Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný Peugeot 308 se poprvé ukázal. Jakých změn se dočkáme?

Kompaktní peugeot se v rámci modernizace dočká nové masky chladiče s integrovaným logem značky.
Zpět na článek
3. 4. 2017 15:49
3. 4. 2017 16:06
3. 4. 2017 16:11
3. 4. 2017 16:18
3. 4. 2017 16:36
3. 4. 2017 17:35
3. 4. 2017 17:57
3. 4. 2017 16:15
3. 4. 2017 18:03
3. 4. 2017 20:14
3. 4. 2017 22:57
3. 4. 2017 23:36
3. 4. 2017 23:58
4. 4. 2017 09:51
4. 4. 2017 09:21
Avatar - removed
3. 4. 2017 15:49
kriticky
modernizace - či facelift - je dle mého (neslušného) názoru ukázkou totální zabedněnosti v PSA. Bohužel...
Jízdně mírně nadprůměrný mainstream, to moc debat nesnese. Ale tak základní věc, jako ovládání klimatizace běžnými analogovými ovladači nezměněna? Už z toho důvodu bych svým potomkům tohle auto zakázal... Řešení ovládání všeho prostřednictvím dotykového displaye je naprostý bezpečnostní fail. Fujtajksl
Rozbalit vlákno
13
Avatar - iudex
3. 4. 2017 16:06
Re: kriticky
Tiež považujem interiér s budíkmi nad volantom a plne dotykovou stredovou konzolou za najväčší problém 308. Ale v dobe, keď celá konkurencia smeruje k dotykovému ovládaniu je nereálne čakať, že Peugeot pôjde späť (naopak takto sa musia cítiť ako preborníci a trendsetteri, čo na tom, že ten trend je zlý). Takže facelift exteriéru je asi maximum, čo možno čakať. A podľa mňa ten F/L je vcelku vydarený, auto pôsobí tak serióznejšie, dospelejšie.
Uvidíme, ako (benzínové) motory, lebo to je ďalšia slabina 308. Mať v ponuke bežných motorizácií (mimo hotheč verzie) iba trojvalec, to je dosť bieda. Ale obávam sa, že ani tu sa zlepšenia nedočkáme.
3. 4. 2017 16:11
Re: kriticky
Takže pořád je nejvyšší benzínová motorizace 1.2 tříválec? S tím ať se jdou vycpat.
3. 4. 2017 16:16
Re: kriticky
Ještě lze koupit 1.6 čtyřválec - 308 GT, ale to je v podstatě skoro full výbava, takže se to kapku prodraží.
Avatar - Emel
3. 4. 2017 16:18
Re: kriticky
Je tam 200k MT benzín a 180k AT nafta v GT a pak 270k v GTi...
Avatar - Ozzman
3. 4. 2017 16:36
Re: kriticky
Pořád 308 a i sesterské C4 chybí nějaká střední nabídka. Když P308 s tříválcem stojí kolem 400-550 tisíc dle výbavy :/
Avatar - Martin911Turbo
3. 4. 2017 17:01
Re: kriticky
Njn zařízli VTI motory, které dělali s BMW a ten střed kolem 140-160 koni v turbu není
Avatar - Emel
3. 4. 2017 17:35
Re: kriticky
Což chybí i Meganu nakonec.
Avatar - Ozzman
3. 4. 2017 17:57
Re: kriticky
Pořád je tam alespoň 4válec :-) Jinak naprostá pravda...
Avatar - twistedTSD
3. 4. 2017 20:04
Re: kriticky
Na druhou stranu, ten boduje zajímavými základními motorizacemi při slušných cenách, což se o 308 říct nedá...Těžko pochopitelná je pro mě nemožnost manuálu pro GT.
Avatar - Martin911Turbo
3. 4. 2017 17:00
Re: kriticky
Já jsem si od doby používání automatické klimatizace zvykl na to, že nastartuji, nastavím svých 20-21 a přepnu na auto a o nic dalšího se nestarám >:D
Navíc i-cocpit se mi líbí, škoda že jej nemá Cactus anová C3, tam by pasoval nejvíc
Avatar - twistedTSD
3. 4. 2017 20:12
Re: kriticky
O víkendu jsem jel jako spolujezdec pár kilometrů s autoklimou a po vystoupení jsem měl pocit, že další týden se nezvednu z postele. Možná jen potřebovala dezinfekci, nicméně...s klimou zacházím velmi citlivě (a 21 stupňů v 35stupňových vedrech obecně není nic zdravého). :-)
Avatar - Martin911Turbo
3. 4. 2017 20:53
Re: kriticky
Tak o klimatizaci je potřeba pečovat, já dezinfikuji 2x ročně včetně kabiny (tekutou pěnou do průduchů) a každý rok doplnění a desinfekce vysoušeče a je klid, u každého auta co jsem měl.
Nevyčištěná klima jak v autě tak i ve firmách je peklo, to odleží většina lidí
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2017 22:33
Re: kriticky
:yes: :yes: :-)

Dělám to samý = jednou ročně v servisu jednou [odkaz]

Nečistit minimálně jednou ročně a když jezdíš pravidelnějš 2x klimatizaci je jak uklízet doma jednou za půl roku = zajímavý kolik lidí to ale fakt nedělá = přitom to de za pár korun [odkaz]
Avatar - praděda7
3. 4. 2017 15:58
Vypadá to dobře...
...jako Golf... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
3. 4. 2017 22:53
Re: Vypadá to dobře...
Tak součastna 308 se mi libi a tento FL zatim z prvnich foto nevim , nevim. Nicmeně pěkna jako Golf ? Už předFL ma Golf rozplacnutej "žaboidni" předek a u FL mu ještě ten spodek, pomoci narazniku rozšiřili. Za mě určitě slabši generace co se vzhledu tyče.
3. 4. 2017 16:08
Ted se jen rozhodnout ...
jestli facelift 308GTi nebo počkat na Renault Mégane R.S. .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
3. 4. 2017 16:15
Normalizace
Méně chromu na nárazníku, jinak žádné velké změny... ale jo, nakonec proč ne.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
3. 4. 2017 21:01
Re: Normalizace
Zajímavější by byla otázka proč jo.
To si z řidičů dělají srandu?
Jinak takové normální prdítko, ale podívejte se na to umístění rychloměru a otáčkoměru!!! :no: Jeden navíc s obráceným chodem ukazatele. To si někdo normální může koupit????? :no: :no: :no: :no: Leda snad jako lék proti sníženému žaludku!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - alf1963
3. 4. 2017 17:19
Re: To si z řidičů dělají srandu?
V 3008 je v digi palubce otáčkoměr taky pošahaný. :no:
3. 4. 2017 20:56
Re: To si z řidičů dělají srandu?
To umístění otáčkoměru napravo je naprosto v pořádku, nevím proč se to tak nedělají všichni. A že se ručky tachometru a otáčkoměru pohybují proti sobě ? Vždyť je to jenom věc zvyku, stejným směrem se pohybují nesymetricky a nevypadá to dobře, takhle se to tím protisměrem schová. Chce to jenom nebát se nových věcí a nezaostávat myšlením v minulosti, jsou z toho pak frustrace a komplexy.
3. 4. 2017 16:42
vydarený fejslift
predok vyzerá masívnejšie a zároveň upratanejšie. Interiér? Mne by nevadili budíky hore, protiotáčky, ani futur dizajn, ale každú prkotinu cez dotykáč? Konec.
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2017 18:03
308 hatch
Taky jsem měl možnost vyzkoušet i 308 hatchback, a tam je nedostatek místa pro nohy vzadu ještě o něco horší než u SW. :-!
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2017 20:14
308 s otazníky
Peugeot 308 by asi bylo dobré auto, pokud:
-by nabízelo nějaký normální benzinový čtyřválec
-by nabízelo slušné místo pro nohy zadních cestujících
-pokud by mělo přijatelně udělané pracoviště řidiče s normálně řešeným volantem a přístrojovým štítem
-pokud by se u něj i klimatizace neovládala debilním dotykovým displejem (vyslovená hrozba aktivní bezpečnosti vozu) (neplatí pro základní výbavu)
-pokud by verze SW měla rozumně dlouhý rozvor a ne jezevčíkovité proporce (přesto i u něj je nedostatek místa pro nohy vzadu!)
Bohužel tomu tak ale není, takže u mě 0 bodů. :-!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 23:17
Re: 308 s otazníky
peuget mal kedysi uzasne vozy... co ale vystraja dnes tazko vysvetlit.... uplne sa vybodli na 406 coupe.. to auto mohlo byt legenda nieco ako taky eurosky mustang ... ale oni ho radsej uz dalej nevyrabaju vobec... 306 cabrio kedysi vyhralo anketu kabrio roku... tusim rok 1994.... a dnes? ziadne kabrio peugeot uz nema... aj na to sa uz vybodli... mali uzasnu 106tku S16 s 1,6tkou otru ako britva.. dnes? litrova skatula a la 108 ktora vyzera ako krabicka od topanok ... miesto 406 a 605 uz maju len jedinu 508... uplne sa v peugeote vybodli aj na vyssiu strednu triedu... o tom ze nemaju dnes uz ani ziadny sestvalec tiez asi skoda debat... pritom kdysi mali uzasnu 3.0 V6.... vlastne oni moc nemaju ani benzin v strednej triede... je to tam le nejaky chrochtak ktory je uz dnes k nicomu ... cele zle ... skoda.. mal som kedysi levika rad ale dnes je uz uplne pre mna neprijatelny ... zlata kia. zlaty vw.. zlata toyota

ked som videl kolko stoji litrova 208 az ma skrutilo.. ceny maju sebavedome len skdoa ze auto v reale az tak presvedcivo neposobi zdaleka ...
4. 4. 2017 08:20
Re: 308 s otazníky
P308 je dobre auto:
1. V ponuke mas 1.6 ak sa ti nepaci 3valcova 1.2 a ten trojvalec je perfektny, ze ma o valec menej je uplne jedno.
2. ciastocne suhlasim, priestoru na nohy vzadu by mohlo byt viac, ale v porovnani s konkurencnymi autami napriklad Astra K(ktora ma fakt vela miesta na nohy vzadu), alebo aj ten spominany golf sa v P308 sedi neporovnatelne pohodlnejsie vdaka sedackam. V golfe je to menej pohodlne a astra ma vzadu trestnu lavicu.
3. maly volant a budiky nad volantom - sedel si v tom a aj realne jazdil? Pretoze ergonomicky je to lepsie a za seba uz nikdy nechcem v aute velky volant a aj pristrojovka je logicky usporiadana - ze je to aj dizajnove je len prijemy bonus.
4. nastavenie klimy je jednym klikom, ktory spravis periferne bez toho, aby si vobec niekam odvadzal pozornost a nasledne ti vyhodi 2 velke tlacidla + a -. Stale vsetko v zornom poli, takze ziadne hystericke vykriky, ake je to menej bezpecne. Mimochodom ked som auto testoval, skusal som to v rukaviciach a pri -20. Reakcie uplne v pohode(jazdim v rukaviciach aj v lete). Moj smartfon reaguje na rukavice horsie ako ten panel v 308.
5. Miesto vzadu som uz spomenul a keby ho bolo viac, je to uplne genialne. Pri vybere auta to bolo tiez dolezite kriterium. Po vyskusani mnozstva aut som zistil, ze mi ovela viac vadia tvrde sedacky so zlym sklonom a kratkym sedakom ako to, ze ma o par cm pre nohy menej - resp stale toho miesta je tam dostatok. Za mna to bolo prve auto v ktorom som sa necitil ako v plastovom anglicaku a ten trojvalec ma velmi ale velmi prijemne prekvapil - aj preto som ho nakoniec objednal.
Avatar - iudex
4. 4. 2017 08:33
Re: 308 s otazníky
P308 je dobré auto, ale dobrým autom, problém je, že mnoho áut v triede sú výborné autá a P308 je len priemer.
Ad 1: "že má o valec menej je úplne jedno": nie, nie je, mať bežnú benzínovú paletu založenú len na trojvalcoch je ostuda. Je síce fajn, že sú tu hotheče (či warm-hatche) GTi a GT, ale to je mimo rámca bežného záujemcu.
Ad 2: to je objektívny fakt, miesta je tam veľmi málo, snáď najmenej v rámci triedy a to je fail.
Ad 3: Sedel som a vadilo mi to dosť. Je možné, že po nejakom čase si na to zvykneš, ale v minulosti sme si zvykli aj na Škodu 105 a to neznamená, že to bolo dobré auto. Zvyk je chabý argument.
Ad 4: dotykové ovládanie je vždy menej ergonomické a intuitívne, jednoducho musíš pozrieť, kde ťukáš, pretože hmatom zistíš figu, na rozdiel od potenciometra. Skrátka tu išiel dizajn ďaleko pred funkciou, len aby to vyzeralo dobre a opticky čisto.
Takže sumárne je 308 iba priemer v triede a ako správne poznamenal kolega _Karel_, otázka znie, prečo ho kúpiť.
4. 4. 2017 08:52
Re: 308 s otazníky
Mas nejaky relevantny dovod, preco ti tak strasne vadi, ze je to trojvalec? Realne rozdiel totiz nespozorujes. Ze nema na vyber 1.6, ktora este 2 mesiacu dozadu na vyber bola moze byt, ze je len aktualna zmena vo vyrobe a 1,6 sa vrati, alebo bola vyhodnotena ako nezaujimava.
Miesta tam nie je velmi malo, ale uplny priemer v danom segmente. Ano, su auta, kde ho je viac, ale pohodlnejsie rozhodne nie su - skusal som.
Ano zvyk je chaby argument, ale plati to aj pre tvoje zdovodnenie. Si zvyknuty na velky volant a budiky nizsie, neznamena to, ze pezotacke riesenie je horsie. Nie je.
Dotykac - hovoris len svoje dojmy, ten panel je v zornom poli vodica, aj ked kuknes, je to menej rozptylovania ako ked kukas niekam dole k stredovej konzole, kde sa aj tak polovica ludi pozrie, co tam vlastne kruti, hoci to hmatom nahmata.
Priemer v triede - ma skvelu (tudiz nadpriemernu ) benzinovu 1.2. Osadenstvu len strasne vadi, ze je to trojvalec. Materialy v interiery su na vysokej urovni - vynimkou mazdy neviem o nicom lepsom v ramci triedy. A dalsia podstatna vec je cena - rovnako vybaveny golf, ak sa povazuje za etalon v triede, by ma vysiel o 3,5k € viac aj po 10% zlave.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 09:14
Re: 308 s otazníky
ak si s danym autom spokojny tak nie je co riesit.... to ze nam sa nieco nepaci na nom tebe moze byt uplne ale uplne jedno ;-)

takisto mozes kitizovat polo.. a uvidis ze so mnou to nic nespravi :-) kedze mne sedi a to je pre mna hlavne a nie to ze nesedi inym ...

ono prave preto je tolko roznych aut aby si dnes uz kazdy mohol vybrat to co mu najlepsie sadne... :yes:
4. 4. 2017 09:21
Re: 308 s otazníky
Jasne, auto som kupil na zaklade nejakeho porovnania - riesil som to aj dost dlho a skusal som vela veci. Kazdy z nas je iny a ma rozne preferencie aj roznu vysku ponozky s drobnymi. Cim viac pestrosti na ceste, tym lepsie. Nevadi mi iny nazor, ani kritika. Len tej objektivity by mohlo byt viac.
Priklad ten trojvalec - chapem, ze niekomu vyhovovat nemusi, ale nakydat nan len preto, ze je to trojvalec? Co na tom, ze je to 2x vitaz motor roka a minimalne este 2x bude. Takto sa potom siria tie vsoebecne akceptovane myty a uplne zbytocne.
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 10:05
Re: 308 s otazníky
taky je trend dnes uz .. tri valce zacinaju byt standardom aj v nizsej strednej triede.. nic prekvapujuce... kto sa chce tomu vyhnut vyhne sa ( moznosti stale su ) kto nie pojde do toho... kazdy motor ma najeke vyhody iste.... ale aj nevyhody.... zalezi aj od toho co od auta clovek ocakava a kolko s nim najazdi... tiez som spociatku bol presvedceny ze turbo ani za nic na svete .. a vidis... ;-) clovek sa musi sam rozhodnut a vediet co asi od auta ocakava a kde a kolko s nim bude jazdit.. a ja som si plne vedomy ze moje male turbo uz zivotnost atmosfery a la felda zdaleka mat nebude.. ale kedze jazdim maximalne tak 12 tisic rocne tak mi to zily fakt netrha ;-) .. a za 10 rokov stejne uz kupim dalsie auto ... kedze uz dnes auta stejne rychlo starnu ael zaroven su aj coraz dostupnejsie... lasku na cely zivot ako z cias skody 105L alebo este felicii tu uz nemozno hladat ... auto uz zacinam brat ako spotrebak ... jazdim.. a vychutnavam si pritomnost a co s nim bude za 5 -6 rokov uz ani neriesim ... ved by som aj osedivel keby som to mal riesit.. proste jazdim a co bude neskor sa uvidi ... ( mozno uz kupim hybrid alebo jazdit budeme na vodik.. uvidime ) :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 08:54
Re: 308 s otazníky
suhlas.. to iste ma napada pri 208 .. preco prave 208... o jej gumovej prevodovke su uz legendy... ked som si obzeral a skusal male vozy tak snad vseky od ria cez baleno mazdu 2 polo fiestu az po yaris mi prisli ak ofakt lepsimi vozmi ako tento levik .. nesrandujem ... a rovnako aj vyhodnejsimi z pohladu ceny kvality vybavy... a pozerat na nejake minibudiky nad volantom som tiez nechcel ... aj ked malicky volant sa mi pacil ... lenze ked uz vazne nieco kupujes tak zistis ze predsa len to klasicke a osvedcene riesenie je na nezaplatenie
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 08:40
Re: 308 s otazníky
ten otackomer uz ma P308 klasicky alebo je stale este opacne orientovany? lebo mne to ako ergonomicke reisenie nepride... ked je nieco dobre a logicke tak na co to kua drat menit...

v kamaratovej 208 som aj jazdil kusok.. maly volant je super vec to uznavam.. je doslova navykovy .. faktom ale je ze niekomu tento posed nemusi vyhovoat... lebo nevidi na budiky... vysoky alebo nizky clovek moze mat problem... jeden moze mat volant kdesi medzi nohami a druhy zase nemusi na budiky vidiet vobec... mne to sadlo... ale kamarat sam vravel ze jeho otec v tom ani nejazdi lebo mu to auto vyhladom na budiky nijako nesedi... neviem ako to ma vacsia 308 ale predpokladam ze aj tu moze mat niekto problem s vyhladom na budiky.. zvlast nekonfekcne postavy.... osobne by som prijal standardnu palubovku zvlast v aute kde ozaj zakaznik neocakava nejake hokusy pokusy ale chce osvedcene a prakticke riesenia... pre mna za mna v sportiaku nech maju budiky aj na streche... ale v najpredavanejsich segmentoch je toto podla mna rana pod pas... a nie len pre zakaznikov ale aj pre predaj samotneho levika... mohol byt totiz kludne vazny super golfa... takto je ale zase kdesi az daleko za nim
4. 4. 2017 09:06
Re: 308 s otazníky
Otackomer je stale rovnaky, podla mna to normalnemu cloveku vadit nemoze a uz tu to raz ktosi spominal, ze ta pristrojovka je ako celok vymyslena aj kvoli ergonomii sa rucicka otaca naopak. JVerim, ze chvilu to moze posobit inak, ale po par km si clovek musi zvyknut. Ak by auto niekto vylucil len na zaklade opacneho otackomera, tak v poriadku nebude.

Celkovy posed podla mna by sa dal zhrnut tak, ze to auto menej odpusta zly posed za volantom. Mozno vsetku pricinu hladat tam a ten, kto je zase "zvyknuty" sediet zle, moze s tym mat problem. Nevylucujem tym ale nejake to % ludi, ktori vazne mozu mat ine proporcie a tym padom budu tazko hladat nejaky kompromis, ale toto plati aj u beznych aut, ktore maju pristrojovku "normalne"
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 09:32
Re: 308 s otazníky
tak o komforte v peugeote nepochybujem.. vzdy hral viac na komfort ako na sportovost.. aj sedacky v peugeotoch vzdy dost chvalia bez ohladu na model ...

ja som sa v kamaratovej malej 208 citil prijemne... ale z dlhodobeho hladiska som potreboval "klasiku" preto u mna pri vybere P208 nemal velke sance uz v zaciatkoch.... autom totiz bude este sem tam jazdit aj otec ... a predpokladam ze casom aj priatelka bude.. takze potreboval som klasicku palubovku a interier kde sa kazdy rychlo zorientuje .. ale ako vravim... je to vzdy o tom co komu sadne a co od auta ocakava... ak si s nim spokojny tak tu nie je co riesit... mne by sa 308 pacila v zaklade bez dotykaca... kde mas manualne ovladanie tlacitkami len skoda ze nema aspon uz stvorvalec tu 1,2ku

rovnako vyhlad z vozu sikmo do stran aj dozadu je dalsia pre mna dolezita vec.. 208 sa v tomto na fabiu alebo polo fakt nechyta... skoda.. aj ked polo ma napriklad zase hodne nizke to celne sklo.. a neraz musim sklonit hlavu aby som videl na semafor zvlast ked stojim hned tesne pod nim... taka C3 ma pritom celne sklo kdesi az na strechu pomaly az ponad hlavy cestujucich vytiahnute... ono nic nie je dokonale... to je jasne
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 22:57
308cka
mohla s prehladom vyskolit golfa... mala na to... bohuzial pohorela na zakladnych veciach ... budiky... ovladanie cez displej a podobne bezne veci kde nebolo co riesit su tu zrazu v tomto aute velkym problemom .. skoda... obcas mi pride akoby to uz nebola nahoda ... nechapem.. na jednej strane chcu v PSA dohnat nemecke vozy ale na druhej strane vzdy pridu s nejakou vtakovinou ktorou to cele pose.ru a robia v podstate vsetko preto aby ich nikdy nrdobehli .. vid aj ten volant s pevnym stredom v predoslej C4 .. dalsi napad za milion od nich po ktorom uz dnes ani pes nestekne .. uz by konecne raz mohli prist s nejakym normalnym serioznym autom bez kuriozit a netypickych rieseni ktore by posobilo ozaj dostojne a prakticky .... boze kdeze su casy 406tky 306tky 206tky ci 406 coupe .... to peugeot este ozaj vedel ako na to a mal nadherne aj prakticke vozy bez zbytocnych komplikovanych somarin a kdejkych gycovych rieseni...
Rozbalit vlákno
5
3. 4. 2017 23:36
Re: 308cka
Mluvíš mi z duše, byly doby (a není to zase tak dávno) , kdy jsem auta této značky velice ctil a obdivoval! Famézní byly hlavně modely navržené Pininfarinou! Bohužel, dnes třeba 508 sedan za řadou konkurentů silně zaostává nejen v nabídce, prostoru, ale i svým designem... :-O :-O :-O
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2017 23:58
Re: 308cka
208 mi dnes uz pride skor akoby damske auto a akoby take nafuknute vajce ... pritom 206tka alebo 205tka boli daleko pohladnejsie a stihlejsie .... nejako mi dnesne peugeoty uz nemaju co povedat... mne sa snad este aj golf paci viac ako 308cka ... ktora je tym svojim ovladanim uplne ze mimo misu

pininfarina vyrabala 306 cabrio aj 406 coupe... uzasne vozy... o takych moze dnesny peugeot uz len snivat... ked vidim tu novu prerastenu bakelitovu 3008cku tak ozaj neviem ci uz starnem alebo co .. ale nepacia sa mi tieto nove peugeoty .. jednoducho su uz kusok divne pre mna
4. 4. 2017 09:03
Re: 308cka
Sice jako Majitel Citroenu C5, ale musim si tez rypnout do volantu s pevnym stredem. Ano zvykl jsem si, protoze zbytek auta me vyhovuje, ale bral bych vsema deseti klasicky otocny cely Volant. Kdyz treba v tahle zatacce chcete prijmout hovor, zesilit nebo ztlumit Radio je to neprijemne. A dalsi vec co mi vadi je velek mnozstvi tlacitek primo na volantu a v krizove situaci nejsem schopen nikdy trefit klakson. Klakson je v krizove situaci absolutne uzivatelsky nepristupny a o to vice, pokud mate natoceny Volant a potrebujete zatroubit s pootocenym volantem. Kdyby dali klakson na cely Airbag nebo na kalsicke velike tlacitko na otocnem stredu volantu udelali by lepe. Mel jsem predtim Xantii a Peugeota 405 a 205. Momentalne mame Doma C5 2011 a 206 z roku 2001 a chybi mi u PSA ty starsi auta. Libilo se mi vse do generace 207/307/407 z nvoejsich pouze prvni generace 308 jinak pro me ztratili to, co jsem mel na PSA rad. U Citroenu me naopak velmi potesila C5 od roku 2008 -2017. Konecne krasny citroen zvenku i zevnitr. A nebyt Volantu s otocnym stredem vrzajicimi madly dveri, ktere skripou tak auto temer nema chybu. Jeste mizerny zvuky vystup z radia. Nevim, kdo pro ne dela radia, ale muzika nic moc, ale ještě to ujde, ale jakmile začnou v rádiu mluvit tak Jim je špatně rozumět. A když nastavím equalizér a basy na to, abych dobře rozuměl když mluví tak pak zase hudba stojí za prd :-(
Avatar - 3_diamanty
4. 4. 2017 09:51
Re: 308cka
niektore riesenia proste neboli moc stastne no... co spravis... len skoda ze v PSA sa neraz ucia na vlastnych chybach ktore v konecnom dosledku mozu aj za ich nie moc slavnu povest a neraz aj klesajuce predaje ... mne sa peugeoty pacili este z cias 306, 306 cabrio.. 206..406 po facelifte, 406 coupe.... novsia 207 mi uz prisla kusok prerastena a neforemna... mali sme kedysi jej kasnu na skole v labaku na cerveno nastriekanu.... posobila ako z o triedu vacsieho vozu... uz vtedy bola 207 prerastena .. o prednych megasvetlach ani nevravim... dnes uz je takyto pompezny barokovy dizajn absolutne out... zlata 206tka.. dodnes nema chybu.... ale kolko ludi tolko chuti... poznam ludi ktorym sa 207 paci moc a naopak 206 im pride menej peknym vozom... radio a tieto veci nemozem hodnotit... jazdil som akurat len v 208 taku polhodinku hodinku viac nie.. ale mojich 6 reprakov v malom koncerne hra uz pomerne cisto ... aspon co porovnam s brachovym japoncom alebo s tym co som zazil v pajere tak snad este lepsie .. spokojnost.. ja verim ze PSA sa dnes uz zlepsilo v tomt ovoci minulost ale mne viac vyhovuje proste klasika.. preto ich vozy idu kusok mimo mna dnes uz.... 206tku by som si pritom svojho casu ( keby som vtedy bol starsi a mal financie ) urcite rad kupil... vtedy to peugeot fakt vedel a drtil konkurenciu v tejto triede neskutocne ;-)
Avatar - twistedTSD
4. 4. 2017 09:21
Re: 308cka
Nezbývá než připomenout výstižnou klasiku... [odkaz]