Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TEST Mercedes-Benz Marco Polo 250d & V300d – Královské cestování na dva způsoby

Ondřej Mára
Diskuze (10)

Začátkem roku představil Mercedes faceliftovanou dodávku třídy V, na jejímž základu nabízí i prémiovou cestovatelskou nástavbu s označením Marco Polo.

Design, interiér


Synonymem bydlení na cestách je již od šedesátých let především Volkswagen se svými modely řady T, které prošly nespočtem úprav od různých společností až po tovární úpravu California. Již pětatřicet let však Volkswagenu konkuruje i Mercedes-Benz, který nadšeným cestovatelům se slabostí pro vyšší komfort nabízí vlastní úpravu dodávek s označením Marco-Polo, na níž spolupracuje s osvědčenými partnery typu Westfalia.

V poslední generaci můžete model Marco-Polo pořídit ve třech různých verzích. První dvě (Activity a Horizon) však představují pouze kompromis mezi dodávkou pro každodenní využití a pohodlným spaním na cestách, které zajišťuje kromě šikovného systému sklopných sedadel i velice praktický střešní stan. Ovšem zatímco model Activity, začínající cenovkou od 921.000 Kč bez DPH, představuje naprostý základ postavený na platformě Vita, Marco Polo Horizon je již postaven na platformě třídy V a s tím souvisí podstatně zajímavější svezení i komfortnější pobyt na palubě. Jeho cena však startuje od 1.116.500 Kč bez DPH.

Naprostým vrcholem nabídky je pak model označovaný jednoduše Marco Polo, cenou začínající od 1.228.000 Kč bez DPH, který je vlastně plnohodnotným cestovatelským speciálem. Namísto dvou řad zadních sedadel dostanete pouze jednu lavici se dvěma místy, čímž každodenní praktičnost auta podstatně klesá. Výměnou za to však získáte kompletní výbavu pro velmi pohodlné bydlení na cestách včetně kuchyňky, úložných prostor, nádrží na vodu, přípojek pro kemp, atd. Zkrátka malá garsonka na kolech.

S boulí na střeše

Na první pohled přitom obytná varianta nepůsobí zase tak nápadně. Klasické tvary mercedesu třídy V narušuje pouze příplatková markýza na pravé straně a decentní boule na střeše s nápisem Westfalia, která ukrývá výklopný stan. Na levém zadním boku si pak můžeme všimnout ještě plastové krytky, která ukrývá otvory pro připojení elektrické energie a vody z kempinkových přípojek. 

Skoro se chce říci, že obytné Marco Polo nepůsobí zas tak okázale, jenže to by to nesměl být Mercedes-Benz třídy V. Tohle auto totiž už na dálku vypadá jako reklama na luxus. Ať už se budeme bavit o osmnáctipalcových litých kolech, LED světlometech s funkcí natáčení do zatáček nebo působivých tvarech přední masky a nárazníku. Třída V je zkrátka už na první pohled důstojným zástupcem modelů s třícípou hvězdou ve znaku. A co teprve po otevření dveří.

Prémie s nádechem osobáku

Po usednutí za volant člověka přivítá na dodávku až neskutečně prémiový interiér, který se ve velkém inspiroval u osobních modelů. Stačí se jen podívat na použité materiály a jejich zpracování, dekorační lištu na palubní desce, ambientní osvětlení, ovládání ventilace nebo tvar jejích výdechů. Nechybí ani vyhřívání sedaček, menší barevný displej palubního počítače mezi budíky a volně stojící obrazovka infotainment systému Comand se známým systémem ovládání, který kombinuje otočné kolečko s dotykovou ploškou. Zkrátka jako v prémiovém osobáku před zavedením moderního infotainmentu MBUX. Jen škoda, že systém nepodporuje připojení Android Auto nebo Apple Car Play. Na dlouhých cestách by rozhodně přišlo vhod.

První větší výtka tak směřuje snad jen k úložným prostorům a jejich ergonomii. Kapsy ve dveřích jsou sice prostorné, ovšem jakmile dveře zavřete, přístup k nim se dost výrazně zhorší. Pár drobností si sice můžete odložit do přihrádky před spolujezdcem, jenže ani ta nepatří k největším. A pak je tu malá přihrádka uprostřed pod palubní deskou, která může být zakryta roletkou. Tady se u klasického „véčka“ ukrývá odkládací prostor a držák nápojů, jenže u Marco Pola z něj zbyla jen půlka. Obytný Mercedes tu má totiž uložený „mozek“ vestavby, který vám ukáže stav nabití akumulátoru, stav vody v nádrži, umožní upravovat teplotu a aktivovat/deaktivovat nezávislé topení či klimatizaci.

Tenhle kousek vybavení je sice skvělý při kempování, ovšem na cestách vás připraví o jedno z mála použitelných míst pro odložení mobilu, peněženky a pití. Středový odkládací panel navíc společně s výstupkem pro ovládání infotainmentu Comand výrazně komplikuje přelézání z předních sedadel do zadního obytného prostoru, který je vlastně tím nejúchvatnějším na celém autě.

Garsonka na kolech

Pproti modelům Active a Horizon sice tradiční Marco Polo nenabízí takovou variabilitu prostoru, jenže to vám dokáže plně vykompenzovat svou zabudovanou kuchyňkou se dvěma plynovými vařiči, dřezem s klasickou baterií, chladicím boxem, sklopným a posuvným stolkem, dřevěnou podlahou a řadou úložných prostor. Za sedadlem řidiče je navíc připravena klasická 220V zásuvka i nabíjecí USB port s vlastním jističem. 

Pro maximálně pohodlný pohyb v zadní části je však důležité nejprve zvednout střechu s horním dvoulůžkem. Postel jednoduše zafixujete ke stropu pomocí dvou oček na popruhu, stan odjistíte dvěma přezkami nad předními sedadly a poté pouze lehce zatlačíte na jeho strop. Díky dvojici silných plynových vzpěr není potřeba žádná velká síla a během chvíle jsem se mohl vzadu pohybovat vzpřímeně i při svých 183 cm. Při zavírání stanu je pak potřeba zevnitř vozu zatlačit na pravou plynovou vzpěru, která funguje jako pojistka, a pořádně zabrat. 

Mercedes-Benz Marco Polo 250d Mercedes-Benz Marco Polo 250d

A jak je to s prostorem na spaní? Na výběr máte ze dvou možností. Tou první jsou zadní sedadla, která se dají po ručním odsunutí elektricky sklopit a v kombinaci s polohovatelnou matrací nad zavazadlovým prostorem tak snadno vytvoříte pohodlné dvoulůžko v přízemí. Druhé dvoulůžko, umístěné pod zvedací střechou, lze snadno vyháknout z oček a spustit na úroveň původní střechy. A i když je přístup na horní patro poněkud komplikovaný (zkrátka budete šplhat po předních sedačkách), pobyt je zde celkem příjemný.

I přes relativně tenkou matraci je totiž horní lůžko až překvapivě komfortní. Pro oba nocležníky jsou navíc připraveny LED lampičky se třemi intenzitami svícení, nechybí USB port pro nabíjení elektroniky a větrání zajišťuje dvojice zasíťovaných otvorů na bocích. Dolnímu lůžku pak není co vytknout. Během elektrického sklápění opěráku dochází i ke zvýšení sedáku, čímž naprosto zmizí zástrčky pro bezpečnostní pásy a v noci vás nebude nic tlačit. Navíc si během horkých letních měsíců můžete lehce vyklopit pravé zadní okno a užívat si tak neustálý přísun čerstvého vzduchu. Naprosté soukromí pak zajišťují roletky u každého skla, které stačí vytáhnout směrem nahoru.

Zadní dveře - stejně jako ty boční, měly v našem případě elektrické otevírání, což výrazně usnadňovalo manipulaci a opět přidávalo na pocitu prémiového bydlení-cestování. Kromě toho se však dalo otevřít i samotné zadní okno, což opět usnadnilo přístup do vozu a k některým úložným prostorům. 

Motor, jízdní vlastnosti


Tichý pracant

Pod kapotou testovaného modelu Marco Polo byl uložen nový dvoulitrový vznětový čtyřválec OM654 DE20LA, který byl společně s omlazeným Mercedesem třídy V představen začátkem února letošního roku. Motor dostal přímé vstřikování paliva typu common-rail pracující s tlakem až 2500 bar nebo stěny válců potažené materiálem Nanoslide. Oproti původnímu 2,2 litrovému motoru OM 651 by tak novinka měla být o 17 % lehčí a samozřejmě o něco úspornější.

Nový motor je dostupný ve variantách 300d a 250d, přičemž naším společníkem se stala o 36 kW slabší 250d. Ta nabízí maximální výkon 140 kW (190k) při 4200 ot./min. a maximální točivý moment 440 N.m v rozsahu 1350 až 2400 ot./min. Motor je spojen s devítistupňovou automatickou převodovkou 9G-Tronic, která po faceliftu nahradila sedmistupňový automat 7G-Tronic. Výkon je standardně posílán pouze na zadní nápravu, v našem případě jsme však měli k dispozici pohon všech kol 4Motion, který by měl zajistit lepší trakci. 

Ekologicky smýšlející cestovatele pak bude jistě zajímat skutečnost, že Marco Polo splňuje s homologací jako osobní vozidlo a paketem BlueEfficiency emisní normu 6d-Temp. Tabulka výrobce navíc udává celkem rozumnou kombinovanou spotřebu 8,6 litru, které není příliš vzdálená realitě. Během našeho testu jsme totiž s Marco Polo jezdili v průměru za 9,6 litru.

Překvapivý komfort a jistota

Samotný motor přitom působí poměrně kultivovaně a díky propracované zvukové izolaci o něm většinu času ani nevíte. Jeho hrubší zvuk se ozve pouze při razantnějších výletech do vyššího spektra otáček, čemuž ale celkem obstojně brání devítistupňová automatická převodovka. Ta se neustále snaží držet motor v nižších otáčkách, což ale občas vede k jistému váhání a občasnému podtáčení. Stále však byla podstatně vstřícnější, než DSG u konkurenčního Multivanu a Californie. S tímto nešvarem se dá navíc bojovat například přepnutím převodovky do sportovního režimu, v němž je ale auto zase snad až zbytečně nabuzené a neustále připravené vyrazit. A to k jeho charakteru rozhodně nesedí.

Ostatně, kdo by taky s obytňákem pospíchal? Akcelerace z 0 na 100 km/h sice trvá slušných 11,6 sekund (na obytnou dodávku to není zlé), ovšem člověk se pak bojí, aby se mu ve skříňkách nepřeskládalo nádobí. Maximální rychlost 196 km/h zní také lákavě, jenže v praxi zbytečně. Během českého dálničního maxima ale Marco Polo fungovalo naprosto skvěle. Uvnitř bylo příjemné ticho, vůz byl stabilní a s lehkostí požíral kilometry.

Mercedes-Benz Marco Polo 250d Mercedes-Benz Marco Polo 250d

Mimo dálnice jsme si pak celkem libovali v komfortním naladění příplatkového podvozku Agility Control se selektivním systémem tlumení, který se i na rozbitých cestách jen příjemně pohupuje. I přes poměrně bohaté vnitřní vybavení tak ani na horších cestách v autě nic nemlátí, nevrže a necestuje. 

V zatáčkách je pak Marco Polo nečekaně jisté a navzdory své výšce okolo dvou metrů nemá žádné přehnané tendence k bočním náklonům. Výška do dvou metrů navíc znamená, že se s autem vejdete do většiny podzemních garáží, kde vám manévrování usnadní celkem slušný rejd. S parkováním pak zase pomáhá kamerový systém, který je schopen zobrazit například i detailní pohled na každé kolo. A to u tohohle drobka rozhodně oceníte.

Závěr


Mercedes-Benz Marco Polo je skutečně působivým vozem, který nabízí pohodlné cestování v prémiovém balení. A není divu, že si ho automobilka nechá velice dobře zaplatit. Pravdou totiž je, že na poměry dodávek se Marco Polo (a obecně třída V) velice příjemně řídí a uvnitř nabízí dostatek prostoru pro cestující i náklad. S odkládacími prostory je to sice horší, ovšem po stránce výbavy je „véčko“ skutečně působivým vozem. 

Před modelem Marco Polo se nám totiž v redakci na chvíli objevilo i standardní V, které dostalo prémiovou výbavu Avantgarde, prodlouženou karoserii a motorizaci V300d 4Matic o výkonu 176 kW. Motor tak byl nepatrně živější, ovšem průměrná spotřeba se stále pohybovala ve zdravém limitu do deseti litrů.

Standardní „véčko“ Avantgarde dostalo tradiční konfiguraci s druhou řadou sedadel v podobě dvou samostatných křesel a ve třetí řadě byla umístěna třímístná lavice. Dohromady tak nabízelo prostor pro sedm lidí, z nichž si nikdo nemohl stěžovat na nedostatek místa či pohodlí. Ostatně přední sedadla měla kromě vyhřívání dokonce i ventilaci, nechybělo kožené čalounění, ambientní podsvícení, prémiový audiosystém Burmester, paket asistentů řízení…

Celkem úsměvná je přitom skutečnost, že tohle prémiové „véčko“, pro které najdou využití snad jen prémiové hotely, vyjde ještě dráž než obytné Marco Polo. Model V300d L Avantgarde 4Matic stál totiž včetně příplatků 1.946.711 Kč – a to prosím bez DPH. Testované Marco Polo 250d 4Matic přitom se všemi příplatky stojí 1.902.271 Kč bez DPH.

Mercedes-Benz Marco Polo 250d Mercedes-Benz Marco Polo 250d

Za tuto částku ovšem dostanete vůz, který velice působivě kombinuje prémiový design, skvělé jízdní vlastnosti a skvělou praktičnost pro každého cestovatele. Jedná se ale o auto, které bylo konstruované hlavně k cestování a bydlení. Pokud ho budete chtít využít například na občasné převážení větších nákladů nebo běžné dojíždění, budete vždy omezeni jeho specifickým interiérem. Navíc se jedná pouze o čtyřmístný stroj. Případní zájemci si tak budou muset dobře rozmyslet, co vlastně chtějí.

Nejlevnější verze modelu 1.485.880 Kč (Marco Polo, 220d, 9G-Tronic)
Základ s testovaným motorem 1.592.965 Kč (Marco Polo, 250d, 9G-Tronic)
Testovaný vůz bez příplatků 1.690.138 Kč (Marco Polo, 250d, 9G-Tronic 4Motion)
Testovaný vůz s výbavou 2.301.747 Kč (Marco Polo, 250d, 9G-Tronic 4Motion)

 

Plusy

  • Prémiový vzhled
  • Jízdní vlastnosti
  • Praktičnost při kempování
  • Komfort Moderní výbava

Minusy

  • Odkládací prostory
  • Cena
  • Ztráta univerzálnosti
Zobrazit celý článek
Ondřej Mára
Diskuze (10)

Doporučujeme

Mercedes-Marco Polo 250d 4Matic
Cena základní sestavy 1 690 138 Kč
Výbava základní sestavy Stálý převod i = 2,733, Brzdy kotoučové na přední a zadní nápravě, Elektrická ruční brzda, Elektronický posilovač řízení, Nástupní schůdek s náp. Mercedes-Benz, osvětlený Volant s možností nastavení výšky a sklonu, Volant multifunkční s palubním počítačem, Nárazníky a boční lišty lakované, Kryty podběhu – aerodynamické, Rozjezdový asistent, Akumulátor přídavný, zesílený Akumulátor vyrovnávací pro start motoru, Oddělovací relé pro přídavný zesílený akumulátor, Akumulátor AGM 12 V 95 Ah, Modul PSM pro nástavbám, Reproduktory vpředu a vzadu dvoupásmové, Zásuvka 12 V, Zásuvka 12 V vzadu v nákl. Prostoru, Zásuvky 12V pro zadní řadu sedadel - vpravo i vlevo, Systém tísňového volání Mercedes-Benz Breakdown Management, Schránka u spolujezdce uzamykatelná, Zpětná zrcátka vyhřívaná a el.seř. s blikačem, Klíč elektronický - chromový vzhled, Středová konzola luxusní s roletou, Dekor klavírní lak- černý, Sluneční clony s osvětlenými zrcátky, Imobilizér 9G-TRONIC, Rozvod topení do prostoru pro cestující, Sedadlo spolujezdce vyhřívané, Sedadlo řidiče vyhřívané, Determální skla, Elektrická topná jednotka, Otáčkoměr, Varování zapnutí bezpečnostního pásu spolujezdce, Kontrola zapnutí bezpečnostních pásů řidiče, Indikace vnější teploty, Kontrolka hladiny kapaliny do ostřikovačů, Asistent pro potlačení vlivu bočního větru, Dešťový senzor, Komunikační modul LTE pro digitální služby, Sdružený přístroj s barevným displejem, Ukazatel servisních intervalů ASSYST, Asistent sledování pozornosti, Servisní interval 40.000 km, Nádrž 70 l, Světla s regulací sklonu, Světlo v zavazadlovém prostoru, Asistent potkávacích světel, Třetí brzdové světlo vzadu na střeše, Osvětlení nástupního schůdku, Ovládací panel horní, komfortní Osvětlení prostoru pro nohy, vpředu Osvětlení prostoru zadních dveří, Světla brzdová, adaptivní Alternátor 14 V / 250 A, Management alternátoru, Funkce ECO start-stop, Tempomat, Emisní třída Euro 6d-TEMP st. I OM 654 DE 20 LA 140 kW (190 k) při 3800 ot. BlueEFFICIENCY paket, Tažné oko vpředu/vzadu nešroubovatelné, Značka pneumatik dle možností výrobního závodu, Pneumatiky komfortní, Pneumatiky letní, Rezervní kolo se zvedákem, Měření tlaku vzduchu v pneumatikách – bezdrátové, Airbag řidiče, Airbag spolujezdce, Sedadlo řidiče komfortní otočné, Sedadlo spolujezdce komfortní otočné, Airbag řidiče hrudní a boční včetně ochrany pánve, Airbag spol. hrudní a boční včetně ochrany pánve, Airbag okenní řidiče a spolujezdce, Síť odkládací na opěradle sedadla řidiče, Síťka odkládací za sedadlem spolujezdce, Posuvné dveře se snadnou obsluhou, Dveře posuvné vpravo, Dětská pojistka na posuvných dveřích, Pomocné držadlo pro nastupování, Kotevní lišty pro rychloupínání a posuv sedadel, Čalounění střechy, Koberec na podlaze prostoru řidiče a spolujezdce, Čalounění Mopf- černé, Marco Polo, Spouštěč okna, Komfort elektricky ovládaný Ř/SP, Obložení podlahy světlé- yachtový vzhled, Čalounění střechy porcelán, Okno vzadu vlevo pevné- vpravo vyklápěcí, Okno v posuvných dveřích vpředu vpravo pevné, Okno vpředu vlevo posuvné, Tónovaná skla vzadu- černá, Hmotnostní varianta 3,1 t, COC dokumenty, Modelová úprava, Štítky a dokumentace česky, Řídící kód WLTP, Modelová generace 1, Přihlášení jako obytné - platí pro EU, Střecha zdvíhací- lakovaná v barvě vozu, Obytné vozidlo Marco Polo, Střešní postel, Zdvíhací střecha manuálně ovládaná Kč
Cena testované sestavy 2 301 747 Kč
Výbava testované sestavy Podvozek AGILITY CONTROL, Volant v kůži (5.072 Kč), Rádio digitální DAB (13.088 Kč), Systém COMAND Online (92.289 Kč), Aktualizace mapových dat na 3 roky zdarma, Okamžitá data o dopravní situaci, Nastavení vozu, Sledování vozidla, Paket parkování s kamerou 360° (42.268 Kč), Aktivní parkovací asistent, Zrcátka vnější automaticky sklopná, Vnitřní zrcátko automaticky cloněné, Držáky nápojů v loketních opěrkách odnímatelné 2x (758 Kč), Paket zrcátek (14.138 Kč), Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, komfortní - Klimatizace THERMOTRONIC, automatická (18.743 Kč), Topení nezávislé teplovzdušné s čas. spínačem (55.414 Kč), Klimatizace a tepelný výměník do prost. pro cest. (9.736 Kč), Asistent mrtvého úhlu, Asistent dopravního značení, Paket jízdního pruhu (24.457 Kč), Kamera 360°, Asistent sledování jízdního pruhu, Nádrž na AdBlue 22 l, Ambientní osvětlení pro Marco Polo (5.655 Kč), Osvětlení okolního prostředí ve zpětných zrcátkách, Ambientní osvětlení v kabině řidiče (3.207 Kč), Systém inteligentního osvětlení ILS (48.506 Kč), Brzdové a zadní světlo LED, Asistent dálkových světel PLUS (5.247 Kč), Tažné zařízení koule- odnímatelné (28.042 Kč), Zvýšení přípustné hmotnosti přívěsu na 2500 kg (3.265 Kč), Light-alloy wheels 7.5Jx18 5-spoke design (13.759 Kč), Pneumatiky 245/45 R18", Bederní opěrka sedadla spolujezdce (1.662 Kč), Bederní opěrka sedadla řidiče (1.662 Kč), Dveře zadní výklopné se samostatně otevírat. oknem (12.622 Kč), Elektrické ovládání zadních dveří EASY-PACK (18.539 Kč), Akustický paket (7.725 Kč), Boční markýza antracit (21.425 Kč), Pohon všech kol 4MATIC (103.220 Kč) Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 1950
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 140 / 4200
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 440 / 1350 - 2400
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 196
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 11.6
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 10.4 / 7.6 / 8.6
Emise CO2: 226
Rozměry a hmotnosti
Objem nádrže (l): 70
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 2555 / 545
Rozměr pneu: 245/45 R18
 Mercedes-Marco Polo 250d 4Matic
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 5140
b) šířka (mm): 2249
c) výška (mm): 1966
d) rozvor (mm): 3200
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1050
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 500 / 1640
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1050
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 935
k) šířka vpředu (mm): 1205
délka sedáku vpředu (mm): 490
délka sedáku vzadu (mm): 465
výška opěradla vpředu (mm): 650
výška opěradla vzadu (mm): 635
místo vzadu pod předním sedadlem: ano
2. 2. 2020 11:37
Re: Porovnání s VW California
Ahoj mam Californii asi 3 roky, problem s Marko polo je že kuchyně je širší , tím ještě víc ubírá prostor na spaní dole, takže dole je to opravdu spíš pro jednoho. Ohledně cukání dsg , tak je pravda že při rozjezdech je potřeba s citem, ale nevidim to tak dramaticky.V Ocean, dsg ,4motion vyšla nová na 1,69 + dph. Koukni tady na odkaz kde je dobry přímý porovnání. https://www.youtube.com/watch?…
V žádný suv nebudeš mít tolik prostoru uvnitř jako ve MB V nebo Multivan.
Avatar - KANKUNEN
27. 11. 2019 09:41
Re: Porovnání s VW California
VW je nekoupitelný, DSG při rozjezdu škube. Asi nikdy nebyla žádná dvouspojka horší. Nic, Nic a škub. Neakceptovatelné.
27. 11. 2019 06:45
Re: Camper
A pohodlně spát můžeš v každém hotelu, že ?

Já bych takovou sardinku nechtěl
26. 11. 2019 23:26
Porovnání s VW California
Má někdo reálnou zkušenost s Marco Polo a porovnání s Californií od VW?

Pokukuju po nějakém dobrodružném autě a zřejmě to vyhraje velké SUV, protože dát 2+M za jednoúčelové auto je pro mě nesmysl.

Nicméně nerozumím takhle katalogově jakou má přednost VW California? Je totiž o dost dražší než tady Véčko. Nová verze Ocean stojí od 2.4M a pořád to nemá hodně výbavy, tak si říkám WTF? To tady Marco Polo je aspoň slušně vybavené a není důvod nevěřit, že kvalita bude odpovídat MB... Tak nevím co mi uniká?!
26. 11. 2019 12:22
Jedno z mejch..
..vysněnejch aut.
Akorát furt přemýšlím, co to znamená v příplatkovce ten "volant v kůži", za pět litrů?
Odmítám věřit tomu, že to fakt znamená víte co:)
EDIT: Ty kráso, tak asi fakt jo, dle jejich konfigurátoru. Jako asi to házej na to, že je to vlastně pracovní dodávka, ale fakt, plastovej věnec ve voňavce za 2 mega, jo?