Nová studie automobilového trhu říká, že za patnáct let už bude z elektromobilů masová záležitost. Každý druhý prodaný vůz prý bude jezdit na elektřinu.
Ono to jde všechno strašně rychle dopředu.. vzpomeň si jak "rozšířený" a na jaké úrovni byly elektrické auta před pěti lety..dnes..a za patnáct..to už asi bude úplně jiná úroveň..si teda myslím
A to vše díky tomu, že firmám další vývoj tlačítkových telefonů zakázal příslušný výbor subkomitétu Evropské komise ;-);-);-)
Tak si říkám, jak jen naši předkové mohli žít a vyvinout COKOLI nového, když nad sebou neměli příslušnou eurovrchnost, která by jin to nakázala, nakvótovala, zregulovala a prohlasovala pomocí vysoce ambiciózních cílů dalšího rozvoje? :-)
no vidis, takovi russaci nad sebou nic takovyho nemaj a co vyvinuli? krome tanku, raket a vojenskejch letadel, vse urceny pro niceni a vrazdeni, me teda nic moc nenapada. posledni russackej uspech byl pred 57 lety gagarin. budiz mu zeme lehka ...
Prepáčtě Kefalín, ale čo vy rozumietě pod takým slovom ako že "russáci"?
Zkoušel jsem se ptát strejdy Gůůůůgla - a neví ani on.
Národ či národnost to jistě není - ty se píšou s velkým počátečním písmenem ;-)
Tanky, rakety a vojenká letadla - inu, JAKÁKOLIV vojenská technika je určena jak pro ničení a vraždění (většinou protivníků), tak i pro ochranu "vlastních" právě před ničením a vražděním ze strany cizích
A je vcelku jedno, zda se bavíme o vojenské technice vyrobené či používané ve Francii, Spojeném Království, Kanadě, Mexiku, Indii, Pakistánu, Maďarsku, USA, Rusku, Česku...
Promiň ještě jeden zvídavý dotaz: Ty jsi doopravdy, kompletně a upřímně přesvědčen o tom, že eurounijní restrikce mají (či vůbec mohou mít) nějaký všeobecně pozitivní efekt?
Přímý pozitivní efekt nemají, svým způsobem poškozují obě strany, ale pokud Evropa nebude vůbec reagovat na postupnou Putinovu anexi Ukrajiny, pak s jeho kořistí poroste chuť a časem přestane mít důvod spokojit se pouze s Ukrajinou.
Putin si prostě na Ukrajině zkouší, co všechno mu ještě může projít a podle toho se zařídí dál.
russacko jako jeden z hlavnich dodavatelu ropy a plynu do EU si v clanku o autech pozornost urcite zaslouzi, kdyz mozna polovina aut v EU jezdi na russackou ropu
samozrejme, ze mnohy unijni restrikce pozitivni efekt maji.
existencnim zajmem EU je byt co nejmene zavisly na diktatorskych rezimech jako jsou arabaci a russaci, tedy byt co nejmene zavisly na jejich energetickych zdrojich, a to dosahnes jen tim, ze co nejvic snizis svoji zavislost na rope a plynu.
tedy duraz na energeticke uspory, na obnovitelne zdroje, tlak na co nejnizsi spotrebu benzinu a nafty v autech...
to, ze se to zabaluje na omezeni CO2 je proto, aby to bylo politicky pruchodnejsi a tolik to russacky okupanty nenasr...
Jo jo jo Mikronova podpora elektromobilů způsobila 2 věci - plánované prostředky nevyberou, a ještě rozprcal Francii tak že klesají příjmy státu celkově.
A Němci musí platit neskutečné miliardy na migraci.
A jestli přijde recese jako v 2008, bude elektromobilům zvonit umíráček. Přežijí jen hybridy. A Tesla :-)
to nejsou restrikce, ale snaha o postupne skoncovani se zvyhodnovanim naftaku.
tady je videt, jaci jste vy kolenovrti dobytkove, kdyz kvuli spravedlivemu narovnani zdaneni nicite majetek a zpusobujete chaos
benzin je zatizenej o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta, takze naftak je proti benzinaku zvyhodnovanej nizsim zdaneni paliva, na coz vy kolenovrti slysite a je vam uplne jedno, ze jinejm nicite zdravi.
oznaceni za "dobytka" toho, kdo nici majetek a zpusobuje chaos, je v souvislosti s tim, co se u zabozroutu deje, hodne mirne
Aha, takže se nedokážeš vyjádřit ani slušně (viz Tvůj příspěvek výše a nejen ten ) ani věcně správně.
[odkaz]
Mezi sazbou spotřební daně za 1 litr benzínu (12,84 Kč/litr) a nafty (10,95 Kč/litr) není rozdíl 30%
Za situace, kdy 1 litr nafty je zatížen celkovou daní ve výši cca 16 Kč/litr a benzín cca 18 Kč/litr (přepočteno na dnešní ceny PHM ) - a kdy se tedy daň + daň z již jednou zdaněného základu podílí na finální ceně PHM částkou nad 50%, bych považoval vyjádření o "zvýhodňování nafťáků" za mimořádně nešťastné.
Je to podobné chutzpe, jako bys vězňům v koncentračních / vyhlazovacích táborech začal s vážnou tváří vyprávět, že vezni, poslaní do do plynové komory, jsou na tom vlastně lépe než ti, které vedení tábora nechá udřít k smrti.
Takovéto zdanění PHM (co se struktury, absolutní i % výše daně týče) považuji osobně za kromobyčejně odpornou zlodějinu ze strany státu
objasni mi svoje logicke uvazovani
kdyz je benzin zatizeny vyssi spotrebni dani nez nafta == nafta je zatizena nizsi spotrebni dani nez benzin, tak je naftak proti benzinaku logicky zvyhodnovanej.
zkus se jeste jednou zamyslet nez neco placnes ...
ten kdo dela bordel dobytek samozrejme je, pro tebe mozna jen vyjadruje svuj nazor…
prepocitej zatizeni zdaneni spotrebni dani na energii nebo vypoustene CO2, kdy jednomu litru nafty odpovida 1.10-1.15 litru benzinu a vyjde ti, ze benzin je zatizenej minimalne o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta.
to ze si jsi schopny najit 2 cisilka je hezky, ale pocty casto nejsou jen o tom dobre neco secist a vynasobit, ale o logice uvazovani, ktera ti evidentne chybi…
kdyz se zatizeni spotrebnich dani benzinu a nafty srovna - tedy na prepocet stavajicich 12.84kc/litr u benzinu, tak tomu odpovida sazba 14.12-14.76 u nafty, tedy o 3.17-3.81 vic nez stavajicich 10.95, a k tomu prihodis 21% DPH, vyjde ti, ze nafta podrazi o 3.83-4.51 + nejaky zisk pumpare, tedy na stojanu litr nafty podrazi o cca 5kc, coz bude znamenat, ze pri stejnem zdaneni benzinu a nafty se nafta do osobniho auta ekonomicky nevyplati
A když to přepočítáš třeba na kilogramy paliva
a když do výpočtu zohledníš množství a velikost NOx
a když započítáš i jiné vnitřní tření a rychlost plnění nádrže
a když k tomu přepočtu přidáš ještě vliv emisí v Mníšku pod Brdy na potenci Koně Przewalského
(a když jsi zároveň člověk, který zde vystupuje pod přezdívkou TopTen)
tak se tímto složitým přepočtem relativně snadno dopočítáš k tomu, že TopTen má prostě vždycky pravdu - a pokud ji nemá, tak ji má stejně, protože prostě PROTO
prepocet na litr je fyzikalne nelogickej, ale pravda, je nejjednodussi.
kdyz uz EU tak sili kolem CO2, tak logickej prepocet je CO2.
NOx bych do toho netahal, ale kazdopadne bych dbal na dodrzovani lomitu i v realnym provozu, coz by znamenalo, ze 95% naftaku by skoncilo na vrakovisti
kdybys to vzal do dusledku, tak laboratornim limitum by vyhovelo jen par naftaku s euro6b a sem-tam nejakej s euro6c a euro6d-temp
proc asi ze zvedli laboratorni limity NOx v realnym provozu na 2.1 nasobek dyzlovyho laboratornimu limitu a dyzl tak ted v realu muze vypostet vic jedovateho NOx, nez benzinak s euro3, tedy uz skoro 20 let starej klumpr ???
A Ty jsi již někdy řídil nějaký vůz nebo snad nějaký nedej Bůh i vlastníš?
Pochlub se a hoď do placu své vlastní (jistě letité) zkušenosti s provozováním hyperčistého ekologického nekolenovrtího... čehosik
To asi těžko. Na výrobu 1 kg vodíku (cca 100 km) spotřebujete přes 60 kWh elektřiny. To už radši projedu svých 20 kWh / 100 km přes akumulátory.
Vodík bude spíše doplněk elektřiny. Když budu mít FVE/větrníky/atd. a budu mít přebytek (nebudu to mít kam ukládat) elektřiny, tak pak má význam výroba vodíku.
Tak tomu bych věřil spíš, že se budou prodávat více hybridy než čistá elektrika. Poměr cena/výkon/dojezd u je u nich výrazně lepší jak u čisté elektriky ;-)
Re: Polovina prodaných aut v roce 2033 bude elektrická
Pokud se do toho soudruzi z Eurobrusele řádně obují a dají, klidně tomu tak může být. Stačí jen vymyslet, prohlasovat a prosadit správnou míru restrikcí vůči vozům se spalovacími motory:
- navýšení daňové sazby na PHM
- navýšení daňové sazby při koupi nového vozu na úroveň Dánska - či ještě výše
- zvýšit frekvenci STK - klidně i jednou za tejden, když to bude nezbytné
- zavést trest propadnutí vozu za bagatelní přestupky
- omezit možnost vjezdu vozů se spalovacím motorem do center či periferií měst, na "okresky", na dálnice...
- snížit max. povolenou rychlost na silnicích pro "spalováky"
- zavést a postupně navyšovat "daň z vlastnictví auta se spalovacím motorem"
- zakázat nákup "spalováků" soukromým osobám a povolit ho pouze socialistickým organizacím
Zkrátka neustále, kontinuálně a furt-und-furt vymýšlet další a další zvěrstva, jak běžným automobilistům znepříjemnit život
Nikdy nepodceňuj přezíravost kombinovanou s tupostí běžného Bruselského Euro-exota
No a pak bude požadovaných kvót dosaženo, i kdyby čert na koze jezdil a v celé EU se neprodalo více, jak 6 elektromobilů za rok
EU - prostě to zakážeme a nařídíme.
Všechno a všem
Re: Polovina prodaných aut v roce 2033 bude elektrická
HammunoSakro, zase máš pravdu, jak ty to jenom děláš :-):-):-)
Hentoť tentý hotentot (arciže NIKOLI z Bruselu) dokonce odhaloval sochu Karla Marxe
[odkaz]
do 10 let ani 20% z prodeju nebude ele... stale more nemoci. Udelejte neco co ujede v lete 700 v zime aspon 500km na nabiti, nebude to stat jako SuperB L&K a muzem se o necem bavit. Do te doby o nicem. A samozrejme najit tak velke voly, co zainvestuji stamiliardy Euro do uprav elektrorozvodne site. No a kdo zainvestuje, ten to chce rychle zpet, takze naklady na nabiti do plna klidne muzou byt vetsi, nez natankovat 60L benzinu / nafty. A nejvic se budu rechtat, jak se nesnizuje znecisteni ovzdusi, protoze kde evropa ubere, tam zbytek sveta prida a sme tam kde jsme byli >:D Svet se v kravskou pitchu obrací...
Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených snů..
Jakmile bruselští ekoteroristé sáhnou Evropanům na možnost relativně levné individuální dopravy jejich vozy se spalovacími motory, podobná povstání "žlutých vest" jaká dnes otřásají Francií se začnou šířit po většině států EU. Pak to ještě rádi odvolají! :-O:-O:-O
P.S. Individuální, cenově dostupná a skutečně nezávislá automobilová doprava je jedním ze stěžejních pilířů západního způsobu života!!!
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
placas bludy, zlute vesty vesmes maji bod ohledne zvedani spotrebnich dani na paliva kdesi nakonci, to jen media z toho udelali bod hlavni >:D v prvni rade v tech protestech jde o celkove snizeni dani, vsech dani, kdy se jim proste nelibi ze z davek jiz nemuzou zit tak jako sousedi co pracuji :-! vetsina tech zatcenych je podle tech samich medii totiz nezamestnanych a pristehovalci kuprikladu z byvalych ruskych republik, a ze by se policistum podarilo si vytahnout prave ty nezamestnane a dalsich protestujicich se moc nedotkla? pravda z tech co zatkli je to take drtiva vetsina tech co jen neprotestovali a zaroven u toho neco demolovali
dalsi co chteji je aby soucasny prezident Francie odstoupil (nezazili jsem ted v poslednim roce neco podobneho u nas nejen co se prezidenta tyce ale i predsedy vlady tyce? )
a ve finale, Francie ac ted dane na paliva nezvedne, tak je postupne stejne casem zvedne jeste s necim a na ty svoje cachry s financema si ty oenize stejne vybere, vesty nevesty a tim jsem si jistej :-! mimochodem kdyby ses o to zajimal aspon trosku vic nez jen sledovanim bulvaru, tak bys zjistil ze naklady na auto ve francii jsou drahe nejen z pohledu paliva, to tam vesmes patri k tomu levnejsimu z vlastnictvi a provozovani auta
kdyby se zvedli dane na paliva v CR, tak si lidi zanadavaj na diskuzich, par odboru a skupinek si zademonstruje ruzne po CR a tim to asi tak zhasne :-!
to PS mas spatne, protoze skutecne nezavisla a cenove dostupna automobilova doprava neexistuje s zadnym typem pohonu ;-) s palivem jsi vesmes zavisli na statu, s autem jsi taky zavisli na statu stejne jako se silnicni infrastrukturou ;-) takze kde je ta nezavislost automobilove dopravy?
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Kde? Tady. Když se zvednu ze svého bytu (či domu), sednu do svého zdarma zaparkovaného a milovaného auta stojící před ním a na jednu nádrž ujedu 800 km s možností dotankování na každém rohu během několika málo minut. Se svobodným určením cíle a k němu vedoucí trasy. A po cestě si užívám řízení, zatopím si či klimatizuju dle svého svobodného uvážení, zrovna tak využívám různé komfortní elektrospotřebiče, dle své potřeby a nálady si vytáčím a poslouchám minimálně čtyřválcový spalovací motor, užívám si řazení manuální převodovkou atd., atd. Teprve, když nám to nějací zelení zmr.d. začnou zakazovat, vzpomeneme si, jak je tento svobodný západní životní styl skvělý a úžasný! A pak začne boj! Předpokládám, že pak brzy vznikne i nějaká politická strana svobodných motoristů či tak nějak. Pravověrní automobilisté po sobě nenechají šlapat donekonečna! 8-s
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
takze ty jsi to auto dostal zadarmo, neplatis na nej zadne poplatky a palivo do nej taky cerpas zadarmo? a jezdis po silnicich ktere vyristli sami diky prirode?
kdyby stat chtel, tak nemas ani auto, ani palivo do nej ani nemas cestu po ktere bys mohljezdit ;-)
nejdriv si ujasni co znamena slovo "nezavislost" mas v tom asi trosku zmatek
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Proboha, kde tvrdím, že jezdím svým autem "zdarma"? Já si za to rád zaplatím, ale ten stát mi nesmí bránit v tom, aby se normální auta vyráběla a běžně prodávala a provozovala! Jinak situace v ČR je v tomto směru zatím velmi příznivá, žádné debilní daně podle množství vypouštěného CO2 nebo podle výkonu motoru u nás naštěstí nemáme! :-):yes:
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Šamane, kdyby "stát" (resp. lidé, kteří budou ovládat státní aparát) chtěl, mohu se svým obyvatelstvem udělat téměř cokoli. A tím míním DOOPRAVDY COKOLI
Podívej se na Čínu (velký skok), Kambodžu, SSSR, Německo, středo či jihoamerické státy - nebo kterýkoli stát, kde je výrazný podíl muslimů
Viděno z tohoto úhlu pohledu, absolutní nezávislost neexistuje nikde
Paradoxně nejvyšší míře svobody se většinou těšilo obyvatelstvo států, veřejném prostoru byly dlouhodobě přítomny protestantské varianty křesťanského náboženství - viz Max Weber [odkaz]
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
No pořád ještě žijeme v zemi, kde se konají svobodné parlamentní volby, ne? Jak to můžeš srovnávat s Čínou nebo Ruskem, to fakt nechápu. Podívej se do Německa, jak uprchlická krize oslabuje Merkelovou a zdražování jak teď dopadlo na Macrona... Nebo taky zastáváš oblíbené klišé příznivců konspiračních teorií, že "kdyby volby mohly něco změnit, dávno už by je zakázali"? >:-[]
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Aresi,
a co vše musejí či mohou splňovat parlamentní volny, aby se daly považovat za demokratické?
- Komu dát volební právo aktivní a komu pasivní?
- Volit strany nebo jednotlivce?
- Většinový nebo poměrný systém voleb?
- Kolik a jak velkých volebních okrsků?
- Komu a jak se mají zvolení poslanci zodpovídat? Mají se zodpovídat vůbec někomu?
atd atd atd
A pokud nad tím začneš přemýšlet do důsledku, zjistíš, že to s tou "demokratičností" může být ledasjaké