Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Subaru Impreza míří na evropské trhy. Představí se ve Frankfurtu

Základem nové generace kompaktního hatchbacku se stane nová architektura Global Platform. Těšit se můžeme i na bohatou nabídku bezpečnostních prvků.
Zpět na článek
4. 7. 2017 09:08
4. 7. 2017 09:32
4. 7. 2017 09:41
4. 7. 2017 09:51
4. 7. 2017 10:01
4. 7. 2017 11:52
4. 7. 2017 12:29
4. 7. 2017 14:41
4. 7. 2017 21:02
4. 7. 2017 22:04
4. 7. 2017 09:57
4. 7. 2017 15:41
4. 7. 2017 09:34
4. 7. 2017 10:05
4. 7. 2017 10:22
4. 7. 2017 14:16
4. 7. 2017 15:06
4. 7. 2017 22:06
5. 7. 2017 10:34
4. 7. 2017 09:45
4. 7. 2017 09:54
4. 7. 2017 13:04
4. 7. 2017 10:01
4. 7. 2017 10:55
4. 7. 2017 12:32
4. 7. 2017 16:09
4. 7. 2017 16:47
5. 7. 2017 01:20
5. 7. 2017 15:04
Avatar - Ozzman
4. 7. 2017 09:08
Neurazí
Ale ani nenadchne.

Hatchback v některých úhlech vypadá k světu, jindy mi příjde spíš jako crossover, nebo kombik ( to provedení s ližinami je jako pěst na oko >:D ).

Sedan dobrý, ale asi bych našel v této kategorii hezčí, třeba nový Civic je fajn v tomto karosářském provedení.

Technika ok, tam to asi zlé nebude :-)
Rozbalit vlákno
25
4. 7. 2017 09:32
Re: Neurazí
Asi jo, jen nevím co by mě přesvědčilo koupit právě Imprezu. Nevidím moc markantů v designu. Takový asijský unisex s hranami.
Motory neznámé a pohon bude spíš á la Haldex...
Avatar - iudex
4. 7. 2017 09:41
Re: Neurazí
Jj, trošku sa tam dajú vidieť prvky Oplu, ako píšeš, taký dizajnový unisex. Na druhej strane v kontexte Subaru to je pozitívne, na mnohé Subaru v minulosti sa nedalo pozerať, ako zvonku, tak i zvnútra a tuto nemám nejak veľké výhrady, jedine to, čo píše Ozzman, že ten päťdverák vyzerá ako kríženec hatchu a kombi, s lyžinami skôr ako kombi.
Na druhej strane taký Levorg sa mi naživo vcelku páči, vyzerá trochu ako STi v kombíku a jeho najväčšou chybou jediná kombinácia benzínu so 4x4 a CVT automatom, pričom problém bol hlavne v tom variátore. Ak bude mať Impreza väčšiu variabilitu motorov a pohonov, tak by to mohlo mať nejaké predaje aj v EU.
Avatar - Blue Sun
4. 7. 2017 09:51
Re: Neurazí
Než Opel, tak zepředu vyloženě září odcházející generace Volva V40.
4. 7. 2017 10:01
Re: Neurazí
Předchozí Ma3...prostě uni ;-)
Avatar - Blue Sun
4. 7. 2017 11:52
Re: Neurazí
Na to, že Subaru bývala designově poměrně nezaměnitelná...
Za chvíli dojdeme do stavu, jaký panuje u letadel. Jednotlivé modely rozlišíš jen podle drobných detailů.
4. 7. 2017 12:29
Re: Neurazí
Boeing nebo Airbus, nevlastním to a hlavně když pohodlně doletím.
Avatar - Ozzman
4. 7. 2017 14:41
Re: Neurazí
Si tak říkám, jak by to vypadalo, kdyby dělala letadla třeba Toyota >:D To by byly nádhery >:D
4. 7. 2017 21:02
Re: Neurazí
Toyota myslím něco v minulosti měla, nějakého pístového prcka. V hlavě mám také Aero Subaru od FHI. Mitsu mělo pár letadel. A teď má celkem novinku Honda. Dokonce má i jistý netradiční prvek. U letadel hraje prim aerodynamika. Na samoúčelné výstřelky se tu moc nehraje. Zákazníci se ohromují spíš technickými parametry a tím, co dokáže pasažérům na palubě nabídnout.
4. 7. 2017 22:46
Re: Neurazí
Mitsu má/bude mít. A vypadá to líp než jejich auta :-)

[odkaz]
4. 7. 2017 22:04
Re: Neurazí
chybou je to na trhu EU - v Japonsku má Levorg nabroušený dvoulitr..... Tady by byl fajn v té impreze právě motor z Levorgu - ale to by nebyly limity dodrženy asi - takže smůůůla...
Avatar - Ozzman
4. 7. 2017 09:57
Re: Neurazí
Ano, je to naprosto tuctové, zaměnitelné.. :-) Mohla by to klidně být Hyundai, nebo Kia..
4. 7. 2017 15:41
Re: Neurazí
Přesně tak. Kde že je ta doba, kdy byla Impreza nápadně krásný auto.
Avatar - Jopino
4. 7. 2017 09:34
Re: Neurazí
Každopádně je to po delší době Subaru, na které se dá koukat. První vlaštovka byl Levorq, ten není špatný. Hodně prokoukl i interiér :yes: Jsem zvědavý na techniku pro EU, u Levorqu jen jedna motorizace s CVT, hmmm.
4. 7. 2017 10:05
Re: Neurazí
Pokud z hlediska techniky nenabídne něco výrazně navíc, pak to nevidím s prodeji nijak růžově.
Avatar - Jopino
4. 7. 2017 10:22
Re: Neurazí
Bohu žel, je to tak, tu není co dodat. A ani ty atmo motůrky, které zmiňují v článku, tohle auto nespasí. Uvidíme, co se z toho nakonec vyklube. Ale držím pěsti, design by fakt docela šel.
4. 7. 2017 14:16
Re: Neurazí
..a pokud tomu dá Emil Frey- importér cenovku, jako dává nyní, je to zabitý!!
chci si koupit Levorga a zjistil jsem, že u německého importéra ušetřím už nyní cca 150 -200 tisíc...
Avatar - Jopino
4. 7. 2017 15:06
Re: Neurazí
Až tolik? 8-s To je smutný příběh. Připomíná mi to doby, kdy se jezdilo pro nové "kaškaje" do Polska ;-\ Dřív dodané a s cenovkou -70.000 Kč vs. ČR.
4. 7. 2017 10:33
Re: Neurazí
Je to tak, ale XV vypadá nejlíp:
[odkaz]

Kdyby do toho dali 2,0T s 300 koníky, tak by se o něm uvažovat dalo :-)
4. 7. 2017 10:45
Re: Neurazí
Nemáš informaci, kdy by se nové XV mohlo objevit v Evropě a u nás? Nikdy jsem o tom zatím neviděl ani zprávu...
4. 7. 2017 11:05
Re: Neurazí
Impreza v listopadu, takže XV asi až příští rok.

[odkaz]
4. 7. 2017 22:33
Re: Neurazí
Díky za info! Škoda, že tak dlouho, nový XV se mi dost líbí, hodně zapracovali na interiéru. Snad dorazí dříve...
4. 7. 2017 22:50
Re: Neurazí
Někde jsem ještě četl, že by mělo XV dorazit brzo po Impreze, takže možná na konci roku 2017 nebo přelomu 2017/2018 by u nás mohlo být.
4. 7. 2017 22:06
Re: Neurazí
ona by v XV stačila ta foukaná 1,6ka z Levorga.....škoda no....
4. 7. 2017 22:53
Re: Neurazí
Pokud by nebyl 2,0T, tak 1,6T by byla taky dobrá.

Ale kombinace 2,0 atmo + CVT bude mrzutá.
Avatar - Beefcake
5. 7. 2017 10:34
Re: Neurazí
2L+CVT je ok na pohodove jazdenie.
Ale Impreza, uz vzhladom na svoje meno, by si zasluzila cosi aspon o trochu ostrejsie.
113kW myslim uz davaju aj do noveho XV a s manualom to zla volba nebude.
V kombinacii s 1.6T a opat MT by to asi neurazilo. Kludne by som na ich mieste Imprezu predaval primarne s MT.
Avatar - Beefcake
4. 7. 2017 09:45
wtf
"snižuje těžiště auta o 50 mm" istotne az o 5cm ?
Trosku by ste sa nad tym mohli aj zamysliet, kym placnete taku blbost.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
4. 7. 2017 09:54
Re: wtf
A proč by ne? Lehké, vysokopevnostní materiály na horní části, lehčí konstrukce sedadel a interiéru, veškerá mechanika je díky plochému motoru níže (a nevíme, jak upravili motor), takže i 50 mm je možných.
Avatar - Beefcake
4. 7. 2017 13:04
Re: wtf
To by muselo byt doteraz inak odflaknute, aby to dokazali novym modelom o 5cm znizit. A vzhladom na to, ze nizke tazisko bolo vzdy priorita, tych skokovych 5cm by bola fakt galakticka vzdialenost.
4. 7. 2017 10:01
Re: wtf
Horizontální těžiště? Proč by tomu tak nemohlo být?
4. 7. 2017 10:27
Re: wtf
Díky za upozornění, je to skutečně "jen" o 5 mm snížené těžiště.
4. 7. 2017 10:31
heč up sedan daun
heč ujde, je to zlátanina astry, minulého i30, volva 40, ale ujde, bral by som.
K sedanu sú niektoré fotky veľmi kruté. Viac im sedí elegantná strieborná, športovo to nevypadá.
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2017 10:36
Subaru ... dva kroky dopředu, jeden kroz zpět
Když vidím fotky konceptů Subaru, tak si vždycky říkám, jak do toho šlápli, jak se povedl design jak to vypadá moderně. Pak uvedou produkční verzi a následuje lehké zklamání, protože design je opět nuda, šeď a auto už teď vypadá přinejlepším jako 5 roků starý model. Přitom by to nebylo tak težké udělat líp, jelikož zakladní tvary a proporce jsou ok. Ubrat pár nesmyslných azijských prolisů a hlavně nasadit moderní světelnou optiku .... LED dělá na autech divy (viz mazda cx-5, novy Golf, Tiguan, nový Kaškaj atd atd.).
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2017 10:36
Trochu prekvapive, trochu neoriginalne
Ta uvodni fotka to je Opel Astra? ;-)
Rozbalit vlákno
2
4. 7. 2017 11:32
Re: Trochu prekvapive, trochu neoriginalne
Přesně! Při letmém zahlédnutí obrázku na main page jsem myslel, že je to článek o Astře :-)
Avatar - Uživatel_5340709
4. 7. 2017 14:12
Re: Trochu prekvapive, trochu neoriginalne
Který blázen by chtěl kopírovat opel??? ;-\
Avatar - euro89
4. 7. 2017 10:55
Impreza
Desing inspirovany uspesnym Levorg se mi libi. Zejmena v sedanu je to opravdu pekny kus auta a pro me prvni pekna Impreza po temer 20 letech... Obavy mam tradicne jen z nabidky na evropskem trhu. Tohle auto by mi davalo smysl jen jako sedan s benzinem a manualni prevodovkou, ale tusim, ze to v Evrope zabiji vyhradne bezestupnovou CVT, jako Levorg. Uvidime, treba me Subaru prekvapi...
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2017 12:32
na SR nie
gratulujem vam mili cesi ze si mozete taketo auto kupit, na SR je to bieda, tam to predava a servisuje v podstate len Mikona a to je katastrofa
nielen s cenami, ale hlavne so sluzbami
a do Viedne ci CR chodit koli kupe a servisu je trosku odruky
8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dochtor
4. 7. 2017 13:03
Aké prekvapivé :-)
"Na americkém trhu je standardem pohon všech kol..."
Kto vie, ako to bude tu? Iba, že by sa japončíci hecli a pre náš špecifický trh postavili Imprezu s predohrabom, najlepšie s litrovým trojvalcom >:D
Rozbalit vlákno
1
4. 7. 2017 22:10
Re: Aké prekvapivé :-)
i do Evropy se tuším dovážela v impreze - této aktuální generace(do čr se impeza aktuální snad ani nedovážela) - dvoukolka. A komu se nelíbí awd, tak vytáhne pojistku no:-)
Jinak tohle už nejsou stálé čtyřkolky, ale něco alá haldex...
4. 7. 2017 14:11
Impresivni Subaru
Subaru neni Alfa Romeo, abychom se museli bat o jejich prodeje. V tomto smeru jsem v klidu.

Navic pohledem na aktualni portfolio Subaru musim spokojene rict, ze uz nemam dojem jako pred par lety, ze si z nas delaji Legracy. Je to pecka vedle pecky.

Forester nesmrtelna klasika, XV dodnes neskutecne stylove a Levorg skvele doplnuje evropskou nabidku sportovnich kombi.

Uvedene tri modely pritom vsechny maji zaklad v predchozi Impreze, takze lze ocekavat, ze s novou generaci Imprezy prijdou na trh nastupci. Nova Impreza prinasi evoluci designu exterieru a velmi potrebne zasadni zlepseni designu interieru, kde byla slabina stavajicich modelu. Pritom ponechava to, co dela ze Subaru Subaru, tedy unikatni techniku.

Nabidka je pak korunovana Outbackem, ktery snad ani nepotrebuje komentar. Dokonaly crossover, ktery nema konkurenci. Volvo mu ani nedycha na zada a Audi A6 Allroad je zcela jinde cenovkou, a pritom kvalitou jizdy prinejlepsim srovnatelne (i kdyz samozrejme Audi ma zasadni vyhodu v nabidce motoru).

A hlavne - Subaru je svebytna automobilka s vlastni unikatni technikou. Ma sve motory, sve prevodovky, svuj pohon 4x4, svuj system EyeSight, atd atd. Podobnych je pomalu (napada me Mazda, BMW) a je treba si je hyckat!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
4. 7. 2017 15:00
Re: Impresivni Subaru
Promiň, ale v čem Outbacku Volvo nedýchá na záda ? Nová V90 sklízí úspěch, předchozí XC 70, která byla po více než desetiletí konkurentem outbacku mi také nepříjde horší.

Nejnovější facelift (2015 + ) jsem nejel (poslední generaci 2009-2014) však ano, ale statických dojmů mam až až i z aktuální generace..... interiér je horší a byl vždy, než Volvo.
Jízdní vlastnosti jsou solidní, ale za mne nejlépe jezdila generace (2003-2009, ideálně s třílitrem v benzínu), Volvo navíc nabídlo ještě donedávna silnější a spolehlivější naftové motorizace, což u takového auta je jen k plusu (Boxer diesly nic moc, nevím, jak teď, ale právě 2009-2014 generaci jsme měli v rodině a šla po dvou letech radši pryč).

A pokud se nemýlím, dokonce ani ten pohon 4x4 už dnes není co býval a obstarává ho pouze elektronika....

Pak je tu další konkurence, která vyrostla za jeho zády v podobě třeba Passatu Alltrack? Vůbec bych ho nepodceňoval...

Suma sumárum, i když jsem vždy Subaru fandil, tak posledních 7-8 let mi moc jejich směr neoslovuje a za cenu takového Outbacka bych rozhodně radši volil to Volvo, nebo Passat Alltrack.
Avatar - Beefcake
4. 7. 2017 15:37
Re: Impresivni Subaru
V90 je cenovo inde, s XC70 ako konkurentom mas pravdu, to mu bolo asi najblizsie.
Trochu to vyssie prehnal s tym nadsenim, ale naozaj ak by som mal zvolit v +/- tejto combi/suv kategorii najuniverzalnejsie auto s najlepsim potencialom mimo cesty, je to Outback. V90 je dlhy kombik s velkym razvorom. imidzovka na dlhe cesty.
Motory, vnutorna vybava, to je druha vec, tam ma Volvo navrch. Dizajn je zase subjektivny - V90 sa mi paci , no Outback tiez.
Neviem, ci hovoris o facelifte Outbacku, ale prave v tom 2015/16 sa to dost dizajnovo vnutri lamalo k vyrazne lepsiemu.
Co sa tyka pohonu, dnesne 4x4 zvlada niektore veci lepsie ako starsia mechanika.
Outback pred koncernom hocikedy - zvuk boxeru uz je len bonus.
5. 7. 2017 11:22
Re: Impresivni Subaru
Outback 2015 není facelift, ale zcela nová generace.

Alltrack, ta oplastovaná Insignia, Peugeot apod. jsou sice jakoby konkurence, ale stačí se podívat na světlou výšku a je jasno. To není stejná liga.

Volvo XC70 jízdně na Outback nemá ani náhodou, je to pohodlné přemisťovadlo, ale tím to končí. Outback je navíc i řidičské auto. V90 - už je cenově mimo, navíc to je dálniční cesťák jak píše Beefcake.
Avatar - Beefcake
4. 7. 2017 15:23
Re: Impresivni Subaru
Trochu vela nadsenia :-)
Co sa tyka Outbacku, konkurencia by mohla byt V70, keby bola nova. V90 (Crross Country) je uz uplne inde cenovo.
Nevyhoda Subaru je relativne obmedzeny vyber motorov, co vsak automobilke znizuje naklady.
Avatar - 3_diamanty
4. 7. 2017 16:09
spredu
je to celkom pekne a sikovne volvo... obzvlast to thorovo kladivo vo svetlach si mohli odpustit... az do ci to bije ako to okopcili .. pritom subaru ma na to aby malo vlastny styl... ved nech sa pozru na mitsu alebo suzuki alebo hondu ako sa robi vlastny styl ..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
4. 7. 2017 16:47
Re: spredu
???
Tak uz aj Volvo, nielen Opel ?
Dalsi dokaz, ze je to nezmysel. Podobne rezane tvary uz mali aj predtym.
5. 7. 2017 01:20
Impreza
Přesto, že mám vozy Subaru rád, tak tenhle model Imprezy je pro mě spíše zklamáním. Třetí generace vypadala mnohem pohledněji až na ten plytký kufr, což je daň za 4x4. Stává se z toho stejně, jako z většiny evropských vozů bezpohlavní vůz, kdy všechny vypadají tak nějak velmi podobně a některé, jako je třeba Škodovka je doslova extrém, kdy je jedno v čem dotyčný jede, všechno to vypadá z dálky stejně. Proti tomu všemu je Levorg naprostý krasavec, tím spíše, že vychází z Legacy IV, což byl nejpěknější kombík nebo sedan od Subaru a stále i po letech vypadá dobře. Běžně se mi stává, jak se Subaristi mají ve zvyku zdravit, že kolem mě projede nové Subo a všimnu si toho až mě míjí, prostě začíná se už vzhledově také dosti ztrácet v davu ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jopino
5. 7. 2017 15:04
Test STI 2017
STI 2017 si testnul Rasťo Chvála

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0