Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Luxusní dodávka Renault Trafic SpaceClass vozí hosty na filmovém festivalu v Cannes

David Bureš
Diskuze (5)
Luxusní verze dodávky Trafic převeze až devět pasažérů. Vedle služeb limuzíny může zastávat též funkci mobilní kanceláře.

Automobilka Renault je už od roku 1983 oficiálním partnerem slavného filmového festivalu v Cannes. Pořadatelům letošního, 70. ročníku této akce poskytuje hned 330 automobilů, mezi nimiž nebude chybět ani horká novinka v podobě Renaultu Trafic SpaceClass. Ta slaví v Cannes premiéru, na český trh bude tato luxusní dodávka uvedena na přelomu letošního září a října.

„Můžete říci, že luxusní kyvadlová doprava je v Cannes risk, my ale Traficu SpaceClass věříme,“ říká Claude Hugot, viceprezident Renaultu pro PR s tím, že automobil nabídne cestujícím maximální míru pohodlí. Auto je určeno primárně pro hotely a přepravní společnosti zajišťující transfery z letišť nebo nádraží. Zaujmout ale může i rodiny žádající luxus a hodně prostoru.

Renault Trafic SpaceClass je schopen převézt až devět pasažérů, přičemž modulární, posunovatelné sedačky umožní uspořádat kabinu vozu až v 50 různých konfiguracích. Každý cestující má pak zajištěnou dostatečnou míru soukromí díky zatmaveným oknům. Nechybí ani slušná výbava, v závislosti na objednané variantě autu nechybí kožené čalounění, klimatizace nebo individuální čtecí lampičky.

Paket Signature pak z velkoprostorové limuzíny umí vytvořit i luxusní kancelář. V tomto případě je luxusní osobní dodávka vybavena otočnými sedadly a vyjímatelným centrálním stolkem s množství úložných prostorů. Chybět samozřejmě nemohou ani zásuvky na 220V nebo USB porty pro zapojení notebooků nebo dalších zařízení.

Zvenku Trafic SpaceClass poznáte podle svébytného světelného podpisu, chromované masky chladiče nebo lakované nárazníky. Exkluzivní je i šedý lak Comete nebo příplatková 17palcová kola s diamantovým efektem.

Přístrojová deska se vyznačuje řadou praktických detailů a množstvím odkládacích prostor. Volant má kožený věnec, o ozdobení se starají černé a chromované detaily. Ve výbavě pak v závislosti na verzi nechybí ani multimediální systém včetně navigace.

Renault pořadatelům canneského filmového festivalu dodal 20 exemplářů Traficu SpaceClass. Hvězdy filmového plátna se ale s ním asi nesvezou, pro ně jsou spíše určeny jiné vozy. Automobilka pořadatelům poskytuje rovněž 120 kusů Talismanu a 170 exemplářů Espacu. Vozy během aktuálně probíhající, dvoutýdenní akce zvládnou na 12.000 převážek.

David Bureš
Diskuze (5)
24. 7. 2018 14:32
Re: Konečně
Já jsem s Renaultem Trafic velice spokojen, kupoval jsem tuto dodávku před rokem přes [odkaz] , nestálo mne to moc peněz a jak se říká "za málo peněz hodně muziky", tady to skutečně platí! Všem můžu jedině doporučit ;-)
Avatar - kari.laz
18. 5. 2017 15:29
Re: Konečně
V takovém autě by jsem se nebál ani třílitru. Krásně by si v tom bručel, táhl auto s naprostou samozřejmostí a v případě potřeby ze sebe vydal to, co je potřeba. A věřím, že i spotřeba by byla podobná v běžném režimu.
18. 5. 2017 15:16
Re: Konečně
Už se mluví o tom asi rok, že s FL by tam měli zas dát 2.0 DCI. Je to škoda, když minulá generace měla suveréní 2,5 DCI a teď je max 1,6.

Na druhou stranu je ten 115k verze v provozu příjemnější a dle mě i suverenější než 2,2 125k v Ford Custom (teď už je nový motor 2.0 a ten by měl být o dost lepší), i když tam hodně dělalo i špatné zpřevodování a při stejném režimu ten Renault bral o 2-3 litry méně.

Já jako problém nevidím motor 1,6 DCI i pro L2 verzi a plně obsazenou, ale spíš to je problém pro někoho, kdo za tím chce tahat 2T přívez, tam bych se už o životnost bál. Ale v menších modelech Renaultu je ta 1,6 DCI už 5 let a zatím to vypadá na naprosto bezproblémový motor, který netrpí na fatální závady. Ale dvouturbové verzi bych se vyhnul.
Avatar - kari.laz
18. 5. 2017 14:30
Re: Konečně
Jako konkurent by do toho taky mohli nabízet motor. Jestli zůstane nabídka u 1,6 u auta s celkovou hmotností skoro tři tuny, tak to bude hlavní slabina tohoto jinak povedeného auta.
18. 5. 2017 12:53
Konečně
Když před třemi lety přišla aktuální generace Renault Trafic / Opel Vivaro, tak mi dost vadilo, že přišla o verze s tapeci v interieru a všechny verze mají vidět v kabině holé plechy. A jako případného zájemce o tento vůz mě to vadilo o to víc, že pěkný interier s tapeci jsem měl už ve VW T4 Caravelle z roku 1992 a pak v 111Kw verzi z roku 2001. Navíc i minulá generace Trafika je měla (ve verzích Passenger (Tour u Vivara) - konkurence VW Carravelle a u Generation - obdoba Multivanu).

Teď po třech letech (ale v prodeji až na podzim, takže po 3,5) si to konečně Renault uvědomil a nabízí to, co měl už od začátku - plnohodnotného konkurenta k V-class, Caravelle/Multivan, Tourneo Custom, ale i novinkám od PSA, a za to jsem moc rád. A protože jsem nákup obdobného vozu odložil o pár let právě na konec roku letošního, tak se Renault dostává opět do hry a za to má ode mě :yes: