Co se děje v silničním provozu, když se do něj zapojí dakarský speciál? Zjišťovali jsme to na trase z Dunajské Stredy do Prahy, kde jsme se nevyhnuli ani smutně proslulé dálnici D1.
Nejedná se o tatru s kterou jel letošní dakar M. Kolomý (z tou jel právě totiž SilkWay Rally), ale jedná se o tatru s kterou jel letošní dakar A. Loprais (a ten loňský J. Valtr).
rekl bych, ze to ma normalni silnicni registraci...
prumernou rychlost Blava-Brno meli nekde kolem 91 km/h.... tak nejak normalni na kamiony co maji jet 80, ale hrnou to o 10 vice na dalnici zcela bezne
prumerna Brno-Pha me vychazi nekde kolem 81 km/h a to uz jsem odecetl i to stani 27 minut v kolone... byli ale na pumpe a nepisou jak dlouho... takze prumer muze byt realne nekde take tech 85-90 km/h
uvedena maximalka 140 (el. omezena) je vyuzivana na zavodech a uzavrenych okruzich.. a tam bezna pravidla netreba drzet..
"Postará se o to mladý kluk ve vínově červeném Hyundaii i20. Nejprve ho regulérně předjíždíme, aby nám to během dvou minut vrátil. Brzy nato se pouští Vršecký v zúženém místě znovu bezpečně dopředu. Vidím, že místa je tak akorát, ale kluk v hyundaii zjevně neustál, že ho předjíždí takový exot. Vulgární gesta se dají snadno přeložit. "
to toho hyundaie tlacil? predjizdet s touhle obludou v zuzeni? predjizdet v pravym pruhu, kdyz to do levyho nesmi?
Ty zúžený pruhy maj kolik, 2,5 metru? Při šířce auta 2500 mm se pak člověk vulgárním gestům nemůže divit, žejo...spíš neustál, že ho předjíždí takovej * ;-\