Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Multimediální systémy v praxi: Pomoc řidiči? Podle průzkumu nás spíš matou

Konektivita je stále častější pojem v automobilovém prostředí. Výzkum Auto Bildu ale ukazuje, že mnohé zákazníky máte.
Zpět na článek
19. 11. 2018 17:19
19. 11. 2018 19:00
20. 11. 2018 11:17
19. 11. 2018 19:10
Avatar - curwasportiva
19. 11. 2018 17:19
Ano
Ano ja napriklad miluju, kdyz ridim a uprostred jizdy mi z niceho nic a bez duvodu vyskoci na infotainmentu hlaska, ze display muze odvadet pozornost a ze se mam venovat rizeni >:D Cimz samozrejme odvede mou pozornost protoze musim lustit co mi to na displayi vyskocilo. Opravdu to dava smyls >:D
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2018 19:00
Fajn věc
Pokud je systém dobře vymyšlen, neobsahuje vše z toho nejdůležitějšího pouze v displeji, ale je vhodně zkombinovám s mechanickými ovladači a ovládáním na volantu, tak je to super záležitost. Bohužel rozdíly jsou velké. Z ovládání v bráchově KIE, či v Oplech je mi na zvracení, naopak v tomto považuji všemi nenáviděný koncern rozhodně v popředí pelotonu.
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2018 11:17
Re: Fajn věc
Koncern jak kde. VW super, vše na volantu včetně tempomatu, podstatné informace mezi budíky. Škoda pořád starý tempomat s páčkou někde za volantem, aktivace deaktivace tím hloupým posuvníkem na jeho horní straně, info ok. Audi kombinace nejhoršího a páčka ještě stupidně dole, info chabé, resp. neumí kombinaci podstatného, tzn. olej, čas, trip, teplota venku. Aspoň že tempomaty drží rychlost i při změně kvaltu.
Avatar - Missouri
19. 11. 2018 19:10
Dnes
ráno jsem po roce a půl od koupě auta objevil, že ten displej můžu v nastavení vypnout. Celou dobu jsem si myslel, že to nejde a dost mi to vadilo. Jaká úleva! Zpočátku to člověku přijde atraktivní, pak to omrzí a nakonec to otravuje. Něco jako manželka. Jenže tu skutečně vypnout nelze... 8-s
Rozbalit vlákno
0
19. 11. 2018 19:51
... že mnohé zákazníky máte.
Pán Bureš, akosi nás mätiete. ;-\
Rozbalit vlákno
0
20. 11. 2018 03:03
nemoznost vymeny
Me nejvic stve, ze nemohu u noveho auta vymenit autoradio, je to cely panel s ovladanim klima apod. Potrebuji vystup na zesilovac a nijak to nelze pripojit, radio ma vstupy, ale nema zadny vystup. Usb je nanic, v Renaultu neprepina slozky, coz je zaklad prehravani usb. Bohuzel.
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2018 10:11
Re: nemoznost vymeny
V R-linku 2 jde pustit hudbu tak, že jak dohraje písničky z jedné složky tak přeskočí na druhou.
20. 11. 2018 10:27
všetkého veľa škodí
infotejnment by bol ok, ale pretekmi čím viac tým lepšie sa z toho stáva peklo. Infošiek je priveľa a ťažko sa rozoznávajú a ovládajú. Ak niekto dokáže vybrať to dôležité a zjednodušiť systém, vyhrá. Napr. čítanie značiek rýchlosti práve odskúšané na dlhej ceste je totálne nefunkčné až kontraproduktívne (reál 80, na displeji 130). Načo tam je? Len pre marketing, v skutočnosti vám môže spôsobiť iba problémy.
Rozbalit vlákno
2
20. 11. 2018 14:46
Re: všetkého veľa škodí
Já si naopak čtení rychlostních značek nemůžu vynachválit. Takže ten kdo to ocení si to může zapnout, ten kdo ne, může vypnout nebo si koupit auto bez toho.
21. 11. 2018 12:08
Re: všetkého veľa škodí
ak si to niekto kúpi, s tým nemám problém, ale divím sa, že si to nevieš vynachváliť, keď to nie je spoľahlivé, veď ťa to môže priviesť akurát ku pokute alebo havárke. Opakujem, bola by to super vec, keby si nevymýšľala.