...asi se ten svět zbláznil, když obyčejnému faceliftu a poladění hnací soustavy budeme říkat "nová generace" >:D už teď je na německých stránkách i se to dá v klidu vygooglit, že se jedná jen o FL, nikoliv novou generaci, tj. 2. facelift od počátku výroby. Viz. [odkaz] A zrovna u MB se tomu divím, trojčlenka největších dodávek, tj. Crafter, Daily a MB - VW i IVECO mají úplně nové generace, zatím co MB zase jen FL??? No možná se dočkáme lepší antikorozní ochrany, protože v tom už MB předběhl kde jakou šunku >:D
Zrovna ta Dailyna je také jen velký facelift, jen je ten předek teď tak výrazný, že se to může zdát jako nová generace, ale je to stále model z roku 2006. A ten Mercedes - je otázka, kam to posouvat - větší být asi nechtějí, protože nikdo nebude chtít v této třídě 8m dodávku, těch 7m je tak akorát. A když technika posloužila pro novou Hyundai H350, tak proč by nestačila ještě Mercedesu. Pokud vyřeší největší problém, že to hnije skoro už nové, tak to budou lidi dál kupovat.
to těžko, IVECA prodávám už 15 let, to auto je od základu zcela nové. Jediné čemu se dá říct facelift je poladění motoru. Ani rám není stejný, kastle je naprosto jiná, úplně nová. Na Na současné Daily není naprosto nic totožného s tou předchozí. Jen blok motoru >:-[] A navíc MB nemá kam co posouvat, bo už takhle samonosná rezata kastle se kroutí jak prase >:D Králem co do velikosti Daily zůstává s 20m3 :-!
...není. Jsou to jen navařené / nalisované plechové profily buď U nebo duté. Korodují už když přijedou k nástavbáři a pevnost je mizerná. Ona i samonosná karoserie má samozřejmě "rám", ale je to jen vyztužující plechařina pod tou skořápkou. Jedinou výhodou oproti běžnému ocelovému rámu je to, že je nižší, resp. nakládací plocha je nižší o několik cm. Reálně je ale životnost a tuhost ocelového rámu výrazně vyšší.