...od jednoho z dodavatelů říká, že nástupce Fabie se údajně nevyvíjí. Tento model jako takový by měl skončit bez přímého nástupce s náhradou malým crossoverem á la Captur.
svět se v pr... obrací. Za chvíli tu nebude nic jiného, než XS-XXL velikost SUV od každého výrobce a "normální" lidé si nevyberou. Těch bohužel asi nebude tolik, aby se na ně bral zřetel.
Fabia 4 v budocnu stale bude, bohuzel uz jen hatch, spolu se skodou spaceback bude sjizdet z jedne haly. Tezko se hada ktery rok, to vi vazne uz jen vedeni. Skonci take skoda citigo spolu se seatem mii, up snad nastupce mit bude... S koncem fabie 3 a citigem upadne do zapomneni take prevodovka mq100 a pravdepodobne posledni atmosfera 1.0 mpi. Ale driv nez fabka prijde nova octavia, ktera dostane snad uz konecne normalni predek.
Nezastoupí ! Fabia bude v nabídce suplovat nejmenší škodovácké auto na platformě A0, asi místo citiga:D spaceback bude v podstatě suplovat to její ztracené kombi jako hatch s velkým kufrem. + k tomu přibude ta malá předražená zvedlá krabička na podvozku fábie, jejíž jméno můžem zatím jen hádat... možná by se hodila anketa, jaké jméno škodovka vyblije příště >:D .. podle mě pindiq
Nechcem spochybňovať Tvoje zdroje, ale vypustiť jeden z pilierov Škodovky mi nepríde moc reálne.
Jednak Škoda stále je badžetová značka, kde ide o value for money a to pri SUV až tak dobre nejde ako pri klasike.
Ďalej Fabia sa stále predáva dobre a aj keď už dlho nie je najpredávanejším modelom, stále je jasná dvojka, s násobne väčšími predajmi ako Rapid či Superb.
A napokon náklady. Spraviť novú Fabiu nebude nijak osobitne nákladné, keďže je logický predpoklad, že bude na hotovej platforme MQB A0, ktorú už používa Polo i Ibiza, teda použitie rovnakej techniky na väčšie množstvo áut iba znižuje náklady na jednotku.
Nie, Fabia ako model z ponuky nevypadne, na to stavím fľašu tokajského výberu. ;-)
Zase u "budgetové" značky by jen jedna karosářská varianta dávala větší smysl, než dvě, či dokonce než dva samostatné modely. A co se týká prodejů, nejsem si jistý, jestli celoevropsky už Rapid není výše.
Clio Grandtour taky v příští generaci nebude (což mě osobně dost se*e, Captur je uvnitř malý).
A jestli Renault je evropsky budgetová značka, pak jí je i Volkswagen a vlastně celý mainstream.
O dost? Není. Na prostor pro posádku je to plichta, kufr je co do objemu stejný a ložná délka i šířka jsou menší. Prostě tragédie crossoverů a SUV v plné nahotě.
Sedel si v oboch, podľa toho čo píšeš ani nie. V Cliu nedám za seba autosedačku s dcérou, v capture to bolo bez problémov. Kufor je taký aký je , na strane druhej máš posuvnú zadnú lavicu, prípadne si spravíš dvojité dno a máš podlahu zarovno s nakladaciou hranou ;-)
Pokud vyloučím domácí trhy, kde je dom. značka vždy prodávána dráže, tak na největším evr. trhu, v Německu, stojí clio 1,2 5q od 11.990,- EUR, fabia 1,0 mpi 5q od 12.230,- EUR. Nevidím tedy na škodovce ve srovnání s renaultem nic budgetového. Podobně to bude napříč modelovým portfoliem, také třídy jako takové obsazují tyto značky stejné, nevidím důvod mluvit o škodě jako budgetové značce, pokud jí tedy není i renault. ;-)
Neřekl bych že je Škodovka nějak "badžetová".. Je jako každá jiná značka z mainstreamu.
Z toho co vím já, tak má zůstat jen hatchback a místo kombi přijde crossover.
Jasne, nie badžetová v zmysle Dacie, ale v rámci koncernu VW má stále určenú tú pozíciu voľby z rozumu a "viac muziky za menej peňazí", skrátka orientovaná viac na úžitkovú hodnotu a snahe ponúknuť v danej (veľkostnej a cenovej) kategórii "väčší kus auta". Práve preto mi nedáva zmysel vypustiť druhý najpredávanejší model zo spodku ponuky a chcieť ho nahradiť už z princípu drahším SUV.
Tak to bych se s tebou už mohl dohadovat, že takovou roli nehraje Škoda, ale Seat, který ti nenabídne auto na úrovni Superbu, zato ti ale dává MPV...
Pokud prostě považuješ Škodu v jakémkoli ohledu za lacinou oproti VW, tak je potom budget úplně celý mainstream ... a VW asi prémie...
Kamiq ? Hmm, možná že o těch třech křížích na skále nad Labem vznikne i nová pověst.
"Milovaly jednou tři panny SUV z Kamýqu. Protože však jen jedna mohla jej míti v garáži a ony sobě věčné přátelství přísahaly, volily raději společnou smrt. Vystoupily na skálu nad Labem, ještě jednou poslední pozdrav ke Kamýqu poslaly a pak vrhly se do Labských vln. Když se o jejich smrti ve Škodě Auto dozvěděli, dali postaviti na skále tři kříže, které tam dosud stojí." ;-)
však teraz predpokladám dorazí len FL a na novú generáciu si ešte počkáme. Tá už bude v podstate zase Polo/Ibiza len s designom a simply clever riešeniami od Škody >:D
Píše se "cavyky"... BTW: Který idiot na tom nakreslil ty galusky? Vždyť tím tu malůvku zabil! :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
Asi najväčšie prekvapenie autosalónu bude, že bude už len HB verzia. Bez FL na kombíku.
Nástupca bude už zmienený "suv" K...q (kurniq, nemôže sa ešte prezradiť meno...).
A či bude Fabia IV generácie? Zamyslel by som sa, že VW group vyrába 4 modely malých áut (Polo, Fábia, Ibiza, A1). A, ak vychádzam z oficiálnych informácií, že je potvrdený nový Spaceback. Auto na hrane medzi malou a nižšou strednou triedou. Podobný "medzník" nemá ani VW (v EU), Audi a ani Seat...
pri VW nedám ruku do ohňa...
vychádzam aj z predpokladu, že podobne sa zachoval Seat pri minulej Ibize. pri svojom "druhom" fl ju už neponúkal (verziu kombi). nahradilo ju malé suv.
tretia generácia Fábie bude na trhu minimálne 3 roky. minimálne 2 roky by na trhu boli súbežne Fábia Kombi, Rapid Spaceback, nové SUV (ktoré si navzájom budú brať defacto rovnakého zákazníka).
samozrejme, môžem sa mýliť... ;-)
Podle mě ji určitě jen tak nevyřadí, když už ji mají. Po malém SUV zatím není vidu ani slechu. Předpokládám, že Ibiza v kombíku se až tak dobře neprodávala, zatímco Fabia kombi má silnou pozici na domácím i okolních trzích.
Jak naznačily už některé spy fotky, vypadá to, že dojde ke korekci světel... respektive k jejich snížení, což je jeden z detailů, který se mi na FIII úplně nezdá. To by mohlo být fajn.
Proti novým sourozencům to bude komplikované... Fabia by asi moje první volba ve třídě nebyla, ale při zajímavé nabídce nebo v kombíku nic proti.
snad dostane mensie predne a naopak kusok zase vacsie zadne svetla ... prospelo by jej keby vyzerala menej krabicoidne ale viac obdlznikovo ( pomer dlzky k sirke a vyske ma sucasna fabia ozaj nic moc ).... ale to zmeni najskor az jej 4 generacia...
Koncern má problém vyrobit interiér, který by byl útulný a příjemný. Exteriér to nezachrání. Pak bych se vyvaroval používat levné díly z asie a pl, protože to snižuje kredit značky pod úroveň Korejců a Dacie. Jamile příjde lepší interiér z Dusteru do Sandera, bude Sandero vlastně lepší volba, než Fa3 :-) Více místa, měkčí odpružení, cena bez konkurence, záruka podobná a motor 0,9 TCE za cenu 1.0 MPI ve Fa. V Dusteru navíc stále v nabídce fajnová atmosféra 1.6Sce :-)