Tvrdil někdy MB, že by Maybach měl být konkurencí pro RR? Já osobně mám z Maybachu pocit takový, že když mi nestačí německá trojka velikostí a luxusem, tak beru Maybach. RR je až moc pompézní, moc se nehodí, aby řídič byl i majitelem a i automobilka vytváří jistý aristokratický dojem, která může být pro někoho na škodu. A RR je dražší samozřejmě :-)
To mi právě přijde naopak, s tim řidičem - dobře, Phantoma si asi řídit nebudeš, ale to ani Maybach, pokud nechceš vypadat jako šofér. Ale u RR máš Ghost, Wraith, za jejichž šoférování bych se nestyděl. A když o tom tak přemejšlim, i ten Phantom bych si asi řídil radši, než Maybach:)
Souhlasim s tim, že je to fakt jiná kategorie.
Co vím, problém Maybachu byl právě v tom, že cílil na lidi jezdící s řidičem. I v těhle sférách si však lidé často řídí auta sami. Byla určitá skupina, u které Maybach jasně vedl. Rolls Royce byl pro ně příliš okázalý, kdežto Maybach se dal v provozu i přehlédnout. Někdo to měl zase přesně naopak. Souhlasím tedy s tím, že to byla hodně odlišná auta. A Phantom nebyl dražší než 62.
Tady je potřeba rozlišovat Maybach a Mercedes-Maybach. První počin Mercedes-Maybach také nevidím zrovna jako rovného konkurenta pro Rolls Royce. Uvidíme, jestli nepřijdou i s něčím větším. Máme se dočkat více modelů.
Tak to je dost nízká konkurence. Vrtulníkem jsem letěl jen jednou a jeho interiér by nesnesl srovnání ani s Loganem. Navíc to bylo dost hlučný a celý se to klepalo jak suchej list ve větru.
Ještě v osmdesátkách měl RR volant jak ze zetoru a místo vzadu na kolena bylo menší než ve Felicii. Ale jinak RR mi je sympatickej. Leticí Emilka je fantastická designová vychytávka. Ale nic jinýho než Drophead bych nechtěl.
Myslím, že páni od Rollse mluví spíše o takovýchto vrtulnících (ne turistických):
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
...ale řekl bych že ty jejich auta nejsou ani tak konkurencí pro jachty, vrtulníky,... ale spíš důstojným doplňkem!
mb to nezvládol, mal robiť len top verzie mb may ako teraz alebo mal urobit ulpne novu story so svojským dizajnom aby mohol ponúknuť noblesu a la rr, neurobil ani jedno, urobil mackopsa a tak aj dopadol
Koukam, ze tady nekdo uvizl v dobach socialistickeho Svetu motoru. >:D Rolls Royce prestal byt autem pro aristokraty nekdy v sedesatych letech minuleho stoleti. Dneska by se aristokrat stydel se k necemu takovemu byt jenom priblizit, tedy pokud nepovazujeme za aristokracii sedesatehosedmeho syna nejakeho sejka co si objedna Phantom ve zlate barve a interieru ze slonich predkozek. Treba takova britska kralovska rodina jakozto udavatelka smeru v tomto ohledu objednala posledni Rolls Royce v sedesatych letech. Dnes je Rolls-Royce auto pro lidi co maji prebytek penez a nedostatek vzdelani, staci se podivat komu ta auta zminovany RR USA prodava, hvezdy americkeho fotbalu, rapove hvezdicky a ucastnici pofidernich reality show.
To ten Mercedes Maybach si mozna koupi i nejaci normalni lide co musi hodne jezdit a chteji maximalni pohodli, i kdyz dnesni letaci doba spojena s omezovanim firemnich vydaju temto autum moc nepreje. Ale stale tu zbyvaji luxusni limo service a hotelove taxiky.
Aha, šejci jezdí teba asi v Audi a evropské královské rodiny zřejmě v Seatu.
Kdo nemá rolls má Bentely, pokud je mi známo. Podívej se někdy v Monaku, čím tam jezdí hvězdy.
Maybach je super, a proto si ten starý nikdy nekoupil vid.
Byl to zastaralý apředražený verk, stará generace Mercedesu za luxusní cenu.
Majitel dostla za své penízky výběhovou techniku - 5st převodovku jako v Chargeru za 900 tis kč a další vymoženosti.
Rolls, Bentley, RangeRover, Jaguar, Mercedes, BMW. Ničím jiným mimo sportáky šlechtické rodiny, královské rodiny a bohatí podnikatelé a celebrity nejezdí, ti o maličký stupínek dole pak ještě Cadillac, Lincoln, Audi, Lexus a tím to tak končí.
Ktera evropska kralovska rodina jezdi v RR? Tedy krome tech, ktere maji pro slavnostni prilezitosti jeden opecovavany RR veteran idealne z prvni poloviny minuleho stoleti? Co jsem tak koukal tak vede D3 stejne jako u hlav statu a pak sem tam nejaka lokalni znacka.
Maybach mel petistupnovou prevodovku, protoze tu v te dobe mely i ostatni stejne omotorovane Mercedesy, ony ty velkoobjemove motory vice stupnu ani moc nepotrebuji, Maybach s tim petikvaltem mel 0 - 100 pod pet vterin, coz je na tak velkou limuzinu docela extremni zrychleni, mimochodem vyrazne lepsi nez mel kdy jakykoliv Rolls Royce vcetne tech poslednich s osmistupnovymi ZF prevodovkami.