Najprv rozsekat clanky na milion sekcii, potom autoplay videa, ASCII znaky miesto galerie, problem s pridanim reakcii do diskusii... Co bude dalej? Zmena fontu na Windings?
Kdyby nic jiného, tak tam měla zůstat ještě dnes pozoruhodná a při svém vzniku vyjímečná Delta. Pomineme-li to, že předvedla světu využití první variabilní plošiny na světě (Stilo - potažmo Bravo), která umožnila vytvořit zcela jiné auto s nádherným prostorem s posuvnými sedadly vzadu, tak její úžasná jednotná krása zvenku i uvnitř, kterou následně v detalilech (ne už v jednotnosti) okopírovali všichni výrobci, tak ta je nepřehlédnutelná i dnes.
Že nemá bohatá, zářná a nadmíru pozoruhodná minulost Lancie pokračování zůstane navždycky trestuhodná škoda.
Trosku si pleteš dojmy s pojmy. Po týdenním používání Lancie Delta jsme jí doma neřekli jinak než Dacia. Design velmi specifický,ale budiž. Palubka z Fiatu Bravo a vše co má nějak fungovat bylo buď nepříjemný nebo nedotažený. Neuvěřitelný jak se dá zprznit prostorný a variabilní auto.
Jeden příklad za všechny - zadní posuvná lavice byla v rámci snahy odlišit se tvarovaná tak, že reálně člověk využil jen ca. 2/3 její délky od opěradla dopředu. Pak tam vymysleli takovou vlnu směrem k podlaze, která nepodpírala nic. Takže ač byla reálně delší, sedělo se na tom asi jako v té dacii. Manželka to auto nakonec nemohla ani vidět. I díky zkušenosti s lancii dnes svého golfa považuje za superkáru.
A to mi jako značka lancia byla sympatická. Ale poslední dobrý auto který udělali, byla lybra.
Nikdy jsem v ní nejel, ale staticky jsem si ji osahal několikrát velmi podrobně. Nic takového, co píšeš, jsem nepociťoval. Naopak - předčilo to veškeré popisy. Nakonec i obvyklý test zde na auto.cz to potvrzuje také (a ten je z doby, kdy se tu Italům moc nepřálo):
Plusy
•Atraktivní design
•Luxusně působící interiér
•Pohodlná sedadla
•Prostor pro nohy vzadu
•Dobré odhlučnění motoru
•Přesné řízení
Díky. No, je vidět obdivuhodná všemožná originální variabilita zadních sedadel a hloubka sedáků. Je takový etalon, že by měla být 500 mm, což tady je vepředu i vzadu - není to zcela běžné, bývá kratší i u MPV a SUV, kde na to je místo(!). Mírný sklon sedáku, který se na fotce jeví, mi po dosednutí nikdy nepřipadal - naopak, byl velmi dobrý a navíc možný originálně dorovnat pro stehna výškou(!) pro různé postavy.
Vaše poznání nechci zlehčovat, ale zaráží mě..
Pokud jde o zadní sedadla, o kterých je řeč, tak zrovna VW/Škoda/Seat na ně byl přímo expert. Ne nadarmo se jim říkalo trestná lavice ;-) V základních výbavách to umí dodnes i na předních...
No, místa je tam hodně, ale pro Alžbětu? To asi ne. Každopádně sedět se tam nedá. A to je jen jedno z mnoha minusu. To auto nejezdi nijak zázračně. Rozdíl proti Bravu v podstatě nula, mizerný materiály - pokud se bavíme o tom ze to mělo byt něco víc v rámci segmentu. Ale nebylo to ani tak dobrý jako třeba golf highline. Alcantara tady na fotkách fajn ale v reálu? Plasty na palubce hrály všemi barvami (a to byla celočerná verze interiéru jen každý kus byl trochu jinak udělanej) a ovládalo se to jako loď. Fakt hrůza. A to jsem se na to tenkrát těšil. :-(
Za to ty si inteligent a to poradnej. Ale bohužel se nevyznas v autech, tak sis koupil strep co vypadá hogofo. Nalestena bída se tomu taky říká. Užij si ji. >:D
Tohle je automobilka, kterou by měl koupit Apple. Mají historii a zkušenosti se stavěním aut a Apple má technologie a peníze. Dovedete si představit, co by mohlo vzniknout touhle kombinací? To by byly parádičky...
65 000 prodanej starejch střepů Ypsilon. To ukazuje jakou má Lancia sílu. Kdyby v minulosti místo Alfy dali budoucnost Lanciii, mohli dnes mít jednu živou a schopnou lancii a ne dvě mrtvé značky. :'-(
Alfa Romeo má nyní několik výborných aut..
Stelvio vypadá na prodejní hit mezi SUV.
Cena kolem milionu..atraktivní design a skvělé italské motory.
Bral bych ho raději než Tiguan ve stejné ceně.
Těžko říct, proč prodeje lancie srovnáváš se škodovkou, ale když už jsi se do toho pustil - Chápu to správně že chceš říct že škodovka je mnohonásobně úspěnější v Itálii než Lancia v ČR a proto tu lancii zavírají?
To je zajímavý názor, ale jen kůli ČR to asi nebude. Spíš kůli tomu. že na každým trhu. ne jen v ČR je na tom lancia dlouhodobě bídně.
Krásná ukázka lidské malosti a nejspíš ještě nějaké poruchy, jak tebe dokáže vytočit cokoliv z Boleslavi, pak že jsou škodovky bez emocí. Jako vždy jsi pobavil :yes: >:-[]
Co že to máš vůbec za auto/motorizaci?
Ty musíš na silnici, nebo když tě pustí na vycházku hrozně trpět při pohledu na české silnice ;-)
Bohužel , takový článek má hodnotu reportáže z BLESKU.. :no:
Fakt je jen jeden , že Lancia momentálně bude prodávat jen v Itálii.
Otázka zní? Trvale nebo do příchodu nových modelů...pokud budou?
To ví asi jen vedení koncernu.
Dle již tradičního chaosu kolem přípravy nových modelů v FCA bych spíše řekl, že samo vedení koncernu neví.
BTW, v těchto dnes se v Jižní Americe pomalu odhaluje nový Fiat Argo, hovoří se tam o něm jako o nástupci Punta. [odkaz] O jeho působení ve zbytku světa (mi) ale zatím není nic známo...což je zvláštní, protože nic jiného, co by mohlo globálně nahradit Punto, Fiat nemá a jen tak mít nebude.
Ak som dobre pochopil tak Punto malo dostať nasledovníka z rodiny 500 a označeného ako 500 + . Ale z toho čo bolo na tom videu vidieť by to Argo nemuselo byť márne. :yes:
Ano, to byla jedna ze spekulací. Mluvilo se i o tom, že Punto naopak dostane nástupce ve stylu Tipa. Před rokem se ale Marchionne nechal slyšet, že nástupce Punta vyvíjet nebudou, že by pro ně nebyl rentabilní či co. A jediným malým vozem, který byl v poslední době skutečně intenzivně vyvíjen a testován, je Argo.
Nic méně - stávající Punto je podle mne i po těch letech stále jedno z nejlepších a nejhezčích aut své třídy. Jen to svědčí o fundovanosti vývojářů Fiatu a italských mistrů návrhářů. Avšak přetržení vývoje a s ním jistý odchod staré generace a nepoučené té nejmladší může mít vliv i na vývoj nového "Punta".
Nechci však ztratit naději - následník Brava - (nové) Tipo je povedené. I když pověstný šmrnc minulých generací není až tak pronikavý (bych řekl).