Australská společnost Got It Rex je předním výkonovým specialistou na vozy značky Subaru. Do parády si vzala takřka čtvrtstoletí starou Imprezu. Výsledek stojí za to!
Co na tom mám povážit? Co si pamatuju, nebyl nikdy žádný zázrak 110kmh na dvojku.
+30km na trojku, když mám k dispozici téměř dvojnásobek běžných otáček?
Takový vysokootáčkový supersport jako je P308 1,6HDi jede na trojku 130 při 5200ot/min.
mr Koloman má toho zrejme veľmi málo odjazdené,prip o autách toho moc nevie.
Keď sa raz dozvie koľko jazdia lepšie motorky na jednotku tak z toho spraví naraz 3 články.
Tohle se tu stalo už víckrát = že redaktor nezná ani základní principy = co ví i většina z nás. Tady je to zřejmě blbym překladem = neuvědomil si docela velkej rozdíl mezi 140 mil za hodinu a km/h ale v tu chvíli by ho mělo praštit do očí..
Asi pan novinar blbe slysi. Nebo neumi anglicky. Ja jsem slysel, ze to na trojku jede 140 mph. Nebo, pokud to chcete v kilometrech za hodinu, rikali tam 225 km/h na trojku. A to je teprve bomba, mile auto.cz >:D
Už to ten trapák opravil... Ale len v názve po rozbalení článku, na titulke stále svieti 140 km/h...
Kolmar, ty amatér, choď radšej písať do Večerníka...
měl jsem červené porsche 924 r.v. 1978 čtyřkvalt. a na dvojku tahal 139 km/h. opakuji pro subaru team na dvojku 139 km/h. Tak se hoši ukažte. ps: maximálka ? Jel jsem párkrát 200 *- 5km ale pud sebezáchovy vyhrál.A proto píšu příspěvek. Takže fandím úpravcům. Bylo to nejsyrovější auto v jakém jsem měl čest sedět. Dodnes lituju prodej. To by byl mazel. Jeden reprák uprostřed (nanic,protože řev uvnitř by hudba jen kazila).Každé otočení kardanu bylo cejtit v ledvinách. A hrátky s plynem - po třetích hodinách v zatáčce- jako s hnojem pánové ,jako s hnojem. Měkké Micheliny 225 na zadku nic neřešily. Mechanické vstřikování - vetřelec. Jen jsem zíral a tankoval. Malinká nádrž a ještě menší výdrž. Ale ten pocit ,když si sedáte na zem a zíráte zpříma do výfuků aut před Vámi. Ta slast při vystupování když se náhodou netrefíte hlavou o rám dveří. Sundavací šíbr velikosti kulečníkového stolu se akorát vešel do prosklenýho kufru. Větrání- jen sem stlačil rukou hranu límce na předku díry ve stropě. Ne díra, kráter to byl. 3 vteřiny a dnešní manželka měla vlasy i tam kde ani dnes nejsou. A to je 16 let stará historie. Ale pocit? Jízda po silnici? Každý metr vozovky byl jiný. Rovná asfaltka byla jen na mapě. V reálu je 90% crosscountry. Ale aspoň jsem si každý kilometr zasloužil.Uřídil,přežil a užil. Pánové,sorry za esej,ale muselo to ven. Vzpomínky. No prostě 139 na dvojku ;-)