Jj, neverím veľmi, že koncern pustí takto výkonný Seat, keď doteraz posilňoval Leon po 10k. Nárast o 40k, naviac len tak, mimo novej generácie či faceliftu, je málo pravdepodobný.
Proč? Je normální, že má Leon silnější motor než Golf. Hlavní rozdíl byl, že Cupry byly předokolky a R byl čtyřkolka. Bylo to zřejmě i tím, že Seat patřil pod Audi. Teď je to uspořádání trochu jiné. Vem si, že i minulá generace Leonu končila na 228 kW.
Keďže ide o článok z britského webu, je zrejmé, že ten údaj o výkone je zase zlý. Angličania píšu o "335 bhp", teda brake horse power, čo bude našich 340k. Pán redaktor, píšte správne údaje, ideálne v správnych jednotkách výkonu (kW), potom sa Vám nebudú stávať tieto prepočtové chyby.
P.S. Už som to tu písal niekoľkokrát, ale zjavne hádžem hrach na stenu. 8-s
Ak žiješ v Británii, tak áno, potom 1 kW = 1,34 bhp, u nás na kontinente sa ale uvádzajú kontinentálne kone (PS, Pferdest(rke), kde 1 kW = 1,36 k (PS). Preto aj automobilky robia výkony áut tak, aby v PS dávali okrúhlu hodnotu, napr. 147 kW = 200k. V Británii potom píšu, že 197 bhp a keď to nejaký odborník typu pán Kolman prevezme bez uvažovania, tak napíše blbosť.
Naprosto souhlasím, splašené kombíky jsou k smíchu. Buď chci sportovnější auto nebo rodinný stěhovák, protože každý víkend vozím pračku nebo ledničku. Kombi je dokonalý zpsob jak zničit fungující design, viz Alfy Romeo, Jaguary apod.
Asi vám ušlo, že ne každý může (nebo chce) provozovat 2 auta - rodinné a druhé sportovní. Sportovní kombík je pro ně ideální řešení a zájem o taková auta rozhodně není malý. ;-)
Pro ty jsou hatchbacky, sportovnější sedany, silnější SUV. Sportovní kombík je oxymóron. Krom toho neznám moc lidí, kteří by kombík skutečně využívali. Většinou jde o ten hamty hamty pocit, "tato, příplať 10 000 a bude to větší".
Vaše názory jsou úplně mimo, pro rodinu je kombík naprosto ideální auto s obrovskou užitnou hodnotou. A pokud je k tomu schopen nabídnout i sportovní jízdní výkony a vlastnosti, jedině dobře! :-):yes:
Někdo prostě chce kombík co jede 220 s prstem v nose. Kolik lidí s autem +200 hp využívá potenciál svého vozu i jinde než na dálnici? Jeden ze sta. A je úplně jedno jestli je to kombík, sedan nebo hatch.
No pokud to ještě nevíš, tak Německu se přezdívá "Combi-Land" a Leon ve verzi kombi vznikal především pro německý trh. Jezdil jsi vůbec někdy po Německu, když se takové známé věci divíš? >:D
Tak já nevím, ale třeba konkrétně v mém případě - hodit do auta kola, přijet pod Stelvio, vyjet si ho na kole, vrátit kola do auta a vyletět ho pod plným plynem ještě autem - povede se to se sedanem nebo hatchbackem? Nejsem si úplně jistý... A proto jsem rád, že je nějaká možnost rychlý kombík pořídit.
Když se chce, tak to jde (předpokládám, že myslíš kola uvnitř). Jo, kdybys chtěl převážet motorku, to by chtělo nějakou "sportovní dodávku"; na to jsou kupé atd. krátká. ;-) Ale nic proti rychlým kombi. Nebo SUV. Každému dle jeho chuti.