Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Převzetí Opelu skupinou PSA se protahuje. Důvodem je oddělení vývoje

Vypadá to, že by PSA mohlo udělat pěknou čistku v oddělení výzkumu a vývoje Opelu. General Motors se tomu pokouší zabránit.
Zpět na článek
2. 6. 2017 23:21
5. 6. 2017 01:34
4. 6. 2017 09:10
Avatar - Hittman
2. 6. 2017 23:21
Chudák
Opel, jsem zvědavý, co s ním frantíci provedou..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
3. 6. 2017 07:35
Re: Chudák
co by s nim spravili.. ved ci mas opel alebo PSA to je tak jedno dnes uz nie? ;-) auta su navzajom uz velmi podobne... rozhodnu len vlastne pocity.. aj cena a sympatie
Avatar - Sumi2000
5. 6. 2017 01:34
Re: Chudák
Katastrofa pro OPEL !
Nová Corsa mohla být opět skvělé auto...
Pokud to bude klon frantíků C3 a P208 tak je s Opelem amen.
Zákazníci Opelu o francouze zájem fakt nemají..
Jednu Corsu máme doma a novou francouzskou ji tedy mít nebudeme rozhodně.
RIP Opel.
3. 6. 2017 08:41
Sice uplne nechapu vyznam clanku
ale je jasne, ze majitel si bude prosazovat sve vize a ne ze to bude delat mamangement koupene znacky.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2017 17:02
Re: Sice uplne nechapu vyznam clanku
Od toho je to management... aby se "staral" o zájmy svých lidí, ne?

Je pochopitelné, proč to chce PSA přesunout do Francie... ale je taky jasné, proč se managament těch 7700 lidí v Německu snaží vyjednávat.

Že mají v rukách špatný karty je taky dost pochopitelný... ale nevíme detaily, třeba nějaký argument mají.
A tady se žádný detaily určitě nedovíme... to dřív na "novinkách".

;-)
3. 6. 2017 21:52
Re: Sice uplne nechapu vyznam clanku
To si trochu dost pletete s odboráři. A co to vlastně chtějí do té Francie "přesouvat" ? Neuvedení již připravovaného modelu je něco jiného.
4. 6. 2017 08:44
Re: Sice uplne nechapu vyznam clanku
Nemci jsou nejdrazsi zamestnanci v EU takze je zcela pochopitelne se jich zbavit, snizit naklady a uvolnit tak prostor pro lepsi konkurenceschopnost Opelu. VW to zatim dela jinak - ten stahuje penize od svych dcer do Nemecka na platy predrazenych Nemcu a to Opel nemohl.

Samozdrejme ze predevsim nemeckemu managementu jde o krk, ale vysledek je jasny.
4. 6. 2017 21:06
Re: Sice uplne nechapu vyznam clanku
Jsou nejdrazsi, protoze maji nevyssi produktivitu, ale vlastne mozna nejdrazsi jsou Anglicane.
Avatar - praděda7
3. 6. 2017 09:55
Šetření nákladů při vývoji
nových modelů, bylo jedním z hlavních důvodů proč PSA Opel koupila. To musí Opel akceptovat.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ja Prvni 123
3. 6. 2017 17:05
Re: Šetření nákladů při vývoji
Píšu nahoře... asi ale nemusí prostě srazit paty.
:-)

Zejména při pochybnostech o "síle" vývojářů v PSA... když tak člověk kouká na nový Peugeoty... to už by jim bylo veseleji pod Renaultem.
3. 6. 2017 21:54
Re: Šetření nákladů při vývoji
A už jste se podíval na poslední evropské auto roku ?
3. 6. 2017 23:21
Re: Šetření nákladů při vývoji
A taky asi nevidel statistiky prodejů ;-)
Avatar - Sumi2000
5. 6. 2017 01:35
Re: Šetření nákladů při vývoji
Pro mne je auto roku reálně Alfa Romeo Giulia... >:D
18. 6. 2017 16:52
Re: Šetření nákladů při vývoji
Pravda, od vzniku 206ky jsou Peugeoti akorát čim dál hnusnější. Tahle bachratá ryba na kolech to začala a zlepšení v nedohlednu :-(
Avatar - O5kar
4. 6. 2017 09:10
Budoucnost.
GM má jedno vypiplané auto budoucnosti, kterým je OPEL Ampera-E. Jde o globální vůz, kterým lze získat. Vývoj určitě nebyl za hubičku. A tady bude určitě jádro pudla.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2017 21:47
Dobrodruzstvi
Berte to jako dobrodruzstvi. Proste budouci majitele Opelu zazijou veci, ktere by jinak s nemeckym vyvojem nezazili.

Kazdy vylet s Opelem bude takova zazitkova turistika :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
5. 6. 2017 01:37
Re: Dobrodruzstvi
Spíš se ty francouzské Opely nebudou prodávat. 8-s
To už je lepší rovnou jít pěšky... :-)