Asi jo, jen nevím co by mě přesvědčilo koupit právě Imprezu. Nevidím moc markantů v designu. Takový asijský unisex s hranami.
Motory neznámé a pohon bude spíš á la Haldex...
Jj, trošku sa tam dajú vidieť prvky Oplu, ako píšeš, taký dizajnový unisex. Na druhej strane v kontexte Subaru to je pozitívne, na mnohé Subaru v minulosti sa nedalo pozerať, ako zvonku, tak i zvnútra a tuto nemám nejak veľké výhrady, jedine to, čo píše Ozzman, že ten päťdverák vyzerá ako kríženec hatchu a kombi, s lyžinami skôr ako kombi.
Na druhej strane taký Levorg sa mi naživo vcelku páči, vyzerá trochu ako STi v kombíku a jeho najväčšou chybou jediná kombinácia benzínu so 4x4 a CVT automatom, pričom problém bol hlavne v tom variátore. Ak bude mať Impreza väčšiu variabilitu motorov a pohonov, tak by to mohlo mať nejaké predaje aj v EU.
Na to, že Subaru bývala designově poměrně nezaměnitelná...
Za chvíli dojdeme do stavu, jaký panuje u letadel. Jednotlivé modely rozlišíš jen podle drobných detailů.
Toyota myslím něco v minulosti měla, nějakého pístového prcka. V hlavě mám také Aero Subaru od FHI. Mitsu mělo pár letadel. A teď má celkem novinku Honda. Dokonce má i jistý netradiční prvek. U letadel hraje prim aerodynamika. Na samoúčelné výstřelky se tu moc nehraje. Zákazníci se ohromují spíš technickými parametry a tím, co dokáže pasažérům na palubě nabídnout.
chybou je to na trhu EU - v Japonsku má Levorg nabroušený dvoulitr..... Tady by byl fajn v té impreze právě motor z Levorgu - ale to by nebyly limity dodrženy asi - takže smůůůla...
Každopádně je to po delší době Subaru, na které se dá koukat. První vlaštovka byl Levorq, ten není špatný. Hodně prokoukl i interiér :yes: Jsem zvědavý na techniku pro EU, u Levorqu jen jedna motorizace s CVT, hmmm.
Bohu žel, je to tak, tu není co dodat. A ani ty atmo motůrky, které zmiňují v článku, tohle auto nespasí. Uvidíme, co se z toho nakonec vyklube. Ale držím pěsti, design by fakt docela šel.
..a pokud tomu dá Emil Frey- importér cenovku, jako dává nyní, je to zabitý!!
chci si koupit Levorga a zjistil jsem, že u německého importéra ušetřím už nyní cca 150 -200 tisíc...
2L+CVT je ok na pohodove jazdenie.
Ale Impreza, uz vzhladom na svoje meno, by si zasluzila cosi aspon o trochu ostrejsie.
113kW myslim uz davaju aj do noveho XV a s manualom to zla volba nebude.
V kombinacii s 1.6T a opat MT by to asi neurazilo. Kludne by som na ich mieste Imprezu predaval primarne s MT.
A proč by ne? Lehké, vysokopevnostní materiály na horní části, lehčí konstrukce sedadel a interiéru, veškerá mechanika je díky plochému motoru níže (a nevíme, jak upravili motor), takže i 50 mm je možných.
To by muselo byt doteraz inak odflaknute, aby to dokazali novym modelom o 5cm znizit. A vzhladom na to, ze nizke tazisko bolo vzdy priorita, tych skokovych 5cm by bola fakt galakticka vzdialenost.
heč ujde, je to zlátanina astry, minulého i30, volva 40, ale ujde, bral by som.
K sedanu sú niektoré fotky veľmi kruté. Viac im sedí elegantná strieborná, športovo to nevypadá.
Když vidím fotky konceptů Subaru, tak si vždycky říkám, jak do toho šlápli, jak se povedl design jak to vypadá moderně. Pak uvedou produkční verzi a následuje lehké zklamání, protože design je opět nuda, šeď a auto už teď vypadá přinejlepším jako 5 roků starý model. Přitom by to nebylo tak težké udělat líp, jelikož zakladní tvary a proporce jsou ok. Ubrat pár nesmyslných azijských prolisů a hlavně nasadit moderní světelnou optiku .... LED dělá na autech divy (viz mazda cx-5, novy Golf, Tiguan, nový Kaškaj atd atd.).
Desing inspirovany uspesnym Levorg se mi libi. Zejmena v sedanu je to opravdu pekny kus auta a pro me prvni pekna Impreza po temer 20 letech... Obavy mam tradicne jen z nabidky na evropskem trhu. Tohle auto by mi davalo smysl jen jako sedan s benzinem a manualni prevodovkou, ale tusim, ze to v Evrope zabiji vyhradne bezestupnovou CVT, jako Levorg. Uvidime, treba me Subaru prekvapi...
gratulujem vam mili cesi ze si mozete taketo auto kupit, na SR je to bieda, tam to predava a servisuje v podstate len Mikona a to je katastrofa
nielen s cenami, ale hlavne so sluzbami
a do Viedne ci CR chodit koli kupe a servisu je trosku odruky 8-s
"Na americkém trhu je standardem pohon všech kol..."
Kto vie, ako to bude tu? Iba, že by sa japončíci hecli a pre náš špecifický trh postavili Imprezu s predohrabom, najlepšie s litrovým trojvalcom >:D
i do Evropy se tuším dovážela v impreze - této aktuální generace(do čr se impeza aktuální snad ani nedovážela) - dvoukolka. A komu se nelíbí awd, tak vytáhne pojistku no:-)
Jinak tohle už nejsou stálé čtyřkolky, ale něco alá haldex...
Subaru neni Alfa Romeo, abychom se museli bat o jejich prodeje. V tomto smeru jsem v klidu.
Navic pohledem na aktualni portfolio Subaru musim spokojene rict, ze uz nemam dojem jako pred par lety, ze si z nas delaji Legracy. Je to pecka vedle pecky.
Forester nesmrtelna klasika, XV dodnes neskutecne stylove a Levorg skvele doplnuje evropskou nabidku sportovnich kombi.
Uvedene tri modely pritom vsechny maji zaklad v predchozi Impreze, takze lze ocekavat, ze s novou generaci Imprezy prijdou na trh nastupci. Nova Impreza prinasi evoluci designu exterieru a velmi potrebne zasadni zlepseni designu interieru, kde byla slabina stavajicich modelu. Pritom ponechava to, co dela ze Subaru Subaru, tedy unikatni techniku.
Nabidka je pak korunovana Outbackem, ktery snad ani nepotrebuje komentar. Dokonaly crossover, ktery nema konkurenci. Volvo mu ani nedycha na zada a Audi A6 Allroad je zcela jinde cenovkou, a pritom kvalitou jizdy prinejlepsim srovnatelne (i kdyz samozrejme Audi ma zasadni vyhodu v nabidce motoru).
A hlavne - Subaru je svebytna automobilka s vlastni unikatni technikou. Ma sve motory, sve prevodovky, svuj pohon 4x4, svuj system EyeSight, atd atd. Podobnych je pomalu (napada me Mazda, BMW) a je treba si je hyckat!
Promiň, ale v čem Outbacku Volvo nedýchá na záda ? Nová V90 sklízí úspěch, předchozí XC 70, která byla po více než desetiletí konkurentem outbacku mi také nepříjde horší.
Nejnovější facelift (2015 + ) jsem nejel (poslední generaci 2009-2014) však ano, ale statických dojmů mam až až i z aktuální generace..... interiér je horší a byl vždy, než Volvo.
Jízdní vlastnosti jsou solidní, ale za mne nejlépe jezdila generace (2003-2009, ideálně s třílitrem v benzínu), Volvo navíc nabídlo ještě donedávna silnější a spolehlivější naftové motorizace, což u takového auta je jen k plusu (Boxer diesly nic moc, nevím, jak teď, ale právě 2009-2014 generaci jsme měli v rodině a šla po dvou letech radši pryč).
A pokud se nemýlím, dokonce ani ten pohon 4x4 už dnes není co býval a obstarává ho pouze elektronika....
Pak je tu další konkurence, která vyrostla za jeho zády v podobě třeba Passatu Alltrack? Vůbec bych ho nepodceňoval...
Suma sumárum, i když jsem vždy Subaru fandil, tak posledních 7-8 let mi moc jejich směr neoslovuje a za cenu takového Outbacka bych rozhodně radši volil to Volvo, nebo Passat Alltrack.
V90 je cenovo inde, s XC70 ako konkurentom mas pravdu, to mu bolo asi najblizsie.
Trochu to vyssie prehnal s tym nadsenim, ale naozaj ak by som mal zvolit v +/- tejto combi/suv kategorii najuniverzalnejsie auto s najlepsim potencialom mimo cesty, je to Outback. V90 je dlhy kombik s velkym razvorom. imidzovka na dlhe cesty.
Motory, vnutorna vybava, to je druha vec, tam ma Volvo navrch. Dizajn je zase subjektivny - V90 sa mi paci , no Outback tiez.
Neviem, ci hovoris o facelifte Outbacku, ale prave v tom 2015/16 sa to dost dizajnovo vnutri lamalo k vyrazne lepsiemu.
Co sa tyka pohonu, dnesne 4x4 zvlada niektore veci lepsie ako starsia mechanika.
Outback pred koncernom hocikedy - zvuk boxeru uz je len bonus.
Outback 2015 není facelift, ale zcela nová generace.
Alltrack, ta oplastovaná Insignia, Peugeot apod. jsou sice jakoby konkurence, ale stačí se podívat na světlou výšku a je jasno. To není stejná liga.
Volvo XC70 jízdně na Outback nemá ani náhodou, je to pohodlné přemisťovadlo, ale tím to končí. Outback je navíc i řidičské auto. V90 - už je cenově mimo, navíc to je dálniční cesťák jak píše Beefcake.
Trochu vela nadsenia :-)
Co sa tyka Outbacku, konkurencia by mohla byt V70, keby bola nova. V90 (Crross Country) je uz uplne inde cenovo.
Nevyhoda Subaru je relativne obmedzeny vyber motorov, co vsak automobilke znizuje naklady.
je to celkom pekne a sikovne volvo... obzvlast to thorovo kladivo vo svetlach si mohli odpustit... az do ci to bije ako to okopcili .. pritom subaru ma na to aby malo vlastny styl... ved nech sa pozru na mitsu alebo suzuki alebo hondu ako sa robi vlastny styl ..
Přesto, že mám vozy Subaru rád, tak tenhle model Imprezy je pro mě spíše zklamáním. Třetí generace vypadala mnohem pohledněji až na ten plytký kufr, což je daň za 4x4. Stává se z toho stejně, jako z většiny evropských vozů bezpohlavní vůz, kdy všechny vypadají tak nějak velmi podobně a některé, jako je třeba Škodovka je doslova extrém, kdy je jedno v čem dotyčný jede, všechno to vypadá z dálky stejně. Proti tomu všemu je Levorg naprostý krasavec, tím spíše, že vychází z Legacy IV, což byl nejpěknější kombík nebo sedan od Subaru a stále i po letech vypadá dobře. Běžně se mi stává, jak se Subaristi mají ve zvyku zdravit, že kolem mě projede nové Subo a všimnu si toho až mě míjí, prostě začíná se už vzhledově také dosti ztrácet v davu ;-\