Povedená TV reklama: Kam vede žárlivost?

Unáhlené závěry často vedou ke špatným koncům, například se váš nový Mercedes může proměnit v betonový sarkofág. A pokud se k tomu přidá ještě žárlivost, můžete pak vypadat jako úplný hlupák, stejně jako v reklamě na loterii.
Unáhlené závěry často vedou ke špatným koncům, například se váš nový Mercedes může proměnit v betonový sarkofág. A pokud se k tomu přidá ještě žárlivost, můžete pak vypadat jako úplný hlupák, stejně jako v reklamě na loterii.
Tuto reklamu najdete v sekci VIDEA.
Poznámka: Reklama je zpracována ve videoformátu DIVX, který je nutné mít nainstalován ve vašem počítaci - bližší informace jsou v rubrice VIDEA.
Pokud se k vám dostala emailem nebo formou linku na web nějaká zajímavá TV reklama na automobil - zašlete nám ji nebo link na email: redakce@auto.cz Pokud bude reklama zajímavá - zveřejníme ji.