Mladoboleslavská automobilka aktuálně ostrou verzi Fabie nenabízí. V příští generaci by se to ale mohlo změnit. A opět to bude hot hatch s netradičním pohonem!
Mohlo by...
Je možné že...
Není vyloučeno, že jednou...
Jsme zvědaví jestli...
A k tomu "fundovaný" exkurz do historie Fabie RS.Se kterou byla fakt zábava:
1 Generace: Čoudící TDI s největší nedotáčivostí v dějinách HH, to byl fakt vodvaz. Sen každýho vidláka.
2.Generace: 1.4Turbo. Kdy ti kámo rupne ten řetěz? Kdykoliv!!!!
Pane Bureši, laťku jste už skopl až na zem.
Ale ne, měl jsem na mysli auta s označením RS, které mají rychlejší motor, než podvozek (což souvisí s tou nedotáčivostí). Taková auta lze označit za velice zábavná :-)
BTW: jako zábavu (jiné označení pro pitomost) lze také vnímat ten obrázek s hypetrofovanými ráfky a pravděpodobně tvrdou gumovou obručí (protože vyrobit pneumatiku s profilem vysokým 2cm není sranda). >:D
No petrolheadi by jistě domítli 1.8 TSI + 6st. manuál, ti dnes přece netouží po ničem jiném než po hybridizaci či elektrifikaci, to je přece jasné, ne? >:-[] >:-[] >:-[]:no:
výhodou bude:
- lepsi dynamika
- mensi spotřeba
- min emisi
- vyssi zivotnost a mensi servisni naklady
- jednodussi reseni pro ctyrkolku
- pustej te s tim i do města narozdil od dyzlu
pokrok nezastavis, i když si mnozi myslite, ze jo
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Hybrid nikdy. Jeho nevýhod jsou:
-podstatně složitější konstrukce
-podstatně vyšší hmotnost
-podstatně vyšší cena
-nedodává se s manuální převodovkou - zcela nepřijatelné
-většinou zmenšený zavazadlový prostor či jiná prostorová omezení
-mimo město sebou auto vláčí hybridový balast naprosto zbytečně a jeho vyšší hmotnost zde snižuje dynamiku a zvyšeuje spotřebu
Hybrid nikdy!
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Dobře napsáno. Hybrid je hybrid...přechodné stadium, slepá větev atp. Ještě bych přidal i řadu nespokojených zákazníků...někde jsem četl statistiku, že se majitelé k nemu již nechcou vracet. Osobně ale nejsem fandou ani elektrických pleček. Podle současného vývoje tudy cesta zatím spíše nevede....a rozhodně to není moc dobrá cesta pro nadšené motoristy.
1. generace - přijatelný design, ale jen těžký diesel pod kapotou
2. generace - nepřijatelný design (nevyvážené proporce šířka/výška), pouze převodovka DSG - proto velmi slabé prodeje
3. generace - design by již byl v pořádku, benzinový motor 1.8 TSI a manuál by byly též ideální, ale nepovolí to VW
4. generace? - elektřina či hybrid - opět zcela mimo terč! 8-s8-s8-s:no: