Re: Octávia podražila o 10 000, když Kč posiluje. Neměla by
Chovaji se trzne. Je vetsi poptavka nez jsou schopni vyrabet, tak si dovolili zdrazit. Kdyby meli problemy s prodeji, tak logicky zlevni.
Octavie je skoro na konci zivotniho cyklu, stejne jako Fabie a Rapid, tak je jasne, ze prodeje budou priblizne klesat.
A pokud mate problem s cenou, tak se koukenete u konkurence. Da se tam urcite poridit levneji, protoze Skoda je v posledni dobe proste predrazena a konkurene vyrovnana.
Re: Octávia podražila o 10 000, když Kč posiluje. Neměla by
Myslím, že Octavia má ještě kus života před sebou...
Octavia I zahájení 1996, fl 2001, konec 2004
Octavia II zahájení 2004, fl 2009, konec 2013
Octavia III zahájení 2013, fl 2017, konec... nevím, třeba 2020? +
Re: Octávia podražila o 10 000, když Kč posiluje. Neměla by
Myslim, ze zbyvajici 2 roky pro model Octavie neni zrovna kus zivota pred sebou. Octavie je uz okoukana, plaubni deska nic moc, dvere jeste horsi. Zachranuje to vnitrni prostor, kufr a nabidka motoru. Proste uz ma svoje roky za sebou.
Re: Octávia podražila o 10 000, když Kč posiluje. Neměla by
Octavie prošla nedávno FL (4 oči + radio a navigace a probnosti) takže min 3 roky se bude prodávat. Tedy rozhodně není na konci. Tedy kromě modelové péče :-)
Re: Octávia podražila o 10 000, když Kč posiluje. Neměla by
Josef1 Voe, ty nevíš, že právě proto, že musíš napřed vydělat na ty státní parazity, tak na tebe už moc nezbude..... >:-[] (Považ, každý rok 5.5 měsíců makáš jen na daně pro vrchnost....FUJ!) >:-[]
Re: Octávia podražila o 10 000, když Kč posiluje. Neměla by
Je mi lito, ze zijes v tak hroznym state. Prestehuj se k nam do cech, sice stejne jako ty az do pulky kvetna nedelame na sebe, ale nase vrchnost neni tak nenazrana. Leden a unor delame na duchody, brezen na zdravotnictvi, pak na skoly, policajty, soudy, a tak... tuhle nenazranou vrchnost jsme v roce 1918 vyhnali, i kdyz posledne jsme byli tak blbi, ze jsme si ji malem zvolili na Hrad.
Pro mne dost zklamání ! :no:
Cena je přepálená..min o 100 tis..
Interier z tvrdých plastů , kousek měkčené palubky to nezachrání..ty bakelitové dveře jsou úrovně Dacie za 250 tis.. 8-s
Prostor uvnitř je průměrný..a design nic moc.
Ateca vypadá designem o hodně lépe..ale taky na Seat stojí dost.
Pak se nedivím , že Hjondaj a Kia ty svoje SUV , jenž jsou větší , prodávají jako diví.
Škodovka i tak má skoro vyprodáno..lidi jsou fakt stádo. :-)
To mi řekni, kde ty tvrdé plasty jsou ? Zrovna včera jsem na to koukal a vršek palubní desky je měkčený, dokonce i spodní část. A to rozhodně není obvyklé ani u jiných značek.
Sednu si sám za sebe (mám 187cm) a před koleny mám ještě dost místa.
Pokud jde o Atecu, můžu asi souhlasit, že je hezčí. Jenže to je subjektivní pocit. Někomu se líbit nemusí. A navíc, Ateca nemá vyndávací sedadla, které jsem měl kdysi u Yetiho. Kdybych se osobně musel rozhodnout, vybral bych Karoq, protože má největší sít servisů. Ale líbí se mi Ateca :-)
Pro úplnost, právě mám ze servisu na týden půjčeného Karoqa, po dobu opravu mé Octavie, takže denně otevírám dveře, a rozhodně nikde nevidím bakelit :-)
Záleží na tom, s čím to auto srovnáváš.
A cena ? Neumím posoudit, co je hodně, nebo málo. To, že osobně na něj nemám, protože nejlepší auto je služební :-), neznamená, že je drahý.
Když se podívám na konkurenci, myslím, že cena je ok.
Nakonec, co vím, je na půl roku předem vyprodáno, takže proč by byl o 100tis. levnější :-)
Že bych byl stádo, si nemyslím, ale docela by mě zajímalo v čem konkrétně je H a K lepší ?? - tedy srovnávám porovnatelné modely...
On myslel ty hrozne dvere, ktere jsou i v Octavii. V tomhle oproti konkurenci ztraci skoda.
Vypada to jak jeden plastocy vylisek, ke kteremu je pripevnena rucka dveri. Tohle je dost fail a navic treba u Karoqa kdyz zavres dvere zevnitr, tak hned plechovy zvuk dovreni. to by mi vadilo, kdyz to auto pouzivam denne. Konkurence umi lepe.
Jinak je pravda, ze treba Karoq ma o meccenou cast spodku plaubni desky a to je treba plus. Ale jsou tam ty ostatni veci. Mista je tam taky dost pro 4 lidi na delsi cestovani. Jen ten uhoupany podvozek u benzinu me trosku zklamal, nicmene lepsi nez dosud Skodovky, ktere byly dost prkenne.
Ty dveře nevnímám. Řekl bych, že jsou normální. V Octavii taky v poho. To bych spíš řekl, že když jsem viděl asi před 3 roky rapid, tam mi to přišlo přiliš "plastové". Ale jak jsem viděl teď na showroomu, tak i tam zamakali. Teď jsem našel ve výplni dveří Rapida koženku :-) Tady prostě platí, že si asi někdo všimne a někdo ne :-) Plechový zvuk taky neslyším. Tím neříkám, že někdo jiný ho neslyšet nemůže.
Mám 2,0TDI 110kW 4x4 DSG a je fakt, že mám pořád podvozek na SPORT i tak se mi zdá, že to není ono. Jenže nevím, jestli to není prostě znak SUV. Když jsem jezdil jedno léto s Yetim dělal to taky. Prostě mi to přijde, že Octavie je normální osobák, proto má podle mě podvozek úplně ok. Yeti, Karoq a další SUV mají prostě vyšší stavbu karoserie takže se podvozek nedá srovnat. Nemůžu říct, že bych to vnímal jako negativní. Prostě se trochu zhoupne. Důležitý je, že drží stopu.
Ta prkennost mi vždycky vyhovovala :-)
Pokud jsi neviděl po zavření plastové výplně dveří..asi jsi fakt zcela slepý.. :-)
Tohle neměl ani Favorit před 30 lety...tam byla koženka a na ní madlo !!
VW Tiguan i T Rock mají boky dveří i opěrku na nich zcela polstrované..
Škoda se takto snižuje k úrovni Dacie.. 8-s
Místa je v Karoqu méně než třeba v Kia Sportage a Hyundai Tucson..které stojí podobně nebo méně! A jsou o něco větší..asi jako Tiguan.
Škoda je defacto levná značka...ale hraje si nyní cenově na skoro prémii?
Blbost..ceny do roka padnou..tohle je naprosto mimo realitu.
Aha, když jsem si to ještě jednou přečetl, máš pravdu, vlastně píšeš o výplni dveří. Já to spojil s přístrojovkou. Jestli ono to nebude tím, že každý do toho auta čekáme něco jiného. Pro mě je podstatná přístrojovka, na ni koukám pořád :-) Nevím, jestli výplně dveří z měkčeného plastu má třeba konkurence. No, není to věc, která by mě nějak trápila :-) V této třídě ?? No, nevím :-)
A není to náhodou taky o výbavě ?
Nemyslím, že bych jezdil v Dacii :-) Tedy jednou jsem v ní jel a doufám, že už znovu nebudu muset. Je to pro člověka, který je opravdu naprosto nenáročný :-)
Já tedy navím (a nechce se mi to hledat), ale není náhodou Tuscon na úrovni Kodiaqa ? Abychom neporovnávali jabka a hrušky :-)
Škoda je levná je laciná značka :-)
Blbost....to se říkalu u Kodiaqa taky :-) a ještě dnes máš dodací doby cca půl roku :-) Výroba prostě nestíhá a proto ceny rostou, to je nejlepší odpověď na to, jestli je to drahé, nebo ne :-)
Zrovna dnes jsem měl toto autíčko na celý den v 1,5 DSG. V pondělí ho jdu objednat-cena dohodnutá. Autama se zabývám celý život a jsem škodovkář. Mám už 5 model a to vždy nové. Je mi 65 let a chci auto s pohodlným vyšším posezem. Fakt je ten, že se všeobecně šetří na všem. Měkčené plasty už nejsou tak měkké jaj dříve, ale tvrdit, že je palubka a pod. z tvrdého plastu je blbost. Blbost jsou lesklé části na volantu nebo na navigaci, ale to je všeobecný trend jako i dotykové ovládání. Mět jsem několik dní půjčeného Tucsona 1,7 DSG-protože chci předokolku s moderním automatem a to je jediná kombinace na úrovni.Ani po slevě u prodejce se nedostanu k výbavě od Skody/ ve škodovce mám za tyto peníze navíc kouli a el. otevírání kufru atd./ U škodovky si prostě vůz nakonfigurujete dle přání. Tucson nemá hlasově ovládanou navigaci a rádio má sterilní zvuk, háček na tašku v kufru v blbém místě. Led světla nemají dálková světla. Ale pozor pánové-naprosto komfortní sedadla-luxusní nastupování a to i vzadu. to nemá ani kodiaq.Je to totiž globální auto, které jezdi v Americe i v Ásii. Samezřejme , že není vyrobeno v Nošovicích.
Gratuluji k výběru.
Když jsem si auto půjčoval mohl jsem si vybrat, jestli chci 1,5 dsg, nebo 2,0TDI 4x4 dsg, takže jsem se s tou 1,5 zkušebně projel. Jen asi 5km.....musím říct, že mě strašně překvapilo, jak krásně táhne a v kombinaci s dsg...paráda.
Na mě Karoq působí jako krásně vyvážené auto. Líbí se mi LED pásky v interieru, navigace, grafické provedení. Je to takové "koukavé". Mohl by mi do garáže :-)
Mimochodem, mohu se zeptat, kdy Vám řekli dodací lhůtu ?? Já slyšel něco o půl roce a ještě prý budou příští rok nějaké zásadní změny u motorů. Tedy to se netýkalo Karoqa.