Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prohlédněte si základní Volkswagen Multivan T7. Za tento dáte 1,2 milionu Kč

Stanislav Kolman
Diskuze (45)

Volkswagen Užitkové vozy spouští konfigurátor Multivanu T7. Můžeme se tedy podívat, jak vypadají jednotlivé verze včetně té nejdostupnější.

Na našem webu už jste se mohli seznámit s kompletním ceníkem nové generace Volkswagenu Multivan T7. Víte tedy, že základ nabídky představuje krátká varianta s motorem 1.5 TSI o výkonu 100 kW, jež se standardně pojí se sedmistupňovou samočinnou převodovkou a pohonem předních kol. Samozřejmě je řeč o úvodní výbavě Multivan (dále Life a Style), což je kombinace, na kterou si zákazník musí připravit 1.202.104 Kč.

A díky spuštěnému konfigurátoru už se můžeme podívat také na to, jak Multivan v absolutním základu vypadá. Jediným bezpříplatkovým lakem je šedá barva Pure. Za bílé zbarvení se připlácí 6317 Kč, metalické laky stojí 25.690 Kč, dvoubarevné provedení, které dobře známe z reklam, pak dokonce 74.894 Kč.

Video se připravuje ...

Součástí standardní výbavy jsou šestnáctipalcová ocelová kola s ochrannými poklicemi. Příplatek za sedmnáctky činí minimálně 32.718 Kč. Výsledný vůz za 1,2 milionu Kč a nějaké drobné si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii.

Dodejme, že takové auto má již ve standardní výbavě LED světlomety vpředu i vzadu, manuální klimatizaci, bezklíčové startování, hlídání jízdního pruhu, digitální kokpit či rádio s osmi reproduktory. Nechybí ani elektrická parkovací brzda s funkcí auto hold, multifunkční kožený volant s pádly či prodloužená záruka na 2+2 roky nebo 200.000 km. Pro servodovírání či elektrické otevírání zadních bočních dveří byste si už museli připlatit za vyšší výbavový stupeň.

Video se připravuje ...

Stanislav Kolman
Diskuze (45)

Doporučujeme

3. 12. 2021 15:11
Re: Trochu ořezané
Ja v na kofigurátoru vidím obě dvě. Bavíme se o sedadle řiče a toho vedle něj, že?
3. 12. 2021 13:09
Re: Dost dobrý
A tys někde četl že si nejde připlatiti za lepší motor? Bavíme se tu o základu a jeho ceně. Podle mne je ten motor jako základ ok. Byly hroší doby. To samé platí o ceně. Dřív byly základní multivany holota s motorem minimálně o 20% slabším a a stály okolo milionu. To u novýho neplatí. Takže za mne dobrý. To je celý.

Toyota bude vždy levnější protože je to v této třídě budget car. Což je na něm vidět. A to je taky celý.

A každej si může vybrat co chce. Tečka.
3. 12. 2021 12:42
Re: Dost dobrý
Tak do tej toyoty si line asist s kopou ďalšej výbavy môžeš dokúpiť za 34 000kč aj v nižších výbavach. Ako ja si nemyslím, že toto bude zlé auto, ale proste hrá to skôr na osobák, ako dodávku (taký nafúknutý Sharan) a v osobáku za 1.2mil ja tak nejako očakávam dostatočne výkonný motor na pohodovú jazdu po diaľnici. A nie 250Nm a 100kw, to keď sa plne naloží, tak jazda bude biedna. Pri osobnej dodávke pre partiu robotníkov zas človek očakáva, že bude čo najlacnejšia a nejaká dynamika nikoho moc nezaujíma.
3. 12. 2021 11:50
Re: Za 1.2mil docela humus, ne?
No moje nebude, ale budu se moct v případě potřeby vzít. Míváme tento typ auta pro různé účely. Jinak já chápu že někdo rád MB, to nejsou úplně špatný auta. :-) Ve velkých vanech mne ale vůbec neoslovují, za mne je vw propracovanější. A co se t7 týče - ta už se s 110KW TDI nabízí.
https://www.autorevue.cz/…rad-strika-luxus
3. 12. 2021 11:32
Re: Dost dobrý
No to sis asi splet segmenty. Zde opěvovaná toyota proace má lane asisit až ve výbavě VIP (4. úroveň), xenony taky, LEDky nenabízí vůbec. A ta manuální klima, je u velkýho auta trochu jiný zařízení než ve fabii, proto je důležitý že tam je. Ale taky ji chápu jako základ,v základní výbavě. Ale chtít automatickou trojzónu v základu je trochu mimo. Na to jsou vyšší výbavy.