Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini Aventador S Roadster: Supervýkony pod širým nebem!

Aventador navazuje u italské značky na řadu supersportovních dvanáctiválcových typů. Jeho předchůdcem je tak slavná Miura, Countach či Diablo. Na frankfurtském autosalonu se příští týden ukáže modernizovaná verze typu Roadster.
Zpět na článek
8. 9. 2017 12:19
8. 9. 2017 13:04
8. 9. 2017 15:58
8. 9. 2017 16:23
8. 9. 2017 15:38
8. 9. 2017 11:14
A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Naštědtí může akcelerovat, když to dovolí silnice a provoz. Legislativa v autě nesedí a na brzdu nedupne!
Famózní. v době, kdy jsme krmeni koncepty elekrických supersportů je atmo V12 jako balzám na! jakorajská hudba.
Jdu se projet. je hezky a článek mě navnadil!
Rozbalit vlákno
32
8. 9. 2017 12:08
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Legislativa pocita s tim, ze v aute nesedi nekdo, kdo ma v hlave nasrano... :no:
Jestli mas potrebu jezdit 350 km/h, zajed si na letiste, zavodni okruh nebo nemeckou dalnici. V CR neni mou povinnosti pri odbocovani na hlavni silnici predpokladat, ze me z ni nekdo sestreli rychlosti vzletajiciho dopravniho letadla...
8. 9. 2017 12:18
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Ale radsi to predpokladej a rozhlidni se. Zes mel pravdu je ti na prd. Staci kamion co jede 80.
A děkuju za doporučení, až budu zas něco potřebovat, zeptám se tě.
A proc to v Nemecku jde a nic se nedeje?
to tam maji vsichni v hlave nasrano?
Samozrejme ze musi byt misto a prilezitost s ohledem na ostatni ucastniky a tak.
nejvic nehod delaji * a u tech je jedno, jak rychle jedou.
Takze dej pozor, at neco nevyvedes.
Jinak moje auto ma V max 330 a jen zridka se k ni přiblížím.
pokud nesnášíš sportovní auta, odeber se na jiný chat.
Vždycky, když se objevíš, meleš ho...na.
8. 9. 2017 13:01
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
* meles ty. Nejaky argument krome slamenych panaku a ad hominem kopani nemas?

Dejme tomu ze odbocuji na hlavni silnici. Samozrejme ze se rozhlednu. Ale kdyz vidim do vzdalenosti dejme tomu 250 metru a neni tam nic, vim, ze mam minimalne 10 vterin casu (protoze za tolik by se auto jedouci 90 km/h dostalo ke mne).
Kdyz ale na te silnici bude auto, ktere nepojede 90 km/h ale 300+, tak budu mit misto 10 vterin ani ne 3. A presne tady je podstata problemu.

V Nemecku to jde, protoze tam se takhle jezdi po vnitrnim pruhu dalnice, kde s tim ostatni pocitaji, a ne kdekoliv kde na to ridic dostane chut.
8. 9. 2017 13:15
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
A myslíš, že jsem * a jezdím 300+ taam, kde může někdo vyjet?
Možná tak působím, ale tak zlý to není.
Hele, nasazuju smířlivej tón a k tomu pár fakt:
Jezdím 25 let a mám abnormální nájezdy okolo 90tkm ročně. Předpisy (teď myslím ohledně rychlost) moc neřeším, ale snažím se předvídat a myslet.
Denně na silnici potkám lidi a vidím situace, že mi hrůzou tuhne krav v žilách. občas mě někdo málem zabije (bezohledný kamioňák a tak)...znáš to asi sám
A když jedu ve sporťáku a PODMÍNKY to dovolí, jedu někdy hodně rychle. Ještě NIKDY jsem nezpůsobil nehodu kvůli nepřiměřené rychlosti a ani většina nehod, co vídám, není zaviněna rychlým sportovním autem. Téměř vždycky je to prostě strašný hovado.
jinak pár nehod jsem zažil (výlet 9,5 metru mimo soílnici, torpédování pancéřovou dodávkou) a vždycky to zavinila neskutečná blbost nebo bezohlednost druhého řidiče. A snad nikdy ten pitomec, co mě málem zabila rozmlátil mi auto nejel víc než 100. Myslí,. že v tom to není. I když faktor rychlost nepochybně je - reakční doba, brzná dráha atd. Podle toho musí člověk jezdit. Možná by ses na cestě divil, jak jsem defenzivní a ohleduplný řidič v normálním provozu. A když blbnu, tak neohrožuju ostatní. Sbnad mi to uvěříš.
8. 9. 2017 13:46
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Nemyslim protoze nemam jak vedet, kde a jak rychle jezdis, a nemam ve zvyku si neco sam domyslet.
Obecne ale vyrazne prekracovani povolene rychlosti za neskutecnou bezohlednost povazuji. Znam spoustu lidi, kteri u toho argumentuji prave tim, kolik maji najeto, ze oni sve auto znaji, ze vi co delaji atd. - jo, oni to vi, ale nevi a nemaji to jak vedet ostatni, kteri na stejne silnici jsou. A neni jejich povinnosti predvidat ani to, ze po ni nekdo (v jakychkoliv podminkach) pojede 300 km/h, ani to, jestli to ubrzdi nebo neubrzdi.

Ze vetsina nehod neni zavinena rychlym sportovnim autem je dano v prvni rade skutecnosti, ze vetsina lidi rychle sportovni auto nevlastni. Je prece logicke ze vetsinu nehod nemuze zpusobit Lamborghini, kterych je v CR mozna 100 (jestli vubec).

Btw ja sam jsem mel moznost ridit jak Lamborghini, tak jina sportovni auta. Ani po dalnici jsem s tim nejel vic nez nejakych 150-160 km/h a vzdycky s levou nohou nad brzdovym pedalem, abych ho mohl v pripade potreby bez prodlevy seslapnout.
Mimo verejne silnice jsem to pak s klidem rozjel na nejakych 270-280 km/h
8. 9. 2017 13:53
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Nevím kde jezdíš ty, ale nehody, kterých vidíme denně desítky na našich silnicích jsou převážně způsobeny nevěnování se řízení, nepozorností a naprostou bezohledností. Rychlost mimo předpisy je jen doplňkovým faktorem a není podmínkou.
Tvoje podrážděná reakce mě překvapuje. nevím, že by tu někdo psal o tom, jak se lítá 350 kdekoliv. I Aygo dne upaluje 160, tam se taky rozčiluješ?
8. 9. 2017 15:34
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Kolik lidi co vlastni Aygo v nem realne tech 160 jezdi? Jedno procento?
Ja proste nechapu tuhletu vychodni mentalitu a potrebu si na silnici porad neco dokazovat. Ve vetsine zapadnich zemi se jezdeni autem bere proste jako doprava z mista A na misto B a ne soutez o to kdo ma vetsi koule.
Btw nejlepsi je kdyz tihleti machri projedou prez hranici treba do Rakouska a najednou jezdi dle predpisu protoze vedi ze tam by se s nima nikdo nesral.
8. 9. 2017 15:39
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
S tímhle názorem nelez na diskusi o Lambo Aventador.
ty kecy o východní mentalitě? Aha, pán je westman.
Pokoušel jsem se s tebou komunikovat normálně, ale meleš kraviny dál.
Většina nejrychlejších aut SE VYRÁBÍ V ZÁPADNÍCH ZEMČH.
Jseš trapnej, ubohej, užvaněnej blb. Nadále se s tebou nehodlám špinit.
Zápaďáku.
8. 9. 2017 16:13
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
LOL a co ze se vyrabi v zapadnich zemich? V zapadnich zemich se taky vyrabi spousta zbrani a neznamena to ze tam po sobe lidi nejvice strili.
8. 9. 2017 19:04
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Právě. 300+ je problém i na Autobahn. V tom smyslu, že není moc příležitostí se na takovou rychlost podívat. V ČR, na těch neustále rozkopaných, víceméně neoplocených tankodromech? Na to opravdu musí být zvláštní konstelace hvězd. Jednou jsem měl D8 směrem na Prahu prakticky pro sebe, pomalu jsem nepotkal živáčka a to přes den. Byla trochu mokrá, ideální to nebylo, ale rozhodně se dalo jet rychleji než 130. ;-)
8. 9. 2017 14:02
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
To je tvoje věc. já svoje napsal a trvám si na tom. nejhorší je, ajk píš webpaja, nepozornost a nevěnování se řízení. V tom je paradox - když člověk jede rychle, většinou se opravdu dost soustředí. Což ale není všespasitelné.
Doba se mění. já holt vyrostl v době, kdy když sis koupil auto (mladej kluk) bylo naprosto nepředstavitelné okamžitě nevyzkoušet, kolik "dá" To už dnes nedělám ani já.:)
když potkám na rovný cestě 200kmh auto, je mi to šumák. Ale taková dodávka předjíždějící na plný před horizontem BEZ ŠANCE vědět, jestli naproti nejede auto. to nedávám a běhá mi mráz po zádech.
Ale pokud píšeš, žes jel ve sporťácích po dálnici 150 "s levou nohpou nad brzdovým pedálem" tak se fakt nemáme o čem bavit. A te%d tě nechci vůbec ponižovat nebo tak - prostě konstatuji, že jsme jiní.
BTW chtěl bych vidět, jak tou levou brzdíš. zkoušel jsi to už? Docela divný.
A další - byl jsi to myslím ty, kdo před pár měsíci v diskusi o supersportech na téma manuál vs automat strašně přísně argumentoval, že nejdůležitější je rychlost, rychlost a zase rychlost. A proto tedy automat. protože je rychlejší atd. atd
Chtělo by to trochu konsistence.
8. 9. 2017 14:38
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
"já holt vyrostl v době, kdy když sis koupil auto (mladej kluk) bylo naprosto nepředstavitelné okamžitě nevyzkoušet, kolik "dá""

Jo. Coz bylo u prumernyho auta tak 110 km/h. Z kopce. Kdyz naproti nefoukal vitr. >:D
(Nemluve o tom ze po prumerne silnici v te dobe projelo tak jedno auto za deset minut.)

Levou brzdim standardne, jelikoz jsem jeste jako stredoskolak zacal jezdit na motokarach, kde ani jinak brzdit nelze, tak jsem si na to zvyknul (a stejne to je nejlogictejsi zpusob, divny je delat to jinak kdyz tam mas jenom dva pedaly, vidlicku a nuz taky nestridam v jedne ruce). Kazdy kdo se mnou zatim v aute sedel rikal ze nepoznal zadny rozdil, at uz jsem ridil kombika Volvo nebo Ferrari.

Co se tyce automatu, jsem porad konzistentni; zaprve mne to umoznuje mit pro kazdy pedal jednu nohu a tim padem bez prodlevy stridat brzdu a plyn, zadruhe bez radici paky (na volantu jsem packy mel) skutecne dosahnu lepsiho zrychleni jelikoz staci seslapnout pedal az na podlahu a je to taky bezpecnejsi, jelikoz nemusim v rychlostech 200+ poustet volant a sahat na paku.
Nakonec tenhle Aventador se s manualem taky neprodava a zrejme vedi, proc.
8. 9. 2017 15:12
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Srovnávat brzdění na motokárách a v autech levou naprosto nejde. Znám velmi málo lidí, kteří si to dovolí na okruhu a opravdu umí se závodním autem, ale v běžném provozu s různě nastavenými brzdami u jednotlivých aut pak nikdo.
Máš opravdu geniální levačku, to nemyslím nijak ironicky.
8. 9. 2017 15:41
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Mele ho...na.
byl na motokárách v Tescu. >:D >:D >:D
8. 9. 2017 15:53
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Tak nastartujes auto, rozbehnes se, parkrat pribrzdis a mas predstavu, jak citlive ty brzdy jsou. Vzdyt nakonec ani kdybys brzdil pravou tak to nezjistis drive nez pri prvnim brzdeni, ne?
Co se tyce motokar, nevim, v cem by mel byt rozdil, tam (jestli chces udrzet co nejvyssi rychlost) vetsinou taky jenom kratce pribrzdujes, nekdy dokonce drzim pravou nohu na plynu a levou pred zatackou jenom na zlomek vteriny pribrzdim a hned ji pak zase pustim.
8. 9. 2017 15:58
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Přibrždění si levou má smysl při jízdě na krev ve chvíli, kdy si chci narovnat auto a nemá nic společného s běžným bržděním v silničním provozu.
8. 9. 2017 16:03
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Párkrát přibrzdit na poznání jak jsou brzdy naladěny oprvadu nestačí. Každé auto má jinak řešenou progresi pedálu, jiný posilovač atd. Takže naučit se jemně levou chce opravdu, ale oprvadu citlivou nohu a leta praxe. Proto tě obdivuji, už kvůli tomu, že to jsi schopen rozeznat po pár přibržděních.
8. 9. 2017 16:17
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Tak leta praxe to zjevne nechce protoze ridicak mam 2.5 roku a jezdim jenom prilezitostne.
8. 9. 2017 16:48
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
V tom případě jsi talent od přírody.
8. 9. 2017 19:31
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Je to o zvyku. Některá závodní (okruhová) auta jsou nastavená na brzdění levou. Osobně preferuji být levou zapřený. Přeci jen nemám šestibodové pásy, na kterých bych mohl viset. Samozřejmě je tu pak rallye, kde je to specifická technika a levou se brzdí, protože máš pravou pořád na akcelerátoru. Pro auto je to slušná čočka, ale to závody obecně.
9. 9. 2017 08:33
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
V běžném autě potřebuju mít levou jako oporu, bez diskuze.

Zřejmě kluk jezdí v závodních kšírách. Pro mě je mnohem větší problém (ne)citlivost levé. Na drobné ťuknutí na okruhu je to ok, jinak to nemá smysl řešit. ;-)
9. 9. 2017 09:28
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Chce to trénink, podobně jako s rukama. Druhou nohu ovládá druhá hemisféra, musí se to naučit. Vem si, jak dokáže levá pracovat se spojkou. Od pár závodních jezdců jsem slyšel, že je brzdění levou lepší. Museli si na to zvyknout, samozřejmě, ale preferují to. I když pochybuji, že tak brzdí na silnici.
8. 9. 2017 15:40
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Táhni blbe, už to nečtu, píšeš do prázdna.
Západní mentále.
8. 9. 2017 16:33
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
"píšeš do prázdna"

Ja nemuzu za to ze mas v hlave prazdno... :-!
8. 9. 2017 19:15
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Nebo předjíždění ve slepých zatáčkách. A dělají to klidně v plečkách. Blbec je blbec, nehledě na konto. Ono to třeba vychází, protože to dělá na silnici s malým provozem. Ale občas to nevyjde, jak dokazují křížky podél takových silnic.

V tomhle bude konzistentní. Rychlost, rychlost, rychlost, ale na okruhu.
8. 9. 2017 13:40
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
I v Německu ti to tam klidně někdo střihne a je to na tvoje triko. Když se k někomu blížím, tak s tím musím počítat.
8. 9. 2017 13:55
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Německo speciálně stylem dálničního provozu není zrovna ukázkovou zemí. Je to vidět nejen tam, ale i u většiny německých aut v zahraničí. Zpětné zrcátko, ohleduplnost, schopnost ocenit situaci a neomezit/neohrozit je v Německu v dosti omezené formě. ;-)
Avatar - honzaHK
8. 9. 2017 14:05
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Co máte za auto? Nechápejte to jako provokování ve smyslu "ty machýrku", jen by mě jednoduše zajímalo, čím s Vmax 330 jste si udělal radost.
8. 9. 2017 14:09
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Audi R8 V10 Plus. le vždycky jsem za machýrka, když to napíšu - máte pravdu. >:-[] Ale většinu kilometrů samozřejmě najedu v mnohem slabších autech.
Avatar - honzaHK
8. 9. 2017 14:16
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
Pěkný :yes: No a ta er osmička má potenciál být strojem času - kdybyste totiž onu většinu kilometrů najezdil v ní, tak vám zbyde víc času ;-)
8. 9. 2017 14:27
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
>:-[] >:-[] >:-[]
já říkám "Čím jede člověk rychleji, tím méně času stráví na těch nebezpečných silnicích"
jinak jsou chvíle, kdy jedu strašně rychle - ale těch je málo. Nechci něco podělat. A paradoxně 95% jízdy v R8 je velmi pomalé. Spousta lidí mě předjíždí. Nevím proč to tak mám.
Avatar - honzaHK
8. 9. 2017 14:57
Re: A pokus provoz, legislativa a silnice dovolí?
A taky se říká "Kdo spěchá, už tam je.", ale to se paradoxně nekryje s konstatováním "jet rychle". Taky jsem zaznamenal onen zvláštní fenomén, že jízda v rychlém autě se mnohdy stává pomalejší. Dle vlastní zkušenosti je to autem - malá šedá myška neprovokuje a v pomalejší dopravě jí tak nejsou kladeny překážky. Rychlejší vůz s agresivní maskou jaksi provokuje ostatní k rychlé jízdě a pak je někdy nutné ubrat z plynu.
8. 9. 2017 12:19
ešte že tak
pod článkom o starej peknej super alfe sa plače, že to boli časy, keď sa ešte robili poriadne autá, ale toto lambo je chrumkavé aj dnes
Rozbalit vlákno
10
8. 9. 2017 12:21
Re: ešte že tak
Ale jak vidíš z diskuse výše, někteří dobytkové to prostě nepochopí! :-! ;-)
8. 9. 2017 13:04
Re: ešte že tak
Dobytek je v prvni rade ten kdo si plete verejnou silnici se zavodnim okruhem...
Avatar - speedfred
8. 9. 2017 15:15
Re: ešte že tak
by ma zaujimalo ako predpisovo jazdis ty,keď nám tu robíš takú osvetu.
Ja som snáď nevidel v poriadnom športiaku niekoho isť ako dobytok ,to zväčša nejaký kurier alebo mladý tuner.
tiež toho najazdím podobne ako fostek.
8. 9. 2017 15:58
Re: ešte že tak
[odkaz]

Tak tay mas treba jednoho s Huracanem...
8. 9. 2017 16:01
Re: ešte že tak
Nerozumím, co má tenhle snímek dokazovat?! :-!

Chceš fotky z černé kroniky na Seznamu se zdemolovanými Feliciemi?
Avatar - honzaHK
8. 9. 2017 15:41
Re: ešte že tak
Nenazírejte na to tak černobíle. Pokud jste někdy překročil povolenou rychlost, stáváte se potencionálním vrahem stejně jako my ostatní, tedy dobytek jak vy říkáte. A ono podle vaší logiky se i při jízdě pouhých 110 km/h (nikdy jste nejel?) stává 250 metrový úsek osmi se***vou záležitostí, což už může být v porovnání se sekundami deseti pro některá dýchavičná auta a jejich stejně tak dýchavičné řidiče zásadní rozdíl. Jistě se shodneme na tom, že stejně a snad i více významným problémem než zvýšená rychlost jsou nevěnování pozornosti řízení, neschopnost odhadu dopravní situace a celkově povšechná tupost, která však limitem pro vystavení řidičáku t. č. není.
8. 9. 2017 15:46
Re: ešte že tak
Přesně chlapi.
všichni to známe.
Ovšem ne stejným "snad i více významným" problémem...ne
mnohem větším!!!!
Je to statisticky podloženo. nenodržení rychlosti není ani v TOP10 příčin nehod v ČR. Ale všechny v TOP10 lze zařadit do jediné Bezohlednost+tupost
Snad k nejhorším patří jak píše speedfred dodávky. To je peklium.
8. 9. 2017 16:23
Re: ešte že tak
Jeste se podivej na TOP10 pricin smrtelnych nehod:

[odkaz]

Z prvnich 8 duvodu souvisi 4 (vcetne prvniho) s rychlosti a jeden dalsi je obecne nezvladnuti vozidla.
8. 9. 2017 16:00
Re: ešte že tak
Nahoře popisuješ přibržďování levou v provozu, které má smysl právě při jízdě na okruhu, tak nevím ;-)
8. 9. 2017 16:04
Re: ešte že tak
V tom máš naprostou pravdu. Nicméně jsem si nevšiml, že by tu kdokoliv z fanoušků Aventadoru něco podobného psal ;-)
8. 9. 2017 15:38
Superkára
Jo taková snová auta umí pouze Evropa, zbytek světa musí jenom uctivě zírat.
Rozbalit vlákno
0