Dosáhnout toho nejlepšího času na závodním okruhu Nürburgring se snaží vozy nejrůznějších kategorií. Deset videí nabízí ty nejrychlejší automobily, s nimiž lze ještě legálně vyrazit i do běžného silničního provozu.
I ten 2litr většina nezvládne plně využít, ale je hezký že tu ta verze je a fakt je to nejlepší podvozek ve třídě :yes:
Škoda že se to víc neprojevuje na prodejích = jak správně už před pár lety věštili u Audi = důležitější je konektivita apod. = koho by zajímal podvozek a motor a podobný blbosti :-)
A me by zajimalo, k cemu ten nejlepsi podvozek je, kdyz prehnane horliva stabilizace u plebejskych verzi dokaze pekne otravit byt jen lehce ostrejsi vyjezd ze zatacky? A vypnout ji nelze :-/
Taky je zajímavý, že Huracán Performante (jehož chudšísestřička je moje současný auto) je o 5kmh na topspeedd (podle článku) pomalejší než ta R8. Což je super, když šetříš a vlastně i něco získáváš. OKOK, 3 desetinky 0-100 jdou ve prospěch Huracánu Performante. 0-200 je to dokonce celá vteřina. Ale i tak. Kolik on stojí? Neví někdo?
TWL to je start price, myslel jsem, že je to víc. Protože slušná R8 je přes 200.000€ ceníkovka. Spíš 210. (to ale neplatíš) Ale už vím i to s tou rychlostí. Na Lambo stránkách je 325+. Čili jenom dslší redaktorský oslík z ACZ neumí ani přepsat data. Ach jo.
Ale tamu toho Performante nejde moc věcí dodat, čuchal jsem konfig. Slušný, ana to že je tak hustý.
tu trat používaj skoro všechny automobilky na testy, GM ofiko už několik let pro Cadillac a Camaro a Corvette. Takže i neevropské značky to maj pěkně zmapované
Kluci co tu jindy píšou jak není potřeba skoro žádný výkon nebo nejsou schopni autu koupit sezonní pneu se tu baví nad auty, která jezdila na NS v bůhvíjaké specifikace, s rámem nebo závodním obutím?
To je to poslední co mě zajímá, zábava za volantem není papírový údaj nejlepšího testmana v upraveném autě... :-!
víš - úpravy dělaj všichni a každej si najímá nejlepší testmany či závodní piloty. Takže je to celý o tom, že auto za 6 mega zajede 7:31 a auto za 2,2 mega 7:34 >:D >:D >:D
Ted jde o to, jestli těch 0:03 stojí za 4 mega >:D >:D >:D
Tomu se říká cena vs výkon. Už dlouho dobu je v tomhle winner jedna taková nepatrná země za kusem vody >:D >:D
Sezonní pneumatiko, btw dneska sem překonal Camarem to co sem najel s BMW. Aby ses zasmál , tak náklady na tyto km mimo spotřebák činily 500 kč na opravu ostřikovačů + 1300 za doplnění klimy a asi 80 kč za prasklý žárovky.
Chceš tu vypsat kolik mě stálo za stejný kilometry BMW, kerý bylo o 7 let mladší? Asi radši ne vid >:D >:D
Pokud bys ty auta měl od novoty, pak by mě to zajímalo, takhle moc ne...kamaráde ;-)
Nejde o 4 vteřiny, poívej se na ten rozdíl nového Lamba a Camara. Aby nedošlo k mýlce, nechci shazovat v žádném případě americká auta, ale stavět pro ně pedestaly taky nemíním. Každé z těch aut má to své.
Ale když tě vezmu za slovo, tak Aventador LP 750-4 stojí 16,3 mega[odkaz] a má nurburgring za 6:59:73 a Camaro ZL1 to má za 7:16:04.
rozdíl 0:16 něco. Na první pohled masivní, jenže Lambo stojí 16,4 mega a Camaro ZL1 2,1 mega [odkaz]
Ted jestli těch 14,3 mega stojí za těch 0:16 >:D >:D
abysme vzali něco smysluplnějšího, tak Porsche 911 GT3 to má za 7:18 a stojí 4,25 mega a kolik by měla Corvette C7 Z06, co stojí 3,1 mega, když Camaro ZL1 má ještě o malinko menší výkon a podvozkoě na tom budou asi tak stejně....
Letitá C6 Z06 to má za 7:22 a to je 5 let starý auto....
Lambo SV je exoticky V12 supersport. Cena to je jediny argument pro lagryc ameriky proc asi, podivej se jen do interieru 911 GT3 a do chemicke nekvalitni palubovky Corvety. Nejen tady jde vydet ten opodstatneny cenovy rozdil.
Chemické? Oni u Porsche dávaj dřevěný palubovky? Já že všechen plast je Chemie a Vette to má potažený kůží. Co sem tak seděl v Audi, VW i Škodovce (bavíme se o funglovkách samo) tak ty plasty žádný extra super nemaj, zejnména ty, kam není vidět >:D
[odkaz]
ked si zoberieme cenu serioveho ZR1 a ten zastup drahych specialov, co zaostal za nou, tak to je super vysledok.
naproti katastrofalne predrazenemu Lexusu, ktory v beznej serii ma vcelku priemerne zrychlenie ( ovela lacnesie Porsche Turbo ho deklasuje) :-!
Zatim vsechny tri mista na bedne obsadili auta koncernu VW groupe. Navic brzo prijde cas paradni 911 GT2 RS. Klasika USA sportaky nedokazou hrat tak vysokou ligu proti evrope, jasne jde vydet ze ATC Viper V10 je o 20 sekund pomalejsi jak Lambo Huracan Performnte V10 a mistni amerikansky covbojove placanim nesmyslu s tim nic nezmuzou.
A na prachy za auto sou prostě naprosto drtivym nedostižnym vítězem amíci = musíš přihodit stovky tisíc eur abys byl nepatrně rychlejší = s tim prostě nic nenaděláš :-!
Cinana Neo na baterky neberu v potaz ani okruhovy Radical ktery je na beznych komunikaci za trest, proti Huracanu Performnte nebo 918 Spyder si na takovej cas ameriky muzou nechat zajit chut >:D
brumbal
ja sa nepocitam za kovboja, roky som jazdil s ferkom a s Turbom, ale fakt je to, ze co v amerike vedeli postavit za 70 litrov ( Z06), tak to tu mali problem dorovnat za dvojnasobok ( ale v Euro)
A ani ZR1 okolo 100 litrov dolarov nebola zla cena za tie vykony, ved na Ringu v 2012 nechala daleko za sebou take nadhery ako Porsche 911 GT2 RS (997.2),Lamborghini Aventador LP 700-4 z 2013, Zonda Club sport, Enzo alebo Porsche Carrera GT s Walterom za volantom!
pises, ze klasicke americke sportaky nedokazu hrat tak vysoku ligu - to je fakt, nie su to ziadne speci auta - ale su za velmi realne peniaze a vcelku dostupne, nenarocne auta na bezne sportove zazitky, zatial co ta spominana vysoka liga je - vysoka liga?!
Ameriky jsou levne pro chudaky s USA. Evropani meli vzdy lepsi vkus po vyjmecnosti. Ukaz me soucasnou ameriku jako V12 co dokaze drzet krok s eu sportaky. Vetsinou to predvadi evropa ze V8 amerika dostane nafrak od sestivalce s EU >:D
A kde je nejaky supersport s USA ktery da Nordschleife lepe jak evropsky supersport? Saleen S7 je historie, Venom GT amercke pozlatko a Ford si nikdy netroufl zajet na Noedschleife cas se starym Fordem GT ani novym >:D
Laguna neni okruch ale 3,5 km detske plivatko kde piluji amerikanci od jaro do zimy sve kovbojske ore, jeste aby se jim to stech tisicovek pokusu nepodarilo >:D
zaujimave, ako teraz opakuju tie stare Top Gear, ze ako sa snazia zhadzovat Vette ( ktora v rukach Bena vzdy dokazala zajazdit uzasne casy, ci uz obycko zakladny lacny kus alebo najme Z06, a za tie peniaze sa pohybovala vysoko v tabulke) A snahy manipulovat verejnost.... :-!
je to zvlastne sledovat s odstupom casu, ked uz vieme, ako to s automobilizmom dopadlo.
na to ze neposobi ako z inej planety a nie je to ziadny placaty supersport za 20 mega ... a je aj relativne dostupny a hadam aj pouzitelny na kazdy den ako auto do beznej garaze tak za to davam hlas jemu .. zajazdil az neskutocny cas... tu netreba ziadne zlozite uvahy.... proste neuveritelna supa ... lebo nie je umenie byt vo vysledu rychlejsi o 10-15s ked stojite dvojnasobok alebo patnasobok a vyzerate ako placka z ineho sveta ktora bude mimo ringu stejne uz velmi malo pouzitelna... v tomto sa mi camaro paci ze by som si ho vedel predstavit aj ako jedine auto na kazdy den :yes:
A M4 ma podle tebe kolik dveri 7 ? >:D Mustang, Camaro, Challenger jsou dvoudvera jak M4 ze cca stejnou delkou 4,7 metru. Proc bych nemohl srovnavat? :-)
Do M4 Coupe se určitě dozadu vejdou pohodlně i dvoumetrový lidi, jasně. Měl sem 650i, za sebeou bych tam fakt sedět nechtěl. Místa tam bylo asi tak stejně jak v tom Camaru ;-)
S profilu jde poznat jak 6er ma mnohem vic klesajici strechu za b-sloupkem jak 4er coupe kde je vic mista pro hlavu. Dalsi vec u 6er jsou vetsi a tlustejsi sedacky jak u 4er. Uz M3 Coupe (e92) melo daleko vic mista pro cestujici v zadu jak treba RS5.
To me je jasny ty jantare, proc asi myslis ze pisu o zakladnim Huracanu ktery vychazi s R8 ll. generace.Na Nordschleife je 7:32 min. nejrychlejsi cas Audi R8 V10 Plus II. generace, kapisto? Tady to mas [odkaz]