Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Které automobilky mají nejvěrnější zákazníky? Tomuto žebříčku vládne jedna země

Jan Zajíc
Diskuze (1)

Každá automobilka by chtěla mít zákazníky, kteří nekupují vozy jiných značek.

Touží po klientech, kteří jsou věrní a kteří se opakovaně vracejí. Víte ale, která automobilka se může pochlubit nejvíce loajálními zákazníky?

Minimálně ve Spojených státech amerických má podle studie organizace J.D.Power (ta zkoumala, kolik lidí se k automobilce vrátilo pro další vůz) nejvěrnější zákazníky Subaru, k němuž se vrací 61,5 procent zákazníků. Subaru letos na první příčce vystřídalo loňského šampiona Toyotu.

Toyota je v aktuálním žebříčku druhá s 59,5 % věrných zákazníků. Pokud zůstaneme mezi "mainstreamovými značkami", najdeme na třetí příčce další japonskou automobilku: Hondu.

Následují značky RAM, Ford, Kia, Chevrolet, Nissan, Hyundai, Jeep, Volkswagen, Mazda, GMC, Mitsubishi, Buick, Dodge, Fiat, Chrysler a Smart. Detailnější informace najdete v grafech v galerii.

Organizace J.D.Power se však zaměřila také na prémiový segment. Tomu vládne Lexus, k němuž se vrátilo 47,6 procent klientů. Následují Mercedes-Benz, Mercedes-Benz, BMW, Porsche, Audi, Land Rover, Maserati, Acura, Lincoln, Cadillac, Volvo, Infiniti a poslední je Jaguar, u něhož si další vůz koupilo jen 20,6 procent zákazníků.

Jan Zajíc
Diskuze (1)

Doporučujeme

Avatar - Beefcake
21. 7. 2019 22:15
...
Fakt si myslite, ze to je nahoda ? :)
Len to je tazko vysvetlit v tychto koncinach.