Scania v rámci své nové generace nákladních vozidel, určených především pro městský provoz, uvedla novinku, která má výrazně přispět ke zvýšení bezpečnosti jejich provozu.
A jistě nemusím vysvětlovat, proč. Je to novinka jen v rámci Scanie.
A rozhodně bych to nepřeháněl s kopírováním firemního materiálu ohledně maximálního přizpůsobení kabiny podmínkám městského provozu. Jde jen o částečné přizpůsobení, neboť skutečným etalonem v tomto bodě je koncepce kabiny vozu Mercedes Econic.
Uvítal bych korekci informací z tiskové zprávy podle skutečnosti na stránkách ACZ, pane Pavlůsku.
>:D ...a to již před mnoha a mnoha a mnoha lety >:D Nejen, že již od cca roku 1970 měly jejich cabovery a conventionaly okénko u spolujezdcových dveří, ale měly tam i zrcátko >:-[] >:-[] >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
...ale chvalme scanii, že když po mnoha a mnoha letech přišla s ryze novým modelem, že se předvedla i s okénkem... A to nic proti scanii, bo je opravdu hezká a po osobní zkušenosti i opravdu pohodlná, jen ten interiér mi prostě přijde, že se zapomněl tak 20 let naz5 8-s
a seděl jsi v tom? ;-\ rozhodně nejlepší interiér teda nemá. Možná je dobře ergonomicky poskládaný, kvalitou zpracování na vysoké úrovni, ale celkovým vzhledem a pocitem z interiéru mi to prostě zastaralé přijde a rozhodně nejsem sám...
Už před hromadou let, měl podobná okénka na obou stranách Ford Cargo a pak nepřímý následovník Iveco EuroCargo a celá vyšší řada. Postupně během let byla tato okénka z nějakého neznámého důvodu zaslepena.
U některých modelů pro rozvážkový provoz je dodával i Renault
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]