Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další odvážná predikce: Polovina prodaných aut v roce 2033 bude elektrická

Nová studie automobilového trhu říká, že za patnáct let už bude z elektromobilů masová záležitost. Každý druhý prodaný vůz prý bude jezdit na elektřinu.
Zpět na článek
10. 12. 2018 14:02
10. 12. 2018 14:35
10. 12. 2018 14:48
10. 12. 2018 14:57
10. 12. 2018 19:55
10. 12. 2018 20:35
10. 12. 2018 22:49
10. 12. 2018 23:16
10. 12. 2018 23:27
10. 12. 2018 23:54
11. 12. 2018 00:26
11. 12. 2018 08:40
11. 12. 2018 08:49
11. 12. 2018 08:46
11. 12. 2018 12:31
11. 12. 2018 13:48
11. 12. 2018 15:23
10. 12. 2018 14:52
10. 12. 2018 14:57
10. 12. 2018 15:51
10. 12. 2018 17:40
10. 12. 2018 16:20
10. 12. 2018 19:51
10. 12. 2018 20:30
10. 12. 2018 22:38
11. 12. 2018 06:41
11. 12. 2018 08:37
11. 12. 2018 08:35
11. 12. 2018 08:49
11. 12. 2018 08:54
11. 12. 2018 12:32
11. 12. 2018 13:46
11. 12. 2018 15:27
10. 12. 2018 15:18
10. 12. 2018 18:13
11. 12. 2018 00:06
11. 12. 2018 00:38
Avatar - Hittman
10. 12. 2018 14:02
Mám
rád věštění z křišťálové gule, zvlášť, když ta gule má jméno... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
10. 12. 2018 14:35
Buď
se dramaticky zlevní a zlepší baterie a rozvine se síť dobíjecích stanic, nebo té poloviny budou muset dosáhnou restrikcemi vůči spalovákům.
Rozbalit vlákno
31
10. 12. 2018 14:48
Re: Buď
Ono to jde všechno strašně rychle dopředu.. vzpomeň si jak "rozšířený" a na jaké úrovni byly elektrické auta před pěti lety..dnes..a za patnáct..to už asi bude úplně jiná úroveň..si teda myslím
10. 12. 2018 14:57
Re: Buď
Vsechno se zrychluje - pred deseti lety jsme nemeli smartphony a dneska ho ma kazdy skolak. Polovina v roce 2033 je jeste dost opatrny odhad.
Avatar - Jerry.Gunman
10. 12. 2018 19:55
Re: Buď
A to vše díky tomu, že firmám další vývoj tlačítkových telefonů zakázal příslušný výbor subkomitétu Evropské komise ;-) ;-) ;-)

Tak si říkám, jak jen naši předkové mohli žít a vyvinout COKOLI nového, když nad sebou neměli příslušnou eurovrchnost, která by jin to nakázala, nakvótovala, zregulovala a prohlasovala pomocí vysoce ambiciózních cílů dalšího rozvoje? :-)
10. 12. 2018 20:35
Re: Buď
no vidis, takovi russaci nad sebou nic takovyho nemaj a co vyvinuli? krome tanku, raket a vojenskejch letadel, vse urceny pro niceni a vrazdeni, me teda nic moc nenapada. posledni russackej uspech byl pred 57 lety gagarin. budiz mu zeme lehka ...
Avatar - Jerry.Gunman
10. 12. 2018 22:49
Re: Buď
Prepáčtě Kefalín, ale čo vy rozumietě pod takým slovom ako že "russáci"?
Zkoušel jsem se ptát strejdy Gůůůůgla - a neví ani on.
Národ či národnost to jistě není - ty se píšou s velkým počátečním písmenem
;-)

Tanky, rakety a vojenká letadla - inu, JAKÁKOLIV vojenská technika je určena jak pro ničení a vraždění (většinou protivníků), tak i pro ochranu "vlastních" právě před ničením a vražděním ze strany cizích

A je vcelku jedno, zda se bavíme o vojenské technice vyrobené či používané ve Francii, Spojeném Království, Kanadě, Mexiku, Indii, Pakistánu, Maďarsku, USA, Rusku, Česku...

Promiň ještě jeden zvídavý dotaz: Ty jsi doopravdy, kompletně a upřímně přesvědčen o tom, že eurounijní restrikce mají (či vůbec mohou mít) nějaký všeobecně pozitivní efekt?
Avatar - Jerry.Gunman
10. 12. 2018 23:27
Re: Buď
Hammunosakro,
kromě mínusu, palce dolů a smajlíka kuřáka by byl i nějaký racionální argument?
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2018 23:54
Re: Buď
Mínusy na mě neházej = to dělaj jiný = sem velkej sběratel :-)
Avatar - white label
11. 12. 2018 00:26
Re: Buď
Přímý pozitivní efekt nemají, svým způsobem poškozují obě strany, ale pokud Evropa nebude vůbec reagovat na postupnou Putinovu anexi Ukrajiny, pak s jeho kořistí poroste chuť a časem přestane mít důvod spokojit se pouze s Ukrajinou.
Putin si prostě na Ukrajině zkouší, co všechno mu ještě může projít a podle toho se zařídí dál.
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 08:40
Re: Buď
Labele, mysliš, že je nutno Putina a Ukrajinu montovat i do diskuse o elektrických vozech v roce 2033?
11. 12. 2018 08:49
Re: Buď
russacko jako jeden z hlavnich dodavatelu ropy a plynu do EU si v clanku o autech pozornost urcite zaslouzi, kdyz mozna polovina aut v EU jezdi na russackou ropu
11. 12. 2018 08:46
Re: Buď
samozrejme, ze mnohy unijni restrikce pozitivni efekt maji.
existencnim zajmem EU je byt co nejmene zavisly na diktatorskych rezimech jako jsou arabaci a russaci, tedy byt co nejmene zavisly na jejich energetickych zdrojich, a to dosahnes jen tim, ze co nejvic snizis svoji zavislost na rope a plynu.
tedy duraz na energeticke uspory, na obnovitelne zdroje, tlak na co nejnizsi spotrebu benzinu a nafty v autech...
to, ze se to zabaluje na omezeni CO2 je proto, aby to bylo politicky pruchodnejsi a tolik to russacky okupanty nenasr...
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 12:31
Re: Buď
Restrikce EU mají pozitivní efekt,
russacky okupanty...

Tak v tom případě je jasno >:D

P.S.: osvětlíš mi prosím, co rozumíš pod pojmy jako "russaci", "russacky" - a podobně?
11. 12. 2018 13:48
Re: Buď
russacka slapota se chce k russacku jeste vic privinout, normalni clovek chce od nich byt co nejdal
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 15:23
Re: Buď
A furt čekám na osvětlení Tvých pojmů "russacky", "russacko" aj - ale jak se zdá, hodláš jen tak volně plácat játrama o kredenc :-)
10. 12. 2018 14:52
Re: Buď
Nastanou vsechny tri veci.
Avatar - Hittman
10. 12. 2018 14:57
Re: Buď
Ano, restrikce vůči spalovákům se "úspěšně" právě implementují ve Francii.. >:-[] >:D
Avatar - WinDiesel
10. 12. 2018 15:51
Re: Buď
Jo jo jo Mikronova podpora elektromobilů způsobila 2 věci - plánované prostředky nevyberou, a ještě rozprcal Francii tak že klesají příjmy státu celkově.
A Němci musí platit neskutečné miliardy na migraci.
A jestli přijde recese jako v 2008, bude elektromobilům zvonit umíráček. Přežijí jen hybridy. A Tesla :-)
10. 12. 2018 17:40
Re: Buď
Furt lepší elektromobil než velbloudi
10. 12. 2018 16:20
Re: Buď
to nejsou restrikce, ale snaha o postupne skoncovani se zvyhodnovanim naftaku.
tady je videt, jaci jste vy kolenovrti dobytkove, kdyz kvuli spravedlivemu narovnani zdaneni nicite majetek a zpusobujete chaos
Avatar - Jerry.Gunman
10. 12. 2018 19:51
Re: Buď
Toptene, mohl by jsi se prosím KONKRÉTNĚ rozepsat o tom, čemu říkáš "zvýhodňování nafťáků"?

A co myslíš, zvládneš to i bez vulgarit - a nebo to dopadne jako obvykle?
10. 12. 2018 20:30
Re: Buď
benzin je zatizenej o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta, takze naftak je proti benzinaku zvyhodnovanej nizsim zdaneni paliva, na coz vy kolenovrti slysite a je vam uplne jedno, ze jinejm nicite zdravi.
oznaceni za "dobytka" toho, kdo nici majetek a zpusobuje chaos, je v souvislosti s tim, co se u zabozroutu deje, hodne mirne
Avatar - Jerry.Gunman
10. 12. 2018 22:38
Re: Buď
Aha, takže se nedokážeš vyjádřit ani slušně (viz Tvůj příspěvek výše a nejen ten ) ani věcně správně.

[odkaz]
Mezi sazbou spotřební daně za 1 litr benzínu (12,84 Kč/litr) a nafty (10,95 Kč/litr) není rozdíl 30%

Za situace, kdy 1 litr nafty je zatížen celkovou daní ve výši cca 16 Kč/litr a benzín cca 18 Kč/litr (přepočteno na dnešní ceny PHM ) - a kdy se tedy daň + daň z již jednou zdaněného základu podílí na finální ceně PHM částkou nad 50%, bych považoval vyjádření o "zvýhodňování nafťáků" za mimořádně nešťastné.

Je to podobné chutzpe, jako bys vězňům v koncentračních / vyhlazovacích táborech začal s vážnou tváří vyprávět, že vezni, poslaní do do plynové komory, jsou na tom vlastně lépe než ti, které vedení tábora nechá udřít k smrti.

Takovéto zdanění PHM (co se struktury, absolutní i % výše daně týče) považuji osobně za kromobyčejně odpornou zlodějinu ze strany státu
Avatar - KANKUNEN
11. 12. 2018 06:41
Re: Buď
Topten: benzin je zatizenej o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta, takze naftak je proti benzinaku zvyhodnovanej - co se chceš dál bavit.
11. 12. 2018 08:37
Re: Buď
objasni mi svoje logicke uvazovani
kdyz je benzin zatizeny vyssi spotrebni dani nez nafta == nafta je zatizena nizsi spotrebni dani nez benzin, tak je naftak proti benzinaku logicky zvyhodnovanej.
zkus se jeste jednou zamyslet nez neco placnes ...
11. 12. 2018 08:35
Re: Buď
ten kdo dela bordel dobytek samozrejme je, pro tebe mozna jen vyjadruje svuj nazor…

prepocitej zatizeni zdaneni spotrebni dani na energii nebo vypoustene CO2, kdy jednomu litru nafty odpovida 1.10-1.15 litru benzinu a vyjde ti, ze benzin je zatizenej minimalne o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta.
to ze si jsi schopny najit 2 cisilka je hezky, ale pocty casto nejsou jen o tom dobre neco secist a vynasobit, ale o logice uvazovani, ktera ti evidentne chybi…

kdyz se zatizeni spotrebnich dani benzinu a nafty srovna - tedy na prepocet stavajicich 12.84kc/litr u benzinu, tak tomu odpovida sazba 14.12-14.76 u nafty, tedy o 3.17-3.81 vic nez stavajicich 10.95, a k tomu prihodis 21% DPH, vyjde ti, ze nafta podrazi o 3.83-4.51 + nejaky zisk pumpare, tedy na stojanu litr nafty podrazi o cca 5kc, coz bude znamenat, ze pri stejnem zdaneni benzinu a nafty se nafta do osobniho auta ekonomicky nevyplati
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 08:49
Re: Buď
A když to přepočítáš třeba na kilogramy paliva
a když do výpočtu zohledníš množství a velikost NOx
a když započítáš i jiné vnitřní tření a rychlost plnění nádrže
a když k tomu přepočtu přidáš ještě vliv emisí v Mníšku pod Brdy na potenci Koně Przewalského

(a když jsi zároveň člověk, který zde vystupuje pod přezdívkou TopTen)
tak se tímto složitým přepočtem relativně snadno dopočítáš k tomu, že TopTen má prostě vždycky pravdu - a pokud ji nemá, tak ji má stejně, protože prostě PROTO

Inu, aj tak sa dá
11. 12. 2018 08:54
Re: Buď
prepocet na litr je fyzikalne nelogickej, ale pravda, je nejjednodussi.
kdyz uz EU tak sili kolem CO2, tak logickej prepocet je CO2.
NOx bych do toho netahal, ale kazdopadne bych dbal na dodrzovani lomitu i v realnym provozu, coz by znamenalo, ze 95% naftaku by skoncilo na vrakovisti
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 12:32
Re: Buď
95% ? není to málo, Antone Pavloviči?
Správně ambiciozní cíl by byl minimálně 105%, ne? :-)
11. 12. 2018 13:46
Re: Buď
kdybys to vzal do dusledku, tak laboratornim limitum by vyhovelo jen par naftaku s euro6b a sem-tam nejakej s euro6c a euro6d-temp
proc asi ze zvedli laboratorni limity NOx v realnym provozu na 2.1 nasobek dyzlovyho laboratornimu limitu a dyzl tak ted v realu muze vypostet vic jedovateho NOx, nez benzinak s euro3, tedy uz skoro 20 let starej klumpr ???
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 15:27
Re: Buď
A Ty jsi již někdy řídil nějaký vůz nebo snad nějaký nedej Bůh i vlastníš?
Pochlub se a hoď do placu své vlastní (jistě letité) zkušenosti s provozováním hyperčistého ekologického nekolenovrtího... čehosik
10. 12. 2018 15:17
opravdu vesteni z koule
spis nez elektrika ma budoucnost vodik
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jerry.Gunman
10. 12. 2018 19:58
Re: opravdu vesteni z koule
Již Jára Cimrman tvrdil, že "Budoucnost patří Aluminiu" - tož co sem pleteš vodík ;-)
10. 12. 2018 20:00
Re: opravdu vesteni z koule
To asi těžko. Na výrobu 1 kg vodíku (cca 100 km) spotřebujete přes 60 kWh elektřiny. To už radši projedu svých 20 kWh / 100 km přes akumulátory.
Vodík bude spíše doplněk elektřiny. Když budu mít FVE/větrníky/atd. a budu mít přebytek (nebudu to mít kam ukládat) elektřiny, tak pak má význam výroba vodíku.
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2018 15:18
skor hybridy
ciste elektro moc masovka aj dalsich 20 rokov nebude... ale tych hybridov by za 15 rokov uz mohla byt polovica :yes:
Rozbalit vlákno
2
10. 12. 2018 18:13
Re: skor hybridy
Tak tomu bych věřil spíš, že se budou prodávat více hybridy než čistá elektrika. Poměr cena/výkon/dojezd u je u nich výrazně lepší jak u čisté elektriky ;-)
10. 12. 2018 20:53
Re: skor hybridy
To je dnes, ale ako to bude o 15 rokov? Aké budú o 15 rokov priority?
10. 12. 2018 22:19
Polovina prodaných aut v roce 2033 bude elektrická
... nebude ... :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jerry.Gunman
10. 12. 2018 22:59
Re: Polovina prodaných aut v roce 2033 bude elektrická
Pokud se do toho soudruzi z Eurobrusele řádně obují a dají, klidně tomu tak může být. Stačí jen vymyslet, prohlasovat a prosadit správnou míru restrikcí vůči vozům se spalovacími motory:
- navýšení daňové sazby na PHM
- navýšení daňové sazby při koupi nového vozu na úroveň Dánska - či ještě výše
- zvýšit frekvenci STK - klidně i jednou za tejden, když to bude nezbytné
- zavést trest propadnutí vozu za bagatelní přestupky
- omezit možnost vjezdu vozů se spalovacím motorem do center či periferií měst, na "okresky", na dálnice...
- snížit max. povolenou rychlost na silnicích pro "spalováky"
- zavést a postupně navyšovat "daň z vlastnictví auta se spalovacím motorem"
- zakázat nákup "spalováků" soukromým osobám a povolit ho pouze socialistickým organizacím

Zkrátka neustále, kontinuálně a furt-und-furt vymýšlet další a další zvěrstva, jak běžným automobilistům znepříjemnit život

Nikdy nepodceňuj přezíravost kombinovanou s tupostí běžného Bruselského Euro-exota

No a pak bude požadovaných kvót dosaženo, i kdyby čert na koze jezdil a v celé EU se neprodalo více, jak 6 elektromobilů za rok

EU - prostě to zakážeme a nařídíme.
Všechno a všem
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2018 23:55
Re: Polovina prodaných aut v roce 2033 bude elektrická
Soudruzi sou spíš východně od Bruselu = a i 30 let po tom co státy kde vládli přivedli k bankrotu = škoděj a škoděj >:-[]
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 08:14
Re: Polovina prodaných aut v roce 2033 bude elektrická
HammunoSakro, zase máš pravdu, jak ty to jenom děláš :-) :-) :-)
Hentoť tentý hotentot (arciže NIKOLI z Bruselu) dokonce odhaloval sochu Karla Marxe
[odkaz]
11. 12. 2018 00:06
Jj. Maso bude.....
......a v roce 1966 budou základní potraviny zdarma a bude dávno všude mír. :-!
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2018 00:38
t-ELE
do 10 let ani 20% z prodeju nebude ele... stale more nemoci. Udelejte neco co ujede v lete 700 v zime aspon 500km na nabiti, nebude to stat jako SuperB L&K a muzem se o necem bavit. Do te doby o nicem. A samozrejme najit tak velke voly, co zainvestuji stamiliardy Euro do uprav elektrorozvodne site. No a kdo zainvestuje, ten to chce rychle zpet, takze naklady na nabiti do plna klidne muzou byt vetsi, nez natankovat 60L benzinu / nafty. A nejvic se budu rechtat, jak se nesnizuje znecisteni ovzdusi, protoze kde evropa ubere, tam zbytek sveta prida a sme tam kde jsme byli >:D Svet se v kravskou pitchu obrací...
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2018 12:23
Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených snů..
Jakmile bruselští ekoteroristé sáhnou Evropanům na možnost relativně levné individuální dopravy jejich vozy se spalovacími motory, podobná povstání "žlutých vest" jaká dnes otřásají Francií se začnou šířit po většině států EU. Pak to ještě rádi odvolají! :-O :-O :-O
P.S. Individuální, cenově dostupná a skutečně nezávislá automobilová doprava je jedním ze stěžejních pilířů západního způsobu života!!!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 12:35
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
ARESE: " P.S. Individuální, cenově dostupná a skutečně nezávislá automobilová doprava je jedním ze stěžejních pilířů západního způsobu života!!! "

No a možná právě proto je ze strany vlád TAK silná a evidentní snaha ji alespoň omezit, když už se ji ZATÍM nepodařilo zničit...
11. 12. 2018 13:19
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
No a proto si to nesmíme nechat líbit. Viz Francie. ;-)
11. 12. 2018 13:43
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
a neprijde ti divny, ze pri tom rabovani je slyset russactina ??
11. 12. 2018 16:17
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Tak pokud je to pravda, tak se asi jedná jen o pár provokatérů, 98 % demonstrantů nikde nerabovalo, nebo to jsou normální frustrovaní Francouzi. :-O
11. 12. 2018 15:32
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
placas bludy, zlute vesty vesmes maji bod ohledne zvedani spotrebnich dani na paliva kdesi nakonci, to jen media z toho udelali bod hlavni >:D v prvni rade v tech protestech jde o celkove snizeni dani, vsech dani, kdy se jim proste nelibi ze z davek jiz nemuzou zit tak jako sousedi co pracuji :-! vetsina tech zatcenych je podle tech samich medii totiz nezamestnanych a pristehovalci kuprikladu z byvalych ruskych republik, a ze by se policistum podarilo si vytahnout prave ty nezamestnane a dalsich protestujicich se moc nedotkla? pravda z tech co zatkli je to take drtiva vetsina tech co jen neprotestovali a zaroven u toho neco demolovali

dalsi co chteji je aby soucasny prezident Francie odstoupil (nezazili jsem ted v poslednim roce neco podobneho u nas nejen co se prezidenta tyce ale i predsedy vlady tyce? )

a ve finale, Francie ac ted dane na paliva nezvedne, tak je postupne stejne casem zvedne jeste s necim a na ty svoje cachry s financema si ty oenize stejne vybere, vesty nevesty a tim jsem si jistej :-! mimochodem kdyby ses o to zajimal aspon trosku vic nez jen sledovanim bulvaru, tak bys zjistil ze naklady na auto ve francii jsou drahe nejen z pohledu paliva, to tam vesmes patri k tomu levnejsimu z vlastnictvi a provozovani auta

kdyby se zvedli dane na paliva v CR, tak si lidi zanadavaj na diskuzich, par odboru a skupinek si zademonstruje ruzne po CR a tim to asi tak zhasne :-!

to PS mas spatne, protoze skutecne nezavisla a cenove dostupna automobilova doprava neexistuje s zadnym typem pohonu ;-) s palivem jsi vesmes zavisli na statu, s autem jsi taky zavisli na statu stejne jako se silnicni infrastrukturou ;-) takze kde je ta nezavislost automobilove dopravy?
11. 12. 2018 16:24
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Kde? Tady. Když se zvednu ze svého bytu (či domu), sednu do svého zdarma zaparkovaného a milovaného auta stojící před ním a na jednu nádrž ujedu 800 km s možností dotankování na každém rohu během několika málo minut. Se svobodným určením cíle a k němu vedoucí trasy. A po cestě si užívám řízení, zatopím si či klimatizuju dle svého svobodného uvážení, zrovna tak využívám různé komfortní elektrospotřebiče, dle své potřeby a nálady si vytáčím a poslouchám minimálně čtyřválcový spalovací motor, užívám si řazení manuální převodovkou atd., atd. Teprve, když nám to nějací zelení zmr.d. začnou zakazovat, vzpomeneme si, jak je tento svobodný západní životní styl skvělý a úžasný! A pak začne boj! Předpokládám, že pak brzy vznikne i nějaká politická strana svobodných motoristů či tak nějak. Pravověrní automobilisté po sobě nenechají šlapat donekonečna! 8-s
11. 12. 2018 16:31
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
takze ty jsi to auto dostal zadarmo, neplatis na nej zadne poplatky a palivo do nej taky cerpas zadarmo? a jezdis po silnicich ktere vyristli sami diky prirode?

kdyby stat chtel, tak nemas ani auto, ani palivo do nej ani nemas cestu po ktere bys mohljezdit ;-)

nejdriv si ujasni co znamena slovo "nezavislost" mas v tom asi trosku zmatek
11. 12. 2018 16:35
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Proboha, kde tvrdím, že jezdím svým autem "zdarma"? Já si za to rád zaplatím, ale ten stát mi nesmí bránit v tom, aby se normální auta vyráběla a běžně prodávala a provozovala! Jinak situace v ČR je v tomto směru zatím velmi příznivá, žádné debilní daně podle množství vypouštěného CO2 nebo podle výkonu motoru u nás naštěstí nemáme! :-) :yes:
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 17:02
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Šamane, kdyby "stát" (resp. lidé, kteří budou ovládat státní aparát) chtěl, mohu se svým obyvatelstvem udělat téměř cokoli. A tím míním DOOPRAVDY COKOLI
Podívej se na Čínu (velký skok), Kambodžu, SSSR, Německo, středo či jihoamerické státy - nebo kterýkoli stát, kde je výrazný podíl muslimů

Viděno z tohoto úhlu pohledu, absolutní nezávislost neexistuje nikde

Paradoxně nejvyšší míře svobody se většinou těšilo obyvatelstvo států, veřejném prostoru byly dlouhodobě přítomny protestantské varianty křesťanského náboženství - viz Max Weber [odkaz]
11. 12. 2018 17:45
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
No pořád ještě žijeme v zemi, kde se konají svobodné parlamentní volby, ne? Jak to můžeš srovnávat s Čínou nebo Ruskem, to fakt nechápu. Podívej se do Německa, jak uprchlická krize oslabuje Merkelovou a zdražování jak teď dopadlo na Macrona... Nebo taky zastáváš oblíbené klišé příznivců konspiračních teorií, že "kdyby volby mohly něco změnit, dávno už by je zakázali"? >:-[]
Avatar - Jerry.Gunman
11. 12. 2018 20:15
Re: Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených s
Aresi,
a co vše musejí či mohou splňovat parlamentní volny, aby se daly považovat za demokratické?
- Komu dát volební právo aktivní a komu pasivní?
- Volit strany nebo jednotlivce?
- Většinový nebo poměrný systém voleb?
- Kolik a jak velkých volebních okrsků?
- Komu a jak se mají zvolení poslanci zodpovídat? Mají se zodpovídat vůbec někomu?
atd atd atd
A pokud nad tím začneš přemýšlet do důsledku, zjistíš, že to s tou "demokratičností" může být ledasjaké