Které automobilky mají nejvěrnější zákazníky? Tomuto žebříčku vládne jedna země
Každá automobilka by chtěla mít zákazníky, kteří nekupují vozy jiných značek.
Touží po klientech, kteří jsou věrní a kteří se opakovaně vracejí. Víte ale, která automobilka se může pochlubit nejvíce loajálními zákazníky?
Minimálně ve Spojených státech amerických má podle studie organizace J.D.Power (ta zkoumala, kolik lidí se k automobilce vrátilo pro další vůz) nejvěrnější zákazníky Subaru, k němuž se vrací 61,5 procent zákazníků. Subaru letos na první příčce vystřídalo loňského šampiona Toyotu.
Toyota je v aktuálním žebříčku druhá s 59,5 % věrných zákazníků. Pokud zůstaneme mezi "mainstreamovými značkami", najdeme na třetí příčce další japonskou automobilku: Hondu.
Následují značky RAM, Ford, Kia, Chevrolet, Nissan, Hyundai, Jeep, Volkswagen, Mazda, GMC, Mitsubishi, Buick, Dodge, Fiat, Chrysler a Smart. Detailnější informace najdete v grafech v galerii.
Organizace J.D.Power se však zaměřila také na prémiový segment. Tomu vládne Lexus, k němuž se vrátilo 47,6 procent klientů. Následují Mercedes-Benz, Mercedes-Benz, BMW, Porsche, Audi, Land Rover, Maserati, Acura, Lincoln, Cadillac, Volvo, Infiniti a poslední je Jaguar, u něhož si další vůz koupilo jen 20,6 procent zákazníků.