Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Peugeot 308 se poprvé ukázal. Jakých změn se dočkáme?

David Bureš
Diskuze (42)

Kompaktní peugeot se v rámci modernizace dočká nové masky chladiče s integrovaným logem značky.

Automobilka Peugeot v tichosti pracuje na modernizaci druhé generace modelu 308, která je s námi už od roku 2013. Faceliftované provedení se ukáže ještě letos, přičemž na internet unikly první snímky, jak bude inovovaná 308 vypadat.

Jestliže se snímky potvrdí jako reálné, bude facelift 308 hlavně ve znamení proměny případě. Ta se inspiruje u nedávno modernizovaného SUV 2008, což bude znamenat přesunutí loga Peugeotu z kapoty do masky chladiče, která dostane i jinou mřížku.

Zároveň se promění také přední nárazník, zatímco vzadu budou změny minimální. I grafika koncových světel se zdá prakticky shodná jako dosud.

Uniklé snímky ukazují také interiér modernizovaného evropského Auta roku 2014. Jestliže jste čekali digitální přístrojový štít z aktuální 3008, budete patrně zklamání. Na prvních snímcích se ukazuje jen lehce upravená kabina s upraveným volantem, ale se zachovalými analogovými přístroji.

O změně techniky zatím nevíme, stejně neznáme ani datum premiéry auta. Modernizovaná 308 se má každopádně ukázat někdy během léta s tím, že nebude vystavena na žádném velkém autosalonu. Na podzimním veletrhu ve Frankfurtu totiž bude Peugeot chybět, a tak vylepšenou 308 uvidíme spíše na nějakých lokálních akcích.

David Bureš
Diskuze (42)
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 10:05
Re: 308 s otazníky
taky je trend dnes uz .. tri valce zacinaju byt standardom aj v nizsej strednej triede.. nic prekvapujuce... kto sa chce tomu vyhnut vyhne sa ( moznosti stale su ) kto nie pojde do toho... kazdy motor ma najeke vyhody iste.... ale aj nevyhody.... zalezi aj od toho co od auta clovek ocakava a kolko s nim najazdi... tiez som spociatku bol presvedceny ze turbo ani za nic na svete .. a vidis... ;-) clovek sa musi sam rozhodnut a vediet co asi od auta ocakava a kde a kolko s nim bude jazdit.. a ja som si plne vedomy ze moje male turbo uz zivotnost atmosfery a la felda zdaleka mat nebude.. ale kedze jazdim maximalne tak 12 tisic rocne tak mi to zily fakt netrha ;-) .. a za 10 rokov stejne uz kupim dalsie auto ... kedze uz dnes auta stejne rychlo starnu ael zaroven su aj coraz dostupnejsie... lasku na cely zivot ako z cias skody 105L alebo este felicii tu uz nemozno hladat ... auto uz zacinam brat ako spotrebak ... jazdim.. a vychutnavam si pritomnost a co s nim bude za 5 -6 rokov uz ani neriesim ... ved by som aj osedivel keby som to mal riesit.. proste jazdim a co bude neskor sa uvidi ... ( mozno uz kupim hybrid alebo jazdit budeme na vodik.. uvidime ) :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 09:51
Re: 308cka
niektore riesenia proste neboli moc stastne no... co spravis... len skoda ze v PSA sa neraz ucia na vlastnych chybach ktore v konecnom dosledku mozu aj za ich nie moc slavnu povest a neraz aj klesajuce predaje ... mne sa peugeoty pacili este z cias 306, 306 cabrio.. 206..406 po facelifte, 406 coupe.... novsia 207 mi uz prisla kusok prerastena a neforemna... mali sme kedysi jej kasnu na skole v labaku na cerveno nastriekanu.... posobila ako z o triedu vacsieho vozu... uz vtedy bola 207 prerastena .. o prednych megasvetlach ani nevravim... dnes uz je takyto pompezny barokovy dizajn absolutne out... zlata 206tka.. dodnes nema chybu.... ale kolko ludi tolko chuti... poznam ludi ktorym sa 207 paci moc a naopak 206 im pride menej peknym vozom... radio a tieto veci nemozem hodnotit... jazdil som akurat len v 208 taku polhodinku hodinku viac nie.. ale mojich 6 reprakov v malom koncerne hra uz pomerne cisto ... aspon co porovnam s brachovym japoncom alebo s tym co som zazil v pajere tak snad este lepsie .. spokojnost.. ja verim ze PSA sa dnes uz zlepsilo v tomt ovoci minulost ale mne viac vyhovuje proste klasika.. preto ich vozy idu kusok mimo mna dnes uz.... 206tku by som si pritom svojho casu ( keby som vtedy bol starsi a mal financie ) urcite rad kupil... vtedy to peugeot fakt vedel a drtil konkurenciu v tejto triede neskutocne ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 09:32
Re: 308 s otazníky
tak o komforte v peugeote nepochybujem.. vzdy hral viac na komfort ako na sportovost.. aj sedacky v peugeotoch vzdy dost chvalia bez ohladu na model ...

ja som sa v kamaratovej malej 208 citil prijemne... ale z dlhodobeho hladiska som potreboval "klasiku" preto u mna pri vybere P208 nemal velke sance uz v zaciatkoch.... autom totiz bude este sem tam jazdit aj otec ... a predpokladam ze casom aj priatelka bude.. takze potreboval som klasicku palubovku a interier kde sa kazdy rychlo zorientuje .. ale ako vravim... je to vzdy o tom co komu sadne a co od auta ocakava... ak si s nim spokojny tak tu nie je co riesit... mne by sa 308 pacila v zaklade bez dotykaca... kde mas manualne ovladanie tlacitkami len skoda ze nema aspon uz stvorvalec tu 1,2ku

rovnako vyhlad z vozu sikmo do stran aj dozadu je dalsia pre mna dolezita vec.. 208 sa v tomto na fabiu alebo polo fakt nechyta... skoda.. aj ked polo ma napriklad zase hodne nizke to celne sklo.. a neraz musim sklonit hlavu aby som videl na semafor zvlast ked stojim hned tesne pod nim... taka C3 ma pritom celne sklo kdesi az na strechu pomaly az ponad hlavy cestujucich vytiahnute... ono nic nie je dokonale... to je jasne
4. 4. 2017 09:21
Re: 308 s otazníky
Jasne, auto som kupil na zaklade nejakeho porovnania - riesil som to aj dost dlho a skusal som vela veci. Kazdy z nas je iny a ma rozne preferencie aj roznu vysku ponozky s drobnymi. Cim viac pestrosti na ceste, tym lepsie. Nevadi mi iny nazor, ani kritika. Len tej objektivity by mohlo byt viac.
Priklad ten trojvalec - chapem, ze niekomu vyhovovat nemusi, ale nakydat nan len preto, ze je to trojvalec? Co na tom, ze je to 2x vitaz motor roka a minimalne este 2x bude. Takto sa potom siria tie vsoebecne akceptovane myty a uplne zbytocne.
Avatar - twistedTSD
4. 4. 2017 09:21
Re: 308cka
Nezbývá než připomenout výstižnou klasiku... [odkaz]