Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz zveřejnil model V s paketem AMG

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 27. 8. 2015 • 08:38
11
18
Zobrazit náhledy (11)
Mercedes-Benz V Mercedes-Benz V Mercedes-Benz V Mercedes-Benz V Mercedes-Benz V Mercedes-Benz V
Rovněž luxusní osobní dodávka může od nynějška mít paket AMG. Mercedes-Benz V se navíc chlubí největším panoramatickým střešním oknem ve třídě.

Na zářijovém frankfurtském autosalonu bude mít premiéru Mercedes-Benz V s paketem AMG Line. Výbavová položka, která bude k dispozici od konce tohoto roku, obsahuje mnoho prvků, kupříkladu výraznější přední i zadní nárazník, stejně jako devatenáctipalcová kola AMG či zadní spoiler.

Již tak vysoký komfort posádky bude dále vylepšen díky největší panoramatické střeše ve třídě. Vůz dále dostane velkou středovou konzoli s chlazenou přihrádkou a podsvícenými termo držáky na nápoje. Nebudou chybět dva držáky na iPad vzadu či odvětrávaná zadní sedadla.

Úpravy a nová výbava přicházejí jako reakce na pozitivní přijetí konceptu V-ision e. Zákazníci Mercedes-Benzu totiž údajně preferují něco extra. To potvrzuje i skutečnost, že většina zákazníků modelu V si jej objednává v nejvyšších výbavách. Vůz totiž používají jako luxusní MPV.

Výbava AMG Line dále obsahuje úpravy podvozku, třeba sedmnáctipalcové brzdy, lepší brzdové třmeny a podvozek snížený o 15 mm. Můžete však mít i příplatkové adaptivní tlumiče Agility control.

Související články

Témata
Avatar - mariov8
4. 9. 2015 09:32
Re: dodávka zostane dodávkou
Viděl si někdy interiér třídy V a interiér nějaké dodávky?!
Avatar - mariov8
2. 9. 2015 14:12
Re: A co motor?
Viano/V V6 CDI R.I.P. - pozdravujme do Bruselu. Zabila ho unijní politika CO2.

Jezdil jsem, jezdím, obě motorizace a kolega výše má pravdu.

Dynamicky je do 130km/h opravdu lepší nový čtyřválec 250 ve spojení s převodovkou 7G Tronic. Ta totiž lépe využívá jeho výkon (150kW a 480Nm při kick-down), byť ho tento motor podává v užším pásmu otáček než podladěný šestiválec. A ještě pomáhá i lepší aerodynamika.

Nad 130km/h se projevuje lépe starý šestiválec.
Avatar - PlumJelinek
27. 8. 2015 22:53
Re: A co motor?
Zvukem samozřejmě ztrácí, 2 válce míň jsou prostě 2 válce míň. Ale dynamicky ztrácí v jakékoliv rychlosti a především je to znát při zatížení, samozřejmě ve větších rychlostech (jak píšeš nad 150) je to znát ještě mnohem víc. Viano V6 zrychlovalo prakticky v jakékoliv rychlosti až do 200km/h kopec nekopec, V-klasse má slušnou dynamiku mimo dálnici a bez zatížení, ale na dálnici s pár lidma na sedačkách je to slabota, podobně jak třeba 2.0 biturbo ve VW Carvelle. Špatnej motor sám o sobě to není, leckomu to stačí i s rezervou, ale jako vrcholná motorizace je to málo. Tím spíš, že V-klasse je celkově hodně hodně povedený, zvlášť ve srovnání s Vianem. A ne, neplácám tu do větru, vše co zmiňuju, píšu ze svých zkušeností ;-)
Avatar - Kolouš
27. 8. 2015 21:25
Re: A co motor?
250BT ztrácí oproti Vianu V6 pouze zvukem a zrychlením nad 150kmh. Ve všem ostatním diky 7G tronicu ho překonává. Naprosto. Pláč nebo posmesky místních diskuteru bez jakékoliv zkušenosti jsou k smíchu.
27. 8. 2015 20:53
Re: dodávka zostane dodávkou
Ty si sa v ničom takom ešte neviezol, že?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku