Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Mazda CX-5 odhalila české ceny. Kolik stojí?

Druhá generace Mazdy CX-5 je dostupná s třemi zážehovými a dvěma vznětovými motory. K dispozici je manuál i automat, pohon předních kol i čtyřkolka.
Zpět na článek
10. 3. 2017 13:04
10. 3. 2017 13:43
10. 3. 2017 14:42
10. 3. 2017 15:13
10. 3. 2017 15:53
10. 3. 2017 15:57
10. 3. 2017 19:39
10. 3. 2017 13:58
10. 3. 2017 15:00
10. 3. 2017 13:14
10. 3. 2017 15:00
10. 3. 2017 20:30
10. 3. 2017 16:43
10. 3. 2017 14:30
10. 3. 2017 14:54
10. 3. 2017 15:04
11. 3. 2017 07:43
11. 3. 2017 15:19
12. 3. 2017 10:18
10. 3. 2017 13:04
Není ten design už okoukaný?
Trochu se bojím, jestli to co bylo nedávno předností se brzy nestane problémem. Design všech Mazd byl před pár lety opěvovaný, ale přijde mi, že už ztrácí lesk a začíná být dost okoukaný.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
10. 3. 2017 13:35
Re: Není ten design už okoukaný?
Já zase Kodo design nikdy neopěvoval, ale přijde mi, že jej posunují správným směrem. Jen ten protažený rypák je z některých úhlů zvláštní.
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 13:04
Mazda
Po uvedení cen Tiguanu nebo Kodiaqa už mi asi budou všechny ostatní ceny připadat nízké, tyhle zní sympaticky :yes:
Jen mě opravdu hodně překvapují hodnoty zrychlení. Nejsilnější diesel 129kw 420Nm, a 9-9,5sec? Na to, že Mazdy prošly odtučňovací kůrou mi to přijde tak nejmíň o sekundu víc, než bych čekal.
Edit: ta úvodní fotka je hrozná.
Rozbalit vlákno
48
10. 3. 2017 13:43
Re: Mazda
To bude asi tým, že Mazda udáva skutočné čísla a u VAGu to generuje ten istý software čo generuje aj čísla pre spotrebu. Vid napríklad tu [odkaz]
10. 3. 2017 14:42
Re: Mazda
Audi SQ7 v sedmi místné verzi 4,9s dostal jsem se na 5 sekund rovných ve dvou 100 kilovych lidech. Proboha lidi mirnete trochu tu nenávist. Tohle není moc normální. Považovat Mazdu za morálně dokonalou muže jen naivka.
Avatar - lamal
10. 3. 2017 15:13
Re: Mazda
na tom nie je nic moralne dokonale, mazda sa vzdy drzala pri zemi s udajmi 0-100 a dala radsej o 1-2s horsi cas ako v reale... to platilo uz i prvej 3ke 2,0 16v ktora dala real za 8,5 a na papieri mala tesne pod 10s... SQ7 nie je zrovna dobry priklad, ale vsetky ostatne neSkove modely ano ci uz tiguan pasat alebo superB octavie atd...
10. 3. 2017 15:53
Re: Mazda
To si asi meral tak chaluparsky - Stopky + oči na tachometri.
10. 3. 2017 15:57
Re: Mazda
Ano, máš pravdu. Stačí se podívat na jeho videa na YT >:D
10. 3. 2017 19:39
Re: Mazda
No a co ?? K čemu je to dobré ,že si zrychlil za 5 s ???? :-) :-) Až dospěješ, tak pochopíš, jak je ta hodnota k ničemu.
Re: Mazda
Presne. V meste sa zo semaforu aj tak rozbehne z nuly na 50 za 25 s...
Radšej by sa malo brať v úvahu pružné zrýchlenie, to povie o aute oveľa viac.
10. 3. 2017 13:58
Re: Mazda
zober si to realne... záleží ti na sekunde pri zrýchlení aj v reálnom živote? Myslím že je to zanedbatelná veličina + Japonci maju ine kvality oproti konkurentom...
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 15:00
Re: Mazda
Je to pro mě relevantní (i když ne dokonalý) údaj, vypovídající něco o dynamice. A čekal bych ho lepší. Je jiný důvod než lepší dynamika ke koupi vrcholného dieselu?
Možná mi to jen přijde, a veškerá srovnatelná konkurence má podobné hodnoty.
10. 3. 2017 14:02
Re: nová / facelift..
Je to len rozsiahly facelift nie nový model.. Toto ma hnevá v dnešnej produkcii. Autá v rámci šetrenia už niesú oproti preošlej generácií tak revolučné alebo aspon evolučné ako kedysi. Spravíme lepší face, nejaku výbavičku prípadne farbičku a hľa! Na 4-6 rokov dobré. Beriem, že v rýchlosti obmienania modelov to asi inak nejde, ale zoberme si, že vždy platíme akoby za zbrusu nový model /komplet náklady na výrobu/ a pritom ide len o investovanie do starej herky...
Avatar - Emel
10. 3. 2017 14:15
Re: nová / facelift..
Podle mě je tohle nový model.
Avatar - twistedTSD
10. 3. 2017 15:50
Re: nová / facelift..
Taky mi nepřijde jako FL. Pokud ano, tak velmi výrazný, veškeré karosářské díly jsou odlišné.
Avatar - Jaros71
10. 3. 2017 17:38
Re: nová / facelift..
Je to nové auto.
Cx5 po faceliftu máme rok doma..
10. 3. 2017 21:41
Re: nová / facelift..
Páni...nepíšem hlúposti.Pozrite si toto..

[odkaz]
10. 3. 2017 23:46
Re: nová / facelift..
Myslím, že tady je podstatné jak tomu říká výrobce a Mazda to nazývá novou generací. Že někteří novináři to označují za rozsáhlejší facelift je pravda a i jejich důvody, že podvozek/platforma, motory, převodovky, pohon 4x4 zůstaly původní a měnily se jenom panely karoserie, vylepšila torzní tuhost, víc se sklonil přední sloupek, upravil interiér a dala nová generace infotaimentu jsou pochopitelné, ale tak to dělá řada automobilek ono asi není potřeba opravovat co není pokažené a na sílu se hnát do nové platformy, když ta stávající vyhovuje a nějaké její násilné předělávání by nic nepřineslo vyjma dodatečných nákladů.
Avatar - white label
11. 3. 2017 00:18
Re: nová / facelift..
No a co, o tom jestli to je nová g. rozhoduje výrobce. To by pak nemohl být další generací např. ani Golf VI.
Mimochodem vypadá podstatně lépe/atraktivněji, než předchozí g., včetně faceliftu.
10. 3. 2017 19:40
Re: nová / facelift..
Ne. Je to nový model.
Avatar - Emel
10. 3. 2017 14:27
Re: nová / facelift..
Fakt? Když to vezmu tak, že bych chtěl do SUV 4x4, tak tady začínám na 713 v Challenge, kde nejsou vyhřívané sedačky a senzory... s nima jsi na 761. Když vezmu Kodiaq 1.4TSI Ambition+, jsem na 750.

Klasická SUV konfigurace, tj. nafta 4x4 automat... CX-5 od 870.900, Kodiaq od 825.900 (845.900 s tím paketem plus, aby tam byla LED světla apod.).

Že by to byly nějak zázračně nízké ceny mi teda nepřijde...

Úvodní fotka je hrozná... a bohužel se bojím, že Mazda obětovala eleganci za agresivní look.
10. 3. 2017 14:38
Re: nová / facelift..
ja jsem zase naopak rad, ze maji skvele atmo motory a do nafty bych uz nesel ani nahodou ( a to mam nyni D5..). Kazdopadne "moje" konfigurace je 2.0, AT a AWD za 813. Dost, skoda, ze neni mozne o chlup v nizsi vybave. Na druhou stranu tam mam vse co potrebuji. 1.4Tsi a ani velikost Kodiaqa (na co?) pro mne neni konkurence.
Avatar - Emel
10. 3. 2017 16:45
Re: nová / facelift..
Dobře, že ty radši atmo než turbo jsou tvoje osobní preference a nic proti, ale pokud srovnáváme ceny, tak prostě srovnatelně vybavená CX-5 se srovnatelnou motorizací není levnější, než ten Kodiaq. Což je v pořádku.
10. 3. 2017 18:25
Re: nová / facelift..
Jenže cx5 má také 2,5 atmo a v maximálce stojí 9 kil.. max vybavený kodiaq stojí přes1,2 mio..je to turbo a nemá HDM,ale 2spojku...trochu rozdíl,ne?
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 15:05
Re: nová / facelift..
Tipuji, ale opravdu jen tipuji, že holota CX-5 bude lepší, než holota Kodiaq. No a pak jsem si jistý, že vrchol CX-5 (2,2D 129kw 4x4) je zajímavější, než Kodiaq 140kw 4x4 se srovnatelnou výbavou.
Avatar - Emel
10. 3. 2017 15:54
Re: nová / facelift..
Jak v čem.

CX-5 koupíš na plecháčích a s manuální klimou, zato má zřejmě už v základu LED světla. Já osobně bych srovnával nějaký ten zlatý střed nabídky... LED světla, senzory, tempomat klidně obyčejný, vyhřívané sedačky... a to jsou ty ceny co jsem psal, Ambition+ u Kodiaqu a Attraction u Mazdy... a ty jsou přinejlepším srovnatelné.

Neříkám že je to problém nebo že za to to auto nestojí, jen to, že levné to tedy právě není.
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 16:01
Re: nová / facelift..
Ok. Mě přijde CX-5 RELATIVNĚ levná ve vrcholné specifikaci, stejně jako třeba M6.
Neboli- nejdou koupit za 1,3mio. A nemám pocit, že jim třeba proti Superbu nebo Kodiaqu bude chybět výbava za reálných 400t. Ale nezkoumal jsem to podrobně, může to být jen můj pocit.
Avatar - Emel
10. 3. 2017 16:12
Re: nová / facelift..
To jsou ty mínusy a plusy pevné výbavy. Já nejsem nijak náročný na výbavu, takže se u Mazdy většinou v tom Attraction najdu a je to ok. Ale na druhou stranu, pokud někdo chce jednu věc typu adaptivní tempomat nebo elektrické sedačky a musí kvůli ní až do top výbavy, je to taky omezující. Ale jak říkám, já srovnávám ten zlatý střed, na kolik se to dá vyhnat s panoramou apod. mě tolik netrápí.

PS: kde by mě to trápilo je MX-5, tam bych jim ruce urazil ;-)
10. 3. 2017 21:24
Re: nová / facelift..
Ano. Proto u napěchované konfigurace musí udělat dobrou cenu. Jinak se nemám s prodejcem o čem bavit. Nevím, jak u Škody, speciálně v ČR, ale normálně se na položkovou výbavu dávají mnohem větší slevy. Je to pochopitelné. Při tvorbě ceníku nepočítají s tím, že každý utratí alespoň X set tisíc za výbavu.
10. 3. 2017 18:29
Re: nová / facelift..
Proč? protože mazda platí výpalné v podobě cla..navíc jede přes půl světa,takže když si vemu poctivé motory,převodovku HDM, dopravu,clo, vyjde mi jednoznačně lepší auto Mazda,jak zlodějská škoda,která neví,co by za ty krámy,které se navíc kradou,protože se kazí,chtěla...každý ať si koupí co chce,ale kdyby lidé více přemýšleli,škoda by stála polovinu..
Avatar - woody-alien
10. 3. 2017 19:20
Re: nová / facelift..
To jsou vážně perly, co sem píšeš. Krámy,které se navíc kradou, protože se kazí... >:D no aspoň vidíš, jací jsou ti čórkaři tupci. ;-)

A to mám vážně brát jako plus nějakého auta, že jede přes půl světa a platí se za něj clo ? Můžeme tím omlouvat cenu, ale že by mi z toho automaticky vycházelo lepší auto ?

A dál...turba s neskutečnou spotřebou oleje. Hele,mám vytáhnout podobně obehranou písničku stran rezu u Mazdy ? Mám v autě s TSI litrovku oleje dva roky a zatím jsem ji nepoužil. Není to na bouchání šampusu, protože stejně to mám i s TCe nebo japonskou atmosférou, ale když čtu tyhle výplody, tak se musím ozvat.
10. 3. 2017 21:01
Re: nová / facelift..
Je to totiž o tom, jak se k autu chováš (z velké části pak o záběhu). Pokud vím, proto mají automobilky tak štědré povolené spotřeby oleje. "To je normální," je lepší odpověď, než "neumíte řídit." A když máš 30 tisícový interval...
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 21:17
Re: nová / facelift..
Jsou případy, kdy by místo "to je normální" příp. "neumíte řídit" bylo na místě "zkonstruovali jsme špatně motor".
10. 3. 2017 21:27
Re: nová / facelift..
V servisu nic nekonstruovali. ;-) Sranda je, když ti "olej" přibývá.
Avatar - woody-alien
11. 3. 2017 07:58
Re: nová / facelift..
No a svou roli samozřejmě hraje bezmezná důvěra v pokyny výrobce. Doživotní náplně, 30 tisícové intervaly na olej, ještě delší na vzduchový filtr apod. A netýká se to jen úplných laiků, ale i lidí, kteří se o auta zajímaj. Tady třeba citace ze zdejší recenze na Golfa 1.2 TSI.
"Mám najeto nějakých 25 tis/km a vládne naprostá spokojenost. Na doporučení některých jsem nedal a jedu pořád longlive olej. V 15 tis/km jsem nechal udělat test v nezávislém servisu a olej byl ok. Nesdílím útlocitné potřeby některých majitelů, kteří mění olej u nového auta po 2,5 tis./km a během 15tis ještě 2x. Je mi jasné, že to může být impuls k vášnivé až ohnivé polemice, ale auto je přece jenom spotřební věc a PROSTĚ BUDU VĚŘIT VÝROBCI."
11. 3. 2017 11:40
Re: nová / facelift..
Záleží, jak to auto provozuješ. Některá auta by snad sama měla zkrátit interval, ale je otázka, jak vychytané to mají. U aut jezdících na tempomat po dálnici (spíš na pohodu pro daný motor) s velkým ročním nájezdem si dlouhé intervaly umím představit. Olej u nich nedostává tak zabrat a i s 30 tisícovým intervalem můžou měnit každých 5-8 měsíců.

Výrobci klidně můžeš věřit. Jen si člověk musí uvědomit, že osobní auta nebudou projektovaná na dlouhou životnost. U užitkových to někdy uvádí a hodnoty, které jsem viděl, byly (pro mne) překvapivě nízké. Před lety jsem četl, že snad TÜV považuje za životnost osobního automobilu 5 let/ 125 tisíc km (možná to bylo 150/160, ale myslím, že spíš těch 125; je to celkem jedno, ani jedno není nic moc). "Doživotní" tedy může znamenat zhruba tohle. A jsou například náplně do převodovek, které by měly vydržet těch 160 až řekněme 200 tisíc km. Jen ji nesmíš přehřát. To je pak pěkný sešup. Přehřátí náplně není něco nedosažitelného.
10. 3. 2017 18:22
Re: nová / facelift..
Jak můžeš srovnávat poctivý 2,0 atmo se foukanou1,4 ???
škoda nemá dobrý motor..jen turba s neskutečnou spotřebou oleje a problémovým rozvodem.. to samé převodovka... mazda má nesmrtelný HDM...škoda co? dvojhmoty v dsg,lamely...
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 18:44
Re: nová / facelift..
Z které planety jsi sem spadl? Já žiju roky v tom, že podorovnatelná auta vybíráme podle třídy a objemu motoru nebo výkonu.
U vás tedy není CX-5 s čím porovnat, viď?
Nebo víš o jiné automobilce, prodávající v Evropě SUV s atmo dvoulitrem?
Otázka "Jak můžeš srovnávat poctivý 2,0 atmo se foukanou1,4 ???" je hodna někoho z mateřské školy.
Avatar - woody-alien
10. 3. 2017 19:27
Re: nová / facelift..
Tak jako najdou se. CR-V, Forester, RAV4...ale nevím, proč bych je nemohl srovnávat s turbo konkurencí. Jenom by mě zajímalo, jestli jsou podle ALLSTONEA "nepoctivá" všechna turba, nebo těm japonským bude udělena vyjímka. ;-)
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 19:45
Re: nová / facelift..
Ou, mea culpa! 8-s Pro samé chvalozpěvy, jak má Mazda poslední atmosféry, jsem nějak pozapomněl... ;-)
10. 3. 2017 19:26
Re: nová / facelift..
Problém je, že ta foukaná 1.4 zřejmě pojede líp než tento "poctivý" dvoulitr. Neznám nikoho kdo by u nového auta řešil životnost převodovky. Nemám nic proti CX-5, naopak. Jen jsou zrovna tyto argumenty celkem liché...

A pro pořádek problémový rozvod měli TSI před více než 5-7 lety.
10. 3. 2017 15:07
Re: nová / facelift..
Tady to má slabší verze 110kW za 9,4 sec., takže ta silnější bude alespoň o sekundu rychlejší.
[odkaz]
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 15:16
Re: nová / facelift..
Beru tabulkový hodnoty- 129kw manuál 9s., aut.9,5s.
Nicméně, jestli umím číst, v tom testu je silnější verze v manuálu a naměřená hodnota je potom horší, než papírová.
10. 3. 2017 16:03
Re: nová / facelift..
Jj, máš pravdu, blbě jsem koukal, je tam silnější verze, ovšem s automatem (na fotkách mají manuál, ale v textu vysvětlují, že testovali automat), takže naměřená hodnota je o 0,1 sec. lepší než udávaná nebo prakticky stejná, protože měří 0-60mph.
Avatar - lamal
10. 3. 2017 15:14
Re: nová / facelift..
cakal som presne tento koment o casoch, ja viem tiguan ma velmi chrumkave cisla na papieri...
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 15:19
Re: nová / facelift..
Nevím, jaká čísla má Tiguan. Napsal jsem, že na dost silný diesel mi to přijde málo. Nic víc, nic míň. Není nutno do toho plést za každou cenu koncern.
Avatar - lamal
10. 3. 2017 15:22
Re: nová / facelift..
sice mas pravdu, ale koncern pliest je nutne lebo ten presne na tomto baziruje.. aj kvoli tomu vsetko ostatne vyzera slabo a nedynamicky co ma spychologicky efekt
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 15:25
Re: nová / facelift..
Nekoncernová Kuga z Gvickova odkazu je na tom o sekundu líp, než CX-5. Nevím, jestli jde o hodnotu papírovou nebo měřenou.
Avatar - lamal
10. 3. 2017 15:45
Re: nová / facelift..
to neviem ani ja, iba som chcel naznacit preco sa ten koncern vzdy spomina... je kludne mozne, ze ten skyactiv bude menej dynamicky nadany, nevravim ze sa nemoze stat aby ho 140kw tdi vyprasilo v podobnom aute... kazdopadne na papiere niekt automobiliek pozeram s usmevom

skyactiv aj vdaka o 2deco vyssiemu objemu bude taky v reale pouzitelnejsi napr rozsahom pouz otacok alebo reakciou na plyn, ocividne je naladeny s rozvahou
Avatar - Jenik3
10. 3. 2017 17:20
Re: nová / facelift..
Pravda, hodnota zrychleni by mohla byt lepsi, ale tipuju, ze pro 99% casu v aute je maximalni zrychleni nevyuzitelne.
Za mne pro Mazdu :yes: za benzinove neoturbene motory.
11. 3. 2017 08:06
Re: nová / facelift..
Můj Tiguan vyšel na 790. Tahle mazda ve výbavě Attraction zhruba odpovídající vyjde na 770. A to jí ještě některá dost drahá výbava chybí. Např. tam nevidím radar na hlídání krizových situací, třízonovku, možná bych ještě na něco přišel. Skoro mi tedy vychází dráž než Tiguan.
Avatar - Anonym
10. 3. 2017 13:14
Když koukám
na čelní masku, tak bych nechtěl být chodec sražený na střed masky. Zřejmě by mě ta kapota s maskou přesekla vejpůl. Jsem zvědav, kolik dostane bodů za ochranu chodců......

P.S. tenhle čumák už je i na Mazdu moc divnej
Rozbalit vlákno
12
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 13:27
Re: Když koukám
Dobrej postřeh s tou kapotou :yes:
10. 3. 2017 13:34
Re: Když koukám
akékoľvek suv tejto triedy ťa dá dole, tak si skončil, sú to buldozéry na kolesách, ale zlá zlá 500, získala málo bodov za ochranu chodcov, no komédia.

PS: Tie úzke predné svetlá nesedia. Na konceptoch vyzerajú výborne, lebo sú doplnené ďalšími prvkami, napr. aj úzkymi späťákmi, ale tu je všetko po starom, len úzke svetlá a neladí to, ani na mondeu.
10. 3. 2017 15:00
Re: Když koukám
Kapota končí o něco dřív. Čekal bych, že ta svrchní část masky bude z plastu.
10. 3. 2017 15:57
Re: Když koukám
Pepek, neviem ako Mazda, ale všetky superšporty ti odseknú nohy pod kolenami na 100%.
Avatar - Anonym
10. 3. 2017 19:49
Re: Když koukám
Toho jsem si vědom, ale furt lepší mít přeražený lýtka než páteř. ;-)
Re: Když koukám
No, ktovie či by spústa ľudí radšej na to nekašlala, ako byť do konca života kripel bez nôh...
10. 3. 2017 20:30
Re: Když koukám
V nějaké rozumné rychlosti? Opravdu, nebo jen tak střílíš? Když tě vezme nízko, bude mít tendenci ti podrazit nohy. Noha není zapřená. Zespoda ji drží bota a váha na ní.
Avatar - removed
10. 3. 2017 16:24
Re: Když koukám
...já si hlavně neumím představit, že by tohle na mě ráno čučelo z garáže... klidně si rejpnu do "vlastních řad".
Ten čumák je spíše rypák.
Oni jsou Japonci pracovití, to jo... a z tohohle čiší přepracovanost asi... Nejsem ani trochu spokojenej. Tak alespoň pochválím interiér.
"Interiér je moc hezkej".
(intonace zklamání, nikoliv hejtu)...
Avatar - _Karel_
10. 3. 2017 16:30
Re: Když koukám
Mě CX-5 nezaujala ani v první generaci, ale tento interiér na mě působí přímo prémiově, nevím, kdo z mainstreamu by se mi líbil uvnitř víc. :-)
Avatar - Emel
10. 3. 2017 16:43
Re: Když koukám
Mně se líbilo, jak CX-5 uhladili při faceliftu... nebyla to nějaká oslnivá krása, spíš prostě hezké auto bez rušivých prvků... což je víc, než se dá říct o většině konkurentů :-) , Kodiaq nevyjímaje.
Avatar - woody-alien
10. 3. 2017 19:37
Re: Když koukám
Jj, interiér vypadá příjemně...uvidíme jak bude působit v nějaké nižší výbavě. A to samé platí o přibroušeném exteriéru. Jestli ten agresivní kšilto-look nebude v bílé a na plecháčích vypadat jako parodie.
11. 3. 2017 07:39
Re: Když koukám
A ten zubatý úškrn Kodiaka, tiež vyzerá ako úsmev nášho premiérovho poradcu Erika Tomáša. A to je, podotýkam, mediálny poradca, čo chodí na kameru!!
10. 3. 2017 14:30
maskování
Některé automobilky se snaží zbránit předčasnému prozrazení designu různou kamufláží. Mazda na to šla jinak a do oficiální prezentace vzala auto nedodělané.

Kluci japonský si asi nevšimli, že tomu zapomněli namontovat přední nárazník. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2017 14:36
Už to začíná vypadat
trochu jako prase bradavičnaté, ale třeba to bude na živo lepší.
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2017 14:54
SPZ
Nevíte někdo, kam přijde přední SPZ? Neumím si jí nějak představit. Jinak ceny celkem ok bych řekl :-)
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2017 15:04
Re: SPZ
Že by na to stejné místo, kde mají tabulku s nápisem Mazda CX-5? Viz titulní fotka.
Avatar - Jenik3
10. 3. 2017 17:33
realnejsi cisla nebo omyl
Jedna vec mi na CX5 prijde divna.
Podle [odkaz] dosahuje odchazejici generace max 200 kmh, akcelerace 9.2s a spotreby 6.0. Zatimco prichazejici generace nabizi 201 Kmh, 10.4s a 6.4 litru, coz je ustup v techto parametrech.
Ubrat 1.2s na zrychelni a pridat 0.4l na spotrebe je dost, sic vsechno psano na papire.

Nespletl se autor clanku?
Rozbalit vlákno
6
10. 3. 2017 19:19
Re: realnejsi cisla nebo omyl
Taky mě to překvapuje, napadlo mě že by Skyactiv narazil na svoje limity? Protože lákadlo v podobě dvoulitru se 121kw zní hezky, ale při pohledu na ty údaje přijde slušné vystřízlivění. Realita je i přes údaje samozřejmě otázkou, ale hodně mě to zaskočilo...
10. 3. 2017 19:46
Re: realnejsi cisla nebo omyl
Pokud CX-5 v benzínu, tak pouze G192. Výkonově tak akorát, nemusí se tak honit jak dvoulitr. Vlastní zkušenost z faceliftovaného modelu.
11. 3. 2017 22:03
Re: realnejsi cisla nebo omyl
Kdes to řídil?? :-O
Avatar - white label
11. 3. 2017 23:05
Re: realnejsi cisla nebo omyl
Píše "z faceliftovaného modelu", nikoli z téhle nové generace.
12. 3. 2017 10:20
Re: realnejsi cisla nebo omyl
přehlédl jsem, dík za korekci.
10. 3. 2017 20:55
Re: realnejsi cisla nebo omyl
Otazka je, odkial vzal autor tie udaje. Nikde inde som ich este nevidel.
10. 3. 2017 22:09
Zkušenost s Mazdou 6 2.5i
Jelikož je tohle auto v mým hledáčku (mimo jiných), chtěl jsem vyzkoušet 2.5i kterej mě zajímá jako jedinej aspoň v M6 Revolution Top. I interiér je prakticky stejnej jako je v nejnovější M6 a o to líp pro mě, takže:

Jel jsem ve městě s naprosto syrovým a studeným motorem za 8.8/100, což je skvělý, byť jsem toho moc nenajezdil, jeli jsme ve špičce a každou chvíli stáli, jelo se ale hodně pomalu a v klidu. Můj TSI by jel tak 7.5 - 8. Auto na 19" kolech je pohodlnější, než koncernový VW, se kterým jsem přijel na 17" - bez přehánění. Automat poněkud tupější, pomalejší než DSG, ale plynulejší (moje DSG/spojka má nejlepší léta asi za sebou).
Auto má síly dost, 142 kW stačí v poho i s atmosférou, motor má hrubější projev než TSI. Jo a konečně tak nějak tuším, co je to cit v řízení!! :-)

Interiér v nejnovější M6 je prakticky stejný jako bude v tomhle, takže můžu srovnávat: líbil se mi a to tak že moc. Sportovní, pěknej, hezky zpracovanej, hodnotnej, kůže všude a to mám rád, skvěle to i vypadá. V článku zapomněli zmínit projekční head-up displej v Revolution Top, kterej to bude mít. Interiér má 3 kaňky:
1) loketní opěrka, která je příliš vzadu a neopřete si o ni ruku a vsadím boty, že nebude posuvná, jako není v žádný Mazdě a dle obrázků je stejná jako M3, kde mi neovyhovovala vůbec. M6 tam má takovej ten tunel, kde si opřít ruku lze, ale pohodlný to taky úplně není, přestože lepší
2) když vysunete volant až nahoru, což já preferuju, tak pod ním je VELMI OŠKLIVÁ díra, zející někam do útrob s kabelama atd. - hrůza! vypadá to strašně, kdo to konstruoval?? (platí pro stávající CX-5 i M6)
3) řazení páčkama lze, ale páčky samotný jsou strašný, s příšerným chodem i tvarem

Nelíbilo se mi, že do auta se nastupuje tíž, než do koncernu, dveře jsou úzký a "odřel" jsem si záda - platí samozřejmě pro stávající CX-5, do který jsem zkusil zrovna vlízt. Podobný problém jsem měl ale i u M6. A to nejsem žádný prase, mám 183/82. Do svýho jsem nastoupil bez problémů, byl to rozdíl dost. Připomíná mi to trapasy s BMW 1/3/4, byť tady je to přeci jen lepší. Interiér stará CX-5 a ta nová se podle mýho nedá porovnávat, je to o parník dál.

Zaráží mě zrychlení a spotřeba u automatů, dřív to bejvalo výrazně horší. Někde jsem četl, že s tím Mazda do CX-5 něco udělala. Jestli to tak fakt bude, tak bravo!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2017 07:49
Re: Zkušenost s Mazdou 6 2.5i
tak ta diera by ma tiez nastvala... ja mam v pole volant nastaveny tiez uplne hore a zaroven aj uplne nadoraz co najblizsie k palubovke ( vid foto interieru v mojej galerke kde to mozno aj vidiet ze volant je uplne hore a uplne "nalepeny" na budikoch ) ... a dole nikde ziadne kable nevidno ;-) ... co u inych aut fakt bol problem aby si tam nemal nejaku masivnu fugu a nekukal kdesi na cervene a zlte kabliky... v tomto sa mi vw paci ze tieto veci ma tak nejako uz dotiahnute ... v takychto konstrukcnych veciach bol ale koncern vzdy dobry a preto ma to neprekvapuje ze aj male polo taketo detske nemoci uz nema ( na rozdiel od mnohych neraz aj vacsich vozov inych znaciek ) :yes:

japonci skor sleduju ine veci... ani hluk od podbehov moc neriesia... ani kasnu co sa tyka hrdze... bohuzial.. lancer oproti polu huci jak vysavac a lak kasne ani nevravim... je fakt poslabsi.. snad na urovni feldy.. ale tak auto je to fakt jazdecky podvozkom a mechanickym spracovanim ozaj paradne... to je fakt pecka ako si to reze zakrutami .... a je aj priestranne... bohuzial idealne auto stale este dodnes nikto nevymyslel ... a kazde ma nejake tie chyby a slabsie stranky ( vw takisto ) ..... co uz ;-)
11. 3. 2017 09:35
Re: Zkušenost s Mazdou 6 2.5i
Jo, přesně - koukal jsem na barevný kabílky a husí krky, HRŮZA! Uvidím ho v Bratislavě někdy okolo 20.4., jsem zvědav. Na jednom z obrázků tady pod článkem je vidět, kudy se na ty kabely kouká - je to na tom obrázku, kde je palubka přímo proti. Je to hnus.

Líbily se mi i obyčejný pěkný, mechanický, snadno čitelný budíky, protože jsem nikdy nepřišel na chuť VW Active Info Displeji. Kůže na sedačkách mi přišla víc než kvalitní, jemná, příjemná, např. základní kůže BMW 1/3/4 se s tím rovnat podle mýho nemůže ani omylem, s jejich drahou kožbou ale zkušenost nemám.
Sedačky v M6 jsou ale bez bočního vedení, ale přestože je to škoda, subjektivně mi to ani moc nevadilo.

To auto bylo proti mýmu VW příjemně mechanický, vtáhlo víc do děje, prostě vyhovovalo.
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2017 12:04
Re: Zkušenost s Mazdou 6 2.5i
akurat som bol nieco narychlo nafotit ... a hned som aj pridal par foto do galerky.... a mozes si pozriet na tom foto interieru ktore som dnes pridal ze ta fuga ( diera ) je tam skutocne mala aj ked mam volant uplne hore..... schvalne som to tak nafotil aby bolo vidno aj tu dieru... a nic nevidno.. ziadne kabliky .. len uzka medzera ;-) ...

vsetko je u vw robustne a mechanicky silne... od volantu cez dvere... az po silny lak... a to sa mi tiez paci... pacilo sa mi to uz na prvej fabii ze bola masivna ako "tank" ... ;-)
11. 3. 2017 09:21
Re: Zkušenost s Mazdou 6 2.5i
Můžu ti poskytnout pár info ohledně CX-5 s 2.5 benzínem. Dlouhodobou spotřebu mám 8.2 v létě, 8.6 v zimě. Nejezdím více než 140 km/hod, protože mi to tady netolerují, takže netuším, jak stoupá spotřeba při rychlé jízdě. Jsem o trochu menší, ale nikdy jsem neměl problém nastoupit, i dlouhé cesty jsou velice pohodlné (ale sedačka není největší, myslím, že lidi kolem 190 cm a více tohle auto nebudou mít moc rádi). Ani nemám tu díru pod volantem, nevím, jestli US verze to má lépe zakryté. Výkonově srovnatelný EcoBoost od Fordu je pocitově živější, ale spotřebu při mém stylu jízdy měl o litr vyšší. A navíc ten cirkusácký interiér. Převodovka je OK ve městě nebo na okreskách, na dálnici má tendenci podřazovat. Prakticky pokaždé na delších cestách řadím manuálně, převodovka zbytečně drží otáčky vysoko. A navigace, alespoň v USA, je strašná, vymýšlí si úplně nesmyslné objížďky.
14. 3. 2017 16:44
Re: Zkušenost s Mazdou 6 2.5i
CX-5 2,5 8/2015 - dlhodobá spotreba 8,7 - spritmonitor. Mesto, kopce, diaľnica 140, zima s boxom 130. Motor má sily dosť, mohol by byť lepšie odhlučnený, rovnako podvozok. Riadenie výborné, komfort na 19 kach nič moc.
Nová generácia rieši kritizované veci - lepšie odhlučnenie, lepšie audio, doladenie motorov, prevodovky + vychytávky headup, vyhrievaný volant, zadné sedadlá, výduchy vzadu, elektrické 5.dvere, čalúnený kufor...
Neviem či prekopali motor 2,2D lebo ten mal veľké problémy pri krátkych jazdách - DPF, ridenie nafty, zodratá vačkovka...
Interiér vyzerá výborne, exteriér treba asi vidieť naživo, viac sa mi páči v tmavosivej ako červenej, origo 19 disky sú krajšie na mojom FL
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2017 07:43
pekna ale
ak mam byt uprimny co ja pri dizajne aut zvyknem byt tak musim priznat ze viac sa mi pacia u SUV klasicke proporcie ked je zadok dlhsi a predok kratsi ( kodiaq, sorento discovery sport a podobne ) .... ja tymto novym "nosatym" SUV ako XC60 a CX-5 uz akosi neviem prist na kloub... ten ich trciasi nos s useknutym zadkom .. no neviem.. snaha o nahananie hatchov? alebo sportovy vzhlad? .... lebo tato CX-5 popravde s tymto nosom a bez zadku vyzera skoro ako len nejaky prerasteny hatch .. ale k proporciam seriozneho SUV ma ozaj uz dost daleko... necitit z nej uz tu dostojnost SUV aku by som asi cakal od auta takehoto SUV zamerania

inak chapem ze dizajn predava... vzdy to tak bolo a bude a CX-5 je pohladne a moc atraktivne auto.. ale mne pri SUVecku dava vacsi zmysel nieco uz s inymi propociami.. proste nieco co sa nesnazi uz za kazdu cenu nahanat sportove vozy a hatchbacky.... nieco co ma aj pekny masivnejsi zadok a naopak... kratsi predok ( dost podstatna vec u SUVeckach aj kvoli najazdovemu uhlu )

PS: inak s tymi benzinmi to bude urcite perfektne povozenicko.... vyzeraju na papieri velmi dobre... a v kominacii so 4x4 to jazdecky urcite mazda zvladla ako vzdy dokonale.. o uspechu teda niet pochyb :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2017 14:49
Zrychlení je špatně
Podle mě to má redakce špatně, hledal jsem zdroj všude a zatím nikde nenašel. Jediné katalogy pro ČR jsou zde: [odkaz]
ale technické údaje tam nejsou. Moje Mazda 3 s motorem 2.0 165k zrychluje za 8.2s, stávající generace CX5 s tou předokolkou myslím za 9.1s, tak to by museli tu novou úplně blbě zpřevodovat nebo by musela přibrat 150kg aby se to tak zhoršilo.
Fakt by mě zajímalo kde na ty údaje redakce přišla.
Rozbalit vlákno
1
11. 3. 2017 15:21
Re: Zrychlení je špatně
Co třeba tady. V Japonsku se nabízí už od ledna.
[odkaz]
Přeji hodně štěstí s překladem......
11. 3. 2017 15:19
Motory
Trochu mě mrzí, že nebude v nabídce (zatím) 2,5T z CX-7.
To by byla teprve pecka.....
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2017 10:18
Re: Motory
to nebude "zatím", to bude navždy
7. 4. 2017 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0