Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia RS by se mohla vrátit. Jako hybrid...

Mladoboleslavská automobilka aktuálně ostrou verzi Fabie nenabízí. V příští generaci by se to ale mohlo změnit. A opět to bude hot hatch s netradičním pohonem!
Zpět na článek
3. 11. 2017 12:19
3. 11. 2017 14:13
3. 11. 2017 14:24
3. 11. 2017 12:05
3. 11. 2017 17:30
3. 11. 2017 10:23
Článek absolutně o h....ě!!!!
Mohlo by...
Je možné že...
Není vyloučeno, že jednou...
Jsme zvědaví jestli...
A k tomu "fundovaný" exkurz do historie Fabie RS.Se kterou byla fakt zábava:
1 Generace: Čoudící TDI s největší nedotáčivostí v dějinách HH, to byl fakt vodvaz. Sen každýho vidláka.
2.Generace: 1.4Turbo. Kdy ti kámo rupne ten řetěz? Kdykoliv!!!!
Pane Bureši, laťku jste už skopl až na zem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
3. 11. 2017 14:26
Re: Článek absolutně o h....ě!!!!
Máš pravdu. :-) :-) :-)
[odkaz]
/dole v podpalubí topič přikládá, na lodi je skvělá nálada/
3. 11. 2017 14:43
Re: Článek absolutně o h....ě!!!!
tohle by snad nemelo jezdit ani po poli
Fabie I. RS
Byla bezpochyby nejzábavnějším vozem v dané kategorii :-) Tím netvrdím, že nejlepším ;-)

A z tohoto důvodu by se nepochybně velmi dobře prodávala i dnes. Jenže Škodovka k tomu nemá odvahu. :no:
Rozbalit vlákno
4
3. 11. 2017 12:19
Re: Fabie I. RS
Myslíš v kategorii vidláckejch závoďáků s naftovým paznechtem před přední hnanou nápravou?
Tak to ano.
:-!
Re: Fabie I. RS
Ale ne, měl jsem na mysli auta s označením RS, které mají rychlejší motor, než podvozek (což souvisí s tou nedotáčivostí). Taková auta lze označit za velice zábavná :-)

BTW: jako zábavu (jiné označení pro pitomost) lze také vnímat ten obrázek s hypetrofovanými ráfky a pravděpodobně tvrdou gumovou obručí (protože vyrobit pneumatiku s profilem vysokým 2cm není sranda). >:D
3. 11. 2017 14:13
Re: Fabie I. RS
JJ :yes:
Na to jsem taky koukal. Možná to omotali zimním gumovým koberečkem. káplneš tam pod to sekunďák.... >:D >:D >:D
3. 11. 2017 14:24
Re: Fabie I. RS
posledni Fabka RS mela snad benzinak

Skodovka k tomu odvahu jiste mela, ale vedeni VW melo jinej nazor, bylo treba podporit prodeje Pola GTI a tedy Fabia mela smuslu :-)
Avatar - praděda7
3. 11. 2017 12:05
Zírám...
...podle dřívějších zpráv by si údajně nenašla dostatek zákazníků. V budoucnu by se to ale mělo změnit, ...............a na to přišli jak?
Rozbalit vlákno
2
Re: Zírám...
no, pokud budou běžná auta vybavena automatickým řízením, tak nezávislá auta půjdou na prodej jak housky na krámě...
3. 11. 2017 17:30
Re: Zírám...
No petrolheadi by jistě domítli 1.8 TSI + 6st. manuál, ti dnes přece netouží po ničem jiném než po hybridizaci či elektrifikaci, to je přece jasné, ne? >:-[] >:-[] >:-[] :no:
Avatar - Joky
3. 11. 2017 12:21
Fabie už hybrid je,
ale designový.....
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2017 12:55
hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
výhodou bude:
- lepsi dynamika
- mensi spotřeba
- min emisi
- vyssi zivotnost a mensi servisni naklady
- jednodussi reseni pro ctyrkolku
- pustej te s tim i do města narozdil od dyzlu
pokrok nezastavis, i když si mnozi myslite, ze jo
Rozbalit vlákno
5
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Diesel bude zanedlouho jediný spalovací motor, který ještě dokážeš pod kapotou auta uvidět. :-! Oproti srovnatelnému muzeálnímu zážehovému motoru má:

- lepší dynamiku
- menší spotřebu
- míň emisí
- vyšší životnost a menší servisní náklady
- pustěj tě s tím do města na rozdíl od smradlavého benzínu

Pokrok nezastavíš i když si mnozí myslíte, že ano
3. 11. 2017 17:23
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Aha, takže benzín "smrdí", zatímco diesely voní po kytičkách?! >:D >:D >:D
Avatar - white label
3. 11. 2017 17:24
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
To si snad dodnes nevěděl?
3. 11. 2017 17:25
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Hybrid nikdy. Jeho nevýhod jsou:
-podstatně složitější konstrukce
-podstatně vyšší hmotnost
-podstatně vyšší cena
-nedodává se s manuální převodovkou - zcela nepřijatelné
-většinou zmenšený zavazadlový prostor či jiná prostorová omezení
-mimo město sebou auto vláčí hybridový balast naprosto zbytečně a jeho vyšší hmotnost zde snižuje dynamiku a zvyšeuje spotřebu
Hybrid nikdy!
Avatar - CHerokee
3. 11. 2017 20:40
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Dobře napsáno. Hybrid je hybrid...přechodné stadium, slepá větev atp. Ještě bych přidal i řadu nespokojených zákazníků...někde jsem četl statistiku, že se majitelé k nemu již nechcou vracet. Osobně ale nejsem fandou ani elektrických pleček. Podle současného vývoje tudy cesta zatím spíše nevede....a rozhodně to není moc dobrá cesta pro nadšené motoristy.
3. 11. 2017 13:05
parafráze nadpisu
Áda by se mohl vrátit. Jako milovník Renaultu.
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2017 17:29
Prokletí jménem Fabia RS
1. generace - přijatelný design, ale jen těžký diesel pod kapotou
2. generace - nepřijatelný design (nevyvážené proporce šířka/výška), pouze převodovka DSG - proto velmi slabé prodeje
3. generace - design by již byl v pořádku, benzinový motor 1.8 TSI a manuál by byly též ideální, ale nepovolí to VW
4. generace? - elektřina či hybrid - opět zcela mimo terč! 8-s 8-s 8-s :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
3. 11. 2017 18:36
Re: Prokletí jménem Fabia RS
3. generace už by měla spíš 2.0 TSI, viz nové Polo GTI.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 11. 2017 19:38
Re: Prokletí jménem Fabia RS
Vždyť 1,8 TSI jde továrně naladit až na 160 Kw, dvojka je zbytečná. ;-)
Avatar - white label
3. 11. 2017 19:51
Re: Prokletí jménem Fabia RS
Naladit lze různě leccos (stejně jako jde podladit 2.0 TSI), jde o to, že 1.8 TSI pomalu končí, proto i u nového Pola GTI je 2.0 TSI.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 11. 2017 20:01
Re: Prokletí jménem Fabia RS
Je fakt, že to přebírá 1,5 TSI a pak rovnou dvoulitr.
Avatar - white label
3. 11. 2017 20:13
Re: Prokletí jménem Fabia RS
Ano, 1.0/1.5/2.0 TSI.