Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prodej aut v Německu loni poprvé za pět let klesl

ČTK ČTK 6. 1. 2019
62
14
Zobrazit náhledy (62)
Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS Mercedes-Benz CLS
Prodej nových osobních automobilů v Německu se loni snížil o 0,2 procenta na 3,44 milionu vozů. Zaznamenal tak první celoroční pokles za pět let.

Vyplývá to z údajů, které zveřejnil spolkový úřad pro motorová vozidla KBA. Německo je největším automobilovým trhem v Evropě.

Na prodej automobilů mělo negativní dopad zavedení přísnějších pravidel pro testování emisí. Automobilky si totiž nedokázaly včas zajistit potřebná povolení pro všechny modely, takže musely přikročit k částečnému omezování výroby, uvedla agentura DPA.

Údaje KBA rovněž ukázaly pokles podílu naftových vozů na celkovém prodeji automobilů, a to na 32,3 procenta z 38,8 procenta v roce 2017. Poptávku po naftových automobilech podkopávají množící se zákazy jízdy naftových vozů v německých městech, které jsou důsledkem překračování limitů pro oxid dusičitý.

Tento týden již byly zveřejněny údaje o loňském vývoji prodeje také na některých dalších významných automobilových trzích. Ve Spojených státech se prodej loni zvýšil o 0,3 procenta na 17,27 milionu vozů, ve Francii pak vzrostl téměř o tři procenta na 2,17 milionu vozů.

Související články

Diskuse: Přidat názor

Avatar - praděda7
Podlé útoky ekoteroristů se začínají projevovat...
praděda7
| 7. 1. 2019
Avatar - Hammunasakra
Podlé útoky ekoteroristů se začínají projevovat...
Hammunasakra
| 7. 1. 2019
Viz já 15:38 = kde si to čet? Ekonomickej tisk nebo úvaha nějakýho redaktora automagazínu?

Pokles motorizací a realita 3.0TDI apod. = to nejsou 0,2% = to je daleko větší malér

Realita je že i německá ekonomika [odkaz] a [odkaz] nejsou to žádný extrémy ale ochlazení holt jo = mínus 0,2%
Avatar - Hammunasakra
Podlé útoky ekoteroristů se začínají projevovat...
Hammunasakra
| 7. 1. 2019
Díky
Podlé útoky ekoteroristů se začínají projevovat...
spaleny6
| 6. 1. 2019
Zaděláno na vítězství v počtu příspěvků i v roce 2019. Gratulace. Jen pozor aby kvantita nezvítězila nad kvalitou.
Podlé útoky ekoteroristů se začínají projevovat...
spaleny6
| 6. 1. 2019
Já četl, že je to způsobeno emisními limity a tím pádem úbytkem modelů a motorů. Zní to celkem logicky. Chtěl jsem si koupit m550i a hle, kvůli emisnim limitům se neprodává. Motor je nutno přepracovat, doplnit o filtr pevných částič a lapače nečistot z brzd. A i ten hon na diesely se na tom určitě podepsal.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku