nejako nejdú počty buďto mne alebo tam u Vás:
2017 počet predaných aút Renó/Dacia 28.655 ks a potom čítam že minulý rok Dacia predala u nás 80.000ks :-)
`V uplynulém roce se celosvětově prodalo přes 3,7 milionu automobilů. Oproti roku 2016 to znamená nárůst o 2,3 procenta. Skupina Renault/Dacia přitom v roce 2017 zvýšila prodej svých vozů o 8,5 procenta.` Těm větám nerozumím, vždyť ta druhá odporuje té první ne?
`Mégane GT Line, což má být jakási základní sportovní verze tohoto kompaktu.` Máme teď Mégane GT, v čem bude spočívat rozdíl?
`S-Edition` - to bude jen klasický "sezónní" stupeň výbavy, v čem bude spočívat?
A na konci už se autor asi hodně těšil, že to má za sebou >:D
`došlo k dalšímu posunutu v rozšiřování dealerské` a taky se autor asi nemohl dočkat až se projede >:D `je zahájení projede elektromobilů`
K té první větě. Chtěl jsem tím naznačit, že že trh s vozy Renault se zvyšoval rychleji, než celosvětový trh. Možná to tam není úplně dobře vysvětleno. Mégane GT Line nevím co přesně bude. Zkusím zjistit v čem bude rozdíl oproti GT. To samé S-Edition. V tomto případě patrně půjde o stupeň výbavy. Bohužel o tomto nic konkrétního na TK nepadlo.
No je to asi na přeskáčku... prodalo se 3,7M Renault/Dacia, celý trh rostl o 2% a R&D rostly o 8,5%. Celkové světové prodeje všech osobáků musí být řádově někde pod 100M... což pak souhlasí s tím cca. 4% tržním podílem. Celá aliance pak musí být někde kolem 10M (R-N-M).
Již opraveno. Máte pravdu a hlavně upřesněno. Omlouvám se za chyby. Jinak co se týče těch výbav, tak GT-Line má být opticky podobné GT, ovšem technika bude z běžného mégane. To znamená komfortnější podvozek a bez natáčecí zadní nápravy 4Control. V zahraničí GT Line na trhu je, u nás přijde jak píši letos. O S-Edition zatím bohužel nevím nic. A bohužel ani můj jinak velmi dobře informovaný zdroj o tom nikdy neslyšel. Zkusím zadat oficiílní dotaz na Renault ČR.
No ale shodneme se, že ten útvar je kosočtverec, ne? ;-) A že kosodélník by musel mít dvě strany jinak dlouhé...
Pokud tedy nezabředneme do diskuse o tom, že kosočtverec je pouze zvláštní případ kosodélníku, čtverec zvláštní případ obdélníku... zase tak terminologicky kovaný nejsem :-)
Dobrý den p. redaktore, podotýkám, ze znak Renaultu je diamant, stejně jako znak Mitsubishi jsou 3 diamanty. Nikoliv kosoctverce ,jak je v české kotlině některými obyčejnými lidmi uváděno.
Jj, tenhle spot vyráží "diamanťákům" trumfy z ruky. >:D
A to musím přiznat, že jsem jedním z nich a v kun.dosloví se ohledně znaku Rencka nevyžívám. ;-)
Není důvod se vyžívat ani v jednom extrému, konec konců česká tvořivost "vaří vodu" na vícero značek včetně domácí (prostřelená slepice), ale na druhou stranu není potřeba z toho dělat vědu (diamant), když domácí si z toho dělají to samé co někteří "obyčejní lidé v české kotlině".
Btw. Ten chlápek z reklamy mi trochu připomíná současného francouzského prezidenta. :-)
Viděl jsem hlavní značky, ty dají dohromady cca. 9.4M. Otázka je, jestli to je OA nebo OA+LUV... a pak samozřejmě záleží, jestli jsou správná. Pokud by ta čísla byla správná, tak myslím, že se ten chybějící 1.2M do Ghosnových 10.6 nenajde, Lada + Samsung + Infiniti budou řádově menší čísla.
5.115.848 Nissan
2.644.358 Renault
1.026.981 Mitsubishi
634.882 Dacia
Prodává se Nissan a Dacia. Auto z toho úvodního obrázku je u nás neprodejné, lidi přece nebudou hrdě vytrubovat do světa, za co jsou ve společnosti považováni. >:D
Jeden příklad za všechny: [odkaz]
Máš pravdu, Ádo. A vůbec mám podezření, že si Aliance vybírala svého dalšího partnera (Mitsu) i na základě podobných příkladů. To víš, vrána k vráně, čím že to vlastně jezdíš ? ;-)
[odkaz]
Myslím, že novým znakem aliance by mohly být čtyři kosočtverce... nebo alternativně by mohli koupit ještě Fiat a mít kosočtverec a v něm čtyři čárky. Pak by ovšem hrozila žaloba od Tří sester...
V tom případě musím vyjádřit hlubokou účast některým majitelům prémiových Mercedesů, jelikož za své peníze dostali víc Renault než MB. ;-) A v dnešním světě aut vlastně každému druhému, protože nic není jak se zdá. >:-[]
Výroční zpráva pro investory a akcionáře skupiny Renault odhalila zajímavé věci. Krom jiného potvrdila záměr Renaultu postavit na modelu Duster ucelenou rodinu modelů. O pickupu Oroch jsme si už psali, další na řadě bude zvětšený sedmimístný Duster. Toto není spekulace, ale ověřený fakt. Tento vůz na trh dorazí v rozmezí let 2020 - 2022.
Model Lodgy skončí bez náhrady, ačkoliv z pohledu evropských prodejů nemá zrovna špatné prodeje (2012-2016 bezmála 131 000ks), toto číslo odpovídá spíše užitkovým vozů. Duster vytvoří takové prodeje za pouhý rok! Je tedy logické, že kategorii sedmimístného vozu převezme právě úspěšný Duster.
Nové SUV segmentu C bude stát na platformě Dusteru 2 a nabídne delší a prostornější karoserii s tím, že přední část vozu bude shodná s běžným Dusterem 2 vč. palubní desky. Je otázka zda-li se bude prodlužovat rozvor, což by si vyžádalo značné investice do modifikace pohonu 4x4. Systém lavice třetí řady bude převzat z modelu Lodgy, sofistikovaný systém sklápění sedačky do podlahy není v souladu s filosofií značky. Spekuluje se, že by novinka mohla sjíždět z fabriky v marockém Tangeru, rumunská Pitesti je v současné době na kapacitním maximu.
To by byla docela škoda. Duster je sice na vlně módních SUV, jenže Lodgy je oproti němu stěhovací vůz, který odveze sedm lidí i se spoustou věcí. A když ne ty lidi, tak dva kubíky nákladu jako nic...