Porsche 911 Turbo S Exclusive Series má 27 koní k dobru
Divize Porsche Exclusive se přejmenovala na Porsche Exclusive Manufaktur a na počest této zásadní změny vytvoří pětisetkusovou sérii vozu s plným názvem 911 Turbo S Exclusive Series. Popravdě řečeno tahle firma už udělala i větší "pecky", ale že by tuhle nejnovější nějak odflákli, se rozhodně říci nedá.
Porsche Exclusive Manufaktur auto popisuje jako "nejsilnější a jedinečné 911 Turbo S" a nemluví do větru, 3,8litrový přeplňovaný šestiválcový boxer je naladěn na výkon 607 koní (446 kW), což je o 27 koní více, než má standardní Turbo S. V takovém stádu to asi bude těžko k poznání, ale rozhodně to neurazí. Točivý moment zůstává na hodnotě 750 N.m, zrychlení na stovku umí za 2,9 s, maximálka je stále 330 km/h a pohonnou jednotku doplňuje speciálně naladěný černý nerezový výfuk.
Standardem jsou keramické brzdy, řízení kol zadní nápravy, Porsche Dynamic Chassis Control, paket Sport Chrono a Porsche Active Suspension Management. Vůz také dostal karbonové prahy a nasávací otvory zadní kapoty, 20" kola s centrální maticí a unikátním designem s nádechem retra a vzhled karoserie s některými díly z nového paketu Turbo Aerokit. Lak Golden Yellow Metallic doplňují rychlé pruhy.
Interiér je vyveden také ve zlato-černé kombinaci kůže, nití a karbonu. Majitelé mohou, ale nemusí přikoupit ještě titanové hodinky s karbonem a titankarbidovou povrchovou úpravou od Porsche Design, ale ruku na srdce - bez nich by to prostě nebylo ono, což platí také o sadě zavazadel...