Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Na nové MG4 Electric je v Česku konkurence krátká. Konečně máme kompletní ceník

Jan Zajíc
Diskuze (72)

Elektrický hatchback MG4 konečně odhaluje kompletní český ceník. Prozradit vám tak už můžeme i cenu výkonnějšího provedení s větší baterií.

Připomeňme, že MG4 Electric představuje kompaktní hatchback, který na délku měří 4287 mm, široký je 1836 mm a vysoký 1504 mm. Rozvor dosahuje 2705 mm, zavazadlový prostor má objem 363 litrů.

MG4 Electric: Hatchback se skvělou cenou

Už nějaký ten týden známe cenu základní verze Emotion, v Česku startuje na částce 779.960 Kč. Mezi kompaktními elektromobily jde o bezkonkurenční cenu:

MG4 Electric: Srovnání s konkurenty (základní verze)
Model Výkon (kW) Kapacita baterie (kWh) Základní cena (Kč)
MG4 Electric 125 51 779.960
VW ID.3 150 58 1.110.900
Hyundai Kona Electric 100 39,2 849.990
Cupra Born 150 58 1.259.900
Renault Megane E-Tech 160 60 1.205.000
Nissan Leaf 110 40 859.000

MG4 Electric Emotion za 779.960 Kč nabízí synchronní elektromotor s permanentním magnetem o výkonu 125 kW a točivém momentu 250 Nm, který pohání zadní kola. Auto akceleruje z klidu na stovku za 7,7 sekundy a rozjede se maximálně na 160 km/h.

Výrobce udává dojezd v kombinovaném provozu až 350 kilometrů, ve městě pak 492 km. Nabíjení stejnosměrným proudem z 10 na 80 procent má zabrat 40 minut, dobíjení střídavým proudem z 10 na 100 % pak asi 7,5 hodiny.

Video se připravuje ...

Bohatá základní výbava

Základní výbava obsahuje například: 16palcové ocelové disky kol (pneumatiky 205/60 R16), automatickou klimatizaci, elektrické topení, 6 airbagů, adaptivní tempomat, omezovač rychlosti, zadní parkovací senzory, LED světlomety, automatická dálková světla, bezklíčové centrální zamykání, 7palcový digitální přístrojový panel, komunikační systém s 10,25" displejem (iSMART Lite), podporu Apple CarPlay a Android Auto, ovládání prostřednictvím mobilního telefonu, látkové čalounění sedadel, sedadlo řidiče manuálně nastavitelné v 6 směrech, sedadlo spolujezdce manuálně nastavitelné ve 4 směrech, zadní lavici dělenou v poměru 60:40 nebo možnost využití vozidla jako záložního zdroje (V2L). Emotion dále nabízí 6,6kW jednofázovou palubní nabíječku.

Elegance: Větší dojezd, rychlejší nabíjení

Pro zákazníky, kteří chtějí ještě něco víc, MG nabízí provedení Elegance za 884.960 Kč.

To pohání také jediný synchronní elektromotor s permanentním magnetem na zadní nápravě, jeho výkon ovšem dosahuje 150 kW. Maximální točivý moment je ale stejný, tedy 250 Nm.

Elegance nabízí dále baterii s větší kapacitou, 64 kWh má zajistit dojezd v kombinovaném provozu až 450 km a ve městě 579 km. Auto opět jede nejvýše 160 km/h, zrychlení z klidu na 100 km/h trvá 7,9 sekundy. Nabíjení stejnosměrným proudem z 10 na 80 procent má zabrat méně času než u verze Emotion: jen 35 minut. Dobíjení střídavým proudem z 10 na 100 % vyžaduje asi 6,5 hodiny.

Oproti levnějšímu provedení Elegance přidává ještě 17" slitinové disky s dvoubarevnými kryty (pneumatiky 215/50 R17), 11kW třífázovou palubní nabíječku, aktivní mřížku chladiče, zatmavená zadní okna a okno pátých dveří, kůží obšitý volant či sluneční clony u řidiče a spolujezdce s kosmetickým zrcátkem.

MG4 Electric: Verze na českém trhu - technická data a ceny
  Emotion Elegance
Pohon zadní náprava zadní náprava
Motor synchronní elektromotor s permanentním magnetem synchronní elektromotor s permanentním magnetem
Max. výkon (kW) 125 150
Max. točivý moment (Nm) 250 250
Max. rychlost (km/h) 160 160
Zrychlení 0-100 km/h (s) 7,7 7,9
Kapacita baterie (kWh) 51 64
Kombinovaná spotřeba (kWh/100 km) 17 16
Dojezd v kombinovaném provozu (km) 350 450
Dojezd v městském provozu (km) 492 579
Doba AC nabíjení 10-100 % (hod.) 7,5 6,5
Doba DC nabíjení 10-80 % (min.) 40 35
Rozměry (mm) 4287 x 1836 x 1504 4287 x 1836 x 1504
Rozvor (mm) 2705 2705
Objem zavazadlového prostoru (l) 363 363
Cena (Kč) 779.960 884.960
Jan Zajíc
Diskuze (72)

Doporučujeme

Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2023 15:11
Re: Pozdravuje vás pan Smil
ne MECHANIK ani vyměńovač dílů sou to samý - o konstrukci ví HO.NO

TY si pleteš možná asistentku se sekretářkou, ale ani jedna neni ředitel ;-)

viz dny co se bavíme o konstrukci auta = NETUŠÍŠŠ která bije

a je to DOUBLE blbost 1) nevíš neznáš netušíš (to se dá pominout JE to složitější a většina neví) 2) ty ale machruješ že SI chytrej znalej JAK KONSTRUKTÉR (a to už je směr https://cs.wikipedia.org/…wiki/Oligofrenie
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2023 15:08
Re: Každej chvilku tahá pilku
ano O TOMLE MLUVÍM (tady slovo trapko nestačí) = kolik je to let od https://www.youtube.com/watch?… ?

další AUTO NEznalost = dát TADY za příklad motor RR (trapko :*)

FURT DOKOLA to samý trapko = množství info DOBRÝ :yes:

práce s nima KATASTROFA :no:
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2023 15:05
Re: Vždyť Čína má gigacasting jako Tesla,
No a když máš mozek a všechny plusy a mínusy a co a jak si dáš dohromady = vyjde ti: BARIK JE FAKT VŮL :-O :D :-!

NE jako urážka = prostě NEMYSLÍCÍ BLB (za svý IQ nemůžteš, za to denní machrování EUroatlantická civilizace BLBÁ všechno dělá BLBĚ = to čína ruSSko to je můj svět, TAK BLBEJ (snad :*) ) nejsi

nicméně DENNĚ to tu HLÁSÁŠ
Avatar - Hammunasakra
3. 6. 2023 15:02
Re: A sme na začátku ...
To říkáš i o Akademiích věd planety = jen ta naše to počítá v tisících JEŠTĚ ŽE MÁ SVĚT TVŮJ "zdravý rozum" jak mu říkáš = trochu BLBÝ co všechno neví a co pomotá

a že se AŽ TAK NEorientuješ v konstrukci aut = to mě přiznám maličko překvapilo
Avatar - Barrichello
2. 6. 2023 13:26
Re: A sme na začátku ...
10 titulů neznamená inteligenci :-)