Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Ford Focus 3. generace (CB8/CEW): Když je nejslabší ten nejlepší!

Třetí vydání mělo v roce 2011 nelehkou úlohu navázat na dva úspěšné předchůdce. Nakonec se to kombinací svěžího designu a na svoji dobu v dané třídě nezvyklé nabídky bezpečnostní výbavy podařilo. Zcela bez chyb ale tento vůz není.
Zpět na článek
27. 4. 2018 10:26
27. 4. 2018 12:45
27. 4. 2018 13:17
27. 4. 2018 13:39
27. 4. 2018 16:28
27. 4. 2018 16:40
27. 4. 2018 14:11
27. 4. 2018 15:50
27. 4. 2018 16:36
27. 4. 2018 16:40
27. 4. 2018 21:28
27. 4. 2018 21:43
27. 4. 2018 23:57
28. 4. 2018 07:02
28. 4. 2018 14:31
Avatar - KANKUNEN
26. 4. 2018 13:03
Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
replika Astonu Fordu vůbec nepomohla.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - lamal
26. 4. 2018 14:54
Re: Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
Suhlas, najviac na to trpi C/S-MAX a Galaxy, tam je to uz fakt ozruta... FF v kombiku a dobrej farbe je v pohode este, HB je na tom horsie o nieco...
26. 4. 2018 15:29
Re: Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
..na Mondeu to vypadá dost dobře..
Avatar - lamal
26. 4. 2018 16:08
Re: Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
+- sa to da, na mondeu mi vadi zadok svetla a ten nafuknuty kufor, uz je to fakt nemotorne a velke
Avatar - miromen
26. 4. 2018 15:37
Re: Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
Tak zde rozhodně nesouhlas a ač je to tak trochu svatokradež tak AM ksicht paradni a celkově FL dobrousil vzhled předFL verze. A takovy S-Max na krabici za mě hodně dobre o mondeu ani nemluvě.
Avatar - lamal
26. 4. 2018 16:08
Re: Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
nuz tak ako paradne vyzeral S-MAX a Galaxy a slusne C-MAX je z toho teraz gycova obluda, aj fiesta s tym utrpela... za mna otrasne a gycove, no myslim ze to netreba nejak pausalizovat, estetika je velmi rozdielna ;-)
Avatar - miromen
26. 4. 2018 16:16
Re: Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
Jo u fiesty mi to taky trochu nesedi, ale neřekl bych že je to třeba horši než u před FL, ale jinak za mě prostě parada a třeba i z okoli mam zkušenosti, že na to reaguje velmi pozitivně a ještě jsem se nesetkal s kritikou jak u mladych tak staršich lidi. A třeba když potkavam S-Max ve vybavě Vignale tak se za nim ohližim jak se mi libi.
Avatar - lamal
26. 4. 2018 18:09
Re: Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
to fakt nema zmysel rozoberat, kazdemu nieco ine... ja poznam naopak protichodne reakcie, rozhodne to nie je nieco co sa lubi kazdemu, vidis to aj v diskusiach, nie kazdy ma rovnaky nazor
26. 4. 2018 16:08
Re: Čumák tohoto Fordu je velmi povedený a osobitý,
Já s tímhle souhlasím, ten dnešní design Fordu a hlavně právě ten předek je hnus ... Tahle generace spolu třeba se super Fiestou a Mondeem vypadají skvěle, z nových Fordů se mi nelíbí snad nic.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2018 13:50
Zkušenost + dotaz na autora
S tímto FoFo mám bohatou zkušenost v několika verzích + s SUV Kuga, které je technicky s tímto Fokusem skoro totožné.

Interiér - ano, Golf je hezčí, jezdil jsem i v obyčejném trendu a dalo se to, auto to vykompenzuje jízdou. Prostornost je mnohými kritizována, ale jezdil jsem delší trasy ve 3 lidech kolem 170-180cm a nikdo si nestěžoval (hb), párkrát jsem převezl i 5 lidí na palubě a i tak se dalo, ale na takové cestování už to chce limuzínu, nebo MPV. Prostornost je průměrná v rámci konkurence.

Jízda - super, pro mne nejlépe jezdící auto dané třídy. Bohužel jsem nikdy nejel s 2.0Tdci, tak nemohu posoudit popisovaný problém těžkého motoru.

Jel jsem 1.6Tdci 74kw, 1.0 EB 92kw a 1.5EB 110 Kw. Nejdynamičtější byla 1.5, což je ideální motorizace pro auto ve všech jízdních režimech. Litr nejel špatně, lépe, než srovnatelné 1.0TGDi od K/H (mnohem agresivnější a rychlejší odezva plynu a gradace výkonu). Jednašestka TDCi je takový kompromis, určitě se s ním dá žít, ale pro agresivnější jízdu už to ve vyšších rychlostech není ono, nicméně spotřeba za delší trasu s převahou okresních cest a měst se pohybovala pod 5l/100.

Nejlépe znám 1.6 EB - skvěle pružný motor s charakterem a gradací, ožívá až po 10-15 tisících km. Po téhle stránce je to nejlepší motor dané kategorie v mainstreamu, které jsem zkoušel ( 1.5 TSI, 1.4 TSI, ale i 1.5turbo od BMW - i když ten je taky hodně dobrý i na tři válce).

A tímto se dostávám k otázce na autora o repasi 1.6EB. Pokud nastane tento problém (jakože už jednou nastal), je nový polomotor/motor už upraven, aby se problém nenaskytl znovu?? Tuto lapálii jsme zažili v cca 22 tisících km, od Fordu byla v rámci záruky provedena výměna za nový motor a ani české zastoupení Fordu mi nebylo schopno odpovědět, zdali mam poruchu čekat znovu, nebo se jedná o již upravený motor ?.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - miromen
26. 4. 2018 14:06
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Taky se mi Golf uvnitř libi vice a to zřejmě stale nejvic i v ramci třidy. Naopak kvalitou a poctivosti je na tom evidentně lepe focus, ktery se až obdivuhodně zlepšil od prvni generace, kdy už u 2 generace byl jasny pokrok v tomhle směru. Cestovani vicečlenne posadky ve focusu neni problem pokud se jedna o pruměrně rostle osoby, ale vic od prostoru nelze čekat, alespoň s FL mohl ford stejně jako u řidiče zeštihlit středovy panel u spolujezdce, kdy by z něj stačilo ubrat snad 1 max 2cm a nebylo by si nač stěžovat.
A pokud vim tak na 1.6EB je nějaka svolavačka.
Avatar - lamal
26. 4. 2018 15:03
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Nevis, ten interier FF3 obcas drncal aj u noveho auta... niekde v okoli stlpiku v zadu za zadnym sklom dveri... celkovo Golf nemal taky ´´bakelitovy´´ interier, tie plasty az na palubku boli niekedy zbytocne tvrde ... a filtracia vibracii sa mi moc nelubila, aj na 55 profile ta predfaceliftova verzia hucala a vibrovala na nekvalitnom asfalte... na druhej strane pre vodica to zas bola bezprostrednost a komunikacia, ja som byval ako posadka a otravovalo ma to..

verzia po FL je omnoho komfortnejsia v tomto smere, ale je fakt ze je moc vymakla a stratila tu povestnu komunikativnost... aj ked riadenie na 1,5EB je stale velmi komunikativne, citit v prstoch predne pneu... obdivuhodne hlavne pri tom setupe aky nahodil FL
Avatar - miromen
26. 4. 2018 15:35
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Nevim, ale focus oddolava ruznemu vrzani či pazvukum velice dobře problem mu nedělaji ani teplotni změny či ostra jizda. Jednou se stalo, že ze zadni časti šlo slyšet nějake zvuky a všimla si toho i moje baba. Nakonec se ukazalo, že to byl špatně docvaknuty zadni opěrak a jinak třeba vycvaknute plato, když se něco převaži a stači do něj drbnout.
Jinak ja s předFL jel, ale takovy rozdil jako ty jsem určitě nezaznamenal. Rozdil tam sice byl, ale musel bych s nim najezdit vice abych mohl něco vic posoudit. Každopadně v komunikativnosti snad rozdil žadny jen FL je vic kultivovanějši a to včetně odhlučněni v tom ford opravdu nekecal. Dokonce by na tom teoreticky měl byt ještě lepe diky obměně podvozkovych časti a jeho naladěni jako větši a tužši stabilizatory či silentbloky atd. Třeba proti golfu bylo znat tužši pruženi, ale diky kultivovanosti ne horši, ale naopak lepši komfort, 7 generace bude na tom nepatrně lepe, ale to hlavně diky poddajnějšimu perovani. A třeba zrovna řizeni neni sice nějaka mrtvola, ale že by bylo nějak vyjimečne co se zpětne vazby tyče to ani ne. U něj je hlavni přednosti vyborna přesnost, rychlost a citlivost a ani rychle jdouci zatačky ho nevyvedou z miry.
Avatar - lamal
26. 4. 2018 16:14
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Kasnu ma tuhu tak rozdiely medzi normal a sport jazdou nepoznas, na prvych dvoch kusoch som drncanie v interieri zazil, inac bol pevny, neslo o nic komplexne skor mi to pride ako chyba montaze resp zanedbanie detajlu...

Prenos vibracii = komunikativnost, pred FL toho na nekvalitnom povrchu pustal az moc, hlavne ostrejsie nerovnosti, po FL tie preladene silentbloky poznat, filtrovanie drobnych vibracii a hluku je citelne lepsie, na druhej strane cez sedacku tie napravy citit menej... to je logicke... riadenie je na to, ze je relativne komfortne poskytuje necakanu spatnu vazbu, to co citis v koncekoch prstov aj po FL je vynimocne, v koncerne ani v golfe ci octavii to neucitis... skus si schvalne na asfalte s hrubsim zrnom prehadzovat z lava do prava auto vo vyssej rychlosti aby sa trocha uz hryzli pneu do asfaltu a v koncekoch prstov krasne citit ako sa predne gumy uz kusaju do asfaltu a presnasaju tak jemne vibracie do riadenia... ako vravim toto neucitis na koncerne ani nahodou
Avatar - miromen
26. 4. 2018 16:34
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Asi se to bude těžko takhle hodnotit možna si jel i nějake jine konfigurace než ja, třeba benzin, diesel se kterym jsem třeba nejel něco muže dělat vybava zaklad a jeho opak. Jinak co jsem zaznamenal, ale to bylo tušim u před FL tak tam se občas ozyvaly ty chraniče dveři. Ano řizeni je velice fajn a z elektra u běžnych aut to nejlepši co jsem měl v ruce, ale třeba u golfa 7 je to řizeni taky velice dobre jen je znat, že je vic laděno na komfortni notu a posilovač je trochu nepřirozeny. To ve focusu už muže některym citlivkam řizeni trochu vadit. Ale myslel jsem to tak, že ta zpětna vazba neni pro mě nějak až tak vyjimečna pokud to vyloženě nesrovnaš s nějakym francouzem pak je to opravdu nebe a dudy. Jinač komfort u focusu je hlavně o kultivovanosti a ne o poddajnosti, kdy se auto naklani apod. což ja pravě považuji za kvalitni vysledek odvedene prace. Velice pěkně je to znat na panelakovce, kde i poddajnějši golf jasně vice trpěl a už ze zvyku jsem před panelakovkou šel na brzdy tak aby to nejen mě, ale i pocitově autu nevadilo. U focuse, když jsem poprve najel zpomaleně na panelakovku tak jsem ziral jak ji zvlada a normalně jsem opět nasadil puvodni tempo.
Avatar - lamal
26. 4. 2018 18:07
Re: Zkušenost + dotaz na autora
jo 1,6tdci pred FL a 1,5EB po FL, je to tuhe ale zas to aj celkom rychlo rozkyves, kombik s 1,5EB sa celkom kymaca ked to uz prehadzujes zo strany na stranu alebo vyberas prudsie zakruty, inak je pekne vyvazeny ;-)
Avatar - Ozzman
26. 4. 2018 15:47
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Svolávačka ? Nám nic nepřilo, nevíš od kdy a co ?
Avatar - miromen
26. 4. 2018 15:53
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Chceš po mě moc to bych musel obětovat zřejmě dost času na ford klubu. Ale zkusil bych do Etis zadat VIN, připadně navštivit servis a poptat se. Taky je možne, že se to tyka jen určitych serii nebo se svolava postupně.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2018 16:04
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Jasné, já jsem při výměně motoru přímo servis i Ford ČR dotazoval, jestli je tam nějaká svolávačka, nebo úprava, aby se problém neopakoval ( viz Škoda a její oprava u TSI EA111 jako příklad) a nikdo mi nebyl schopen odpovědět. Ford pořád papouškoval, že to byla náhoda >:D
Avatar - miromen
26. 4. 2018 16:10
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Ja ti to važně přesně neřeknu, ale mělo by to byt docela čerstve snad konec 2017 max začatek tohoto roku. A jestli se nepletu tak jeden ze servisu s kterym si problem řešil ma nějake problemy či dokonce lehnul uplně.
Avatar - Ozzman
26. 4. 2018 17:08
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Ok, mrknu.... Já nejvíc řešil z Ford ČR a ti by dle jejich informovanosti měli taky krachnout >:D
Avatar - Atlis
27. 4. 2018 09:43
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Mení sa nádržka chladiacej kvapaliny s pridaným snímačom hladiny. Nič extra. V Amerike zhoreli tri autá, tak robia zvolávačku na pár stotisíc áut...
26. 4. 2018 20:49
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Tak ti nevim Ozzy, FoFo III Combi jsem jezdil cca 10 měsíců 1.6TDCI 85kW a najel s ním 33tis km. Jako jízdně auto velmi dobrý, proti pozvozku, řízení a řazení nemůžu říct křivé slovo. Motor do 10tis km takový vlažný, ale pak zabíral pěkně.

Ale spíš k tomu, co mi vadilo a nezvykl jsem si na to:

- palubní deska - trčí do interiéru a ubírá místo, střední panel je "ufo" s miliardou tlačítek, vrzající plasty i u nového auta.
- vnitří prostornost i v kombi katastrofa, abych si jako řidič (výška 188cm), dal sedačku pohodlně, za mnou si pak sedlo dítě tak do 150cm, syn měl tehdy 170cm a měl jsem jeho kolena v zádech ;-\ Dětská sedačka i s dítětem bez šance, musela být umístěna za manželkou.
- katastrofální audio, telefon při propojení s BT měl otřesný zvuk a byl velmi slabý s ozvěnou. Ford nedokázal odstranit, takže skoro nepoužitelné.
- malý a mělký zavazadelník.

Pak výměna za OIII Combi - prostorově naprosto jiný svět ;-)
Avatar - Ozzman
26. 4. 2018 21:39
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Nenapsal si o moc jinou recenzi, než já, vrzání interiéru jsem nepozoroval na více kusech, asi záleží, který se jak povedl.

S kombikem sem jezdil jen pár desítek km, takže nemohu využitelnost kufru komentovat a s HB mi to na dovolenou ve 3 stačilo, jasné, nevozil jsem tunu blbostí jako v Mondeu :D.

Audio - naprosto průměrné, jen Focus trend měl AUX, Kuga trend + spor packet ho nemá. BT nemá ani jedno z auto, možná ho měly jiné Fokusy, s kterými jsem jel, ale tam jsem ho nezkoušel. U Kugy s Audiem problém nemám, je to normální rádio, neurazí, nenadchne, v Mondeu mám přípatkové Sony ( myslím, že ho mají i některé Fokus III) a to hraje velmi dobře, ale opět, superaudiofil Sakra by mi oponoval, ale pro potřeby do auta je to fajn.

O III je prostorově lepší, ale které jiné auto třídy jí předčí ? Fokus boduje jinde a tam se oba shodneme.
26. 4. 2018 22:30
Re: Zkušenost + dotaz na autora
Jo, moje výtka vůči audiu je primárně ke sladění s telefonem přes BT - bída. Prostorově spíš podprůměr, ale jak říkáš, Focus prostě boduje jinde ;-)
26. 4. 2018 17:18
Motor 2.0 EcoBoost je navíc i veskrze spolehlivý ...
... pomineme-li zcela běžné praskání pístů, jehož důsledkem je pak výměna (polo)motoru a tím pádem i účet klidně za 100tKč, pokud již auto není pod zárukou. Bohužel osobní zkušenost - 2 auta v 5 dnech. A rozhodně nejde o ojedinělé případy, jak mi potvrdili i dva prodejci. A naprosto stejný problém mají v míře větší než malé i 1.6EB.
Rozbalit vlákno
2
26. 4. 2018 21:53
Re: Motor 2.0 EcoBoost je navíc i veskrze spolehlivý ...
UF, celkom fatálna chyba. Ešte je otázne, ako sa s tým vysporiadal ford a či v priebehu výroby došlo k náprave, alebo či je riziková celá produkcia bez ohľadu na rok výroby
26. 4. 2018 22:07
Re: Motor 2.0 EcoBoost je navíc i veskrze spolehlivý ...
Odpovědi na tento dotaz jsem se bohužel nedočkal, ale minimálně u STček ´13 a ´14 to byla naprosto běžná závada i při malých nájezdech (pod 20tkm). Já jsem to řešil u auta starého 20 měsíců, při 45tkm. Kolega s 1.6EB to řešil u r,v. ´12.
26. 4. 2018 17:35
Tohle slovní spojení nemá chybu
: "Ve třetí generaci Ford ještě nepodlehl mánii nabízet dvě různé zadní nápravy v závislosti na pohonné jednotce. Toto se týká až nynějšího, tedy čtvrtého vydání.

Zadní čtyřprvková náprava byla nabízena ve dvou verzích podle motorizace."

Chápu mlhavě, jak to autor článku myslel, ale působí to značně komicky.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2018 07:42
Manipulácie auto.cz ...
Článok o Honde Z z 25.4. so šiestimi komentármi visí na titulke. Avšak článok o i20 rýchlo odpratali do treťohôr! ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atlis
27. 4. 2018 10:26
Skúsenosti
V máji to bude 7 rokov, čo mám FF3, takže si myslím, že s ním nejaké skúsenosti mám.

Momentálne mám nálet niečo málo pod 165tis km, pri 47tis km som auto ladil na vyše 200k a tak som jazdil až donedávna (pri 156tis som bol na zvolávačke, kde prehrali ori soft, takže som späť na 150k, zatiaľ).

Počas prevádzky auta som mal iba štyri problémy - dvakrát mi prasklo gumové tesnenie na dverách - prvýkrát asi po mesiaci, vymenené v záruke, druhýkrát asi po 6 rokoch, vymenené zadarmo v autorizovanom servise počas prehliadky. Tretím problémom bolo hučiace ložisko pravého predného kolesa v treťom roku, vymenené v neautorizovanom servise, zaplatil som približne 70€. No a naposledy výmena pumpy spojky - problém sa objavil keď sa začali tento rok silné mrazy. Výmena v autorizovanom servise v Nemecku asi za tri stovky.

V najbližšom čase plánujem druhú výmenu sviečok. Okrem toho iba pravideľné výmeny oleja (Millers XF Longlife Eco 5w30 od začiatku + pri každej výmenej flush), raz vymenené predné kotúče a dvakrát brzdové doštičky. Filtre mením vždy všetky. Žiarovky som menil v aute 2x vpredu aj vzadu.

Po 6 rokoch som vymenil baterku, nová silnejšia Varta Blue Dynamic EFB 75Ah 730A ma vyšla na 120E s poštovným a recyklingom. Vymenil som ju sám (slušná je*ačka, ale dá sa).

Na aute mám tiež druhú sadu pneumatík. Na leto mám R17, na zimu R16.

Čo sa týka priestrannosti - je to kompakt, takže to neriešim, vedel som, že to bude menšie, ale faktom je, že na nohy spolujazdca je miesta menej ak má za ním niekto sedieť. Moja spolujazdkyňa má 160cm, vzadu jazdia deti, takže nevadí. Kufor v sedane je obrovský, zbaliť sa nikdy nebol problém a občas to boli neskutočné extrémy. Objem kufra v Focuse Mk3 je na papieri udávaný bez miesta na rezervu atď.

Motor 1.6EB je výborný, dostatočne výkonný a úsporný keď treba. Veľmi dobre znáša ladenie, poznám kusy, ktoré majú vyše 300k/400Nm. Moja priemerná spotreba osciluje okolo 7,5l pričom jazdím hlavne mesto a diaľnice. Jazdiť sa dá za 5-5,5l pri 90-100km/h GPS, diaľnica pri 130km/h GPS - 6,8-7l, 150km/h GPS - 8,5-9l, mesto 7-9,5l podľa dňa, hodiny, ročného obdobia a nálady. ;)

Zatiaľ nemám žiadne problémy s hrdzou, ročné prehliadky prechádza auto bez najmenších problémov.

S drobných blbostí - klasickým problémom FF3 je odlepujúci sa hliníkový dekor na volante. Vyriešené faceliftom. Na houby je starý Sync, Sync 3 je fajn.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - lamal
27. 4. 2018 12:45
Re: Skúsenosti
a to tych 200k mas s povodnymi vstrekmi ? ak ano to by som sa trochu bal, dal si to uz pretesnit ? aky mas interval vymeny oleja ?
Avatar - Atlis
27. 4. 2018 13:17
Re: Skúsenosti
Hej, iba program. 207k, 333Nm. Nič netreba pretesňovať a báť sa nie je čoho. Áut s takým ladením jazdia tisíce. Sám Ford to robí cez Mountune a ešte na to dáva plnú záruku. Olej mením normálne, každých 20tis.

S výmenou intercoolera dáš do 215k, okolo 260-270k podľa kusu ďalej výmenou vírnika turba (hybrid). Na 300k sa dostaneš výmenou výfukového potrubia, sania, treba tiež vymeniť blow-off so silnejšou membránou. Zvyšok séria. Nič viac netreba robiť ale vhodné je dať vymeniť obloženie na spojke.
Avatar - lamal
27. 4. 2018 13:39
Re: Skúsenosti
cisla su to samo pekne, ale neverim ze seriove creva a prevodovka zvladne s nejakou rozumnou zivotnostou viac ako 220 - 230k, s vykonom 260-270 ps to je akurat na chvilu, inak pekna sypačka... do tych 210k by som sa este nebal, ale olej po 20tisic v tomto rezime je sialenost

tych tvojich 207k este pochopim, zalezi ako clovek jazdi ked to chodis aj s rodinou tak ten vykon vyuzijes len obcas, no 20tis by som tam olej nenechal pokial sa toho nechces zbavit
Avatar - Atlis
27. 4. 2018 16:28
Re: Skúsenosti
Chápem Tvoje starosti o moje auto, ale sú neopodstatnené. Aj keby sa mi mala prevodovka po 10r jazdenia tým autom rozsypať, tak jednoducho kúpim novú... Je mi to úplná ryba, lebo je to spotrebák.
Avatar - lamal
27. 4. 2018 16:40
Re: Skúsenosti
v pohode, ja som len debatil ;-) Nech sluzi :-)
27. 4. 2018 14:11
Smůla...
Smůla je v tom, že zatímco I. a II. generace Focusu byla přijata s nadšením, trojka ohromně zklamala svojí stísněností a nyní přicházející čtyřku zase pro změnu zabili výhradně tříválcovými benzinovými motory (pokud tedy odhlédnu od sportovní veze ST, která je pro naprostou většinu potenciálních zájemců příliš drahá, žravá a málo komfortní). Nahrazení povedeného čtyřválce 1.5 Ecoboost tříválcem je prostě katastrofální marketingová chyba, která pro řadu potenciálních zájemců toto jinak jistě výborné auto vyřazuje z výběru. A argument s emisemi CO zde také neobstojí, vždyť jak je možné, že VW Group stále nabízí doby tříválec jen základní litr, zatímco nad tím si lze volit čtyřválce 1.4/1.5 TSI a dokonce čtyřválec 2.0 TSI? :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - miromen
27. 4. 2018 15:50
Re: Smůla...
"Smůla"
Tyto prognozy a nerealne vyroky maš z vlastni hlavy nebo to probirate na koncernovem školeni ?
27. 4. 2018 16:36
Re: Smůla...
Hmm, jseš fakt chudák. On to se čtyřválci má totiž podobně třeba i Opel a vlastně i Renault (byt s menšími objemy). Takže se tě ptám takto: nějaký relevantní protiargument pro fordovský tříválcový marketingový průser by asi nebyl, že? >:-[]
Avatar - miromen
27. 4. 2018 16:40
Re: Smůla...
Pruser je komplet cele tve bulvarni prohlašeni a na rozdil od tebe nevlastnim věšteckou kouli. Tu samozřejmě nemaš ani ty jen tvuj mozek je schopen generovat takoveto prujmy.
27. 4. 2018 21:28
Re: Smůla...
Cha cha, takže žádného racionálního argumentu se od tebe nedočkám, protože ho nejseš schopen. Ono tvrdit, že tříválec je lepší než čtyřválec je na automobilovém serveru přece jen příliš silná káva. Zbývá ti tedy jen ta fanatická nenávist ke koncernu VW. Takže klasika, vytasíš na mě "průjmy" a trapné narážky na můj mozek. Jak ubohé... Ale za to "bulvární prohlášení" díky, pobavilo! >:D
Avatar - miromen
27. 4. 2018 21:43
Re: Smůla...
Nejsem schopen padnout na tvoji uroveň obyčejneho hňupa.
27. 4. 2018 23:57
Re: Smůla...
>:D :yes: Ještě nějaká nadávka? Jen si posluš, ubožák jako ty mě nemůže urazit! ;-)
Avatar - miromen
28. 4. 2018 07:02
Re: Smůla...
Tvoje vykřiky dle nějakych svych myšlenkovych pochodu, ktere vydavaš za všeobecnou pravdu navic u něčeho o čem viš akorat tak velke kulove, ukazuje na tvuj charakter typickeho hospodskeho žvanila, ktereho ani nelze urazit. Nějak nechapu, že zrovna ty něco pišeš o tom, že jsme na servru o autech, když tve vyroky jsou vhodne akorat tak pod članky blesk apod.
28. 4. 2018 14:31
Re: Smůla...
Jasně, takže žádný protiargument, proč je marketingově "dobré", že Ford u nového Focusu přešel u 1.5 ze čtyřválce na tříválec, nemáš. Tvé žvanění a osočování mě fakt nezajímá. Tady se totiž diskutuje o autech, víš? :-)
30. 4. 2018 12:08
Dotaz na autora - Polomotor Ecoboost cena
Dobrý den,
potkal mě také problém s prasklým pístem. Servis mi nabídl opravu za 127 000Kč jen cena za díl - polomotor je 68 000Kč -10 000Kč za starý polomotor.
V článku píšete o ceně 28 000 Kč za polomotor AT díl. Prosím o info ze kterého servisu, nebo z jakého zdroje jste čerpal ceny.
Díky moc za pomoc. Pokud máte někdo zkušenost s výměnou polomotoru prosím napište Vaše zkušenosti a cenu za kterou Vám opravu a kde provedli.

Děkuji všem.

Kristián
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2018 22:35
Motor 1.6Ti-VCT i s PowerShiftem
V zaporech je nespravne uvedeno, ze prevodovka PowerShift je jen pro motor 2.0 TDCi. 6 rychlostni PowerShift je i pro motor 1.6 Ti-VCT.
Rozbalit vlákno
0