Střední třídě se už v Evropě nedaří tak jako kdysi, přesto ji Peugeot nehodlá opustit. Pracuje na nové 508, jejíž prototypy se už prohání po běžných silnicích.
No tak to sme sa vela nedozvedeli. Ak chcu vstupit na trh v usa, minimalne ten dvojliter turbo benzin budu potrebovat. Nevie niekto ci ho okrem oplu budu moct pouzit aj v inych modeloch, alebo im to gm predalo s vyhradou ako kedysi saaba?
platformu Insignie určitě používat nebude, protože PSA vůz vyprojektovala pro platformu EMP2 a ani koupě Opelu na to nemá žádný vliv, protože vozidlo je prakticky hotové ;-)
Přesně tak. Vývoj auta není otázka pár měsíců. Změna platformy by byla hodně nákladná, zdržela by uvedení na trh a do budoucna PSA asi nebude chtít používat platformy GM, i kdyby ta možnost byla. Spíš tedy Opel bude přecházet na platformu PSA, případně spolu vyvinou novou. Na plody spojení si budeme muset nějaký ten rok počkat.
Dobrý den, vycházím z toho, že Opelu u Crosslandu X zdůrazňoval, že v něm nepoužil svoje motory kvůli tomu, že by bylo příliš složité a finančně náročné je přizpůsobit francouzské platformě. Z toho víceméně vychází, že ani u 508 by nebyly použity motory Opelu, pokud by nebyla postavena na platformě Insignie.
Je však velký rozdíl, jestli vhodné motory máte k dispozici, nebo ne. Adaptace bude mnohem levnější než nový vývoj. Je to tedy spíš otázka toho, jak moc takový motor budou chtít. Pokud jim vůbec dohoda s GM tohle umožňuje.
To se pak můžou všichni divit, proč se kupuje Passat tak moc i když vypadá v poslední generaci nejhůře z konkurence. Frantíci zaříznou svoje geniální odpružení, do druhého auta nacpou interiér na ruby a další přefoukává 1,6ku, která na dvoulitry nestačí a ještě propadává u reálných emisí více než koncern. Tím jak blbě Passat vypadá se výběr soukromého auta smrskne stejně na Superb, M6 a nově Insignia.
To s tím vzhledem Passatu - já bych si "neopřel kolo" o žádnou z minulých generací Passatu, ale nová se mi líbí moc. A nemyslím si, že jsem sám. Bavím se ale opravdu jen o vzhledu.
Pro mě ne. Ale jak nejsem na sedany, spíš na kombíky, tak zrovna pašík B8 se mi líbí v sedanu moc.Pro mě nejhezčí akt. sedan snad i napříč třídami a mainstream/prémie.
Volkswageny se mi nikdy nějak extra nelibily co se designu týče, ale souhlasím s Karlem, že ten poslední Passat je opravdu pohledné auto ( na poměry VW ) obzvláště tohle : [odkaz]
To je napsané naprosto přesně. Poslední použitelné francouzské auto střední třídy dostalo polibek smrti. Jenom s tím výběrem to mám o dost horší, protože koncern kvůli předraženosti a dalším důvodům nechci, takže... hm jak na to koukám tak mi zbyla jenom Insignia, teda do chvíle než do ní frantíci narvou své nové vychytávky, které nechci 8-s
nie je to bežné, aby limuzína strednej triedy získala významné ocenenia, ale toto bude brutálne auto. Je tam určite niečo použité z konceptu Exalt. ;-):yes: