Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podívejte se na desítku nejrychlejších produkčních aut na Nürburgringu v akci

Dosáhnout toho nejlepšího času na závodním okruhu Nürburgring se snaží vozy nejrůznějších kategorií. Deset videí nabízí ty nejrychlejší automobily, s nimiž lze ještě legálně vyrazit i do běžného silničního provozu.
Zpět na článek
25. 6. 2017 20:18
25. 6. 2017 20:39
25. 6. 2017 22:12
25. 6. 2017 22:17
25. 6. 2017 22:36
25. 6. 2017 22:34
26. 6. 2017 11:17
26. 6. 2017 12:39
26. 6. 2017 15:19
26. 6. 2017 15:56
26. 6. 2017 16:10
26. 6. 2017 18:08
26. 6. 2017 18:39
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 17:57
Podle národnosti
Je to zajímavý = amíci si stojej velmi dobře. Když vezmu pořizovací cenu tak fantasticky :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Barrichello
25. 6. 2017 18:01
Re: Podle národnosti
jj, 3 ameriky v TOP 10 je slušný výsledek. V TOP 50 to bude myslím hodně zajímavý.

Bude tam určitě Camaro ZL1, což není nijak extrémně drahý stroj, Mustang Shelby GT350 nebo Camaro Z28
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 18:14
Re: Podle národnosti
48. Chevrolet Camaro Z/28
40. Ford Shelby GT350R
38. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
35. Chevrolet Camaro ZL1
20. Chevrolet Corvette Z06
19. Dodge Viper ACR
17. Chevrolet Corvette ZR1
10. Dodge Viper SRT-10 ACR
Avatar - Ja Prvni 123
25. 6. 2017 18:34
Re: Podle národnosti
:-)

Ten sedan mezi speciálama vypadá dobře... ano, 7:32 fakt není daleko... ale v reále je to k ničemu.

Ten sedan s dvoulitrem úplně stačí.

:-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 18:44
Re: Podle národnosti
I ten 2litr většina nezvládne plně využít, ale je hezký že tu ta verze je a fakt je to nejlepší podvozek ve třídě :yes:

Škoda že se to víc neprojevuje na prodejích = jak správně už před pár lety věštili u Audi = důležitější je konektivita apod. = koho by zajímal podvozek a motor a podobný blbosti :-)
25. 6. 2017 19:02
Re: Podle národnosti
Audi jsi zrovna netrefil ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 19:10
Re: Podle národnosti
Jak to myslíš = tohle je zrovna prohlášení od Audi ;-)
25. 6. 2017 19:13
Re: Podle národnosti
Omluva, pochopil jsem špatně ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 19:14
Re: Podle národnosti
No problema [odkaz] :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
25. 6. 2017 21:10
Re: Podle národnosti
A me by zajimalo, k cemu ten nejlepsi podvozek je, kdyz prehnane horliva stabilizace u plebejskych verzi dokaze pekne otravit byt jen lehce ostrejsi vyjezd ze zatacky? A vypnout ji nelze :-/
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 21:32
Re: Podle národnosti
Možná se to změní [odkaz]
Avatar - Barrichello
25. 6. 2017 18:44
Re: Podle národnosti
By mě zajímalo za kolik by to dalo CTS-V aktuální. Starý to mělo za 7:59:32, nový by to muselo dát určitě pod 7:45

A ještě by byl zajímavý Hellcat a Chevrolet SS

[odkaz]
25. 6. 2017 18:08
Re: Podle národnosti
Taky je zajímavý, že Huracán Performante (jehož chudšísestřička je moje současný auto) je o 5kmh na topspeedd (podle článku) pomalejší než ta R8. Což je super, když šetříš a vlastně i něco získáváš. OKOK, 3 desetinky 0-100 jdou ve prospěch Huracánu Performante. 0-200 je to dokonce celá vteřina. Ale i tak. Kolik on stojí? Neví někdo?
25. 6. 2017 18:23
Re: Podle národnosti
TWL to je start price, myslel jsem, že je to víc. Protože slušná R8 je přes 200.000€ ceníkovka. Spíš 210. (to ale neplatíš) Ale už vím i to s tou rychlostí. Na Lambo stránkách je 325+. Čili jenom dslší redaktorský oslík z ACZ neumí ani přepsat data. Ach jo.
Ale tamu toho Performante nejde moc věcí dodat, čuchal jsem konfig. Slušný, ana to že je tak hustý.
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 18:42
Re: Podle národnosti
Je tu eště [odkaz] za 500 000 $ :-)
Avatar - CHerokee
25. 6. 2017 18:51
Re: Podle národnosti
Tež bych řekl...evropská trať a jen půlka vozů z Evropy. A z toho mnohé za ceny, které většinou mnohonásobně překračují ty neevropské konkurenty.
Avatar - Barrichello
25. 6. 2017 18:52
Re: Podle národnosti
tu trat používaj skoro všechny automobilky na testy, GM ofiko už několik let pro Cadillac a Camaro a Corvette. Takže i neevropské značky to maj pěkně zmapované
25. 6. 2017 19:05
Ufff...nestačím se divit
Kluci co tu jindy píšou jak není potřeba skoro žádný výkon nebo nejsou schopni autu koupit sezonní pneu se tu baví nad auty, která jezdila na NS v bůhvíjaké specifikace, s rámem nebo závodním obutím?
To je to poslední co mě zajímá, zábava za volantem není papírový údaj nejlepšího testmana v upraveném autě... :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
25. 6. 2017 19:19
Re: Ufff...nestačím se divit
víš - úpravy dělaj všichni a každej si najímá nejlepší testmany či závodní piloty. Takže je to celý o tom, že auto za 6 mega zajede 7:31 a auto za 2,2 mega 7:34 >:D >:D >:D

Ted jde o to, jestli těch 0:03 stojí za 4 mega >:D >:D >:D

Tomu se říká cena vs výkon. Už dlouho dobu je v tomhle winner jedna taková nepatrná země za kusem vody >:D >:D

Sezonní pneumatiko, btw dneska sem překonal Camarem to co sem najel s BMW. Aby ses zasmál , tak náklady na tyto km mimo spotřebák činily 500 kč na opravu ostřikovačů + 1300 za doplnění klimy a asi 80 kč za prasklý žárovky.

Chceš tu vypsat kolik mě stálo za stejný kilometry BMW, kerý bylo o 7 let mladší? Asi radši ne vid >:D >:D

Holt náskok díky technice :-) :-)
26. 6. 2017 10:33
Re: Ufff...nestačím se divit
Pokud bys ty auta měl od novoty, pak by mě to zajímalo, takhle moc ne...kamaráde ;-)

Nejde o 4 vteřiny, poívej se na ten rozdíl nového Lamba a Camara. Aby nedošlo k mýlce, nechci shazovat v žádném případě americká auta, ale stavět pro ně pedestaly taky nemíním. Každé z těch aut má to své.
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2017 11:00
Re: Ufff...nestačím se divit
Třeba extrémně rozdílnou cenu ;-)

To že tady v Evropě umíme za několikanásobek cen postavit o něco lepší auto je prostě fakt [odkaz] :-)
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 12:28
Re: Ufff...nestačím se divit
Camaro není konkurencí Lamba >:D

Ale když tě vezmu za slovo, tak Aventador LP 750-4 stojí 16,3 mega[odkaz] a má nurburgring za 6:59:73 a Camaro ZL1 to má za 7:16:04.

rozdíl 0:16 něco. Na první pohled masivní, jenže Lambo stojí 16,4 mega a Camaro ZL1 2,1 mega [odkaz]

Ted jestli těch 14,3 mega stojí za těch 0:16 >:D >:D

abysme vzali něco smysluplnějšího, tak Porsche 911 GT3 to má za 7:18 a stojí 4,25 mega a kolik by měla Corvette C7 Z06, co stojí 3,1 mega, když Camaro ZL1 má ještě o malinko menší výkon a podvozkoě na tom budou asi tak stejně....
Letitá C6 Z06 to má za 7:22 a to je 5 let starý auto....

Takže asi tak.
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 12:56
Re: Ufff...nestačím se divit
Lambo SV je exoticky V12 supersport. Cena to je jediny argument pro lagryc ameriky proc asi, podivej se jen do interieru 911 GT3 a do chemicke nekvalitni palubovky Corvety. Nejen tady jde vydet ten opodstatneny cenovy rozdil.
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 13:04
Re: Ufff...nestačím se divit
Chemické? Oni u Porsche dávaj dřevěný palubovky? Já že všechen plast je Chemie a Vette to má potažený kůží. Co sem tak seděl v Audi, VW i Škodovce (bavíme se o funglovkách samo) tak ty plasty žádný extra super nemaj, zejnména ty, kam není vidět >:D
[odkaz]
Avatar - Barrichello
25. 6. 2017 19:30
Re: Ufff...nestačím se divit
BTW - ten rám vidíš kde jako? [odkaz]

>:D >:D
Avatar - maxi!
25. 6. 2017 20:18
vette
ked si zoberieme cenu serioveho ZR1 a ten zastup drahych specialov, co zaostal za nou, tak to je super vysledok.
naproti katastrofalne predrazenemu Lexusu, ktory v beznej serii ma vcelku priemerne zrychlenie ( ovela lacnesie Porsche Turbo ho deklasuje) :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 20:39
Re: vette
Prej nejlepší auto který kdy řídil [odkaz] ;-)
Avatar - Zappa
25. 6. 2017 22:17
Re: vette
Lexus za tie prachy ozaj nič moc zrychlenie!
Moj favorit na 100 je vždy Turbo
aj teraz v novom Autobilde zdeklasoval R8 a aj Godzillu
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 22:36
Re: vette
Nojo měli se vykašlat na nejlepší auto podle Chrise Harrise, fláknout tam turbo a vymalováno :-)
Avatar - Brumbal
25. 6. 2017 21:36
VW groupe stale vladne na Nordschleife
Zatim vsechny tri mista na bedne obsadili auta koncernu VW groupe. Navic brzo prijde cas paradni 911 GT2 RS. Klasika USA sportaky nedokazou hrat tak vysokou ligu proti evrope, jasne jde vydet ze ATC Viper V10 je o 20 sekund pomalejsi jak Lambo Huracan Performnte V10 a mistni amerikansky covbojove placanim nesmyslu s tim nic nezmuzou.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hammunasakra
25. 6. 2017 21:42
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
Velmi objektivwní pohled na věc >:D >:D

Víš že nejrychlejší je číňan? >:-[]

Druhej a čtvrtej a 15tej Brit? :-)

Sedmej a 11-tej japonec? ;-)

8 a 9 nekoncernoví němci? :-)

13tej holanďan?

A na prachy za auto sou prostě naprosto drtivym nedostižnym vítězem amíci = musíš přihodit stovky tisíc eur abys byl nepatrně rychlejší = s tim prostě nic nenaděláš :-!
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 12:17
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
Cinana Neo na baterky neberu v potaz ani okruhovy Radical ktery je na beznych komunikaci za trest, proti Huracanu Performnte nebo 918 Spyder si na takovej cas ameriky muzou nechat zajit chut >:D
Avatar - maxi!
25. 6. 2017 22:59
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
brumbal
ja sa nepocitam za kovboja, roky som jazdil s ferkom a s Turbom, ale fakt je to, ze co v amerike vedeli postavit za 70 litrov ( Z06), tak to tu mali problem dorovnat za dvojnasobok ( ale v Euro)
A ani ZR1 okolo 100 litrov dolarov nebola zla cena za tie vykony, ved na Ringu v 2012 nechala daleko za sebou take nadhery ako Porsche 911 GT2 RS (997.2),Lamborghini Aventador LP 700-4 z 2013, Zonda Club sport, Enzo alebo Porsche Carrera GT s Walterom za volantom!
pises, ze klasicke americke sportaky nedokazu hrat tak vysoku ligu - to je fakt, nie su to ziadne speci auta - ale su za velmi realne peniaze a vcelku dostupne, nenarocne auta na bezne sportove zazitky, zatial co ta spominana vysoka liga je - vysoka liga?!

:-!
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 12:33
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
Ameriky jsou levne pro chudaky s USA. Evropani meli vzdy lepsi vkus po vyjmecnosti. Ukaz me soucasnou ameriku jako V12 co dokaze drzet krok s eu sportaky. Vetsinou to predvadi evropa ze V8 amerika dostane nafrak od sestivalce s EU >:D
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 15:58
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
Porovnávej přeplnované motory s přeplnovanými a atmoséfry s atmosférama. 400 HP z V6 3,0 uměj u GM taky, neboj >:D
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 09:14
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
Viper není žádný supersport, navíc za 2 měsíce končí výroba....
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2017 10:20
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
Jj končící model s cenou 90 t. USD vs novej cenový kategorie od 275 000 USD ;-)
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 12:28
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
A kde je nejaky supersport s USA ktery da Nordschleife lepe jak evropsky supersport? Saleen S7 je historie, Venom GT amercke pozlatko a Ford si nikdy netroufl zajet na Noedschleife cas se starym Fordem GT ani novym >:D
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 12:37
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
býval to Saleen S7 Twinturbo, ale to jak píšeš už je pryč.

dnes asi jen ten Venom, amerika supersporty nedělá, ale na řadu porsche, ferrari atd stačí i normální Camara a Corvetty.

Jinak na Laguna Seca porazil Viper ACR i Porsche 918 Spyder a Z06 Vette porazily Porsche 911 GT3, Mclareny, Audi R8 atd.
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 14:42
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
Laguna neni okruch ale 3,5 km detske plivatko kde piluji amerikanci od jaro do zimy sve kovbojske ore, jeste aby se jim to stech tisicovek pokusu nepodarilo >:D
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 15:55
Re: VW groupe stale vladne na Nordschleife
hahaha >:D >:D >:D

Díky za kulturní vložku, kabaretů už dneska moc není.
Avatar - maxi!
25. 6. 2017 22:34
vette2
zaujimave, ako teraz opakuju tie stare Top Gear, ze ako sa snazia zhadzovat Vette ( ktora v rukach Bena vzdy dokazala zajazdit uzasne casy, ci uz obycko zakladny lacny kus alebo najme Z06, a za tie peniaze sa pohybovala vysoko v tabulke) A snahy manipulovat verejnost....
:-!
je to zvlastne sledovat s odstupom casu, ked uz vieme, ako to s automobilizmom dopadlo.

:-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2017 11:17
camaro
na to ze neposobi ako z inej planety a nie je to ziadny placaty supersport za 20 mega ... a je aj relativne dostupny a hadam aj pouzitelny na kazdy den ako auto do beznej garaze tak za to davam hlas jemu .. zajazdil az neskutocny cas... tu netreba ziadne zlozite uvahy.... proste neuveritelna supa ... lebo nie je umenie byt vo vysledu rychlejsi o 10-15s ked stojite dvojnasobok alebo patnasobok a vyzerate ako placka z ineho sveta ktora bude mimo ringu stejne uz velmi malo pouzitelna... v tomto sa mi camaro paci ze by som si ho vedel predstavit aj ako jedine auto na kazdy den :yes:

camaro, GTR ... :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 12:39
Re: camaro
Tak tak, za 2,1 mega neskutečná kára
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 15:19
Re: BMW M4
To i za 2mega BMW M4 a pro tu celorocni prakticnost se vlezou za sebe dva dospeli 185cm vysoky, coz se o muscle cars rict neda.
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 15:56
Re: BMW M4
muscle car není o praktičnosti a kupé je kupé a sedany a kombíky se porvnávaj jinde.

Pseudo 4dvéřové kupé není kupé, kupé má jen 2 dveře >:D
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 16:10
Re: BMW M4
A M4 ma podle tebe kolik dveri 7 ? >:D Mustang, Camaro, Challenger jsou dvoudvera jak M4 ze cca stejnou delkou 4,7 metru. Proc bych nemohl srovnavat? :-)
Avatar - Barrichello
26. 6. 2017 18:08
Re: BMW M4
Do M4 Coupe se určitě dozadu vejdou pohodlně i dvoumetrový lidi, jasně. Měl sem 650i, za sebeou bych tam fakt sedět nechtěl. Místa tam bylo asi tak stejně jak v tom Camaru ;-)
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 18:39
Re: BMW M4
S profilu jde poznat jak 6er ma mnohem vic klesajici strechu za b-sloupkem jak 4er coupe kde je vic mista pro hlavu. Dalsi vec u 6er jsou vetsi a tlustejsi sedacky jak u 4er. Uz M3 Coupe (e92) melo daleko vic mista pro cestujici v zadu jak treba RS5.
Avatar - flyboyeda
26. 6. 2017 12:27
chybí mi tam Audi R8 plus
;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Brumbal
26. 6. 2017 14:34
Re: chybí mi tam Audi R8 plus
Ano chybi Audi R8 Plus protoze ma cas 7 min 32 sek. tak se tam nevlezl, navic je to jen pomalejsi zakladni Huracan s nudnym designem Audi.
Avatar - flyboyeda
26. 6. 2017 23:23
Re: chybí mi tam Audi R8 plus
Ty Troubo, Já sa bavím o R8 z roku 2016, nevím jestli bezmozek jako ty to dokáže pochopit
Avatar - Brumbal
27. 6. 2017 18:18
Re: chybí mi tam Audi R8 plus
To me je jasny ty jantare, proc asi myslis ze pisu o zakladnim Huracanu ktery vychazi s R8 ll. generace.Na Nordschleife je 7:32 min. nejrychlejsi cas Audi R8 V10 Plus II. generace, kapisto? Tady to mas [odkaz]
Avatar - flyboyeda
28. 6. 2017 12:03
Re: chybí mi tam Audi R8 plus
V tom případě tomu času mercedesu nevěřím