Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Putování s obytnými Volkswageny: Až na kraj! Republiky…

S nejluxusnějším obytným volkswagenem jsme se vydali do jednoho z nejvzdálenějších koutů republiky. A samozřejmě v autě přespali.
Zpět na článek
9. 10. 2017 12:39
9. 10. 2017 13:30
9. 10. 2017 14:13
9. 10. 2017 14:22
9. 10. 2017 15:01
9. 10. 2017 18:19
9. 10. 2017 14:58
10. 10. 2017 07:40
9. 10. 2017 14:49
9. 10. 2017 23:35
10. 10. 2017 05:58
10. 10. 2017 11:37
9. 10. 2017 12:39
2,6 mega
Za 2,6 mega je ta californie úplný úlet. Ta skromná přidaná hodnota oproti transpíku nebo multivanu ve formě trpasličího pidivybavení je nesmyslně předražená.

Tisíckrát lepší mi přijde origo vestavba do normální velké dodávky kterou zavedení výrobci dělají už roky a VW díky svému náskoku chystá teprve teď. Dá se s tím uhánět taky vysoko nad dálničními limity, místa je uvnitř násobně víc a při pořízení člověk ušetří tolik peněz, že si může přikoupit ještě normální levné auto na běžné ježdění.

Mimochodem, jak se v té californii převážejí třeba horská kola ?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ondore
9. 10. 2017 13:30
Re: 2,6 mega
Súhlasím, že vw s cenou Californie ulietava poriadne vysoko, ale nemajú moc konkurentov. Vlastne mi napadá iba jediný, MB Marco Polo, takže vw berie za východziu cenu, ktorú nasadil Mercedes. Všetky prestavby porovnateľných áut čo som videl sú iba pre dvoch. Zopár ich má aj miesto pod strechou, ale ja by som moc neveril vyklápacej streche, ktorú robia na kolene chlapi niekde v dielni ;-\ Ak máš tip na niečo rozumné pre 4 osoby a nie je to už karavan, tak sem s ním.

"jak se v té californii převážejí třeba horská kola?" - rovnako ako batožina, nosič na strechu alebo zadné dvete a tam to pripevníš. Strecha je vysoko a vyžaduje rebrík, ale tie zadné dvere sa dajú :-)
9. 10. 2017 14:13
Re: 2,6 mega
Zadní dveře se ovšem vyklápějí nahoru. Takže před otevřením musíš kola sundat, nebo se to zvedne i s koly ? Takový elektrobajk váží přes 20 kilo, tj. dva včetně nosiče budou dobrých 60 kilo navíc.

Prostě tahle technika vypadá dobře akorát v katalogu nebo možná někde na výstavě, ale praktické použití bude myslím dobrá havárka. Jedinou výhodou je že to jede jako klasický transpík, ale pro kempovací nebo sportovní využití mizérie. Za hodně peněz málo muziky
Avatar - Ondore
9. 10. 2017 14:22
Re: 2,6 mega
Otvára sa to spolu s dverami, 2 ebike by mal v pohode uniesť, pre predstavu ako to vyzerá:
- bike: [odkaz]
- batožina: [odkaz]
9. 10. 2017 15:01
Re: 2,6 mega
Mám takový pocit, že tovární nosič na víko má nosnost 60 kg. Jsou na to myslím potřeba jiné vzpěry, ale někde jsou snad standardně.
9. 10. 2017 18:19
Re: 2,6 mega
Nj asi to nějak fungovat bude
9. 10. 2017 14:58
Re: 2,6 mega
Nosič na tažné bude určitě také fungovat (i když víko asi neotevřeš), i nosič do interiéru by se měl najít. VW má (tedy alespoň měl) v nabídce i interiérový nosič na motorku, ale nevím, jestli je kompatibilní s Californií.
Avatar - wakantanka
9. 10. 2017 21:33
Re: 2,6 mega
Videl som nosice na taznom, ktore sa dali sklopit k zemi a veko sa krasne otvorilo. Ale vyberat nieco vacsie a tazsie by som odtial nechcel. :-)
10. 10. 2017 07:40
Re: 2,6 mega
Odklápění je běžné, ale nevím, kolik nosičů to zvládne tak daleko, jak něco jako Transporter bude potřebovat. Řekl bych, že na nich bývají spíš vidět nosiče na víko. Od Thule jsem viděl nosič, který se vyklápěl do strany, ale ten myslím nebyl určený pro EU.
9. 10. 2017 14:49
Re: 2,6 mega
To asi nebude základ. I Multivan umí jít přes sto tisíc euro. Šílenost, souhlasím.
9. 10. 2017 14:55
Machalo, proč to testuješ, když tomu nerozumíš
"U vaření totiž musíte sedět, uvnitř californie se samozřejmě nenapřímíte ani náhodou," takže teď si dej Machalo pár facek, pak si to auto půjč znovu a zkus horní postel nadzvednout. Zjistíš, že se vyklopí do stanu na střeše. A víš proč? Je to proto, aby se v autě dalo pohodlně stát. AHA!
Rozbalit vlákno
1
9. 10. 2017 18:31
Re: Machalo, proč to testuješ, když tomu nerozumíš
to je borec. Odborník na slovo vzatý. Tvl. >:-[]
9. 10. 2017 23:35
Californie
Tenhle článek akorát mate lidi. 2017 California Ocean DSG 4motion 150kW + další volitelná výbava 2,1 mil. to je realita. Je to drahý to souhlas, ale je to specifický auto pro někoho kdo chce obytňak i auto pro každodenní ježdění v jednom. Obytňák který jede 180 v poho, všechno uvnitř je vychytaný , každý místo je využitý. Není to plnohodnotný , nemá sprchu, nemá záchod. O věcech které berete sebou musíte přemýšlet protože místa není nazbyt. Kola se dávají na 5 té dveře, na místě je lepší nebo spíš nutné kola sundat. Na střechu lze dát rakev. U vaření uvnitř můžete normálně stát, grilovačku ale zásadně venku. Teplo do horní části jde hůř to je pravda. :-!
Rozbalit vlákno
2
10. 10. 2017 05:58
Re: Californie
Pokud se bavíme o kombinaci obytňáku i auta pro každodenní ježdění tak tohle podle mě spojuje spíše mínusy obou kategorií. Jako obytňák je to zoufale malé a nevybavené, jako auto pro každodenní ježdění už zas zbytečně velké a hlavně drahé. Holt kompromisy obvykle moc nefungují

Ale souhlas že někdo to třeba vidí jinak, přece jen se to trochu prodává
10. 10. 2017 11:37
Re: Californie
Jako obytňák je to zejména daleko mobilnější a komfortnější než velký auto přestavěný třeba z ducata. S kuchyňkou je to auto pro 4 a tu roli plní v pohodě. A vlastně taky docela "dostupný" v porovnání s různými přestavbami, který jsou často hrubě nad 100 000 €. A to nemluvím o provozních nákladech.