Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus LC poprvé v Česku. Kolik stojí extravagantní kupé?

Nabídku Lexusu rozšiřuje 4,76 metru dlouhé kupé s avantgardním designem. Nabízí výběr mezi hybridem a pětilitrovým osmiválcem, které pořídíte za stejnou cenu.
Zpět na článek
20. 4. 2017 10:43
20. 4. 2017 11:37
20. 4. 2017 14:11
20. 4. 2017 14:44
20. 4. 2017 11:34
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 10:43
Takové osobnosti
Jako kuchař Pohlreich a herec Vojtek? >:-[]

Pafko dobrý :yes: ;-)

Já ty PR kecy žeru = nechcete je konečně jako to na solidnim webu má bejt zřetelně označovat? Je to jednoduchý [odkaz]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - N6600
20. 4. 2017 11:05
Re: Takové osobnosti
Pohlreich je Lexus ambasador. Takze preto.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 11:15
Re: Takové osobnosti
Já vim = to si vybrali :-)

Teda z mýho pohledu = třeba to funguje >:-[]

Nebo jen blbě chápu význam slova osobnost ;-)
Avatar - N6600
20. 4. 2017 11:34
Re: Takové osobnosti
Myslim, ze Pohlreich vo svojom obore osobnost je. Nieco dokazal, zaroven ziskal a obhajil Michelinske hviezdy.
Ze je marketingovo vyzmykany a vyskakuje aj z chladnicky je ina story.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 12:00
Re: Takové osobnosti
Máš pravdu jen částečně [odkaz]
20. 4. 2017 12:03
Re: Takové osobnosti
Netahej sem Aha, stačí, že tu je póvl Blesk. Tyhle články mají vypovídací hodnotu pro nemyslící jedince. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 15:21
Re: Takové osobnosti
Nemáš pravdu = Aha, Blesk i ACZ sou stejnej póvl. Ale i tady se najde slušnej test nebo text
No a zrovna tenhle je prostě ok = i když z Aha ;-)
Avatar - N6600
20. 4. 2017 12:22
Re: Takové osobnosti
Pred nedavnom oslavoval 60tku a tam sa vyjadril, ze restauracie, co vlastni, mu vedu ludia, co to vedia a niektori kuchari su aj lepsi nez on. A vlastne preco nie? Je vo veku, ked uz nemusi stat u sporaku, akurat tomu sefuje a zastresuje marketingovo. Ma viac casu na zivot a moze si ho uzivat. Ja mu to len a len prajem.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 15:21
Re: Takové osobnosti
Nezpochybňuju že umí vydělat atd. = jen sem na pravou míru uved jak to je s jeho michelinskou hvězdou ;-)
Avatar - _Karel_
20. 4. 2017 15:47
Re: Takové osobnosti
Cos uvedl na pravou míru? Jak bylo správně uvedeno, Pohlreich získal a obhájil michelinskou hvězdu. [odkaz]

To, že ji získal i někdo jiný, na věci nemění vůbec nic. Nic jsi neuvedl na pravou míru, leda tak na levou, což ale nemůže nikoho překvapit.

A ten článek samozřejmě póvl je, ne že ne. Viz ty ubohosti "Pohlreich skřípe zubama, potupa od mladšího kolegy". Ale když se ti to hodí, je kvalitní i "Chvilka pro tebe"
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 16:18
Re: Takové osobnosti
I přes dva odkazy včetně vlastního si nepochopil rozdíl mezi Michelinskou hvězdou a oceněním [odkaz] co dostal Pohlreich :yes: ;-)

Zkus si ešte jednou přečíst článek nad kterym ohrnuješ nos = je z bulváru ale stručně a jasně vysvětlující

Naopak tenhle článek o Lexusu stejně jako tuhle ten o audi sou jen citace PR textu bez označení = to je odpadová novinářina :-!

Jak se snažíš mi vysvětlit muj obor je fascinující. Neřekneš mi co děláš = že bych to taky zkusil? :-)
Avatar - _Karel_
20. 4. 2017 16:38
Re: Takové osobnosti
Omlouvám se, máš recht, čtu tvůj odkaz, a vidím, že nedostali Michelinskou hvězdu. I když nadpis tvrdí: "Michelinskou hvězdu získaly dva pouliční stánky" , a uvnitř čtu "jsou však prvními držiteli michelinské hvězdy ve své kategorii."
Takže co jsi se vlastně pokusil říct? Máš zcela vyjímečně nějaký odkaz, který řekne to co ty, tedy že Pohlreich nedostal Michelinskou hvězdu?
Ve svém oboru musíš být hvězda!
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 16:39
Re: Takové osobnosti
Dík sem! ;-)

A nepochopit i přes takovou nápovědu :yes: :yes: :-)

Zkus ešte jednou to bulvární Aha = bulvár ale stručně a jasně a snad všeobecně pochopitelně napsáno :-!

Když to zkombinuješ s těma stánkama o Singapuru.. ;-)
Avatar - _Karel_
20. 4. 2017 18:11
Re: Takové osobnosti
Ok. Můžeš mě, hlupákovi, prosím citovat z tebou odkazovaného článku "Michelinskou hvězdu získaly dva pouliční stánky", větu, ve které se píše, že dostaly Michelin bib gourmand, a nejlépe ještě totéž v článku z AHA?
Ani v jednom z těch článků o tom nic nepíší, ale ty, jako správný id.iot je sem dáš jako důkaz, že Pohlreichův bib je méněcenný. Přesto, že se ani v jednom z těch článků o bibu nepíše....
Editor....
Tak dobrý editor, že se o něm raději v jeho domovském médiu na seznamu redakce nezmiňují....
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 21:36
Re: Takové osobnosti
Tak ti to asi už konečně došlo = gratuluju :-)

Tys hledal moje jméno? Sladký >:-[]

Teď se eště zamysli nad tim používánim PR textů a bude to dokonalý :yes: ;-)
Avatar - _Karel_
20. 4. 2017 21:56
Re: Takové osobnosti
Není k čemu gratulovat. Seš postiženej i.diot, co se snaží diskutovat a neumí to.
Normální člověk by napsal: "Pohlreich nemá plnohodnotnou hvězdu, má trochu nižší ocenění".
Idi.ot dá odkaz, že jiný čech dostal michelinskou hvězdu a pak ještě odkaz, že stánkaři z Asie dostali hvězdu, a má za to, že "uvedl věci na pravou míru".
To je tvůj stálý problém, pořád dokola. Neumíš se jasně vyjádřit. Celý vlákno, a přitom stačilo napsat "Pohlreich má jen bib". Místo toho dva odkazy, kde o tom není ani písmenko. Ani písmenko. Prostě Hammunasakra. ;-\
Avatar - Hammunasakra
21. 4. 2017 07:14
Re: Takové osobnosti
V mym světě je zase normální pochopit článek z Aha = napoprvý

Já na nepřesnou informaci ve 12:00 reagoval textem že N6600 má pravdu jen částečně. A odkazem na krátkej stručnej textík = kde jen ze zvýrazněnýho úvodu je všechno jasný: Pohlreich zase michelinskou hvězdu nezískal

Stejně ses hádal o PR textu audi = a dožadoval se ať ho opíše i Vaculík. Než ti MT vysvětlil že ho sice neopsal jako ostatní a nevydával za svuj = což je fakt prasárna i když u nás poslední dobou dost rozšířená, ale že to vlastně napsal dobře
Nebo 2spojky = hádal ses jak šílenej, dokud ti MT neřek že mimo Evropu sou fakt hodně kritizovaný a na ústupu. Přesnějš: i u modelů který je v Evropě furt eště používaj si zákazníci na jinejch kontinentech vynutili kvalitnější HDM

Nic proti Pohlreichovi nemám [odkaz] = i když mě zrovna nebere :-)

Je to o tobě ne o mě. Pochopit text z Aha = to přijde normální zas mě

Podstatnější než naše klasicky uhozená diskuze mi přijde používání PR článků bez označení :-!
20. 4. 2017 12:01
Re: Takové osobnosti
Má obrovskou zásluhu na tom, že i prostému občanovi ukázal, že se nemusí jen nažrat menu za 60kč
Avatar - N6600
20. 4. 2017 12:58
Re: Takové osobnosti
Bohuzial viac u obcana zarezonoval sajrat zvany "nadivane kureci kuzicky", nez skutocne jedlo od skutocneho kuchara, co si clovek vychutna, nasyti ho a neznici z fleku traviaci trakt.
21. 4. 2017 07:17
Re: Takové osobnosti
Hlupák, co nepochopil ani z jeho pořadu se nenapraví. Jíst zdravě a kvalitně neznamená nutně jíst neúměrně draze ;-)
20. 4. 2017 10:43
Styl !
Tomu říkám styl !

1. Vnitřek vypadá opravdu dobře a luxusně ! Moderně zároveň.
2. Jen ten černý plast na volantu je hnus.
3. "Pětilitrový vidlicový osmiválec o výkonu 351 kW, který je kombinován s desetistupňovou automatickou převodovkou z dílny Aisinu" - za tu cenu ideální a bezkonkurenční.
4. Bi-LED světlomety - opravdu ? Fakt tam není Matrix ? Tohle zejména Mercedes umí lépe, pokud jsou to opravdu jen Bi-LED.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
20. 4. 2017 11:37
Re: Styl !
mne sa tento Lexus LC s 5.0V8 paci viac ako S coupe alebo to 6tkove od BMW ... ma v sebe nieco co MB a BMW proste nemaju ... Lexus je dnes pre mna jeden z mala skutocnych premiantov akych si pod pojom premiant predstavujem :yes:

kedysi som sa kusok usmieval ked Lexus nahanal medu bedu... dnes je uz ale daleko pred nim... takze ozaj klobuk dole pred Lexusom .. napriklad toto kupatko od Lexusu ma viac charizmy ako cele portfolio od MB dohromady ... pride mi uz o level inde ako to co ponuka D3 :yes:
Avatar - _Karel_
20. 4. 2017 14:11
Re: Styl !
To sou zase kydy.. ;-\
Největší rozdíl ve tvém vnímání je o tom, že tu MB a spol potkáš na každém rohu a Lexus tím pádem působí jako "exkluzivní" auto. Jinak je Lexus v něčem lepší a v něčem horší než D3.
Ale každopádně samozřejmě - rozdíly mezi prémií a mainstreamem se hrozně stírají atd.
Avatar - Emel
20. 4. 2017 14:44
Re: Styl !
BiLED podle mě znamená pouze to, že dálkové i potkávací světla jsou LED.

Volant se mi celkem líbí, spíš ty dveře / kliky...
20. 4. 2017 11:22
Predátor style...
...má poprvé opravdu smysl. Na LC jednoduše perfektně padne a i díky tomu na fotkách působí velké GT ještě líp než LFA. Cenově to není žádná láce, ale to se u Lexu nedalo čekat. Takže snad jediným drobných (otázka na kolik v této kategorii) minusem je základní dvoutunová hmotnost.
Bude LC-F? ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 11:27
Re: Predátor style...
Před tejdnem byl představenej LS F [odkaz] takže na LC F asi časem taky dojde

LC neni sporťák ale GT takže ta váha zas takovej problém neni
Avatar - N6600
20. 4. 2017 11:36
Re: Predátor style...
To LS je F Sport, ne F model. Je to len design paket.
20. 4. 2017 11:42
Re: Predátor style...
JJ, čekám že přiletí +500HP.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 12:01
Re: Predátor style...
Možná ale nejdřív za nějakej rok = tipuju já
20. 4. 2017 11:41
Re: Predátor style...
Jen paket ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 11:51
Re: Predátor style...
Jo tak to prostě chodí = sportovnější verze přicházej až pozdějš. LS i LC sou zatim naprostý novinky
Avatar - N6600
20. 4. 2017 11:46
Re: Predátor style...
LC F velmi pravdepodobne bude. Lexus uz zaziadal o ochrannu znamku v US a EU. Moj osobny odhad je, ze na trhu bude za cca 1.5-2 roky. F modely si vzdy dali nacas. Otazkou zostava, co to bude za motor.

EU:
[odkaz]
US:
[odkaz]

EDIT: Do roku 2021 ma prist 17 novych motorov. Snad bude medzi nimi ten diskutovany bi turbo 4.0L, co sa testuje uz roky, zabudovanom do LS [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2017 15:24
Re: Predátor style...
Co to bude za motor? Bylo by spíš překvápko kdyby to nebyl V8 4.0 bi turbo = stejně jako u MB a Audi a připravovanej stejnej objem BMW Jaguar
Avatar - rimow11
20. 4. 2017 11:34
lexus
nádherné auto :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
20. 4. 2017 21:19
To auto je nádherné, jiné, neobvyklé
Mám na dálky jen Priusy a Lexus LS 460. Na nové Lexus coupe "budu muset počkat", ale koupím jej.
Rozbalit vlákno
2
20. 4. 2017 21:44
Re: To auto je nádherné, jiné, neobvyklé
koupíš Mirku, až to bude patnáctiletá ojetina. ostatně jako všechny tvoje vozy.
Avatar - MGRR
23. 4. 2017 16:58
Re: To auto je nádherné, jiné, neobvyklé
Vaše osobní frekvence je na mne opravdu moc nízká.

Pokaždé to uděláte... vždy :-) Přijdete a vykálíte se před práh. To si Vaše iQ nemůžete pomoct?

Je to vždy stejné :-)

PS: ten mínus jsem Vám nedal já :-)
20. 4. 2017 23:55
Exteriér je votřes
Tedy ten hlavně předek. Pokus o extravaganci vyšel, ale na úkor krásy. Je to votřesný poznávací znamení všech lexusů.
Komu se to líbí, tomu se jistě líbí i ksicht Miloše Zemana ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2017 00:20
Včera jsem v obou seděl
V LC trochu těsno, ale vešel jsem se. Zajímavé otevírání víka kufru v pravém zadním světle. Materiály paráda. Moc se mi líbí vzhledově. No, a LS byla super, místa dost. Jen trochu nepraktické otevírání loketky (víko se otevírá do strany směrem ke spolujezdci, takže spolujezdec má horší přístup). Materiály taky perfektní a dojem z vozu - prostě se mi moc líbí. Za mě za 1.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
21. 4. 2017 07:31
Re: Včera jsem v obou seděl
I za mě :yes:
Avatar - N6600
21. 4. 2017 12:17
Re: Včera jsem v obou seděl
I Ty, Brute? :-)

Nastastie mam na sedacky v LC idealnu postavu a sedelo sa mi tam skoro dokonale. Co ma prekvapilo, bola velkost toho auta. Na fotkach sa zdalo mensie :-) A aj ten svetelny efekt pri brzdeni nema chybu. Mimochodom, to LC je 50 kusova limited edition pre Europu. Tato farebna kombinacia (exterier-interier) sa uz nebude dat zohnat. Ale mne to neva, bral by som ho i tak v modrej farbe :-)

Loketky v LS? U sofera sa daju otvorit na obe strany. Na boku je tlacitko, ktorym sa to otvara. Uz sa neposuva dozadu a nahor, ale do strany. Praveze LC to ma len na jednu stranu a to orientovanu na vodica, spolujazdec ma smolu.

A konecne to ma kvalitnejsi infotainment. Akurat ma mrzi, ze som si nemohol vychutnat v LS ten obrovsky HUD :-(

Mimochodom, pytal som sa Uyttenhovena, preco LS nema, po vzore D3 autonomny system, prip. aplikaciu na self parking. Vraj to inziniery chceli pribalit a uz to maju aj pripravene, ale management im to zatrhol. Lebo sa stali nehody Tesly a to prinutilo management z toho vycuvat. Uz si vraj uzili dost grilovania kvoli brzdam a nechceli to opakovat.

BTW, rozprava o GS a ES trva. Vraj GAL architektura ma prejst evoluciou a nakoniec sa pripravuju aj na ciste elektro, eventualne i Plug-In hybridy. Kedze vznika medzi modelmi overlap, riesia otazku, co padne za obet. Pretoze ESko Lexus vnima ako pohodlnejsie auto, bez sportovych ambicii a je to FWD, GSko je jeho presny opak. Osobne som velmi loboval za GSko, cim som Uyttenhovena rozosmial :-) Vraj vsetko bude zavisiet, ako sa posunie GAL a aka bude platforma do buducnosti. Paradoxne nemenoval BMW, ci Mercedes, ale Audi. Ze to je tiez FWD a AWD a ze to celkom funguje.

Toz tak a uvidime :-)