Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche 911 GT3 RS: 4,0 l, 500 koní a pouze PDK

Ondřej Chamilla
Diskuze (14)
Unikl dokument s technickými specifikacemi Porsche 911 GT3 RS 991. Z něj se dozvídáme, že automobil bude mít nový atmosférický čtyřlitrový plochý šestiválec a výkon 500 koní.

Příští Porsche 911 GT3 RS se již testuje, přičemž dle špionážních fotek můžeme vidět pořádně velké nádechy vzduchu v zadních blatnících, které mají zlepšovat chlazení vozu. Doposud jsme však neznali detailní technickou specifikaci vozu ani to, zda automobilka zareaguje na přání zejména amerických zákazníků a přidá do nabídky také manuální převodovku. Nyní se však na internetu objevily uniklé technické údaje vozu, a tak již máme jasno.

Pod kapotou vozu se má objevit zcela nový čtyřlitrový šestiválec boxer s výkonem 368 kW (500 koní) a točivým momentem 460 N.m, přičemž maximální otáčky jednotky mají být 8800 ot/min. Manuál však nečekejte, jedinou možností je sedmistupňový dvouspojkový automat PDK. Zadní kola pak budou poháněna přes samosvorný diferenciál s vektorováním točivého momentu PTV Plus. Stejně jako u GT3 bude mít i RS řízení všech čtyř kol, dále očekávejte pneumatiky o rozměru 265/35 ZR 20 vepředu a 325/30 ZR 21 vzadu.

Brzdy nejextrémnější 911 budou šestipístkové vepředu a čtyřpístkové vzadu, kotouče o rozměru 380 mm očekávejte na obou nápravách, protože 911 s motorem vzadu rozkládá při brzdění svou hmotnost rovnoměrně. Oproti modelu 911 GT3 bude RS o 30 mm širší. Představit by se vůz mohl již v březnu v Ženevě, pravděpodobně to však bude později, protože nyní slízne smetanu Cayman GT4.

Ondřej Chamilla
Diskuze (14)
24. 2. 2015 10:56
Re: Atmosféra...
JapanPower v tom má jásno...co je na boxeru Porsche od VW? :-) Myslíš základní koncepci á la Brouk?
24. 2. 2015 08:00
Re: Atmosféra...

Muzes se trochu rozepsat o tom, co vsechno na tom aute je VW?
24. 2. 2015 07:57
Re: Atmosféra...
Jeste jednou - muzes si vybrat, ale vsechna ta Ferrari, Lamba, Astony a Pagani jsou auta snu, ani hodne bohati lide si je obvykle nekupuji.
Boxtera s sestivalcovou atmosferou muzes mit za nizsi cenu, nez je ta Z4 z predvcerejsiho testu a ta ma jen trapasnickej foukanej ctyrhrnek, kterej bych prohlasil za ideal do trojky sedanu, ale ne do roadsteru.
A pokud hledam dal, tak od Porsche jsou to i dalsi modely - treba Panamera se nabizi hned se dvema NA motory, v nejvykonnejsi verzi dava V8 440 koni a porad bez turba, kde je BMW se svymi R6 a V8 atmo, kde je MB s maniakalnim AMG 6,3 V8? Uz i Audi jde do V6 turbo, kdo vi, co bude v dalsich S a RS modelech Audi, takova S8 s V6 TTTFSI, to bude delo, kam se hrabe V10 5,2 z Gallarda...
Ale na konci mas recht, v nejvykonnejsich autech jsou atmosfery na vrcholu - takovy Aventador ze me nedavno v Londyne malem vyrval streva, to si budu dloooouho pamatovat :yes:
24. 2. 2015 07:29
Re: Atmosféra...
Vyjma vrcholných modelů to bylo vždy o atmosférickým plnění...s čím nesouhlasíš? Ferrari 458 nebylo puristický?
24. 2. 2015 00:09
Re: Atmosféra...
Pekny vykon z atmosferi...inak stale to iste VW Porsche stavebnica (okrem 918/Lambo)