Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat má s Cuprou velké plány. Plánuje ji osamostatnit

Aktuálně Seat nabízí pouze jediný model s přídomkem Cupra. Do budoucna k němu určitě přibude Ateca Cupra, zatímco budoucnost Ibizy Cupra je nejasná.
Zpět na článek
11. 8. 2017 12:12
11. 8. 2017 12:45
11. 8. 2017 13:28
11. 8. 2017 15:09
11. 8. 2017 13:08
11. 8. 2017 13:24
11. 8. 2017 16:03
11. 8. 2017 16:38
11. 8. 2017 21:12
12. 8. 2017 16:41
11. 8. 2017 14:28
Avatar - removed
11. 8. 2017 12:12
Ta červená
... je fakt vymazlená a Cupře mimořádně sluší...
Nejsem si jistej, jestli bych místo té Atecy Cupra neviděl raději tu novou Ibizu Cupra... ale vím, trendy jsou trendy...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
11. 8. 2017 12:45
Re: Ta červená
Jj, Ateca Cupra mi dáva menší zmysel ako Ibiza Cupra. Nechápem, prečo práve Ibiza, ktorá by si mohla požičať techniku z už predstaveného Pola GTI, nedostane Cupra model, notabene v kontexte avizovaného rozširovania brandu Cupra.
Dokonca vidím zmysel v Mii Cupra. Mal som teraz na dovče požičaného Up!a a ono je to celkom obratné autíčko, ktoré ale dokonale zabíja slabučký atmo trojvalec. Mať pod kapotou 1,0TSI ako Up GTI, to by bolo iné zvezenie po úzkych ostrovných okreskách. :-)
Avatar - removed
11. 8. 2017 13:10
Re: Ta červená
Up jsem nezkoušel (ani jeho bratry a sestry), páč už je to moc malé a bojím se v tom. Ale do města to může být ideálka.
Jinak tvůj názor via Cupra sdílím.
11. 8. 2017 13:20
Re: Ta červená
Stačí i normální 66kW Up!. Nemusš čekat na GTI.
Avatar - iudex
11. 8. 2017 13:28
Re: Ta červená
Určite áno, ale ani ten v Mii (a ani Citigo) nie je, takže zostávajú dýchavičné atmo R3.
11. 8. 2017 13:11
Re: Ta červená
Cervena nee, Cupru pptrebujes v bile a s tim oranzovym paketem, samozrejme petidvirko. :yes:
11. 8. 2017 13:25
Re: Ta červená
zapomněls na bílou kšiltovku :-!
11. 8. 2017 14:52
Re: Ta červená
No do kšiltovek úplně nejsem, ale přecijenom s Cuprou si člověk kupuje raracha, uličníka, čupřinu, tam bych si na nějakou německou rezervovanost nehrál... :-)
Avatar - twistedTSD
11. 8. 2017 13:24
Re: Ta červená
Já si jistý jsem. :-( Snad nás tou Ibizou ještě překvapí.
11. 8. 2017 13:26
Re: Ta červená
Hele, nový Polo GTI bude dvoulitr...to by šlo. Základ je hotovej.
Avatar - twistedTSD
11. 8. 2017 13:33
Re: Ta červená
No právě. A velmi dobrý základ, papírově.
11. 8. 2017 15:09
Re: Ta červená
Od Cupry bych čekal, že bude mít výkonnější motor než GTI. Což by nebyl problém, dvoulitrů mají celou plejádu. Četl jsem, proč váhají, ale už si to pořádně nepamatuji. Mám takový pocit, že nevěří moc prodejům, ani moc nevěří Ibize jako image-makerovi. Mrtvá v té době ještě nebyla, ale bude asi záležet, jak moc se jim bude chtít rozhazovat peníze.
11. 8. 2017 12:38
No Cupra to má těžký
každej ví, že jsou to votřejší VWéčka, jenom tak trochu ošizený. Ne na jízdě. na jinejch věcech. Hlavně vevnitř je to dost socka. Furt nekvalitní materiály, většinou horší infotaunmenty (rozuměj výběhový z VW).
Dobrej poměr výkon/cena (v tomto případě doslova) jim do budoucna nemusí stačit, když začnou s hothatchema atd blbnout Korejci. A samostaná značka je kravina. Je to podobná zoufalost, jako navoněná bída DS.
Ale jezděj hezky.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - iudex
11. 8. 2017 12:42
Re: No Cupra to má těžký
Jj, marketingové tančeky okolo samostatnej značky Cupra sú zbytočné, mohli sa poučiť z Citroenu a jeho subbrandu DS, ktorý ničomu nepomohol. Namiesto vymýšľania blbostí je treba rozšíriť počet Cupra modelov, stavať (pod)značku na jednom-dvoch modeloch je nonsens.
11. 8. 2017 12:59
Re: No Cupra to má těžký
Ale o co to rozsirovat. Podle me vedle Leonu ma smysl uz jen Ibiza. V clanku zmuniovana Ateca Cupra uz mi zni jako marketingova past na paka.
Avatar - iudex
11. 8. 2017 13:02
Re: No Cupra to má těžký
Ako píšem vyššie, skôr, ako Ateca Cupra mi zmysel dáva Ibiza Cupra a Mii Cupra.
Na druhej strane ako som videl live Atecu, ono to nie je nijak vysoké ani veľké SUV, takže 2,0TSI by s ňou mohol slušne zahýbať.
11. 8. 2017 13:21
Re: No Cupra to má těžký
Ale na kom jiným vyvaříš prachy líp, než na pakách >:D
11. 8. 2017 14:48
Re: No Cupra to má těžký
Seat by se měl v první řadě osamostatnit sám. Aktuálně má jen 2 modely. Jak může značka se dvěma modely ještě řešit osamostatnění značky Cupra?
Avatar - iudex
11. 8. 2017 15:42
Re: No Cupra to má těžký
Neviem, ako počítaš, ale ja som napočítal 7 modelov: Mii, Ibiza, Leon, Toledo, Alhambra, Ateca a Arona. Pričom pri 5 z nich (mimo Toleda a Alhambry) si Cupru viem predstaviť.
11. 8. 2017 16:05
Re: No Cupra to má těžký
Já tam vidím jen Leon a Ibizu. Na ostatní jen lepí znáček. Je to ostuda Seatu. Značka, která rezignovala na svůj vlastní design a modely je mrtvá nebo lépe řečeno zbytečná.
Avatar - Emel
11. 8. 2017 15:50
Re: No Cupra to má těžký
Jen na okraj připomínám, že tohle jsou spíš spekulace... a i kdyby, tak spíš než samostatná značka by to byla sportovní divize, což tak nakonec má třeba i Renault nebo Audi a na autě je furt značka automobilky.
Avatar - iudex
11. 8. 2017 16:36
Re: No Cupra to má těžký
A práve to je rozdiel oproti zvažovanej Cupre, ktorá má mať samostatný znak (viď to komplikované logo na úvodnom obrázku).
Avatar - Emel
11. 8. 2017 16:40
Re: No Cupra to má těžký
Z článku jsem to pochopil jinak, to logo má nahradit dnešní šachovnicový praporek, tj. ne logo značky, ale jakési neoficiální logo Cupra... tak jako má Škodovka své vRS nebo BMW ///M.
11. 8. 2017 15:03
Re: No Cupra to má těžký
Výběhový infotainment má těžko. Maximálně použijí jednotku s horším (levnějším) hardware, ale nejsem si jistý, na kolik se jim to vyplatí. V tomhle naopak bývá vidět jednotnost skupiny.
Avatar - speedfred
12. 8. 2017 21:16
Re: No Cupra to má těžký
však si písal,že korejci nemajú šance s HH :-)
11. 8. 2017 13:08
SEAT
Já myslím, že SEAT je aktuálně rád, že je alespoň tam, co nyní je, tedy konečně v plusu. Už to samo o sobě je skoro zázrak - moc nechybělo a mohli jsme o něm číst v minulém čase. Rozhodně ale nemá na žádné velké vyskakování, takže bych to s tou novou značkou viděl nějak podobně jako když VW představoval Golfa R420 - pěkná slohová cvičení, kterými se budou plnit stránky motor.webů, dobré k reklamě, ale skutek utek.
Rozbalit vlákno
5
11. 8. 2017 13:24
Re: SEAT
protože nejhorší slohová cvičení jsou, když někdo vo něčem třepe a nezná souvislosti
...tak abys byl trošinku v obraze:
Ten Golf se stal obětí šetření v rámci průseru Dueselgate.
Dtejně jako třeba novej Roomster.
Avatar - Jenik3
11. 8. 2017 16:03
Re: SEAT
S povdekem kvituju, ze Leon drzi motor 1.8, ktery postupne vymira. To je osvedcena klasika, ktera jede tak nejak sama. Neni to motor pro zavodniky, na to maji u VW 2.0, ale umi za to vzit pekne.
1.4 mi prijde malo, ale je to ciste subjetivni. Podle papiru ma 1.8 a 1.4 stejny kroutak.
Avatar - Emel
11. 8. 2017 16:38
Re: SEAT
1.8 je v Octavii a Leonu seškrceno, údajně kvůli suché sedmistupňové DSG převodovce, bohužel ale i ve verzi s manuálem. Jiná koncernová auta (namátkou Superb, Polo GTI) to mají tak, že s manuálem mají 320Nm a s DSG pouze 250Nm.

1.8TSI je skoro stejný motor jako 2.0TSI. V novějších autech ho nahrazuje úsporná verze 2.0TSI +-140kW.
Avatar - Covenant
11. 8. 2017 21:12
Re: SEAT
Jo jo, je to bohužel tak, jsou přiškrcené kvůli převodovce, která ten větší krou´ták nedává.., jak manuál, tak dsg.
Avatar - Emel
12. 8. 2017 16:41
Re: SEAT
Manuál by to podle mě dával, ten je snad stejný jako v 2.0TSI... ne?
11. 8. 2017 13:34
Bohužel,opět chyba v článku, pane Bureši
Z věty
"Přeplňovaný litrový tříválec tak zůstane vyhrazen jen jeho sourozenci, VW Up! GTi."
si odstraňte písmena "GTI".
protože jinak je to chyba
Přeplňovaný litrový tříválec má i normální Up! ve verzi 66kW.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - misoo
11. 8. 2017 14:28
logo
Som jediny komu sa to logo zda prilis komplikovane? ;-\
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2017 14:55
Uniklé fotky Meganu RS
Na konkurenčních webech už mají vystavené uniklé fotografie Meganu RS bez maskování a vypadá opravdu hodně sexy. Jsem na něj zvědav.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
11. 8. 2017 17:59
Re: Uniklé fotky Meganu RS
Jo, našel jsem....jen si myslím, že ten předek (kde nesmí chybět módní hokejky), je trochu překombinovaný. Zadek je naproti tomu za 1! :-!
12. 8. 2017 00:55
Přeházené priority
Jestli Seat udělá z Cupry samostatnou značku nebo bude "jen" speciálními verzemi běžných sedanů je pro uživatele těchto vozů naprosto irelevantní. Leda že by tím Seat chtěl trapně zdůvodnit jejich zdražení... Jinak první, co by měl Seat udělat, je vykopat z modernizovaného Leonu Cupra tu debilní el. P brzdu! 8-s 8-s 8-s To by bylo tisíckrát prospěšnější změna, než dumat nad novým (mimochodem ošklivým) logem a osamostatnějším značky Cupra! :-!
Rozbalit vlákno
0